Honey Dew Skrevet 3. oktober 2021 #5741 Skrevet 3. oktober 2021 Christina Aguilera skrev (19 minutter siden): Enig! At den hunden glefser, biter og knurrer så mye er et resultat av hennes manglende tilstedeværelse, reising med han frem og tilbake og null oppdragelse. Det er tydelig at hunden er utrygg og ikke helt vet hvem sin eier er. Og det provoserer meg sånn at hun bare ler av ham og sier «nei, Gucci!!» når han glefser og knurrer. Det er typisk at pomeranians, chihuahuaer og sånne små hunderaser blir kjøpt av influensere som Isabel, Sophie Elise og andre blåste bimbo jenter for å være deres tilbehør, fremfor et elsket og satt-pris-på kjæledyr. Ganske trist egentlig! Det finnes selvfølgelig unntak, se på Martine Lunde f.eks. Og hun kjøpte et Louis Vuitton halsbånd til ham som hunden ikke ville bruke. Alt kun for tilbehør og «flashe» sin rikdom. Hun behandler han bare som en pynt. Jeg blir eitrende forbanna. Det er rett og slett kvalmende å være vitne til. Jeg husker så godt i starten før og rett etter hun skaffet seg hunden at folk var redde og trodde hun skulle bli lik SE. Og det kunne hun betrygge oss om at aldri ville skje. Men det skjedde, og hun ble verre en SE. Hun motsier seg selv heletiden og er en av de mest dobbeltmoralske influencere som finnes her i Norge. Hun har virkelig tapt seg det siste året og vist sine true colors. En dag kommer hunden sikkert til å bite noen og skade personen fordi den var utrygg og ville forsvare seg selv. Og den må avlives.. Forferdelige saker! Og at vi belyser at hun er en umoden og uansvarlig hundeeier så blir man kalt haters. Da er jeg isåfall en stolt hater, kjære Isabel😘 Og hun som sa at hun kunne alt om hunder og var en god hundeier. Den hunden er dødsdømt. I tillegg heter han Gucci? Hjelpes 🙄 5
Christina Aguilera Skrevet 3. oktober 2021 #5742 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Aidensfield skrev (21 timer siden): Hun sank så mange hakk som person da hun nekter å svare på om hva det er i smykkene hun selger.. Jeg spurte om de er nikkelfri.. Sa hun er faktisk er pliktig til å opplyse dette... 1 time senere... Blokkert😔. Var ikke frekk når jeg spurte, ikke noe hets men ett spørsmål Hun lever i sin egen boble hvor til og med spørsmål om produktene som selges er allergivennlig blir sett på som hat. Herregud😂 Endret 4. oktober 2021 av Christina Aguilera 10
Christina Aguilera Skrevet 3. oktober 2021 #5743 Skrevet 3. oktober 2021 Honey Dew skrev (2 minutter siden): Og hun som sa at hun kunne alt om hunder og var en god hundeier. Den hunden er dødsdømt. I tillegg heter han Gucci? Hjelpes 🙄 Jepp! Skikkelig originalt og ekte! Et motemerke vell og merke! 1
Aidensfield Skrevet 3. oktober 2021 #5744 Skrevet 3. oktober 2021 Christina Aguilera skrev (4 minutter siden): Hun lever i sin egen boble hvor til og med spørsmål om produktene som selges er allergivennlig blir sett på som hat. Stakkars stakkars menneske😂😂😂😂 Det er ikke lovog selge varer med nikkel inorge... Men tror jeg hun gir blanke blaffen i 3
Honey Dew Skrevet 3. oktober 2021 #5745 Skrevet 3. oktober 2021 (endret) Aidensfield skrev (4 minutter siden): Det er ikke lovog selge varer med nikkel inorge... Men tror jeg hun gir blanke blaffen i Helt til noen får en voldsom reaksjon og hun blir anmeldt. Det finnes nikkeltestere å få kjøpt til en billig penge. Endret 3. oktober 2021 av Honey Dew 4
GhostHug Skrevet 4. oktober 2021 #5746 Skrevet 4. oktober 2021 Kan noen forklare hvor jeg finner videoen av hunden som dere snakker om?🤔
Isild Skrevet 4. oktober 2021 #5747 Skrevet 4. oktober 2021 Influencere og veskehunder er en uting. Som oftest så passer ikke hund inn i den livsstilen de har med reising og farting ut av hjemmet. Ofte har jeg inntrykk av at de ikke har noen erfaring med hund fra før heller, og ikke nødvendigvis tenker å tilegne seg erfaring via kurs/trening o.l En "veskehund" er nøyaktig like mye hund som en større hund. Den krever stabilitet, trening, trygghet og at man vet hva man gjør "når den prøver seg". En hund krever mye tid rett og slett. Vet ikke hvorfor jeg nevner dette, kanskje i håp om at hun leser her? (Ikke at jeg tror hun bryr seg..) En Chihuahua eller Pomeranien er ikke alltid like søt og kos inni som den er utenpå. Den kan være utrygg, og den kan ha nykker som krever trening og tid. Mange influencere kjøper slike hunder for å gå og susse på dem, og fordi de er instavennlige har jeg inntrykk av. Det har blitt en motegreie, og det er jævla tragisk mtp at disse hundene ikke er vesker, klær eller sko, men levende dyr. 21
Sen ve ben Skrevet 4. oktober 2021 #5748 Skrevet 4. oktober 2021 Isild skrev (1 minutt siden): Influencere og veskehunder er en uting. Som oftest så passer ikke hund inn i den livsstilen de har med reising og farting ut av hjemmet. Ofte har jeg inntrykk av at de ikke har noen erfaring med hund fra før heller, og ikke nødvendigvis tenker å tilegne seg erfaring via kurs/trening o.l En "veskehund" er nøyaktig like mye hund som en større hund. Den krever stabilitet, trening, trygghet og at man vet hva man gjør "når den prøver seg". En hund krever mye tid rett og slett. Vet ikke hvorfor jeg nevner dette, kanskje i håp om at hun leser her? (Ikke at jeg tror hun bryr seg..) En Chihuahua eller Pomeranien er ikke alltid like søt og kos inni som den er utenpå. Den kan være utrygg, og den kan ha nykker som krever trening og tid. Mange influencere kjøper slike hunder for å gå og susse på dem, og fordi de er instavennlige har jeg inntrykk av. Det har blitt en motegreie, og det er jævla tragisk mtp at disse hundene ikke er vesker, klær eller sko, men levende dyr. Er så enig med deg og jeg blir enda mer lei meg nå. Har skrevet det før men jeg har også en pomeranian hund som blir 12 år.❤️ Og han er ikke sånn som Isabel sin er, min er snill, søt og kosete hund. Han har aldri vært på noe kurs, vi har brukt tid med han og han er jo en del av familien vår. Men husker en gang da vi kjøpte han, så sa noen bekjente av oss, åhhh du kan ha den i veska di om du vil 🙄 Så det har nok vært mote lenge ja, men aldri hos meg. En hund skal ikke være noe leketøy, men et familiemedlem som man tar vare på. Derfor jeg blir provoser. 11
Velinda Skrevet 4. oktober 2021 #5749 Skrevet 4. oktober 2021 I kveldens episode ska fosterfamilien gråtes over,det er garantert for seriens skyld....tror ikke på en dritt den dama spyr ut....når søstra sier det som er bra med Jack er at han har penger i første episode,samme ulla begge to🤮 7
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #5750 Skrevet 4. oktober 2021 Honey Dew skrev (20 timer siden): Og hun som sa at hun kunne alt om hunder og var en god hundeier. Den hunden er dødsdømt. I tillegg heter han Gucci? Hjelpes 🙄 Hva hunden heter er veldig gammelt nytt. 3
Maydis8 Skrevet 4. oktober 2021 #5751 Skrevet 4. oktober 2021 Honey Dew skrev (20 timer siden): Helt til noen får en voldsom reaksjon og hun blir anmeldt. Det finnes nikkeltestere å få kjøpt til en billig penge. Men, kan dere ikke kjøpe og sjekke da? Hvis dere er så bekymra. Regner med at man ikke bare kan selge ulovlige varer i Norge uten videre. I stedet for å anta, så får man heller undersøke.
