Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og folk lures trill rundt...

Betaler 129 kroner for en ring som koster 16 kroner på Ali express..

Screenshot_2021-09-21-18-56-53-836_com.instagram.android.thumb.jpg.e2ac442581f687d121ac6b27dbdd1b5a.jpg

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lampe til 500 kroner, som koster 100 kroner på eBay.

Screenshot_2021-09-21-19-00-01-770_com.instagram.android.jpg

• Liker 7
Skrevet
Hatsumomo skrev (22 timer siden):

Det har vel ikke blitt lagt ut noe pris enda? Og hun har vel også sagt at prisen blir ok eller noe.

Dette er business as usual for alle som importere varer til Norge, og selge det til en pris som er litt høyere enn innkjøpsprisen, dette vet du vel? 

Nå er prisen lagt ut. Ring som koster 16 kroner er lagt ut for 129 kroner. En lampe som koster 100 kroner er lagt ut for 500 kroner. 

• Liker 6
Skrevet
Cuddlegirl skrev (31 minutter siden):

Nå er prisen lagt ut. Ring som koster 16 kroner er lagt ut for 129 kroner. En lampe som koster 100 kroner er lagt ut for 500 kroner. 

Helt sykt!!! 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Cuddlegirl skrev (37 minutter siden):

Ser det.. yeye.

Hvis folk er villig til å betale det så får de jo bare drite seg ut på det. Syntes det ser ut som juggel for min del så kan ikke skjønne at folk gidder. 

Ser at det er lagt ut Ledlights til 299 kr. Samme produktet koster 299 Kr på Claes Ohlson. Men det er til 3 meter, hennes er 6 meter. Den til 5 meter på CO koster 500 Kr så akkurat den sparer en litt faktisk på.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Skrevet

En nettbutikk med juggel 🙈 snakke meg om å hause opp forventningene til følgerene 🤣

Er det virkelig denne kvaliteten IR vil bli kjent for 🙈🤔😔

• Liker 18
Skrevet
Flettfrid skrev (11 minutter siden):

En nettbutikk med juggel 🙈 snakke meg om å hause opp forventningene til følgerene 🤣

Er det virkelig denne kvaliteten IR vil bli kjent for 🙈🤔😔

Trodde faktisk hun skulle komme med noe egendesignet lekkert badetøy, men den gang ei.

• Liker 12
Skrevet

Jeg syntes dere skal se de siste instagramstoryene hennes der hun fint forklarer at dette ikke er noe hun har designet selv, men gjør for gøy. 
Hun har jo helt rett i dette med hvordan business fungerer økonomisk osv. Hun er åpen og ærlig om dette, så ser ikke problemet. 
dere får slippe å handle fra hennes side om alt dette plager dere…

• Liker 14
Skrevet

Mener å huske at Bloggomtoppbloggerne avslørte ei dame som påsto at diverse hårpynt var selvdesignede og ble solgt exclusivt for en veldig dyr pris i enkelte butikker og på nett. Så viste det seg at de også var kjøpt for en brøkdel av prisen på aliexpress. 

• Liker 4
Skrevet
delias skrev (6 timer siden):

Jeg syntes dere skal se de siste instagramstoryene hennes der hun fint forklarer at dette ikke er noe hun har designet selv, men gjør for gøy. 
Hun har jo helt rett i dette med hvordan business fungerer økonomisk osv. Hun er åpen og ærlig om dette, så ser ikke problemet. 
dere får slippe å handle fra hennes side om alt dette plager dere…

Hun reklamer jo for "egen merkevare"

• Liker 5
Skrevet
Cuddlegirl skrev (1 time siden):

Hun reklamer jo for "egen merkevare"

…ja? Definisjonen av merkevare er ikke egendesignet varer, så ikke noe løgn i det hun sier :) Bedriften TrendyThings er hennes eget merkevare, derimot :) 

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke negativ til prisene osv på varene, å drive firma i Norge er dyrt. Det kommer til mange flere utgifter enn det folk flest tenker over. Noe som må tjenes inn igjen på varene som selges for at firmaet/nettbutikken skal gå i pluss. 

