spirå12 Skrevet 16. januar 2022 #6321 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) Janis1980 skrev (14 timer siden): Det var kanskje litt overdrevet å skrive mye, syns hun er litt bedre enn andre. Hun virker mer ærlig på godt og vondt, synes ikke hun reklamerer for så mye som er usunt for oss unge og det virker som om hun har vokst siden når hun var sammen med Pierre! Hva med Trendy things ? Og hva med hvordan hun ga f... i reiseretriksjoner ? Og dugnaden vi andre gjennomførte. Og hvordan hun reklamerer for vippeserum mens hun selv har piasavakoster som vipper. Hva med å nekte å svare på kritikk ? Hva med stadige løgner og clickbaites ? Og hva med hennes opererte kropp ? Hva med miljøfiendligheten og det sinnsyke overforbruket ? Endret 17. januar 2022 av spirå12 Skrivefeil 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis1980 Skrevet 16. januar 2022 #6322 Del Skrevet 16. januar 2022 spirå12 skrev (14 minutter siden): Hva med Trendy things ? Og hva med hvordan hun ga f... i reiseretriksjoner ? Og dugnaden vi andre gjennomførte. Og hvordan hun reklamerer for vippeserum mens hun selv har piasavakoster som vipper selv. Hva med å nekte å svare på kritikk ? Hva med stadige løgner og clickbaites ? Og hva med hennes opererte kropp ? Hva med mijøfiendligheten og det sinnsyke overforbruket ? Trendy Things tror jeg Pierre lurte henne inn i, det var unødvendig og naivt Reiserestriksjoner er hun en av mange som gir beng i, vippeserumet kunne hun latt være å reklamere for. Men syns det er uskyldig reklame i det store hele. Til og med HarryLiv reklamerer for hvite tenner og bruker filter. Overforbruk er hun ikke alene om, hun donerer klærne i det minste videre gratis,det er en del av jobben å bruke mye klær og reklamere for da! hun er ikke perfekt men ikke en versting. Men ser uansett poengene dine da 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 16. januar 2022 #6323 Del Skrevet 16. januar 2022 Janis1980 skrev (Akkurat nå): Trendy Things tror jeg Pierre lurte henne inn i, det var unødvendig og naivt Reiserestriksjoner er hun en av mange som gir beng i, vippeserumet kunne hun latt være å reklamere for. Men syns det er uskyldig reklame i det store hele. Til og med HarryLiv reklamerer for hvite tenner og bruker filter. Overforbruk er hun ikke alene om, hun donerer klærne i det minste videre gratis,det er en del av jobben å bruke mye klær og reklamere for da! hun er ikke perfekt men ikke en versting. Men ser uansett poengene dine da Jeg hater ikke, men er sterkt kritisk da det faktisk er mange, mange unge som følger henne. Jeg liker ikke innflytelsen hun har på mange sårbare unge mennesker ❤ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 16. januar 2022 #6324 Del Skrevet 16. januar 2022 spirå12 skrev (26 minutter siden): Hva med Trendy things ? Og hva med hvordan hun ga f... i reiseretriksjoner ? Og dugnaden vi andre gjennomførte. Og hvordan hun reklamerer for vippeserum mens hun selv har piasavakoster som vipper selv. Hva med å nekte å svare på kritikk ? Hva med stadige løgner og clickbaites ? Og hva med hennes opererte kropp ? Hva med mijøfiendligheten og det sinnsyke overforbruket ? Nå går vel SE Isabel en høy gang når det kommer til operert kropp. Det har aldri vært forbudt å reise noe sted. Hun har ikke gjort noe ulovlig. Alle starta å reise igjen ganske fort. Så lenge man følger smittevern, så er det da opp til hver enkelt å ta sine valg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 16. januar 2022 #6325 Del Skrevet 16. januar 2022 Maydis8 skrev (Akkurat nå): Nå går vel SE Isabel en høy gang når det kommer til operert kropp. Det har aldri vært forbudt å reise noe sted. Hun har ikke gjort noe ulovlig. Alle starta å reise igjen ganske fort. Så lenge man følger smittevern, så er det da opp til hver enkelt å ta sine valg. Hun reiste når myndighetene gikk tydelig ut å anbefalte folk om å la være. Jeg forsvarer ikke Se, tvert imot, men er nå på IR sin tråd. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 17. januar 2022 #6326 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Feil tråd Endret 17. januar 2022 av EtLiteTroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 17. januar 2022 #6327 Del Skrevet 17. januar 2022 Maydis8 skrev (20 timer siden): Nå går vel SE Isabel en høy gang når det kommer til operert kropp. Det har aldri vært forbudt å reise noe sted. Hun har ikke gjort noe ulovlig. Alle starta å reise igjen ganske fort. Så lenge man følger smittevern, så er det da opp til hver enkelt å ta sine valg. Myndighetene ønsket ikke at folk reiste, hun gav faen. Det var en utrolig sårbar tid hvor folk visste lite om viruset og hva som ville komme. Hun gav faen, og burde være flau i dag. De fleste valgte å legge egoismen til sides og være med på dugnaden. Jeg håper hun er flau over hvordan hun håndterte det. Forventer mer av en offentlig person. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 17. januar 2022 #6328 Del Skrevet 17. januar 2022 EtLiteTroll skrev (1 time siden): Myndighetene ønsket ikke at folk reiste, hun gav faen. Det var en utrolig sårbar tid hvor folk visste lite om viruset og hva som ville komme. Hun gav faen, og burde være flau i dag. De fleste valgte å legge egoismen til sides og være med på dugnaden. Jeg håper hun er flau over hvordan hun håndterte det. Forventer mer av en offentlig person. Helt enig ! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 19. januar 2022 #6329 Del Skrevet 19. januar 2022 spirå12 skrev (På 16.1.2022 den 23.13): Hva med Trendy things ? Og hva med hvordan hun ga f... i reiseretriksjoner ? Og dugnaden vi andre gjennomførte. Og hvordan hun reklamerer for vippeserum mens hun selv har piasavakoster som vipper. Hva med å nekte å svare på kritikk ? Hva med stadige løgner og clickbaites ? Og hva med hennes opererte kropp ? Hva med miljøfiendligheten og det sinnsyke overforbruket ? Ja, hva med det? Så utrolig merkelig at dere bruker energi på å irritere dere over suksessfulle influensere her inne. Det er ren misunnelse, det er jo klart. Hun gjør en god jobb som influenser. Det er ikke ulovlig å bruke clickbait, eller operere seg. Det er jo helt vanlig markedsføringsstrategi å utnytte folks nysgjerrighet. Mener dere at alle influensere skal være helt like, ha de samme verdiene og det samme innholdet? Lage liste over samarbeidspartnerne hennes, for boikott? Really? 🤣 spirå12 skrev (På 16.1.2022 den 23.43): Hun reiste når myndighetene gikk tydelig ut å anbefalte folk om å la være. Jeg forsvarer ikke Se, tvert imot, men er nå på IR sin tråd. Anbefalte. Nakstad fikk jo spørsmål om IR spesifikt, og han sa det var helt innafor. Du kunne reist du også, i stedet satt du hjemme og var bitter. Selv kunne jeg aldri reist ut på den tiden, fordi jeg var bekymret for smitte selv, men jeg brydde meg da faen ikke om hva andre gjorde? Hun var veldig påpasselig med smittevern og testing. For en provoserende tråd. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar 2022 #6330 Del Skrevet 19. januar 2022 LastSummer skrev (1 time siden): Ja, hva med det? Så utrolig merkelig at dere bruker energi på å irritere dere over suksessfulle influensere her inne. Det er ren misunnelse, det er jo klart. Hun gjør en god jobb som influenser. Det er ikke ulovlig å bruke clickbait, eller operere seg. Det er jo helt vanlig markedsføringsstrategi å utnytte folks nysgjerrighet. Mener dere at alle influensere skal være helt like, ha de samme verdiene og det samme innholdet? Lage liste over samarbeidspartnerne hennes, for boikott? Really? 🤣 Anbefalte. Nakstad fikk jo spørsmål om IR spesifikt, og han sa det var helt innafor. Du kunne reist du også, i stedet satt du hjemme og var bitter. Selv kunne jeg aldri reist ut på den tiden, fordi jeg var bekymret for smitte selv, men jeg brydde meg da faen ikke om hva andre gjorde? Hun var veldig påpasselig med smittevern og testing. For en provoserende tråd. 🙏🙏🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 19. januar 2022 #6331 Del Skrevet 19. januar 2022 LastSummer skrev (4 timer siden): Ja, hva med det? Så utrolig merkelig at dere bruker energi på å irritere dere over suksessfulle influensere her inne. Det er ren misunnelse, det er jo klart. Hun gjør en god jobb som influenser. Det er ikke ulovlig å bruke clickbait, eller operere seg. Det er jo helt vanlig markedsføringsstrategi å utnytte folks nysgjerrighet. Mener dere at alle influensere skal være helt like, ha de samme verdiene og det samme innholdet? Lage liste over samarbeidspartnerne hennes, for boikott? Really? 🤣 Anbefalte. Nakstad fikk jo spørsmål om IR spesifikt, og han sa det var helt innafor. Du kunne reist du også, i stedet satt du hjemme og var bitter. Selv kunne jeg aldri reist ut på den tiden, fordi jeg var bekymret for smitte selv, men jeg brydde meg da faen ikke om hva andre gjorde? Hun var veldig påpasselig med smittevern og testing. For en provoserende tråd. Misunnelse ?!? Tror du IR har et godt liv ? Det tror ikke jeg... Jeg ønsker meg imidlertid ærlige, reale, troverdige folk som influensere. Og jeg ønsker å få bukt overforbruk, for det er et reelt problem på vår klode. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. januar 2022 #6332 Del Skrevet 19. januar 2022 EtLiteTroll skrev (På 17.1.2022 den 20.20): Myndighetene ønsket ikke at folk reiste, hun gav faen. Det var en utrolig sårbar tid hvor folk visste lite om viruset og hva som ville komme. Hun gav faen, og burde være flau i dag. De fleste valgte å legge egoismen til sides og være med på dugnaden. Jeg håper hun er flau over hvordan hun håndterte det. Forventer mer av en offentlig person. Veldig mange reiste. Det var ikke forbudt. Gjør du alt myndighetene sier? Tenker det er mye annet å ta henne på. Reisingen var en avgjørelse hun tok. Det ble ikke noen reiseboom av at hun reiste. Var jo ikke noe reising under den første nedstegningen. Fatter ikke at du gidder å forvente noe av offentlige personer. Da vil du alltid bli skuffa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. januar 2022 #6333 Del Skrevet 19. januar 2022 spirå12 skrev (18 minutter siden): Misunnelse ?!? Tror du IR har et godt liv ? Det tror ikke jeg... Jeg ønsker meg imidlertid ærlige, reale, troverdige folk som influensere. Og jeg ønsker å få bukt overforbruk, for det er et reelt problem på vår klode. Da bør du starte et initiativ og engasjere deg i miljøpolitikk. Frem et forslag feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 19. januar 2022 #6334 Del Skrevet 19. januar 2022 Maydis8 skrev (20 minutter siden): Veldig mange reiste. Det var ikke forbudt. Gjør du alt myndighetene sier? Tenker det er mye annet å ta henne på. Reisingen var en avgjørelse hun tok. Det ble ikke noen reiseboom av at hun reiste. Var jo ikke noe reising under den første nedstegningen. Fatter ikke at du gidder å forvente noe av offentlige personer. Da vil du alltid bli skuffa. I en krise så forventer jeg at folk hører på myndighetene ja. Jo, jeg synes en influencer har et ansvar. Heter influencer for en grunn. De har en enorm plattform og påvirkningskraft. Bør gå an å være lojal til samfunnet i en krise situasjon, det er faktisk ikke for mye å forvente. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 19. januar 2022 #6335 Del Skrevet 19. januar 2022 Sharp75! skrev (3 timer siden): 🙏🙏🙏 Give me five Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 20. januar 2022 #6336 Del Skrevet 20. januar 2022 LastSummer skrev (15 timer siden): Ja, hva med det? Så utrolig merkelig at dere bruker energi på å irritere dere over suksessfulle influensere her inne. Det er ren misunnelse, det er jo klart. Hun gjør en god jobb som influenser. Det er ikke ulovlig å bruke clickbait, eller operere seg. Det er jo helt vanlig markedsføringsstrategi å utnytte folks nysgjerrighet. Mener dere at alle influensere skal være helt like, ha de samme verdiene og det samme innholdet? Lage liste over samarbeidspartnerne hennes, for boikott? Really? 🤣 Anbefalte. Nakstad fikk jo spørsmål om IR spesifikt, og han sa det var helt innafor. Du kunne reist du også, i stedet satt du hjemme og var bitter. Selv kunne jeg aldri reist ut på den tiden, fordi jeg var bekymret for smitte selv, men jeg brydde meg da faen ikke om hva andre gjorde? Hun var veldig påpasselig med smittevern og testing. For en provoserende tråd. Jeg blir så irritert på at folk drar misunnelsekortet hver gang man er kritisk mot en influencer. Jeg har ikke ett snev av misunnelse i kroppen. Men når en influencer ikke gidder og svare folk på kritiske spørsmål men heller velger og blokkere folk så gidder jeg ikke å bruke 5 øre på hennes samarbeidspartnere. Men ikke si vi er misunnelig 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 20. januar 2022 #6337 Del Skrevet 20. januar 2022 Maydis8 skrev (10 timer siden): Veldig mange reiste. Det var ikke forbudt. Gjør du alt myndighetene sier? Tenker det er mye annet å ta henne på. Reisingen var en avgjørelse hun tok. Det ble ikke noen reiseboom av at hun reiste. Var jo ikke noe reising under den første nedstegningen. Fatter ikke at du gidder å forvente noe av offentlige personer. Da vil du alltid bli skuffa. Det går ann og bruke hue og minske all smitte så godt det lar seg gjøre. Men influencer har sine egne regler☹️ Ps: er fortsatt ikke misunnelig 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 20. januar 2022 #6338 Del Skrevet 20. januar 2022 Maydis8 skrev (19 timer siden): Da bør du starte et initiativ og engasjere deg i miljøpolitikk. Frem et forslag feks. Det gjør jeg, ikke vær redd for det 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 20. januar 2022 #6339 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) EtLiteTroll skrev (19 timer siden): I en krise så forventer jeg at folk hører på myndighetene ja. Jo, jeg synes en influencer har et ansvar. Heter influencer for en grunn. De har en enorm plattform og påvirkningskraft. Bør gå an å være lojal til samfunnet i en krise situasjon, det er faktisk ikke for mye å forvente. Helt enig 👏 Folk flest fulgte myndighetenes råd og anbefalinger. Heldigvis 😀 Endret 20. januar 2022 av spirå12 Skrivefeil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 20. januar 2022 #6340 Del Skrevet 20. januar 2022 (endret) Feil Endret 20. januar 2022 av spirå12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå