Classy Skrevet 9. april #32041 Skrevet 9. april agent skrev (2 minutter siden): Jeg er sikker på at Pimpen hadde klart det. Vi må ikke glemme at IR innerst inne liker den samme stilen. Utifra hva jeg husker av leiligheten hun hadde i Oslo. Viktig at IR får satt sitt eget preg på villaen med innredningen også, så det ikke kun blir Marina’s.. Greit dama sier hu ikke eier stil, men nå er jo dette IR sin villa og hu som skal bo der.. Leiligheta i Oslo var glorete, men det var fortsatt IR sin stil 🫣🤪🤩 Dette skal bli moro 🤗🍿🍿 3 1
agent Skrevet 9. april #32042 Skrevet 9. april (endret) Sirah skrev (21 minutter siden): Det finnes alltid tre sider av en sak. Din, min og sannheten. Slikt er det garantert her også. Og ja, hun har garantert melket dette for alt det er verdt pga content, det er jeg overhodet ikke i tvil om 🙃 Ohhhhh! Villa til FØRTISJUMILLIONERKRONER innredet av Pimpen, IKEA og Gift Village 🤩 Det tror absolutt jeg også! Hun har noen forventninger som er fullstendig urealistiske 🫣 Ingen klarer å leve opp til dem. Men jeg som er så kritisk, har lagt merke til et par ting. Den frokosten hun hadde dratt alene til, fordi han ville være litt i bungalowen. Når hun hadde jobbet og var ferdig, synes hun at han burde komme.🤔 Og ved bassenget da hun jobbet i vei til kundene sine og han var plutselig borte. Hun trodde han var på wc, men så ble han fryktelig lenge. Så hun begynte å lete etter Rosenkålen. Da hadde han funnet seg en plass inne for å jobbe. 🤔 Hun blir litt stram i maska når ikke er i nærheten. 🫣😂 Endret 9. april av agent 6 7
agent Skrevet 9. april #32043 Skrevet 9. april Classy skrev (3 minutter siden): Viktig at IR får satt sitt eget preg på villaen med innredningen også, så det ikke kun blir Marina’s.. Greit dama sier hu ikke eier stil, men nå er jo dette IR sin villa og hu som skal bo der.. Leiligheta i Oslo var glorete, men det var fortsatt IR sin stil 🫣🤪🤩 Dette skal bli moro 🤗🍿🍿 Da kommer hun ikke til å trives, så vi får håpe det blir litt personlig. Ikke bare det som interiør messig er populært. Men håper Pimpen setter seg på flyet til Dubai asap. 😂 1
Classy Skrevet 9. april #32044 Skrevet 9. april agent skrev (Akkurat nå): Da kommer hun ikke til å trives, så vi får håpe det blir litt personlig. Ikke bare det som interiør messig er populært. Men håper Pimpen setter seg på flyet til Dubai asap. 😂 Ja, personlig preg må hu sette på hjemmet sitt og Pimpen må så klart bli med. Det er jo da det blir interessant og moroa starter 🤪🫣😂😂🍿🍿 1 1
Sirah Skrevet 9. april #32045 Skrevet 9. april Classy skrev (10 minutter siden): Viktig at IR får satt sitt eget preg på villaen med innredningen også, så det ikke kun blir Marina’s.. Greit dama sier hu ikke eier stil, men nå er jo dette IR sin villa og hu som skal bo der.. Leiligheta i Oslo var glorete, men det var fortsatt IR sin stil 🫣🤪🤩 Dette skal bli moro 🤗🍿🍿 IR har absolutt stil, bare ikke helt den samme som de fleste andre 😅 Men så klart må hun sette litt preg på det selv også. Det er jo hun som skal bo der som du sier. Hun har absolutt ikke personlighet til å bo i et hjem tatt rett ut av et glansa magasin, så håper ikke hun overlater absolutt alt ansvaret til Marina (eller noen andre). Litt rosa, litt skilpadder og litt nyrik russer må til for at hun skal trives tror jeg! Men håper hun får noe hjelp slik at ikke hele villaen ser ut som om et tivoli har spydd ut glitter der inne 😅 Jeg tror dette blir kjempebra 🥰 agent skrev (7 minutter siden): Men jeg som er så kritisk, har lagt merke til et par ting. Den frokosten hun hadde dratt alene til, fordi han ville være litt i bungalowen. Når hun hadde jobbet og var ferdig, synes hun at han burde komme.