Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Stay skrev (9 timer siden):

Så fordi du er fattig skal ikke de som har satset i en annen bransje enn deg, og lykkes, få lov til å kose seg med egne veltjente penger? Snakk om å være bitter. Hva med å gjøre en innsats for å bedre økonomien, om du er så misfornøyd 

Endret av Gossip1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er We are fit som er konk er jeg ganske sikker på, instagrammen dems er slettet. 
Og så Helene Drage kommentere at ho er glad ho sa nei til samarbeid med et merke som «alle» reklamerte for om dagen. 
Så ganske sikker på det er dem.

Endret av Er du serr
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du serr skrev (1 time siden):

Det er We are fit som er konk er jeg ganske sikker på, instagrammen dems er slettet. 
Og så Helene Drage kommentere at ho er glad ho sa nei til samarbeid med et merke som «alle» reklamerte for om dagen. 
Så ganske sikker på det er dem.

oioi,da er et mangen som har tapt penger men IR tenker jo egoistist som vanlig,skjønner at det er surt å tape penger men gidd å vær litt sympatisk,hun trenger sikkert sympati selv når designer butikken svinner hen....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gossip1 skrev (På 21.9.2022 den 2.52):

Jo det skal de som er ærlig! men I er den falskeskte kvinne, brand, uærlige kvinnemenneske jeg har fulgt noen gang!

Du kan jo bare slutte å følge henne og la være å engasjere deg i ting som har med henne å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isvann skrev (På 20.9.2022 den 22.22):

Lillesøstra ser så annerledes ut plutselig?

Alle endrer seg jo når man utvikler seg gjennom ungdommen. Hun blir jo eldre hun som oss andre. Ellers blir hun vel mer og mer «kittet igjen» av foundation og annen sminke som de fleste andre på hennes alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selbu skrev (33 minutter siden):

Behandle meg som en prinsesse....hva betyr egentlig det?? 🤔

Det betyr egentlig at hun ikke hvet hvordan det er å leve ett normalt liv, tror hun skal sveve på rosa skyer og "bæres rundt på gullstol" hele tiden. 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Det betyr egentlig at hun ikke hvet hvordan det er å leve ett normalt liv, tror hun skal sveve på rosa skyer og "bæres rundt på gullstol" hele tiden. 

 

Skrev du nettopp "hvet"?

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

t1999 skrev (22 timer siden):

Skrev du nettopp "hvet"?

Nei huff da, stokket bokstavene seg for meg. Til info så har jeg dysleksi. Det stopper meg ikke fra å være aktiv skriftlig!

  • Liker 11
  • Hjerte 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er siste nytt i kjærlighetslivet til Isabel og Jack? Altså typ siste uken? Har de begge offisielt fått nye, eller tror dere de blir sammen igjen? (Ja, jeg kjeder meg 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drivhus skrev (26 minutter siden):

Hva er siste nytt i kjærlighetslivet til Isabel og Jack? Altså typ siste uken? Har de begge offisielt fått nye, eller tror dere de blir sammen igjen? (Ja, jeg kjeder meg 😉

Begge har fått nye å dulle med 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette "brandet" hun nå lanserer? Er det type undertøy i samme stil som skims? Isåfall er det jo litt fint for norge trenger mer enkelt undertøy som er godt å gå med (de typene jeg har funnet til nå ødelegges så fort i vask)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dupers skrev (29 minutter siden):

Hva er dette "brandet" hun nå lanserer? Er det type undertøy i samme stil som skims? Isåfall er det jo litt fint for norge trenger mer enkelt undertøy som er godt å gå med (de typene jeg har funnet til nå ødelegges så fort i vask)

Sikkert en kopi av Skims,tror neppe du kan forvente deg kvalitet men høye priser for rælet pleier hun jo å ta🙈ps er det bryterdrakt hun går i?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selbu skrev (På 26.9.2022 den 20.58):

Behandle meg som en prinsesse....hva betyr egentlig det?? 🤔

Behandle henne som en kvinne. Være gentleman. Varte opp. Kurtisere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...