Det jeg er forundret over og negativ til er vareutvalget de har valgt å gå for, det er jo bare juggel og skrot. 

• Liker 13
Skrevet
Flettfrid skrev (34 minutter siden):

Jeg er ikke negativ til prisene osv på varene, å drive firma i Norge er dyrt. Det kommer til mange flere utgifter enn det folk flest tenker over. Noe som må tjenes inn igjen på varene som selges for at firmaet/nettbutikken skal gå i pluss. 

Det jeg er forundret over og negativ til er vareutvalget de har valgt å gå for, det er jo bare juggel og skrot. 

Tilogmed hun har hype flere måneder. Alle trudde vel hun hadde designet alt osv... 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det er vel heller det at hun skriver at ting blir utsolgt fort og at det er begrenset antall av varer. Det påvirker selvfølgelig folk til å kjøpe av henne istedenfor halve prisen fra f.eks AliExpress der ingenting blir utsolgt. Hun får følgere til å bruke 200kr på noe som er verdt 20kr sånn at hun selv kan kjøpe dyre merkeprodukter. Jeg synes hele opplegget er ganske spesielt 

Endret av Tullball
  • Liker 16
Skrevet

Jeg har fulgt med her inne en stund. Jeg har hatt pause fra KG i lang tid og når jeg skulle tilbake så måtte jeg starte ny konto da min bruker ikke er lengre tilgjengelig 

IR er jo veldig opptatt av merker, jeg har sjelden sett noen som  flasher med de ulike merkene når hun er ute å shopper. Og da forundrer det meg at hun går god for dette her.

• Liker 12
Skrevet

Kan det se ut som Pierre er med på dette? Kanskje er det Isabel som hjelper ham i gang med noe han kanskje kan leve av? Jeg aner ikke. Ellers er det ikke forbud mot å selge juggel. Bortsett fra vesker og sandaler fra LV, Prada etc etc, "kjøper" hun de fleste klærne sine fra Nelly og Sarah. Det er jo sånn disse influenserne er. De er ikke classy og opptatt av hvor klærne blir laget og hvem som lager dem. Ingen kvalitetsbevisshet over hodet. Isabel skiller seg ikke ut i så måte, heller. Men hun framstår ærligere. Jeg gjentar - framstår...

• Liker 3
Skrevet
Havnefogden skrev (7 minutter siden):

Kan det se ut som Pierre er med på dette? Kanskje er det Isabel som hjelper ham i gang med noe han kanskje kan leve av? Jeg aner ikke. Ellers er det ikke forbud mot å selge juggel. Bortsett fra vesker og sandaler fra LV, Prada etc etc, "kjøper" hun de fleste klærne sine fra Nelly og Sarah. Det er jo sånn disse influenserne er. De er ikke classy og opptatt av hvor klærne blir laget og hvem som lager dem. Ingen kvalitetsbevisshet over hodet. Isabel skiller seg ikke ut i så måte, heller. Men hun framstår ærligere. Jeg gjentar - framstår...

De eier TT sammen.

• Liker 3
Skrevet

Nå så jeg en snutt på tv2 igjen, det er visstnok premiere på hennes program på Mandag på tv2 livsstil. Der sto hun med hunden som så ganske sur ut og en fyr som ler av han. 🙄 Kjenner jeg blir provosert til de grader 🤬🤬

• Liker 4
Skrevet
Havnefogden skrev (32 minutter siden):

Kan det se ut som Pierre er med på dette? Kanskje er det Isabel som hjelper ham i gang med noe han kanskje kan leve av?

Sitter med følelsen at dette er noe Pierre trenger mer enn Isabel, og at hun hjelper han i gang.

Hun vasser jo stort sett i penger så skjønner ikke helt hva hun skal med dette juggelgreiene, Pierre derimot.

• Liker 6
Skrevet

Jeg har tipset om dette til VG. Dette er svindel på høyt nivå. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...