Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hva er greia med å kaste det litt for lange håret fra side til side???på hvert enda bilde eller filmsnutt så blir det håret kasta på😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ænema skrev (På 11.9.2022 den 15.56):

hun er full av dyre klokker og smykker, ser ikke ut som hun dro til tyrkia og fikk alt for liten nese kontra det hun burde hatt, og brystimplantater i ræva. litt mer klassy klesstil. og fremtoning. hun ser mer ut som hun kommer fra penger. 

isabel ser bare ut som hun kjøper dyre flashy ting på kredittkort. når sant skal sies liker jeg isabel, men det vil ikke si at jeg ikke synes hun er harry.

Mye av det er fake, hun driver å selger kopier av Cartier armbånd osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (13 minutter siden):

Mye av det er fake, hun driver å selger kopier av Cartier armbånd osv. 

Det er faktisk ulovlig hvis hun ikke oppgir at det er en kopi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (48 minutter siden):

Mye av det er fake, hun driver å selger kopier av Cartier armbånd osv. 

Hvordan vet du at det er fake??

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (17 minutter siden):

Hvordan vet du at det er fake??

Jeg ser det, kan sånt og har sett hun har enkelte ting som er fake på bildene sine. En Prada veske på story her om dagen, og har sett prisene hun har skrevet på armbåndene hun selger og det er alt for lite. Hun selger sånn toppkvalitet av kopi varer, mulig hun oppgir detaljer i dm’s. Vet ikke, men enkelte ting som har blitt lagt ut er i hvert fall ikke ekte med tanke på pris og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nose99 skrev (6 minutter siden):

Jeg ser det, kan sånt og har sett hun har enkelte ting som er fake på bildene sine. En Prada veske på story her om dagen, og har sett prisene hun har skrevet på armbåndene hun selger og det er alt for lite. Hun selger sånn toppkvalitet av kopi varer, mulig hun oppgir detaljer i dm’s. Vet ikke, men enkelte ting som har blitt lagt ut er i hvert fall ikke ekte med tanke på pris og alt.

Ikke bra....tenkte bare at så frekk kan man da ikke være,sikkert litt naivt av meg😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (2 timer siden):

Jeg ser det, kan sånt og har sett hun har enkelte ting som er fake på bildene sine. En Prada veske på story her om dagen, og har sett prisene hun har skrevet på armbåndene hun selger og det er alt for lite. Hun selger sånn toppkvalitet av kopi varer, mulig hun oppgir detaljer i dm’s. Vet ikke, men enkelte ting som har blitt lagt ut er i hvert fall ikke ekte med tanke på pris og alt.

Bullshit! Du ser du 😂🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (20 timer siden):

Jeg ser det, kan sånt og har sett hun har enkelte ting som er fake på bildene sine. En Prada veske på story her om dagen, og har sett prisene hun har skrevet på armbåndene hun selger og det er alt for lite. Hun selger sånn toppkvalitet av kopi varer, mulig hun oppgir detaljer i dm’s. Vet ikke, men enkelte ting som har blitt lagt ut er i hvert fall ikke ekte med tanke på pris og alt.

Hallo! Det er ulovlig å markedsføre kopier av kjente merkevarer, så det tviler jeg sterkt på 🤡 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (1 time siden):

Hallo! Det er ulovlig å markedsføre kopier av kjente merkevarer, så det tviler jeg sterkt på 🤡 

Ulovlig ja men fortsatt mange som driver med det. Tror ikke Instagram bryr seg så mye, lett å slippe unna med når man ikke skriver at det er kopi offentlig(bare i meldinger) bare å sjekke ut prisene. Trenger ikke være Einstein for å skjønne at noe ikke stemmer, og som sagt hadde hun fake Prada veske på storyen sin i Dubai med Jack. Fargen og detaljene på den finnes ikke. Har den samme vesken og så med en gang at den var fake. De som har peiling ser sånt uten å prøve engang

Endret av nose99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (1 time siden):

Hallo! Det er ulovlig å markedsføre kopier av kjente merkevarer, så det tviler jeg sterkt på 🤡 

Men hun markedsfører de ikke som "Cartier" hun markedsfører det som gullarmbånd. Det er ikke ulovlig så lenge armebånda er ikke merket med cartier logoen. 

