Kenelz Skrevet 23. april 2021 #5281 Skrevet 23. april 2021 1 hour ago, Flettfrid said: Jeg sa vel ikke noe om at det var synd på henne, men at jeg jeg ikke hadde orket oppholde meg der i 10 dager. Å med mulighet til p betale for ett bedre ett så var jo det en ok løsning for begge parter. Hun er i karantene, men på ett rom hun trives bedre på. Hun er nok ikke den eneste som har betalt mellomlegg for bedre rom. Enig med deg. Har hun mulighet til oppgradering og det går ikke utover noen andre så hvorfor ikke? Hun har ikke gjort noe ulovlig med reisen og skal da selvfølgelig ikke straffes eller «kjenne litt på det».
Miss perfect Skrevet 23. april 2021 #5282 Skrevet 23. april 2021 Bulletproofhoware skrev (15 timer siden): I tillegg var det en dame på flyplassen som «ikke gjorde jobben sin» som var feil i det hele, altså at de mistet flyet den dagen de egentlig skulle reise. Pluss at stakkar Isabel fikk et «helt forferdelig uaktuelt» rom på karantenehotellet. Ufyselig hvor utakknemlig og egoistisk hun er nå. Neimen, stakkars da gitt.. og de måtte reise hjem litt tidligere pga jobb som iallfall hun tjener en årslønn i mnd på.. nei det er det verste jeg har hørt.. 8
AlisonDiLaurentis Skrevet 23. april 2021 #5283 Skrevet 23. april 2021 Hun har endelig vist sine true colors. Etter den heftige perioden med endeløs kritikk fra Mads Hansen ga hun ut boken og lovte å bli en bedre person. Og det ble hun, jeg fikk sansen for henne, men nå har den masken falt av. Godt skuespill 😤 30
Aidensfield Skrevet 23. april 2021 #5284 Skrevet 23. april 2021 Synes ikke synd på dama. Hun velger å reise under en pandemi hvor FHI og regjeringen ber folk kun reise på nødvendig turer. Hun kommer tilbake og klager først på rommet og nå er det maten som er ille. Når de velger og ikke følge rådene så får de ta til takke med det de får utdelt👿👿 20
Tildittbeste Skrevet 23. april 2021 #5285 Skrevet 23. april 2021 Aidensfield skrev (19 minutter siden): Synes ikke synd på dama. Hun velger å reise under en pandemi hvor FHI og regjeringen ber folk kun reise på nødvendig turer. Hun kommer tilbake og klager først på rommet og nå er det maten som er ille. Når de velger og ikke følge rådene så får de ta til takke med det de får utdelt👿👿 Kanskje ikke en helt nødvendig reise. Men de som har familie/kjæreste i et anna land, har nok et litt annet syn på saken,og jeg synes det ikke er så rart de reiser. Har selv bodd i hvert vårt land i flere år og det var ikke bare bare og enda da kunne vi reise så ofte vi hadde mulighet. Karantene hotellet er jo bare tull, de må stole på at folk blir i karantene hjemme his seg selv 2
neon_sun Skrevet 23. april 2021 #5286 Skrevet 23. april 2021 Tildittbeste skrev (35 minutter siden): Kanskje ikke en helt nødvendig reise. Men de som har familie/kjæreste i et anna land, har nok et litt annet syn på saken,og jeg synes det ikke er så rart de reiser. Har selv bodd i hvert vårt land i flere år og det var ikke bare bare og enda da kunne vi reise så ofte vi hadde mulighet. Karantene hotellet er jo bare tull, de må stole på at folk blir i karantene hjemme his seg selv Vi har halve familien vår i et annet land og nå har vi ikke sett de på 2 år. Aner ikke når vi ser de igjen. Inkl besteforeldre som kan takke for seg når som helst. Men vi reiser ikke, fordi det er verken anbefalt eller særlig lurt. Jeg syns ikke det kan rettferdiggjøres at Isabell reiser for å møte en fyr hun nettopp har møtt. 31
spirå12 Skrevet 23. april 2021 #5287 Skrevet 23. april 2021 neon_sun skrev (6 minutter siden): Vi har halve familien vår i et annet land og nå har vi ikke sett de på 2 år. Aner ikke når vi ser de igjen. Inkl besteforeldre som kan takke for seg når som helst. Men vi reiser ikke, fordi det er verken anbefalt eller særlig lurt. Jeg syns ikke det kan rettferdiggjøres at Isabell reiser for å møte en fyr hun nettopp har møtt. Du har så rett, så rett !!! 👏 Beklager så mye for deg og dine og takk for alt dere ofrer for felleskapet ❤ 16
Orly Skrevet 24. april 2021 #5288 Skrevet 24. april 2021 Tulla25j skrev (På 22.4.2021 den 23.21): Når du har valgt å reise under en pandemi på en unødvendig reise så er det ikke vits i etterpå å klage på et hotellrom... sorry altså, men der går grensa! Det er faktisk ikke synd på henne når hun har levd livets glade dager i flere uker. Back to reality. Da synes jeg faktisk man kan få «kjenne» litt på det. Dette gjelder ikke bare Isabel, men alle andre også. Er så enig med deg 7
Honey Dew Skrevet 24. april 2021 #5289 Skrevet 24. april 2021 Aidensfield skrev (12 timer siden): Synes ikke synd på dama. Hun velger å reise under en pandemi hvor FHI og regjeringen ber folk kun reise på nødvendig turer. Hun kommer tilbake og klager først på rommet og nå er det maten som er ille. Når de velger og ikke følge rådene så får de ta til takke med det de får utdelt👿👿 Går det virkelig an??? Jeg endret mitt negative syn på henne etter at boken kom ut og at hun også deltok på nrk da de tok opp influensernes påvirkning. Dessverre har jeg endret synet mitt når det gjelder henne nå. Snakker om kravstor dame. Herregud. 13
