Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

J.. skrev (23 minutter siden):

Er jo bra å lage produkter man ikke må kjøpe ukentlig.

For planeten og kundene ja, men ikke for businessen. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser Jack hadde ringt Isabel og ville ha henne tilbake, lurer på hva denne Nina syntes om det 😆 må være stokk dum hun, som ikke skjønner hun bare er et rebound. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pew1 skrev (16 minutter siden):

Ser Jack hadde ringt Isabel og ville ha henne tilbake, lurer på hva denne Nina syntes om det 😆 må være stokk dum hun, som ikke skjønner hun bare er et rebound. 

Hvor ser du det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (6 timer siden):

Hvor ser du det?

Må jo være stokk dum han å da, etter alt han lirte av seg etter bruddet 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ai at det er gøy å se en influenser lansere noe annet en klær og sminke, men forstår ikke helt at en rettetang/krølltang til 1900kr kan selge veldig bra! GHD feks er jo et godt kjent merke på markedet, med god kvalitet (syns jeg), forstår ikke hvordan disse nye produktene kan selge bra når det allerede finnes mange hundre rettetenger på markedet fea før av. Men kan jo være hun har en plan går jeg ut i fra, kommer sikkert hårbørster/spray/kurer osv osv

Altså bare en tanke jeg måtte ut med, for syns det er litt rart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariiihøna skrev (2 timer siden):

Må bare ai at det er gøy å se en influenser lansere noe annet en klær og sminke, men forstår ikke helt at en rettetang/krølltang til 1900kr kan selge veldig bra! GHD feks er jo et godt kjent merke på markedet, med god kvalitet (syns jeg), forstår ikke hvordan disse nye produktene kan selge bra når det allerede finnes mange hundre rettetenger på markedet fea før av. Men kan jo være hun har en plan går jeg ut i fra, kommer sikkert hårbørster/spray/kurer osv osv

Altså bare en tanke jeg måtte ut med, for syns det er litt rart. 

Det er ren psykologi. En god del av dem som følger Isabel ser opp til henne og ønsker seg det livet hun har. Det er derfor influencermarkedsføring er effektivt. Når hun presenterer produkter som liksom er med på å opprettholde utseende hennes, så tenker naive følgere at de vil oppnå det samme dersom de kjøper produktet. Dessuten stoler de jo på Isabel som jo snakker til dem som om de er venninner. 
 

Det er så utrolig at hun på den ene siden groomer dem, og i det neste øyeblikket utnytter tillitsforholdet til å selge dem overpriset ræl. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (3 timer siden):

Det er ren psykologi. En god del av dem som følger Isabel ser opp til henne og ønsker seg det livet hun har. Det er derfor influencermarkedsføring er effektivt. Når hun presenterer produkter som liksom er med på å opprettholde utseende hennes, så tenker naive følgere at de vil oppnå det samme dersom de kjøper produktet. Dessuten stoler de jo på Isabel som jo snakker til dem som om de er venninner. 
 

Det er så utrolig at hun på den ene siden groomer dem, og i det neste øyeblikket utnytter tillitsforholdet til å selge dem overpriset ræl. 

"Alle' kjendiser,artister,skuespillere og influencere bruker sin status på å selge ting. Slik har det alltid vært. Det er mye av deres inntektskilde. Handler ikke om grooming,men at man vet at det å bruke kjendiser på å fronte noe selger. Og kjendiser får mulighet til å starte sine egne brand for det selger. Det er en del av bransjen. 

Endret av Sunfl0wer
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
Mariiihøna skrev (6 timer siden):

Må bare ai at det er gøy å se en influenser lansere noe annet en klær og sminke, men forstår ikke helt at en rettetang/krølltang til 1900kr kan selge veldig bra! GHD feks er jo et godt kjent merke på markedet, med god kvalitet (syns jeg), forstår ikke hvordan disse nye produktene kan selge bra når det allerede finnes mange hundre rettetenger på markedet fea før av. Men kan jo være hun har en plan går jeg ut i fra, kommer sikkert hårbørster/spray/kurer osv osv

Altså bare en tanke jeg måtte ut med, for syns det er litt rart. 

Jeg har en BaByliss jeg kjøpte for ca 10 år siden. Kostet meg 299,- Funker for meg. Håret blir blankt med den også. Hadde aldri betalt 1900 kr for ei rettetang. Kommer nok mer hårprodukter fra henne etterhvert.

Endret av Heike72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heike72
pew1 skrev (15 timer siden):

Ser Jack hadde ringt Isabel og ville ha henne tilbake, lurer på hva denne Nina syntes om det 😆 må være stokk dum hun, som ikke skjønner hun bare er et rebound. 

Ja, det var faktisk ganske spesielt. Eventuelt typisk en mann som har blitt dumpa. Høres ut som han har oppført seg ganske jævlig innimellom. Isabel har gjort det slutt et par ganger før. Hadde ikke følt meg så veldig bra hadde jeg vært Nina og funnet ut at han har tatt denne telefonsamtalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 timer siden):

"Alle' kjendiser,artister,skuespillere og influencere bruker sin status på å selge ting. Slik har det alltid vært. Det er mye av deres inntektskilde. Handler ikke om grooming,men at man vet at det å bruke kjendiser på å fronte noe selger. Og kjendiser får mulighet til å starte sine egne brand for det selger. Det er en del av bransjen. 

At alle kjendiser driver på slik som IR er vel ikke sant??vil heller si at det er motsatt,de som har respekt for seg selv driver ikke på sånn,IR hadde solgt hva som helst for så grisk er hun faktisk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (5 minutter siden):

At alle kjendiser driver på slik som IR er vel ikke sant??vil heller si at det er motsatt,de som har respekt for seg selv driver ikke på sånn,IR hadde solgt hva som helst for så grisk er hun faktisk

Har sett kjendiser fronte mye forskjellig. Og for noen treffer det,for andre er det totalt uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 minutter siden):

Har sett kjendiser fronte mye forskjellig. Og for noen treffer det,for andre er det totalt uinteressant. 

ja,det har jeg også men hun fronter jo"alt"og når man lyger i tillegg så blir det litt usmakelig,vil si hun utnytter unge jenter sin usikkerhet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<3 <3 skrev (1 minutt siden):

ja,det har jeg også men hun fronter jo"alt"og når man lyger i tillegg så blir det litt usmakelig,vil si hun utnytter unge jenter sin usikkerhet

Lyver om hva? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (På 4.10.2022 den 8.39):

For planeten og kundene ja, men ikke for businessen. 

Hun for kritikk når hun selger masseprodusert juggel fra kina fordi det er unødvendig, dårlig kvalitet og lite miljøvennlig, og hun får kritikk når hun selger dyre ting som er ment å vare, som man derfor kjøper for sjeldent og det er visst «dårlig for businessen». Det er ikke lett å tilfredsstille kvinneguiden, gitt.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tanga ser ut til å virke bra. GHD er best, er den like bra som den, er det klart den vil selge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pew1 skrev (19 timer siden):

Ser Jack hadde ringt Isabel og ville ha henne tilbake, lurer på hva denne Nina syntes om det 😆 må være stokk dum hun, som ikke skjønner hun bare er et rebound. 

Er vi sikre på at han faktisk har ringt henne? Han er jo i Dubai med Nina nå. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (3 timer siden):

Er vi sikre på at han faktisk har ringt henne? Han er jo i Dubai med Nina nå. 

Ja hun sa det i vloggen, men den er jo kanskje ikke filmet denne uken. Vet ikke, men hun hadde visst tatt opp samtalen som bevis. Så tydelig han bare bruker hun Nina som et rebound.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 timer siden):

Er vi sikre på at han faktisk har ringt henne? Han er jo i Dubai med Nina nå. 

Er han???sikker kan man jo ikke være.....etter alt tullet deres,så skulle han ringe uta det blå"hello its Jack,do you want to get back together"Nina er sikkert ikke så god i engelsk så hun bare smiler...nei nå er jeg så trøtt at jeg ble revet med:ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...