Havnefogden Skrevet 19. oktober 2021 #5821 Del Skrevet 19. oktober 2021 Mye av adferden til IR har sannsynligvis sin rot i barndommen hennes. Jeg reagerer på voldsomt forbruk og et totalt forkastelig språk. Når man ikke har fått dekket sine basale behov fra begynnelsen, og gjennom hele barndommen, vil trangen til å ha og ha være der. Dessuten denne givergleden overfor familien. Nå skal hun ta vare på dem. De er viktigere enn henne selv, på mange vis. Dette brygge-sjauer-språket ødelegger mye. Er det mulig å avlære? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 19. oktober 2021 #5822 Del Skrevet 19. oktober 2021 Havnefogden skrev (1 time siden): Mye av adferden til IR har sannsynligvis sin rot i barndommen hennes. Jeg reagerer på voldsomt forbruk og et totalt forkastelig språk. Når man ikke har fått dekket sine basale behov fra begynnelsen, og gjennom hele barndommen, vil trangen til å ha og ha være der. Dessuten denne givergleden overfor familien. Nå skal hun ta vare på dem. De er viktigere enn henne selv, på mange vis. Dette brygge-sjauer-språket ødelegger mye. Er det mulig å avlære? Man ser jo også hvordan mor i familien er, så kanskje ikke så rart at væremåte og oppførsel er som den er. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøyemeg Skrevet 19. oktober 2021 #5823 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hva med fare hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 19. oktober 2021 #5824 Del Skrevet 19. oktober 2021 Jøyemeg skrev (5 minutter siden): Hva med fare hennes? De har ikke kontakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 19. oktober 2021 #5825 Del Skrevet 19. oktober 2021 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 19. oktober 2021 #5826 Del Skrevet 19. oktober 2021 Å skylde på språket vil være en fornærmelse mot andre som snakker gebrokkent. Jeg møter daglig på folk som snakker litt dårlig norsk, men de oppfører seg normalt likevel. Isabels mor virker ikke å være helt i vater, men det er godt mulig det bare er adferdsproblemer som har dukket opp etter en hard oppvekst, det vet jeg ikke. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana74 Skrevet 19. oktober 2021 #5827 Del Skrevet 19. oktober 2021 Nutz skrev (1 time siden): Å skylde på språket vil være en fornærmelse mot andre som snakker gebrokkent. Jeg møter daglig på folk som snakker litt dårlig norsk, men de oppfører seg normalt likevel. Isabels mor virker ikke å være helt i vater, men det er godt mulig det bare er adferdsproblemer som har dukket opp etter en hard oppvekst, det vet jeg ikke. Beklager å si det men jeg er 100-%enig. Mulig hun tror at hun er kjendis slik datteren er eller at hun prøver å være som de unge 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trylltryll Skrevet 20. oktober 2021 #5828 Del Skrevet 20. oktober 2021 Snakker hun ikke helt vanlig og flytende Stavanger dialekt? Det er søsteren og moren som snakker gebrokent. Isabel høres 100% etnisk norsk ut 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. oktober 2021 #5829 Del Skrevet 20. oktober 2021 Tråden er ryddet for svar til slettet innhold og brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkaret Skrevet 20. oktober 2021 #5830 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) trylltryll skrev (8 timer siden): Snakker hun ikke helt vanlig og flytende Stavanger dialekt? Det er søsteren og moren som snakker gebrokent. Isabel høres 100% etnisk norsk ut Hun har da lagt om til noe som heller minner om Haugesundsdialekt, med innslag av noen ord som blir uttalt på en penere måte, altså østlandsk. Litt som Anna Rasmussen også, svingte veldig mellom stavangerdialekt og sørlandsk. Endret 20. oktober 2021 av Blomsterkaret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. oktober 2021 #5831 Del Skrevet 21. oktober 2021 Blomsterkaret skrev (12 timer siden): Hun har da lagt om til noe som heller minner om Haugesundsdialekt, med innslag av noen ord som blir uttalt på en penere måte, altså østlandsk. Litt som Anna Rasmussen også, svingte veldig mellom stavangerdialekt og sørlandsk. Men så finnes det ingentint som heter "østlandsk". På Østlandet finnes det faktisk flere dialekter spredd utover.