Gå til innhold

Storken har vært på besøk!


GadgetGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:(:( Jeg som skulle inn og gratulere :(:(

Uff dette var trist håper dere lykkes raskt igjen nå vet dere ihvertfall dere kan bli gravide

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så trist å høre, Gadget :trøste:

Hvis du virkelig takler det slik du forteller det her, så har du en sunn holdning spør du meg. :klem: Ønsker lykke til med videre prøving, håper det klaffer snart igjen og at spiren vokser seg stor og fin da :D

Tenker på deg! :klem: fra Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok reagerte jeg ikke med å bli så immari lei meg som jeg leser at mange andre gjør... Kanskje er jeg litt rar :roll: men det ene året som prøvere er nesten glemt nå. Og jeg må inrømme at jeg virkelig slet med å holde humøret oppe de siste mnd. (Det var noe av grunnen til at jeg skrinla dagboken).

:kghjerte: Tusen takk for at dere bryr dere jenter! Det har nok mye å si for meg at jeg kan lufte tankene mine på dette forumet for å få ting ut av systemet. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: urettferdig!

Men som du sier, dere vet at dere kan!!!

Imponert over måten du tar det på og håper og krysser for at du kan være blandt de som blir gravid rett etter SA :tommelsmil:

Tenker på deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Utrolig nok reagerte jeg ikke med å bli så immari lei meg som jeg leser at mange andre gjør... Kanskje er jeg litt rar

Neida, synes ikke du er rar jeg. Jeg reagerte på samme måte som deg da jeg opplevde SA, ble naturligvis lei meg, men tenkte mest at det er kroppens og naturens måte å ordne opp på når noe er galt med fosteret.

Lykke til videre, nå vet du iallefall at dere to sammen har mulighet til å lage barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...