Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (36 minutter siden):

Men er det ikke «undersøke og sjekke» når man stiller direkte spørsmål til selger (Isabel) om det er nikkel i smykkene? Og da blir man blokket?? ( jeg vet selvfølgelig ikke om spørsmålet ble stilt på en veldig uhøflig måte da, men lurer folk bør det opplyses om uansett) 

Jeg var en av de som spurte. Ikke noe fekt spørsmål. Kun ett spørsmål om det er nikkel i smykkene og att det pliktig og opplyse om det er i.. Vips så blokkerer hun. 

Om ikke influencere takler slike enkle spørsmål så må de heller få seg en ny jobb

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Flettfrid skrev (1 time siden):

Slik jeg har forstått det har hun hatt hjelp fra hundetrener nå i vår, så vi får nok se det i løpet av sesongen. Den virker jo mye mer rolig og tilpass nå enn den gjorde i vinter. Mye av tullet/adferden var nok hvalpefakter. Som eskalerte pga mye mennesker å forholde seg til, forskjellig reaksjonsmønster hos forskjellige personer osv. 

De er jo en enormt høylydt familie, å det påvirker helt sikkert hunden også. 

Jeg tror og det. Vi har også en hunderase som er liten, men har aldri hatt noen problemer eller trengt kurs utover valpekurset (skal ta flere kurs senere, men for gøy og ikke pga dårlig atferd). Vi er rolige mennesker, reiser lite og har i såfall alltid med hunden. Den lever i et stabilt og rolig hjem og er trygg på både oss og andre mennesker og dyr.

Hvis hunden til Isabel lever ustabilt og i høylytte forhold så påvirker det nok stressnivået dens. Influencere som reiser så mye burde ikke ha dyr, eller i alle fall vente til livsstilen er mer stabil. 

• Liker 5
Skrevet
4 hours ago, Velinda said:

I kveldens episode ska fosterfamilien gråtes over,det er garantert for seriens skyld....tror ikke på en dritt den dama spyr ut....når søstra sier det som er bra med Jack er at han har penger i første episode,samme ulla begge to🤮

Jeg tror kommentaren om Jack og penger gikk på at han har egne penger og ikke trenger leve på isabel. Hun har vel vært borti et par folk (både vennskap og romantikk) som utnytter henne for penger 

• Liker 11
Skrevet

Noen som vet hva som skjedde med Isabelle og fosterfamilien, hvorfor det skar seg? Har tenkt hun har vert en "kald bitch" og vendt ryggen til dem fordi de kanskje prøvde å være foreldrene hennes, men jeg vet ikke. Skal innrømme det kom noen tårer under dagens episode når jeg så alle bildene av henne og familien. 

• Liker 3
Skrevet
7 hours ago, EtLiteTroll said:

Noen som vet hva som skjedde med Isabelle og fosterfamilien, hvorfor det skar seg? Har tenkt hun har vert en "kald bitch" og vendt ryggen til dem fordi de kanskje prøvde å være foreldrene hennes, men jeg vet ikke. Skal innrømme det kom noen tårer under dagens episode når jeg så alle bildene av henne og familien. 

Tror det bare var det at hun ble 18. Mange fosterbarn mister kontakten med fosterfamilien sin etter 18årsdagen 

• Liker 1
Skrevet

Jeg gikk forbi Isabel og hunden i går, utifra antrekket kan jeg bare anta at de var ute på "tur". Jeg skriver dette i anførselstegn fordi hun bar hunden. Isabel kom gående mot meg med hunden i armene og foran meg gikk det en person med hund. Idet hunden til Isabel ser den som gikk på egne bein fyrte den seg opp og bjeffet helt til de hadde gått inn døren. Om hun har fått hjelp av hundetrener, har de fortsatt en lang vei å gå...

• Liker 9
Skrevet (endret)
EtLiteTroll skrev (14 timer siden):

Hun utviklet anoreksi,når det ble oppdaget gikk de til å presse på henne måltider/mye mas rundt mat.

Så istedet for å ikke spise, endte det med å spise så kaste det opp (bulimi).

I en krangel hadde de også sagt at det var bare meningen hun skulle komme dit i beredskapshjem før hun ble flyttet videre.

De sendte henne så til å bo på instutisjon før hun med hjelp av barnevernet fikk flytte inn i egen leilighet.

Ikke uvanlig at traumer trigger ett kontrollbehov hos folk.

For henne ble det mat.

Endret av J..
  • Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner

Sol, admin.

Skrevet
Aidensfield skrev (På 4.10.2021 den 18.52):

Jeg var en av de som spurte. Ikke noe fekt spørsmål. Kun ett spørsmål om det er nikkel i smykkene og att det pliktig og opplyse om det er i.. Vips så blokkerer hun. 

Om ikke influencere takler slike enkle spørsmål så må de heller få seg en ny jobb

Ja, det er bare så uprofesjonellt og barnslig. Beste ordene jeg finner for slike aktører. 

• Liker 5
Skrevet
Aidensfield skrev (På 4.10.2021 den 18.52):

What?! Skal hun selge smykker så må hun klare å svare på noe så enkelt og viktig. Det er mange som faktisk ikke tåler nikkel og som kan være avgjørende for de som skal ha det. Smålig.

• Liker 10
Skrevet
Solfridmedhatten skrev (22 timer siden):

What?! Skal hun selge smykker så må hun klare å svare på noe så enkelt og viktig. Det er mange som faktisk ikke tåler nikkel og som kan være avgjørende for de som skal ha det. Smålig.

Er fristende og kjøpe en ting også få det sjekket.. Det får jeg gjort hjemme

• Liker 2
Skrevet
Solfridmedhatten skrev (23 timer siden):

Der er jeg enig. Selv tåler jeg det meste men kjenner ei som får masse utslett og kløe av nikkel. Selv om det er knappen på en jeans (hvor motparten går mot huden) blir det store problemer. Da må det teipes.
For ikke  å snakke om ringer/kjeder/øreringer etc. Hun er helt avhengig av å vite på forhånd at det ikke er nikkel før hun bruket noe. Og hun er sikkert ikke den eneste, slik info et veldig viktig! 

• Liker 6
Skrevet

Smykkene/ringer/etc er jo nikkel,det er jo jallavarer på Kina.

Bør man unngå nikkel,så ikke kjøp.

• Liker 8
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Sier ikke at det ikke er det,eller at det er bra buisness.

Men vil man ha noe annet enn nikkel,så kjøp det hos gullsmed.

Det er ikke nikkel i smykker som blir solgt i Norge. En trenger ikke absolutt gå til gullsmed for å få nikkelfrie smykker.

• Liker 5
Skrevet
Aidensfield skrev (23 timer siden):

Er fristende og kjøpe en ting også få det sjekket.. Det får jeg gjort hjemme

Bruk gjerne tiden din på det.

Skrevet
Solfridmedhatten skrev (På 6.10.2021 den 2.34):

Det er forbudt i Norge, så det hadde hun ikke fått importert inn... ro dere ned.

Skrevet
Aidensfield skrev (På 4.10.2021 den 18.47):

Men hvorfor kan de ikke svare enkelt ja eller nei om noen spør om det er nikkel i smykkene? Hun svarer ikke og blokkerer meg når jeg spør ett så enkelt og viktig spørsmål.  

Er vel lei av spørsmål som ikke er relevante. Hvorfor så opphengt? Du får ikke importer smykker i en sånn skala med forbudt stoff. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...