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 21. oktober 2021 #5832 Del Skrevet 21. oktober 2021 trylltryll skrev (På 20.10.2021 den 14.17): Snakker hun ikke helt vanlig og flytende Stavanger dialekt? Det er søsteren og moren som snakker gebrokent. Isabel høres 100% etnisk norsk ut Jo, hun snakker Stavanger dialekt, med noe svensk inni der. Kanskje av og til noe østlandske ord av og til. Søsteren snakker ikke gebrokkent, men veksler mellom østlandsk og Stavanger dialekt. Når hun er alene med Isabel så snakker hun Stavanger dialekt. Det jeg undrer meg litt over er broren hennes, han er født og oppvokst i Norge, men snakker likevell som en innvandrer. Kanskje han ikke har så mange norske venner og blitt påvirket av den grunn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 23. oktober 2021 #5833 Del Skrevet 23. oktober 2021 er ho i England nå?sku ikke de flytte sammen,mener også at ho sku kjøpe større leilighet..syns også det er rart at ho ska lansere sin egen kleskoleksjon men reklamerer som f...for Nelly🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 25. oktober 2021 #5834 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jack er sjalu når det gjelder Pierre og at Isabel og Pierre henger sammen hele tiden. Og det forstår ikke Isabel. Lurer på om hun hadde takla om Jack hang med sin eks 24/7. Tipper svaret er neii🤪 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jøyemeg Skrevet 26. oktober 2021 #5835 Del Skrevet 26. oktober 2021 Anonyym97 skrev (På 25.10.2021 den 15.07): Jack er sjalu når det gjelder Pierre og at Isabel og Pierre henger sammen hele tiden. Og det forstår ikke Isabel. Lurer på om hun hadde takla om Jack hang med sin eks 24/7. Tipper svaret er neii🤪 Er det sant? Har hun innrømmet det nå? 😱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aidensfield Skrevet 26. oktober 2021 #5836 Del Skrevet 26. oktober 2021 Anonyym97 skrev (På 25.10.2021 den 15.07): Jack er sjalu når det gjelder Pierre og at Isabel og Pierre henger sammen hele tiden. Og det forstår ikke Isabel. Lurer på om hun hadde takla om Jack hang med sin eks 24/7. Tipper svaret er neii🤪 Akkurat det kan jeg skjønne.. En ting er og treffes og si hei men og starte bedrift og være ilag mange timer i døgnet mens kjæresten er i England synes jeg er å gå for langt.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 26. oktober 2021 #5837 Del Skrevet 26. oktober 2021 Jøyemeg skrev (1 time siden): Er det sant? Har hun innrømmet det nå? 😱 Nyeste episodene av serien hennes poengterer hun hvor usexy sjalusi er etter 5 mnd sammen og at han enda ikke takler at hun og Pierre er bestevenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 27. oktober 2021 #5838 Del Skrevet 27. oktober 2021 Er det noen som vet hvordan det går med Trendy Things? Jeg kikket på nettsiden nå av ren nysgjerrighet, og det ser jo ut som et forferdelig dårlig foretningskonsept? Veldig få varer, og bare ræl og småting man kan få kjøpt hvor som helst: Smykker som ikke er av edle metaller, hårstrikk og spenner, solbriller som ikke er av noe merke, mobildeksler. Dette er ting man kan kjøpe på Cubus og Lindex til en langt lavere sum, for å ikke snakke om at man kjøpe det enda billigere på nett. Misvisende firmanavn også, disse tingene er ikke trendy. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. oktober 2021 #5839 Del Skrevet 27. oktober 2021 Så på noe smykke ræl der for moro skyld: Material: copper 18k Gold plated One Size Fits All For best protection, avoid water 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 27. oktober 2021 #5840 Del Skrevet 27. oktober 2021 Rett hjem til Pierre som hjelper med å bære saker for henne eller er det Jack som er med til Norge? Vanskelig å se på videoen på insta 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå