Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

EtLiteTroll skrev (3 timer siden):

De der poseringene/ansiktsutrykkene hennes er litt kleine🙈 Må si det samme om kusinen hennes. Det er nesten litt fascinerende å se når de filmer diverse posering 

Enig,ikke akurat modeller🙈

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte godt buksa med splitt, den synes jeg var fin! Men skjønner ikke størrelsetabellen, har de tatt mål av buksa liggende flatt eller🧐 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (5 minutter siden):

Var det alt???ikke rare nettbutikken....

Kommer nok mer etterhvert regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt bikini er noe jeg kunne kjøpt fra henne. Har sett endel bikini modeller som hun har lagt ut og hintet til er fra hennes kolleksjon. Mye fint.

Men disse klærne som har blitt lagt ut nå har hvert på markedet lenge. Jeg har en ts kjole, jeans og samme mørkeblå shorts fra Nelly blant annet, så det blir litt kopi av det som allerede eksisterer.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke når hun sier det er hennes design. Er det ikke bare ferdige klær hun plukker ut og får sin merkelapp på? Eller er det jeg som misforstår ordet eget design? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tilfeldigvis i dag at siste innlegget hadde bare 900 likes etter 1 time, og hun endret akkurat da så man ikke kunne se det mer. Så da måtte jeg sjekke flere bilder, og da kunne jeg se at hun har endret på innleggene med under 10 000 likes, slik at man ikke skal se hvor mange likes hun har. Virker det som hvertfall, da hun ikke har gjort det med bildene som har over 10k. Skulle nesten tro at interessen for henne begynner å dale litt, og at hun ønsker å skjule det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtLiteTroll skrev (11 timer siden):

Så tilfeldigvis i dag at siste innlegget hadde bare 900 likes etter 1 time, og hun endret akkurat da så man ikke kunne se det mer. Så da måtte jeg sjekke flere bilder, og da kunne jeg se at hun har endret på innleggene med under 10 000 likes, slik at man ikke skal se hvor mange likes hun har. Virker det som hvertfall, da hun ikke har gjort det med bildene som har over 10k. Skulle nesten tro at interessen for henne begynner å dale litt, og at hun ønsker å skjule det. 

Enig. Jeg fulgte henne en stund av ren fascinasjon, men begynte etterhvert å se meg lei på at hun hyper ting opp for å skape spenning hos følgerne, men når nyheten til slutt deles så er det ikke i nærheten så imponerende som det hun innledningsvis la frem. Det står slående lite om hvordan og hvor klærne er laget, om hun har designet de selv eller bare plukket ut billige, ferdiglagde klær og «smykket» de med sitt merke. Det er ganske rart med tanke på at hun skriver at hun har brukt 3 år på dette. Det er som med trendythings der hun bevisst lot være å presisere at hun ikke hadde designet noe selv før hun så seg nødt til å gjøre det fordi hun fikk kritikk. Hadde ikke overrasket meg om arbeidet bak Ivorie Studio var like preget av snarveier.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73
Fizzypo skrev (5 timer siden):

Enig. Jeg fulgte henne en stund av ren fascinasjon, men begynte etterhvert å se meg lei på at hun hyper ting opp for å skape spenning hos følgerne, men når nyheten til slutt deles så er det ikke i nærheten så imponerende som det hun innledningsvis la frem. Det står slående lite om hvordan og hvor klærne er laget, om hun har designet de selv eller bare plukket ut billige, ferdiglagde klær og «smykket» de med sitt merke. Det er ganske rart med tanke på at hun skriver at hun har brukt 3 år på dette. Det er som med trendythings der hun bevisst lot være å presisere at hun ikke hadde designet noe selv før hun så seg nødt til å gjøre det fordi hun fikk kritikk. Hadde ikke overrasket meg om arbeidet bak Ivorie Studio var like preget av snarveier.

Så enig! Kjolene er en tro kopi fra Oh Polly og buksene er som å se de samme buksene fra Sara! Isabell kan det med å hause ting opp for å få med seg sine unge følgere, der er hun god! Nå så jeg hun sa hun skulle skrive kontrakt på noe spennende med moren. Er det nytt Raad show på Tv 2 sier jeg opp mitt abonnement på Tv 2 Play. Den galskapen skal de få ha for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude 73 skrev (3 timer siden):

Så enig! Kjolene er en tro kopi fra Oh Polly og buksene er som å se de samme buksene fra Sara! Isabell kan det med å hause ting opp for å få med seg sine unge følgere, der er hun god! Nå så jeg hun sa hun skulle skrive kontrakt på noe spennende med moren. Er det nytt Raad show på Tv 2 sier jeg opp mitt abonnement på Tv 2 Play. Den galskapen skal de få ha for seg selv!

Etter jeg leste i boken hvor lat moren var som småbarnsmor, at hun tvang barna til å passe på spedbarn natt og dag, samt hele tiden prøvde å manipulere Isabel med dårlig samvittighet og skyldfølelse (Og i følge boken også gjør det i dag), så har jeg ingen respekt for den damen og synes ikke hun fortjener noe tv-show eller annen kontakt som fører til "kjendis" - status. Før var jeg faktisk interessert i morens livshistorie, men det er jeg ikke nå lengre. 

• Liker 12
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude 73 skrev (7 timer siden):

Enig...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man ser folk tagge Isabell iført "hennes"design så er det sykt kleint,i beste fall er det kopi klær.....kjære Jesus la folk få opp øynene,syns også at mamma Raad burde vært skåna for rampelyset....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude 73 skrev (9 timer siden):

I høst reklamerte hun for en helt maken bukse fra Nelly med splitt nederst. Det er ingenting originalt over kolleksjonen. Cropped blazer? Gammelt nytt. Hun hadde jo faktisk "designet" en slik i anledning damekolleksjonen til kjærestens klesmerke. Kjolene har vi vel alle sett tusen ganger før. Resten er ulike versjoner av magetopp - heller ikke spesielt nytenkende og kreativt. 

Spent på høre hva hun legger i definisjonen eget design. Jeg hadde forventet og trodd at dersom hun faktisk satt og tegnet dette selv så hadde vi fått et innblikk i hva som har skjedd bak kulissene alle den tid hun liksom skal ha jobbet med det. Og hva med selve produksjonen av klærne? Hvorfor skriver ikke hun noe om det på nettsiden sin slik Annijor gjør? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73
Fizzypo skrev (8 timer siden):

I høst reklamerte hun for en helt maken bukse fra Nelly med splitt nederst. Det er ingenting originalt over kolleksjonen. Cropped blazer? Gammelt nytt. Hun hadde jo faktisk "designet" en slik i anledning damekolleksjonen til kjærestens klesmerke. Kjolene har vi vel alle sett tusen ganger før. Resten er ulike versjoner av magetopp - heller ikke spesielt nytenkende og kreativt. 

Spent på høre hva hun legger i definisjonen eget design. Jeg hadde forventet og trodd at dersom hun faktisk satt og tegnet dette selv så hadde vi fått et innblikk i hva som har skjedd bak kulissene alle den tid hun liksom skal ha jobbet med det. Og hva med selve produksjonen av klærne? Hvorfor skriver ikke hun noe om det på nettsiden sin slik Annijor gjør? 

Nettopp 👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett siste yt-video? Jeg gidder ikke bruke tid på å det, men hva hintet Jack om i kortet? Regner med det er clickbait, men er jo litt nysgjerrig også da 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude 73
Ugresset skrev (4 timer siden):

Noen som har sett siste yt-video? Jeg gidder ikke bruke tid på å det, men hva hintet Jack om i kortet? Regner med det er clickbait, men er jo litt nysgjerrig også da 🙈😂

Ingen hint om hva og hvor, kun clickbait som alltid! Typisk Isabell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude 73 skrev (1 time siden):

Ingen hint om hva og hvor, kun clickbait som alltid! Typisk Isabell!

Takk!  Huff, det er pinlig! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (4 timer siden):

Takk!  Huff, det er pinlig! 

Ja eneste vi fikk vite var at hun måtte planlegge møter på morgningen fordi de ikke skulle være i Norge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...