🤔 Og ved bassenget da hun jobbet i vei til kundene sine og han var plutselig borte. Hun trodde han var på wc, men så ble han fryktelig lenge. Så hun begynte å lete etter Rosenkålen. Da hadde han funnet seg en plass inne for å jobbe. 🤔 Hun blir litt stram i maska når ikke er i nærheten. 🫣😂 Ja og det syntes jeg egentlig at er et rødt flagg. Hun er altfor avhengig av han allerede...... 1 4 1
Classy Skrevet 9. april #32046 Skrevet 9. april Sirah skrev (1 minutt siden): IR har absolutt stil, bare ikke helt den samme som de fleste andre 😅 Men så klart må hun sette litt preg på det selv også. Det er jo hun som skal bo der som du sier. Hun har absolutt ikke personlighet til å bo i et hjem tatt rett ut av et glansa magasin, så håper ikke hun overlater absolutt alt ansvaret til Marina (eller noen andre). Litt rosa, litt skilpadder og litt nyrik russer må til for at hun skal trives tror jeg! Men håper hun får noe hjelp slik at ikke hele villaen ser ut som om et tivoli har spydd ut glitter der inne 😅 Jeg tror dette blir kjempebra 🥰 Ja og det syntes jeg egentlig at er et rødt flagg. Hun er altfor avhengig av han allerede...... Helt enig, et hjem må ha ett personlig preg ellers blir det kjedelig 🥰🥰 1 1
refill Skrevet 9. april #32047 Skrevet 9. april Villa til 47 mill - but make it Gift Village. Det er content jeg gjerne skulle sett 😅❤️ 1 3 2
Plexi Skrevet 9. april #32048 Skrevet 9. april Sirah skrev (42 minutter siden): Jeg er ikke i tvil om at Pimpen hadde klart den oppgaven med glans 😅 Det hadde tatt ca 4 timer og så hadde villaen vært fult møbelert, pyntet og klar til bruk 😅 Tror ikke dette var tilsiktet, men jeg lo. 5
Cambria Skrevet 9. april #32049 Skrevet 9. april agent skrev (3 timer siden): Er det ikke litt kleint å prate til kundene sine, når mann skal ha en romantisk date med Rosenkålen. Det skal han ha , at han er tålmodig. Jeg tror kjæresten er veldig klar over at hun jobber mange timer i døgnet, og jobben hennes er nettopp sosiale medier hvor hun viser fram hva som skjer i livet. Spesielt ting som ikke skjer hver dag ellers. I er ikke bare på en kjærestetur, hun er også på en arbeidstur. 2
Solstråle1 Skrevet 10. april #32050 Skrevet 10. april agent skrev (4 timer siden): Forstår det sånn at det Mariann (ikke helt sikker på navnet) som styrer med Villaen. Klarer ikke å fatte at hun ikke vil være i Dubai og innrede drømme villaen selv. Gleder meg til moroa når hun bestemmer seg for å vende nesen hjem. Det hadde jo vært dobbelt moro hvis Pimpen jom for å hjelpe til. Hun er ikke i Dubai pga krigen. Hvordan er det mulig å ikke få med seg det? 3 1
agent Skrevet 10. april #32051 Skrevet 10. april Solstråle1 skrev (4 timer siden): Hun er ikke i Dubai pga krigen. Hvordan er det mulig å ikke få med seg det? Jeg spør deg for jeg lurer oppriktig . Har krigen blitt nevnt i dette innlegget?? 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ 2 1 2
Sirah Skrevet 10. april #32052 Skrevet 10. april refill skrev (8 timer siden): Villa til 47 mill - but make it Gift Village. Det er content jeg gjerne skulle sett 😅❤️ Åååå jeg er såååå klar! Pimpen om du leser dette: Book et fly så fort det er trygt 😍 Plexi skrev (8 timer siden): Tror ikke dette var tilsiktet, men jeg lo. Hahaha den så jeg ikke før nå, men det passet jo ganske greit inn 😂 3