Christina Aguilera Skrevet 4. oktober 2021 #5752 Skrevet 4. oktober 2021 (endret) Velinda skrev (1 time siden): I kveldens episode ska fosterfamilien gråtes over,det er garantert for seriens skyld....tror ikke på en dritt den dama spyr ut....når søstra sier det som er bra med Jack er at han har penger i første episode,samme ulla begge to🤮 Det er mye dama kan kritiseres for, men når det gjelder hennes fosterfamilie og den oppveksten hun har hatt synes jeg man kan holde seg for god til det. Virker som noen må kritisere influensere bare for å kritisere. Også på ting som ikke er kritikkverdig engang. Ingen er feilfri, og synes det blir feil å ta noen for alt. Til slutt må man tråkke på eggeskall skal man unngå kritikk. Endret 4. oktober 2021 av Christina Aguilera 19
Velinda Skrevet 4. oktober 2021 #5753 Skrevet 4. oktober 2021 Christina Aguilera skrev (6 minutter siden): Det er mye dama kan kritiseres for, men når det gjelder hennes fosterfamilie og den oppveksten hun har hatt synes jeg man kan holde seg for god til det. Virker som noen må kritisere influensere bare for å kritisere. Også på ting som ikke er kritikkverdig engang. Ingen er feilfri, og synes det blir feil å ta noen for alt. Til slutt må man tråkke på eggeskall skal man unngå kritikk. Hvorfor ska det taes opp i en serie?melkes for det det kan....hun har ikke brydd seg om de på 10 år men nå passer det...å hele Norge som tilskuere,kommer vel også at kommunen ska saksøkes...vet du jeg syns det er helt forferdelig med barn som ikke har en bra oppvekst men influensere som bruker det for sympati og for å tjene på det er kvalmt 4
Christina Aguilera Skrevet 4. oktober 2021 #5754 Skrevet 4. oktober 2021 Velinda skrev (2 minutter siden): Hvorfor ska det taes opp i en serie?melkes for det det kan....hun har ikke brydd seg om de på 10 år men nå passer det...å hele Norge som tilskuere,kommer vel også at kommunen ska saksøkes...vet du jeg syns det er helt forferdelig med barn som ikke har en bra oppvekst men influensere som bruker det for sympati og for å tjene på det er kvalmt Hva i alle dager vet du om at hun ikke bryr seg om de? Skjerp deg! 7
Velinda Skrevet 4. oktober 2021 #5755 Skrevet 4. oktober 2021 Christina Aguilera skrev (4 minutter siden): Hva i alle dager vet du om at hun ikke bryr seg om de? Skjerp deg! Hadde du tatt med deg filkamra i en sånn setting?jeg vet mer en du tror 4
Flettfrid Skrevet 4. oktober 2021 #5756 Skrevet 4. oktober 2021 Slik jeg har forstått det har hun hatt hjelp fra hundetrener nå i vår, så vi får nok se det i løpet av sesongen. Den virker jo mye mer rolig og tilpass nå enn den gjorde i vinter. Mye av tullet/adferden var nok hvalpefakter. Som eskalerte pga mye mennesker å forholde seg til, forskjellig reaksjonsmønster hos forskjellige personer osv. De er jo en enormt høylydt familie, å det påvirker helt sikkert hunden også. 8
Zenhouse Skrevet 4. oktober 2021 #5757 Skrevet 4. oktober 2021 Maydis8 skrev (2 timer siden): Men, kan dere ikke kjøpe og sjekke da? Hvis dere er så bekymra. Regner med at man ikke bare kan selge ulovlige varer i Norge uten videre. I stedet for å anta, så får man heller undersøke. Men er det ikke «undersøke og sjekke» når man stiller direkte spørsmål til selger (Isabel) om det er nikkel i smykkene? Og da blir man blokket?? ( jeg vet selvfølgelig ikke om spørsmålet ble stilt på en veldig uhøflig måte da, men lurer folk bør det opplyses om uansett) 10
Honey Dew Skrevet 4. oktober 2021 #5758 Skrevet 4. oktober 2021 Maydis8 skrev (3 timer siden): Men, kan dere ikke kjøpe og sjekke da? Hvis dere er så bekymra. Regner med at man ikke bare kan selge ulovlige varer i Norge uten videre. I stedet for å anta, så får man heller undersøke. Nei, kjøper ikke dyrt juggel. Det er selger sitt ansvar å teste for nikkelinnhold, ikke kjøpers. 11
Honey Dew Skrevet 4. oktober 2021 #5759 Skrevet 4. oktober 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Slik jeg har forstått det har hun hatt hjelp fra hundetrener nå i vår, så vi får nok se det i løpet av sesongen. Den virker jo mye mer rolig og tilpass nå enn den gjorde i vinter. Mye av tullet/adferden var nok hvalpefakter. Som eskalerte pga mye mennesker å forholde seg til, forskjellig reaksjonsmønster hos forskjellige personer osv. De er jo en enormt høylydt familie, å det påvirker helt sikkert hunden også. Det var godt å høre. Håper det hjelper og at hun tar seg sammen og tar seg av hunden. 3
Aidensfield Skrevet 4. oktober 2021 #5760 Skrevet 4. oktober 2021 Maydis8 skrev (3 timer siden): Men, kan dere ikke kjøpe og sjekke da? Hvis dere er så bekymra. Regner med at man ikke bare kan selge ulovlige varer i Norge uten videre. I stedet for å anta, så får man heller undersøke. Men hvorfor kan de ikke svare enkelt ja eller nei om noen spør om det er nikkel i smykkene? Hun svarer ikke og blokkerer meg når jeg spør ett så enkelt og viktig spørsmål. 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå