Anonyym97 Skrevet 6. januar 2022 #6242 Skrevet 6. januar 2022 delias skrev (6 timer siden): Tror ikke det blir noe Q&A likevel.. Hun pleier da som regel å svare i en video senere. Som alltid. Wait and see 1
Maydis8 Skrevet 6. januar 2022 #6243 Skrevet 6. januar 2022 Jack liker det hun legger ut, det er vel et godt tegn. 6
Cocogirl Skrevet 6. januar 2022 #6244 Skrevet 6. januar 2022 Til alle som venter på youtube video, hun holder på å legge ut 🤡
Bulletproofhoware Skrevet 6. januar 2022 #6245 Skrevet 6. januar 2022 Maydis8 skrev (8 timer siden): Jack liker det hun legger ut, det er vel et godt tegn. På TikTok sies det at Jack har vært utro, og at det finnes bevis på Twitter. Altså jeg aner ikke om dette også bare er vilt oppspinn, men jeg synes hun melker dette for hva det er verdt. Dama er slu. 6
Cocogirl Skrevet 6. januar 2022 #6246 Skrevet 6. januar 2022 Bulletproofhoware skrev (2 minutter siden): På TikTok sies det at Jack har vært utro, og at det finnes bevis på Twitter. Altså jeg aner ikke om dette også bare er vilt oppspinn, men jeg synes hun melker dette for hva det er verdt. Dama er slu. Bevis..? Så legg det ut. Men håper ikke det. Uansett hvordan en person er, fortjener alle den rette kjærligheten. 1
Anonyym97 Skrevet 6. januar 2022 #6247 Skrevet 6. januar 2022 Hun kommer til å legge ut video snart ja, men tipper det er uten noe mere svar. Bare svar på mye annet random. Så mange som er nysgjerrige nå så gir det jo MANGE klikk og seere på youtube, noe hun tjener på, og noe hun vet. 4
Bulletproofhoware Skrevet 6. januar 2022 #6248 Skrevet 6. januar 2022 Cocogirl skrev (1 minutt siden): Bevis..? Så legg det ut. Men håper ikke det. Uansett hvordan en person er, fortjener alle den rette kjærligheten. Jeg har aldri sagt at JEG har bevis. 4
supermamz Skrevet 6. januar 2022 #6249 Skrevet 6. januar 2022 Bulletproofhoware skrev (7 minutter siden): På TikTok sies det at Jack har vært utro, og at det finnes bevis på Twitter. Altså jeg aner ikke om dette også bare er vilt oppspinn, men jeg synes hun melker dette for hva det er verdt. Dama er slu. hvem har lagt det ut på tiktok? 2
supermamz Skrevet 6. januar 2022 #6250 Skrevet 6. januar 2022 Så hun har laget seg nyttårsforsett for 2022, står ingenting om å være mer med kjæresten eller noe.🤷 Venner og familie er nevnt da.🤔🤔 7
delias Skrevet 6. januar 2022 #6251 Skrevet 6. januar 2022 supermamz skrev (Akkurat nå): Så hun har laget seg nyttårsforsett for 2022, står ingenting om å være mer med kjæresten eller noe.🤷 Venner og familie er nevnt da.🤔🤔 Tenkte egentlig det samme. Hun har jo fortsatt drømmehuset på lista, så får se om det er med eller uten Jack.. 4
supermamz Skrevet 6. januar 2022 #6252 Skrevet 6. januar 2022 delias skrev (Akkurat nå): Tenkte egentlig det samme. Hun har jo fortsatt drømmehuset på lista, så får se om det er med eller uten Jack.. Ja så det sto der, var planen at de skulle kjøpe sammen i år? 1
delias Skrevet 6. januar 2022 #6253 Skrevet 6. januar 2022 supermamz skrev (6 minutter siden): Ja så det sto der, var planen at de skulle kjøpe sammen i år? Ikke på nevnte nyttårsforsett-listen, nei. Planen deres var å kjøpe drømmehjem sammen, men på listen til Isabel sto det at et av forsettene var å kjøpe drømmehuset punktum. Håper det blir en video med positive vibes og ikke dårlige nyheter.. 2
delias Skrevet 6. januar 2022 #6255 Skrevet 6. januar 2022 Godt å høre at de jobber seg gjennom hva enn som skjedde❤️
Tulla25j Skrevet 6. januar 2022 #6256 Skrevet 6. januar 2022 Har hoppet 10 min og da har hun begynt halvveis svar på det flere ganger.. Hun velger heller å si at «folk ikke har noe med hennes privatliv å gjøre». Jeg tror ikke helt at influensere tenker over det med privatliv. Man kan dele alt når det er fint og flott, men når alt går dårlig så nåde den som spør. For all del de har jo rett på et privatliv og ingen som skal tvinge de til å si noe som helst.. men når det blir gitt litt her og der så skjønner jeg jo at folk spekulerer og lurer. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å se på det her en gang, men klarer liksom ikke å la være. Det er nesten litt fascinerende det også 😂 Når det er sagt så hadde det ikke gjort meg noe om hun heller hadde sagt at dette «lar vi være, det kommer ingen kommentar fra meg». Det er ikke for sent å få tilbake det normale livet, men da må de jo heller bare melde seg helt ut. Helt glemt blir hun ikke, men mer anonym.. 15
Anonyym97 Skrevet 6. januar 2022 #6257 Skrevet 6. januar 2022 Hun nevnte gjentatte ganger at hun ikke vil dele om privatlivet sitt, at det kun var mellom henne og Jack, men svarte på mye alikavell 🙈 men bra de fortsatt er sammen 5
Anonyym97 Skrevet 6. januar 2022 #6258 Skrevet 6. januar 2022 Hufff vondt å bli så nysgjerrig😂 Sitter nesten igjen med flere spørsmål. Må jo være en ganske stor greie, når hun frivillig, på nyttårsaften og et års dagen dems velger å være alene. Og velger å reise hjem alene.. hmmm. Stakkars 😕
ruskejento Skrevet 6. januar 2022 #6259 Skrevet 6. januar 2022 delias skrev (9 minutter siden): Godt å høre at de jobber seg gjennom hva enn som skjedde❤️ Hva har skjedd?
Anonyym97 Skrevet 6. januar 2022 #6260 Skrevet 6. januar 2022 ruskejento skrev (Akkurat nå): Hva har skjedd? Det sa hun ikke, men de er fortsatt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå