Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Malika skrev (12 timer siden):

Her føler jeg IR graver litt sin egen grav med tanke på kred. Selge juggel som hun ikke har designet selv til grovt høye priser. I tillegg så lever vi i 2021 med fokus på gjenbruk og det å kjøpe ting som varer. Vedder på at noen har bestilt juggel der inne nå til samme pris som et par gulløredobberinger de kan ha livet ut. Eller et klassisk, fint gullsmykke. 

Men hun elsker å tjene penger, og kvantitet foran kvalitet. Og i det private liv flashes det Dior, Chanel, YSL. Ting som målgruppen ikke har råd til. Kynisk.  

Kan si mye om SE, men hun har iallfall bygd et kvalitetsbrand.

SE har også solgt crap gjennom Mymuse hvor mange kritiserte hennes såkalte «egendesignede» plagg for å være kopiert fra aliexpress (bl.a. morgenkåpen og tøflene) så jeg vet nå ikke om det er så mye bedre. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
*blueberry* skrev (5 minutter siden):

SE har også solgt crap gjennom Mymuse hvor mange kritiserte hennes såkalte «egendesignede» plagg for å være kopiert fra aliexpress (bl.a. morgenkåpen og tøflene) så jeg vet nå ikke om det er så mye bedre. 

Joda, men SE er hakket bedre enn IR når det kommer tl business. Vi kan ikke ta fra henne det.  Skulle ønske influenserne i større grad frontet bærekraft og gjenbruk. Der er jo Anniken Jørgensen kommet land. 

Skrevet

Businessen omtales på Mads Hansens Instastory nå😂

• Liker 17
Skrevet

Folk omhandler at hun har kjøpt varene på AliExpress som om de som selger der har designet det selv🤡

• Liker 3
Skrevet
delias skrev (1 time siden):

Folk omhandler at hun har kjøpt varene på AliExpress som om de som selger der har designet det selv🤡

Hun har da aldri sagt at hun har designet det? Tvert om.

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke ut til at Golnaz er på premierefesten sammen med Isabel-gjengen heller. 

• Liker 2
Skrevet

Å uttale at man ikke kjenner til AliExpress når man handler produkter i sånt volum fra Kina blir rett og slett for dumt. 

• Liker 19
Skrevet

Var innom en episode av serien hennes i går kveld. Noen skal bare ikke ha en hund… den glefset (og bet mora i hånda) og så var det en salig blanding av kjeft og «kosemosing» av hunden. Ut fra det Isabel sa var det ikke første gang den bet, da hun syntes mora måtte slutte å klage- for hun blødde jo ikke en gang…. Seansen ble avsluttet med at Isabel konstaterte at hun må på hundekurs. Mulig det blir noe av innholdet i denne sesongen. Takk, men nei takk- ser heller på «fra bølle til bestevenn» på NRK. 

• Liker 18
Skrevet

Isabel av alle burde vite at man skal ha det stabilt og godt i barndommen for å bli en trygg voksen (hun innrømmer jo selv at hun ikke er det). Men det er kanskje nettopp derfor hun ikke ser det, hun vet ikke selv hva det vil si. En hund skal ha en 'herre' - denne hunden har ikke det, den har fra helt liten fartet hit og dit, fra den ene til den andre = en utrygg hund med tilpasningsvansker, og hundebarndommen har allerede vært, så kan bli en utrygg resten av livet..

• Liker 16
Skrevet

Ser på serien hennes nå, utrolig kleint. Hvilken oppegående 27 åring viser frem bilder av penisen til kjæresten til vennene sine? Det er alt jeg sitter igjen med etter to episoder. Og at den hunden virkelig trenger rammer, kurs og antagelig en eier som er mer hjemme enn borte..

• Liker 30
Skrevet

Har det klikka totalt for hun..?! Angående dele slik på insta story, istedenfor å deale med de privat.. 

• Liker 13
Skrevet
Cocogirl skrev (40 minutter siden):

Har det klikka totalt for hun..?! Angående dele slik på insta story, istedenfor å deale med de privat.. 

Hva da ? (Følger henne ikke)

• Liker 2
Skrevet
Blomsterkaret skrev (På 23.9.2021 den 11.02):

Useriøst. Glitter omsetter på en helt annen måte. Isabel/Pierre sitter og scroller på Aliexpress, kjøper et visst antall (visstnok eksklusive) smykker som hvermannsen kan få tak i, bare de har en mobil. 

Jobber du på glitter siden du vet hvordan de driver?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes virkelig synd på hunden hennes

• Liker 18
Skrevet

Serien er jo bare klein å rar....dama virker ikke helt i vater syns også det er jo lovligt seint på kveld den sendes,er ikke alle elsklingene bada og lagt på den tiden😂

• Liker 11
Skrevet
22 hours ago, gretchenlowell said:

Hvilken oppegående 27 åring viser frem bilder av penisen til kjæresten til vennene sine? 

Og at den hunden virkelig trenger rammer, kurs og antagelig en eier som er mer hjemme enn borte..

😮 

Det med hunden var forventet da, det har jeg sagt siden hun fikk den. Den har bare blitt kastet frem og tilbake helt ukritisk, så lenge noen kan passe den.

• Liker 11
Skrevet

Har visst gått glipp av noe her. Får finne frem serien 🤣

Skrevet
Nutz skrev (20 timer siden):

😮 

Det med hunden var forventet da, det har jeg sagt siden hun fikk den. Den har bare blitt kastet frem og tilbake helt ukritisk, så lenge noen kan passe den.

Måtte sjekke, og det er jo ikke bra med en hund som biter…

• Liker 3
Skrevet

Hvor ser dere alt dette med hunden egentlig?

Skrevet
Nutz skrev (6 minutter siden):

Hvor ser dere alt dette med hunden egentlig?

Jeg ser den på sumo (pga det som ble sagt om hunden).

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...