Selv har min søster en gullring i 18k gull med cartier mønster som hun fikk i gave av en eller annen grunn. Det står ikke cartier på den noen sted og det er aldri noen som har hevdet at det er cartier. Men prisen skiller seg fra 4000 mot 20 000 for en ekte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (1 time siden):

Ulovlig ja men fortsatt mange som driver med det. Tror ikke Instagram bryr seg så mye, lett å slippe unna med når man ikke skriver at det er kopi offentlig(bare i meldinger) bare å sjekke ut prisene. Trenger ikke være Einstein for å skjønne at noe ikke stemmer, og som sagt hadde hun fake Prada veske på storyen sin i Dubai med Jack. Fargen og detaljene på den finnes ikke. Har den samme vesken og så med en gang at den var fake. De som har peiling ser sånt uten å prøve engang

Hun selger Hermes vesker til 22000 euro. «Ser» du at de er fake også da eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cocogirl skrev (3 timer siden):

Denne tråden er til isabel raad ikke Nina 

En periode her så har vel Nina vært en stor del av det som skjer rundt Isabel, så det har vært naturlig å diskutere henne også. Hun er vel sammen med Jack nå, men har flyttet tilbake til Russland?

Ser også på IR sin story at hun går hånd i hånd med en ny fyr, så her går det unna 🤠 To narsissister som fortjente hverandre, Isabel og Jack.  

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulletproofhoware skrev (3 timer siden):

En periode her så har vel Nina vært en stor del av det som skjer rundt Isabel, så det har vært naturlig å diskutere henne også. Hun er vel sammen med Jack nå, men har flyttet tilbake til Russland?

Ser også på IR sin story at hun går hånd i hånd med en ny fyr, så her går det unna 🤠 To narsissister som fortjente hverandre, Isabel og Jack.  

Hånd i hånd?da er det ikke lenge til hun vil ha baby og en svindyr ring😜

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha.. hvem krangler om en dame dere ikke engang kjenner sine vesker? Seriøst......................... 

Jeg får vondt av Isabel. Hun fester bort sine smerter fremfor å føle på dem og la det komme ut. Dette vil føre til en stor og alvorlig knekk i psyken om kort tid. Både Jack og Isabel later som om de ikke bryr seg, men innerst inne er begge dypt såret og savner hverandre. Helt patetisk at han driver å legger ut bilder av hun Nina. Og det går bare i alkohol og party... hjelp sier jeg bare. Får helt angst av å se hvilket liv de fører. Hadde ikke gjort meg noe å ligge på en strand en uke selv, men klarer meg fint uten alkohol og galskap.

Kvinne 31.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idasweet899 skrev (3 timer siden):

Haha.. hvem krangler om en dame dere ikke engang kjenner sine vesker? Seriøst......................... 

Jeg får vondt av Isabel. Hun fester bort sine smerter fremfor å føle på dem og la det komme ut. Dette vil føre til en stor og alvorlig knekk i psyken om kort tid. Både Jack og Isabel later som om de ikke bryr seg, men innerst inne er begge dypt såret og savner hverandre. Helt patetisk at han driver å legger ut bilder av hun Nina. Og det går bare i alkohol og party... hjelp sier jeg bare. Får helt angst av å se hvilket liv de fører. Hadde ikke gjort meg noe å ligge på en strand en uke selv, men klarer meg fint uten alkohol og galskap.

Kvinne 31.

Enig med deg. De sliter nok mer enn de vil innrømme, men viser bare sitt overflatiske liv utad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...