Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Velinda skrev (4 minutter siden):

Om jeg syns det såg ut som manisk løping/gåing/tripping eller hva som helst,kan ikke jeg ha den meningen???hvem bestemmer hva som er hva??sånne som deg,som bare må kverulere på hver minste ting

Bare fortsett. Det hjelper til med å understreke poenget mitt i forrige post.

Endret av Tripptrapp1
Skrivefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, denne tråden handler om ISABEL for svingende!!! Lei av at varselene mine proppes opp hele tiden av meningsløs diskusjon som ikke handler om trådens emne! 

Endret av Julia Piñero
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Piñero skrev (1 minutt siden):

Seriøst, denne tråden handler om ISABEL for svingende!!! Lei av at varselene mine proppes opp hele tiden av meningsløs diskusjon som ikke handlet om trådens emne! 

🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (17 timer siden):

Det jeg kritiserer er forsøket ditt på å fremstille det å gå på en mølle som «manisk løping», som du senere modererte til «manisk rask gange». Enhver med alminnelig språkforståelse ser at innlegget mitt ikke nevner et eventuelt umerket samarbeid. Du trenger derimot tydeligvis å få det inn med teskje, så her kommer det: Jeg har ikke kommentert på et eventuelt samarbeid, det bryr meg mitt i ræven i denne sammenheng. Jeg har kun kommentert på at du konstruerer og konspirerer for å finne noe å kritisere, noe som bare er tåpelig.

🙌🏼🙌🏼🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gossip1 skrev (1 time siden):

Da var det på han igjen😂 Ny tur til Marbella, fordi hun trenger det🎉

Det vil jeg tro😂er slitsomt å fikse hår å negler.....håper hun koser seg å får slappa av,høsten blir sikkert travel,er det ikke det alle influensere sier🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velinda skrev (1 time siden):

Det vil jeg tro😂er slitsomt å fikse hår å negler.....håper hun koser seg å får slappa av,høsten blir sikkert travel,er det ikke det alle influensere sier🙈

Huff ja, hun har virkelig jobbet hardt🥴 Resten av året blir sikkert knallhardt🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstripe skrev (1 time siden):

Hun lever virkelig et drømmeliv.

Hva mener du?for de fleste er livet hennes det motsatte av et drømmeliv,med mindre du er veldig glad i det materialistiske og overflatiske i livet og det er jo bare trist....

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstripe skrev (1 time siden):

Hun lever virkelig et drømmeliv.

Å fylle livet med å handle dyre vesker og smykker samt reise til turiststeder i ett sett, er ikke et drømmeliv. Hun erstatter livet med å fylle det opp med disse tingene.

For meg virker det som om hun leter etter noe, men vet ikke helt hva hun leter etter. Synes synd på henne jeg.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Å fylle livet med å handle dyre vesker og smykker samt reise til turiststeder i ett sett, er ikke et drømmeliv. Hun erstatter livet med å fylle det opp med disse tingene.

For meg virker det som om hun leter etter noe, men vet ikke helt hva hun leter etter. Synes synd på henne jeg.

Enig,hun finner jo ikke roen noe sted....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 minutter siden):

Å fylle livet med å handle dyre vesker og smykker samt reise til turiststeder i ett sett, er ikke et drømmeliv. Hun erstatter livet med å fylle det opp med disse tingene.

For meg virker det som om hun leter etter noe, men vet ikke helt hva hun leter etter. Synes synd på henne jeg.

Sikkert litt slem nå men jeg mener hun er en egoistisk narrsist og jeg syns ikke syns på henne lenger. At flere går på den stakkars meg rollen hun viser er bare trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gossip1 skrev (41 minutter siden):

Sikkert litt slem nå men jeg mener hun er en egoistisk narrsist og jeg syns ikke syns på henne lenger. At flere går på den stakkars meg rollen hun viser er bare trist. 

Deg om det😠

Endret av Flowrrpowrr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstripe skrev (2 timer siden):

Hun lever virkelig et drømmeliv.

Kan nok virke som hun lever et drømmeliv med tanke på jobben hun har (eget klessmerke, sosiale medier, forskjellige prosjekter osv) og det at hun tjener bra. Hun kan kjøpe det hun vil, bo hvor hun vil og reise så mye hun vil. Sånn sett er jo det drømmen til mange.

Men som person har hun det nok ikke særlig bra, det har man jo sett. Alltid problemer i kjærlighetsforhold og vennskapsforhold. Hun virker veldig opp og ned, i ubalanse rett og slett. Kan ikke se for meg hun noen gang får en skikkelig mann med gode verdier (bare sånne overfladiske) og tror nok aldri hun klarer skaffe seg et vanlig familieliv.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

IR er egentlig helt ubetydelig og unyttig for folk flest,hun tilfører ingentig er ikke et godt forbilde,klærene hun hevder å disigne er masseprodusert,plukka ut av en katalog og produsert i et så dårligt materiale så muligt for å holde prisen nede(mye plast).....hun bruker barndommen sin for at folk skal si at "dette er pga en traumatisk barndom"hvor lenge skal hun spille på det,hun har fått erstatning og tjent grovt på en bok om temaet(viktig nok,men gå videre med livet,eller søk proff hjelp)Tilogmed noe så privat som et brudd fikk hun hausa max opp.overdose og innslåtte dører....håper hun holder seg unna some en god stund,både for sin egen og andres del....btw Jack ser mye lykkeligere ut med Nina

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3 <3 skrev (1 time siden):

IR er egentlig helt ubetydelig og unyttig for folk flest,hun tilfører ingentig er ikke et godt forbilde,klærene hun hevder å disigne er masseprodusert,plukka ut av en katalog og produsert i et så dårligt materiale så muligt for å holde prisen nede(mye plast).....hun bruker barndommen sin for at folk skal si at "dette er pga en traumatisk barndom"hvor lenge skal hun spille på det,hun har fått erstatning og tjent grovt på en bok om temaet(viktig nok,men gå videre med livet,eller søk proff hjelp)Tilogmed noe så privat som et brudd fikk hun hausa max opp.overdose og innslåtte dører....håper hun holder seg unna some en god stund,både for sin egen og andres del....btw Jack ser mye lykkeligere ut med Nina

Ikke rart om han blir lykkeligere med henne. De som deler alt om livet i hytt og pine tenker gjerne ikke over at de rundt dem ikke vil ha alt liggende ute.

"A private life is a happy life"

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...