Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Er dette noe hun promoterer som noe HUN har designet? 

Eller opererer hun egentlig som en slags "aliexpress" for Norge?  Det er vel ikke ulovlig å være en slags outlet for utenlandske produkter om hun har en avtale på det?

Det kalles jo TrendyThings, ikke noe med hennes eller Pierre sitt navn..? 

Drop shipping.

Du er mellomleddet istedet for feks Ali Express.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
J.. skrev (5 minutter siden):

Drop shipping.

Du er mellomleddet istedet for feks Ali Express.

Ok. Og det er et problem fordi?

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (32 minutter siden):

Ok. Og det er et problem fordi?

Synes du ikke det er lureri å kjøpe ringer til 16 KRONER, også selge det til en dyrere pris? Fremstå som at det er dyre ringer og smykker, ta "eksklusive" bilder i Marrakech også koster de en tier pr stykk? 

Det er skittent! Vet du hva!

• Liker 25
Skrevet
Cuddlegirl skrev (Akkurat nå):

Synes du ikke det er lureri å kjøpe ringer til 16 KRONER, også selge det til en dyrere pris? Fremstå som at det er dyre ringer og smykker, ta "eksklusive" bilder i Marrakech også koster de en tier pr stykk? 

Det har vel ikke blitt lagt ut noe pris enda? Og hun har vel også sagt at prisen blir ok eller noe.

Dette er business as usual for alle som importere varer til Norge, og selge det til en pris som er litt høyere enn innkjøpsprisen, dette vet du vel? 

• Liker 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Det har vel ikke blitt lagt ut noe pris enda? Og hun har vel også sagt at prisen blir ok eller noe.

Dette er business as usual for alle som importere varer til Norge, og selge det til en pris som er litt høyere enn innkjøpsprisen, dette vet du vel? 

Vi får være enige om å være uenige.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Cuddlegirl skrev (20 minutter siden):

Det får nå så være, men du kommer nok ingen vei med tipset til VG da dette som sagt, er normalt.

Endret av Hatsumomo
skrivefeil
  • Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (Akkurat nå):

Det får nå så være, men du kommer nok ikke ingen vei med tipset til VG da dette som sagt, er normalt.

Ok. Såååå kjipt for meg da! 😛

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Hatsumomo said:

Det får nå så være, men du kommer nok ikke ingen vei med tipset til VG da dette som sagt, er normalt.

Det ble i alle fall mediesaker da Caroline Berg Eriksen forsøkte seg på det samme for en del år siden: https://www.tv2.no/a/3522769 

• Liker 15
Skrevet
ssophie skrev (3 minutter siden):

Det ble i alle fall mediesaker da Caroline Berg Eriksen forsøkte seg på det samme for en del år siden: https://www.tv2.no/a/3522769 

Ja, ser at hun ble refset for at prisene var for høye. Da kommer det vel ann på hva slags priser Isabel kommer til å operere med, det gjenstår jo å se.

• Liker 4
Skrevet
Cuddlegirl skrev (2 timer siden):

Det er jo sånn med alle varer man kjøper her til lands. Både på nett og i butikk. Alt er importert og blir solgt til en høyere pris. Det er ikke skittent å starte en nettside som heter trendythings og selge varer man kjøper opp. 

• Liker 5
Skrevet
Cuddlegirl skrev (5 timer siden):

Hvem tipser man for sånt? Kanskje noen ønsker å skrive om det.

Tv2 hjelper deg

• Liker 1
Skrevet

Der ser man hvor grisk å grådig hun er,ikke greit i det hele tatt....håper "Elsklingene"har litt fornuft i behold å ikke sponser denne dama til nye feriedestinasjoner....

• Liker 10
Skrevet
Cuddlegirl skrev (7 timer siden):

Jeg har eksperimentert litt ved å kjøpe billige ringer/ øredobber/ strikker osv på eBay for å se på kvaliteten i forhold til de fysiske butikkene (de rimelige). Det er akkurat det samme som ofte går igjen hos glitter, normal og lignende steder til minst 5x prisen. Enkelte produkter har vært helt identiske. Dette er ikke så unormalt som du tror, og heller ikke ulovlig. 

• Liker 10
Skrevet

Så i stad at de viste på tv Isabel og hunden hennes pomeranian. Den var sint asså, skikkelig gneldrebikkje. Jeg har aldri sett en pomeranian oppføre seg sånn. Hva skjer? Synes synd på hunden.

• Liker 6
Skrevet
Sen ve ben skrev (48 minutter siden):

Så i stad at de viste på tv Isabel og hunden hennes pomeranian. Den var sint asså, skikkelig gneldrebikkje. Jeg har aldri sett en pomeranian oppføre seg sånn. Hva skjer? Synes synd på hunden.

Hun har ikke oppdratt hunden skikkelig. 

• Liker 3
Skrevet
Cocogirl skrev (12 minutter siden):

Hun har ikke oppdratt hunden skikkelig. 

Tenkte det måtte være noe sånt ja. Har en pomeranian selv og min er ikke sånn. Stakkars, stakkars hund.

• Liker 9
Skrevet
Sen ve ben skrev (Akkurat nå):

Tenkte det måtte være noe sånt ja. Har en pomeranian selv og min er ikke sånn. Stakkars, stakkars hund.

Hun og de rundt seg syns hunden er søt når han oppfører seg slikt.

• Liker 5
Skrevet
Cocogirl skrev (3 timer siden):

Hun og de rundt seg syns hunden er søt når han oppfører seg slikt.

What?!? 😵Har du sett det og eventuelt hvor? Som sagt jeg så det imorges på tv2, en liten snutt.

• Liker 2
Skrevet
Sen ve ben skrev (1 time siden):

What?!? 😵Har du sett det og eventuelt hvor? Som sagt jeg så det imorges på tv2, en liten snutt.

Det så ikke bra ut i det hele tatt så jeg håper virkelig de ikke synes dette er søtt 😡

• Liker 2
Skrevet
*blueberry* skrev (53 minutter siden):

Det så ikke bra ut i det hele tatt så jeg håper virkelig de ikke synes dette er søtt 😡

Enig! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...