Trueout Skrevet 10. april #32053 Skrevet 10. april Classy skrev (12 timer siden): Men da er spørsmålet; behandlet han henne virkelig så ille som det hu har sagt?? Lite sannsynlig spør du meg, men at hu har utbrodert seg om det for sanke sympati poeng. Ja, mest sannsynlig .. Må ikke glemme oppførselen hu hadde rundt Pierre back in the days heller… 🚩🚩🚩 Hun lyver jo om alt annet så🙄 Tror begge de to er like toxic jeg egentlig.... 3 2
Trueout Skrevet 10. april #32054 Skrevet 10. april Lobelia skrev (14 timer siden): Har ikke fulgt heilt med...Hvordan veit dere at Rosegjøken er Jack? Bare å bla seg tilbake i tråden, så finner du ørti eksempler😂 2
Cami9 Skrevet 10. april #32055 Skrevet 10. april Cambria skrev (12 timer siden): Jeg tror kjæresten er veldig klar over at hun jobber mange timer i døgnet, og jobben hennes er nettopp sosiale medier hvor hun viser fram hva som skjer i livet. Spesielt ting som ikke skjer hver dag ellers. I er ikke bare på en kjærestetur, hun er også på en arbeidstur. Hun er så opphengt i penger at hun ikke engang kan ta seg litt fri på kjærlighetstyr. Yrkesskadet.com 6 1
agent Skrevet 10. april #32056 Skrevet 10. april Cami9 skrev (52 minutter siden): Hun er så opphengt i penger at hun ikke engang kan ta seg litt fri på kjærlighetstyr. Yrkesskadet.com Nå blir det sikkert en oppfølger sesong 2 Med bryllup og baby Må smi mens jernet fortsatt er varmt, vettu. Det går litt for i svingene , på en måååte🫣 5
Cami9 Skrevet 10. april #32057 Skrevet 10. april agent skrev (26 minutter siden): Nå blir det sikkert en oppfølger sesong 2 Med bryllup og baby Må smi mens jernet fortsatt er varmt, vettu. Det går litt for i svingene , på en måååte🫣 😂😂😂 1
vilas Skrevet 10. april #32058 Skrevet 10. april Sol 75 skrev (På 8.4.2026 den 22.55): Der har man Isabel i ett nøtteskall! Tenk å ikke bruke tid og sted med Love of her life , men bruke tid og sted for content og reklame…. skjønn det den som kan! Idag var hun jo opptatt av om hun skulle fortsette sine content om div snabelsafari. Hun bekreftet at han hadde fungerende "morrabrød" iallefall. D hadde hun sett. 🤔Men hun sa : dere i Raadsquad har jo alltid fått høre ALT jeg foretar meg, hele tiden, men d jeg legger ut gjelder jo faktisk min fremtidige mann så d hadde hun tanker om idag. ..... I tillegg hadde hun og Rosenkålen diskutert å se på ringer. Men bare størrelser og utseende da.. Han hadde ikke frieriet på gang ennå liksom iflg henne 🤔 godt at han ikke forstår alt hun jabber om på norsk, til sine følgere. D går ikke ann å forstå I tenkemåter. 11 1
Solstråle1 Skrevet 10. april #32059 Skrevet 10. april agent skrev (7 timer siden): Jeg spør deg for jeg lurer oppriktig . Har krigen blitt nevnt i dette innlegget?? 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Og jeg kan svare oppriktig at nei, krigen ble ikke nevnt. Men du klarte (oppriktig?) ikke å fatte hvorfor hun ikke ville være i Dubai og innrede villaen. Svaret på et er nok krigen. 3
LastebilZara Skrevet 10. april #32060 Skrevet 10. april Tenker at rosegjøken vet at det er livsstilen/snap/dokumenteringen hennes som gjør det mulig å leve som hun gjør. Om det er Jack så tror jeg ikke han gjør det så bra at han kan provide for en sånn livsstil, så da må han godta det. Ut fra det som er blitt skrevet om Jack så tenker jeg at han er villig til det! Money talks ❤️ 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå