Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pølsevann skrev (2 timer siden):

Det er helt normalt i engelskspråkelige verden. Min engelskspråkelige samboer sier heller ikke navnet mitt. Eller barnet vårt sitt. Det går i massevis av kallenavn/kjælenavn

Isabel er jo kjempekresen. Jack har jo tatt henne med på fancy restaurant, var det i Italia? Og hun kunne ikke spise noe, bare pirket og ville heller ha taco og pizza eller noe. Hun er som en 12 åring i matveien. 

Tror den kresenheten har en del med oppveksten hennes å gjøre. Synes du dømmer uten å vite noe om omstendighetene rundt. At folk sliter med mat eller kresne bunner som regel i noe. Hun har i tillegg snakket litt om dette tidligere, mat altså. Har dog inntrykk av at hun har blitt bedre etter at hun ble sammen med Jack. 

• Liker 4
Skrevet
Maydis8 skrev (11 timer siden):

Tror den kresenheten har en del med oppveksten hennes å gjøre. Synes du dømmer uten å vite noe om omstendighetene rundt. At folk sliter med mat eller kresne bunner som regel i noe. Hun har i tillegg snakket litt om dette tidligere, mat altså. Har dog inntrykk av at hun har blitt bedre etter at hun ble sammen med Jack. 

Jeg dømmer jo ikke, jeg sier at hun er kresen og spiser som et barn, hvilket er fakta - hun sier det jo selv rett ut. 

• Liker 7
Skrevet

Kjæresten svarer henne ikke etter å ha sett siste storyen hennes? Hva slags kjæreste er det?

Skrevet
Lunaris skrev (4 timer siden):

Kjæresten svarer henne ikke etter å ha sett siste storyen hennes? Hva slags kjæreste er det?

Slapp av med deg da! Ikke alle er tilgjengelige for prinsessen 😅

• Liker 4
Skrevet

Syns det er også rart at hun sier at hun ikke er en materialistisk person når alt hun legger ut på some er Dior, Gucci, balenciaga, YSL og alle disse luksusmerkene, snakk om å motsi seg selv😂😂  

kvinnen er jo lite miljøvennlig og bidrar til barnearbeid. 

• Liker 12
Skrevet
Cocogirl skrev (19 timer siden):

Slapp av med deg da! Ikke alle er tilgjengelige for prinsessen 😅

Kjæresten hennes burde vel kanskje ikke la henne «on read» altså la være å svare henne? Er jo kjæresten… Den følelsen av at han ikke svarer vet jo vi alle jenter at ikke er noe god…

Skrevet
Lunaris skrev (5 timer siden):

Kjæresten hennes burde vel kanskje ikke la henne «on read» altså la være å svare henne? Er jo kjæresten… Den følelsen av at han ikke svarer vet jo vi alle jenter at ikke er noe god…

Han var vel opptatt.  Hva vet vel vi?! 

• Liker 4
Skrevet
Lunaris skrev (8 timer siden):

Kanskje han var på do, eller i dusjen 

• Liker 3
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg følger ikke IR i noen kanaler, så jeg vet ikke hva som har blitt sagt om kjæresten. 

Det som slår meg er at dette jo er «bra» content, bra i den forstand at det skaper engasjement, oppleves som personlige betroelser og at følgerne kan identifisere seg med situasjonen. 

Sånn sett ville jeg ikke stolt et øyeblikk på det som deles. Det har klare likhetstrekk med Anna Rasmussens metode. 

Jeg tok en titt på tallene hennes på socialblade og hun drar stadig nye følger. Seneste 30 dager har følgertallene økt med 14.000. 

Jeg vet ikke om hun fortsatt kjører konkurranser som påvirjer tallene men statistikken viser en nettovekst på 7095 følgere mandag 10. November. Hele påfølgende uke hadde hun positiv tilvekst. Om det tilskrives innholdet eller andre ting er vanskelig å si. 

Skrevet
Lunaris skrev (På 22.11.2021 den 2.21):

Snakk om å blåse det opp 😂🤦‍♀️ Rekker du alltid å ta telefonen når noen ringer? Er du alltid tilgjengelig på telefonen? Er du aldri opptatt? 🤦‍♀️

• Liker 7
Skrevet
Lunaris skrev (11 timer siden):

Seriøst?? 

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (6 timer siden):

Seriøst?? 

Seriøst hva?

Skrevet
Lunaris skrev (49 minutter siden):

Seriøst hva?

Om kommentaren var seriøs

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (23 minutter siden):

Om kommentaren var seriøs

Ja, hu syntes jo tydelig at det ikke var noe kjekt å bli holdt on read. Skjønner det godt jeg.

Skrevet
Lunaris skrev (7 minutter siden):

Ja, hu syntes jo tydelig at det ikke var noe kjekt å bli holdt on read. Skjønner det godt jeg.

Kan vi legge denne spekulasjonen bort nå? 

• Liker 5
Skrevet
Lunaris skrev (31 minutter siden):

Om man har problem med dette burde man dra til fastlegen sin. Snakk om å være needy😂kjæresten har et liv han å og syns det er lavmål med jenter som ikke lar mannen puste, han puster ikke for deg! 

• Liker 12
Skrevet
Isvann skrev (22 minutter siden):

Om man har problem med dette burde man dra til fastlegen sin. Snakk om å være needy😂kjæresten har et liv han å og syns det er lavmål med jenter som ikke lar mannen puste, han puster ikke for deg! 

👏👏👏

• Liker 2
Skrevet
Lunaris skrev (55 minutter siden):

Vet noen om han var opptatt med noe og ikke kunne svare?? Man sitter vel ikke klar med mobilen 24/7 i tilfelle kjæresten ringer??? Skrekk og gru sier jeg da om noen hadde forlangt det fra meg, da hadde jeg sagt, bye, bye 🤦‍♀️

Og jeg har virkelig ikke noe i mot Isabel 😘

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (39 minutter siden):

Vet noen om han var opptatt med noe og ikke kunne svare?? Man sitter vel ikke klar med mobilen 24/7 i tilfelle kjæresten ringer??? Skrekk og gru sier jeg da om noen hadde forlangt det fra meg, da hadde jeg sagt, bye, bye 🤦‍♀️

Og jeg har virkelig ikke noe i mot Isabel 😘

Inntrykk av at han så en litt pinlig story hun glemte å skjule for han og hun sendte han melding rett etterpå og han leste men svarte ikke. Han kunne jo ha trygga henne i det minste.

Skrevet
Pølsevann skrev (På 21.11.2021 den 11.52):

Jeg dømmer jo ikke, jeg sier at hun er kresen og spiser som et barn, hvilket er fakta - hun sier det jo selv rett ut. 

Så sier jeg at det ligger noe bak denne kresenheten...🤦🏼‍♀️

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...