Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Mango skrev (9 timer siden):

Det er vel en ganske normal oppførsel etter et brudd. Hvor bra det er (spesielt med hennes psyke) , kan man jo derimot diskutere.

At du mener I sin oppførsel er normalt  etter ett brudd får stå for deg🤗 Helt enig med deg at dette ikke er bra for I i den normen hun er i nå!  Det jeg syns er for jævlig er at hun I bruker dette for alt det er verdt med sine destruktive  meldinger til sine unge følgere som forguder henne, sier I hopp så følger  alle de unge følgerne etter henne! 

Endret av Gossip1
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gossip1 skrev (32 minutter siden):

Uffda, i følge kjentfolk så har iIog newa driti seg ut igjen🥴

Hvis du ikke har tenkt å skrive mer enn det så kan du la være å skrive i det hele tatt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvins skrev (1 time siden):

Hvis du ikke har tenkt å skrive mer enn det så kan du la være å skrive i det hele tatt. 

Sikter nok til at I har en ny flørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Sikter nok til at I har en ny flørt.

snakk om å skape rykter da :P bare fordi de henger med andre gutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gossip1 skrev (2 minutter siden):

 

Følg med Newa og Isabel så får dere nok info. Er bare flaut.

Endret av Gossip1
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (1 time siden):

snakk om å skape rykter da :P bare fordi de henger med andre gutter

Var jo nettopp det I gjorde når Jack var i Ibiza med en venninne😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

galmamma skrev (4 timer siden):

snakk om å skape rykter da :P bare fordi de henger med andre gutter

Hun la ut en ig story hvor hun sa "og der klarte jeg å gjøre livet mitt komplisert igjen" med romantisk musikk i bakgrunnen og ett nyforelsket blikk. Er ikke så rart å spekulere i at hun har en ny flørt 😄

Endret av IKC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKC skrev (1 time siden):

Hun la ut en ig story hvor hun sa "og der klarte jeg å gjøre livet mitt komplisert igjen" med romantisk musikk i bakgrunnen og ett nyforelsket blikk. Er ikke så rart å spekulere i at hun har en ny flørt 😄

Stakkars fyr,uvitende om hvilket sirkus han ska inn i....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack skal prise seg lykkelig for at han er kommet seg vekk fra alt dramaramaet til Isabel og hennes sinnsyke krav om giftering.  Fikk feil inntrykk av ham tidligere takket være Isabel..

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKC skrev (3 timer siden):

Hun la ut en ig story hvor hun sa "og der klarte jeg å gjøre livet mitt komplisert igjen" med romantisk musikk i bakgrunnen og ett nyforelsket blikk. Er ikke så rart å spekulere i at hun har en ny flørt 😄

Har ikke hun kjærlighetssorg da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (10 minutter siden):

Har ikke hun kjærlighetssorg da?

The best way to get over someone is to get under someone els» er det noe som heter 😅

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes synd på Golnaz som Isabel bare har kastet ut av livet sitt. Isabel satte vel ikke pris på en god venninne som faktisk sa sannheten og var litt klokere og mer voksen enn henne og kom med mange gode råd når livet til Isabel var tøft.  
Newa kuttet hun ut over en lang periode også, men så er hun nå tilbake. For meg virker Isabel som en sykt dramaqueen. Det er noe sannhet i dem som sier at dem som stoler lite på folk og ikke vil ha drama i livet ofte er de personene som skaper drama og er involvert i drama selv. 
 

Isabel må slutte å unnskylde at alle hennes valg henger sammen med barndommen. Voks opp og få profesjonell hjelp heller. 
 

Så synes jeg synd på Jack. Jeg følte ofte at dynamikken i forholdet deres ikke var som det burde. Isabel var kravstor, bossy og forlanget mye av Jack. Og han måtte alltid ordne opp ting selv, mens hun blackmailet han garantert og ga silent treatment. Og for meg virker hun også som en sinnsykt sjalu person. 
Og det er jo et «selvmord» det hun har gjort når hun delte og hang ut eksen sin på den måten. Alle menn fremover med bakkekontakt og respekt for seg selv vil så klart skygge unna Isabel, og Isabel vil bli sett på som Jack’s crazy ex-kjæreste av hans venner og bekjente. 

Endret av Julia Piñero
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (16 timer siden):

De fleste har sikkert gått gjennom et brudd eller to,er ganske skråsikker på at oppførselen hennes ikke er normal....hvor mangen stikker på hardcore sydenfylla etter tidenes sammenbrudd(dokumentert av henne selv)er enig i at hun er et skremmende forbilde..

Mennesker med traumer og står midt i en liten livskrise reagerer svært forskjellige.  Noen legger seg ned og kommer seg ikke opp av senga, andre flykter fra probleme med jobb osv, mens andre er all over the place- fra topp til tå. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye synsing og antakeligvis fake news 🙈 Tenkomattedersomatte og kommer sikkert til ….. Bra dere vet alt og samtidig kan se hva som skjer framover 🫣

Endret av Heike72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julia Piñero skrev (1 time siden):

Synes synd på Golnaz som Isabel bare har kastet ut av livet sitt. Isabel satte vel ikke pris på en god venninne som faktisk sa sannheten og var litt klokere og mer voksen enn henne og kom med mange gode råd når livet til Isabel var tøft.  
Newa kuttet hun ut over en lang periode også, men så er hun nå tilbake. For meg virker Isabel som en sykt dramaqueen. Det er noe sannhet i dem som sier at dem som stoler lite på folk og ikke vil ha drama i livet ofte er de personene som skaper drama og er involvert i drama selv. 
 

Isabel må slutte å unnskylde at alle hennes valg henger sammen med barndommen. Voks opp og få profesjonell hjelp heller. 
 

Så synes jeg synd på Jack. Jeg følte ofte at dynamikken i forholdet deres ikke var som det burde. Isabel var kravstor, bossy og forlanget mye av Jack. Og han måtte alltid ordne opp ting selv, mens hun blackmailet han garantert og ga silent treatment. Og for meg virker hun også som en sinnsykt sjalu person. 
Og det er jo et «selvmord» det hun har gjort når hun delte og hang ut eksen sin på den måten. Alle menn fremover med bakkekontakt og respekt for seg selv vil så klart skygge unna Isabel, og Isabel vil bli sett på som Jack’s crazy ex-kjæreste av hans venner og bekjente. 

Litt merkelig hvordan du plutselig switchet helt om. For en uke siden satt du og forsvarte henne, og skrev de hyggelig tingene. Og nå er det plutselig ‘’stakkars han’’ osv. Bare litt komisk når man har hatt så sterke meninger her inne og vært skikkelig på. Sånt blir veldig dobbeltmoralsk   spør du meg. Stå i det minste for det du sier 

Endret av nose99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (14 minutter siden):

Her er det mye synsing og antakeligvis fake news 🙈 Tenkomattedersomatte og kommer sikkert til ….. Bra dere vet alt og samtidig kan se hva som skjer framover 🫣

Det meste er det jo I og N som opplyser oss om gjennom IG story.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nose99 skrev (32 minutter siden):

Litt merkelig hvordan du plutselig switchet helt om. For en uke siden satt du og forsvarte henne, og skrev de hyggelig tingene. Og nå er det plutselig ‘’stakkars han’’ osv. Bare litt komisk når man har hatt så sterke meninger her inne og vært skikkelig på. Sånt blir veldig dobbeltmoralsk   spør du meg. Stå i det minste for det du sier 

Jeg står for det jeg sier :) Viser bare hvor flink I er på å manipulere andre og legge Jack for hat foran hele Norge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er ute og kjører, burde hatt en person som tok litt vare på hun. De folkene rundt hun nå er "pleasers" og vil aldri si noe negativt til hun, da stopper godene. Hun gjør akkurat det J gjorde for ei uke siden, så jeg skjønner ikke hvorfor hun lagde all den dramaen, eller…hun gjorde det for oppmerksomhet og klikk, det er utrolig kynisk 😡😫 Men, som sagt så tror jeg ikke hun har det helt bra med seg selv (fortsatt) og noen av de liksom vennene hennes burde tatt litt mer vare på hun. Hadde jeg hatt ei venninne som jeg så hadde det slik, så hadde jeg tatt vare på hun og ikke utnyttet hun for turer og gøy…

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...