Cocogirl Skrevet 24. april 2021 #5290 Skrevet 24. april 2021 Alt skal serveres på gullfat når det gjelder frøken Raad.. 🙄 5
*Stjerne*støv* Skrevet 24. april 2021 #5291 Skrevet 24. april 2021 En ting jeg ikke forstår med den hjemreisen.. Er ikke kun privilegert til å kunne jobbe hvor som helst med den type jobb hun har? Hun må lande litt, jeg tror denne mannen hun er sammen med påvirker henne til å være uspiselig. (Men det er ikke en unnskylding) Når det gjelder saken hennes, siden Randaberg kommune velger å gå rettens vei med en profilert person, der detaljer vil komme frem i media. Så tror jeg raad mangler bevisbyrde.. kommunen må tro at de har en sjans å vinne dette? Ellers hadde de inngått forlik. Ønsker å understreke at jeg heier på henne her. Håper hun får rettferdighet. Jeg vet hvordan dette føles da jeg står i en lignende situasjon selv. Jeg bare tenker logisk. 4
spirå12 Skrevet 24. april 2021 #5292 Skrevet 24. april 2021 Honey Dew skrev (8 timer siden): Går det virkelig an??? Jeg endret mitt negative syn på henne etter at boken kom ut og at hun også deltok på nrk da de tok opp influensernes påvirkning. Dessverre har jeg endret synet mitt når det gjelder henne nå. Snakker om kravstor dame. Herregud. Enig ! Jeg blir flau av å se... 3
Bærblå Skrevet 24. april 2021 #5293 Skrevet 24. april 2021 Hun er sur for at hun ikke kan ta karantene hjemme. Men for å være ærlig så syns jeg det er bra at man blir tvunget til å oppholde seg på et karantene hotel som kanskje ikke har den beste standarden, og du må betale selv for alt. Det er på sin rette plass når du velger å reise på ferie under en pandemi. 29
Izibelli Skrevet 25. april 2021 #5294 Skrevet 25. april 2021 Som permitert hotellansatt på 13mmd synes jeg det er kjempe bra att de som har mulighet til og bruke ekstra penger der og oppgradere rommet gjør det👏 Hvem skader det att hun gjør det? 12
EtLiteTroll Skrevet 26. april 2021 #5295 Skrevet 26. april 2021 Hva jeg henger meg opp i er hvor kalkulert hun er. Hun valgte å være taus på sosiale medier, og bare poste bilder av mat, dessert og seg selv alene i omgivelser som ikke var glamorøse, for at følgerne skulle tro det var blitt slutt. For så å poste tekst "så fort kan livet snu" eller noe i den dur, og så en video med teksten "fra himmel til helvete, alt fra de siste dagene", eller noe slikt. Hun vet så innmari godt hvordan hun skal få klicks! Ang dette med bytte av hotellrom. Helt greit det. Men kjenner litt på den at corona rammer ikke de rike, slik den rammer de fleste i verden. Og det plager meg litt, at noen folk kan betale seg ut av det, mens flertallet av mennesker i verden må lide, de som er fattige og ikke får plass på sykehus. Isabel og andre med penger kan teste seg tusenvis av ganger, de har råd å sitte på karantene hotell, de har råd til å få seg et flott rom på karantene hotell. Mens resten av verden kan ikke reise. Og ikke minst, alle de menneskene som ikke får intensivbehandling som de så sårt trengen. Corona rammer ikke de rike, og likevell er det ingen som syter så mye som Isabel. Her ser vi klasseforskjell, hvordan folk kan betale seg ut av elendighet, mens flertallet betaler høy pris. 25
spirå12 Skrevet 26. april 2021 #5296 Skrevet 26. april 2021 EtLiteTroll skrev (25 minutter siden): Hva jeg henger meg opp i er hvor kalkulert hun er. Hun valgte å være taus på sosiale medier, og bare poste bilder av mat, dessert og seg selv alene i omgivelser som ikke var glamorøse, for at følgerne skulle tro det var blitt slutt. For så å poste tekst "så fort kan livet snu" eller noe i den dur, og så en video med teksten "fra himmel til helvete, alt fra de siste dagene", eller noe slikt. Hun vet så innmari godt hvordan hun skal få klicks! Ang dette med bytte av hotellrom. Helt greit det. Men kjenner litt på den at corona rammer ikke de rike, slik den rammer de fleste i verden. Og det plager meg litt, at noen folk kan betale seg ut av det, mens flertallet av mennesker i verden må lide, de som er fattige og ikke får plass på sykehus. Isabel og andre med penger kan teste seg tusenvis av ganger, de har råd å sitte på karantene hotell, de har råd til å få seg et flott rom på karantene hotell. Mens resten av verden kan ikke reise. Og ikke minst, alle de menneskene som ikke får intensivbehandling som de så sårt trengen. Corona rammer ikke de rike, og likevell er det ingen som syter så mye som Isabel. Her ser vi klasseforskjell, hvordan folk kan betale seg ut av elendighet, mens flertallet betaler høy pris. Godt skrevet 👏 Se i India nå for eksempel... Grusomme scener 😪🤔 5
Kenelz Skrevet 28. april 2021 #5297 Skrevet 28. april 2021 Synes det er plagsomt at hun legger ut «Jeg svarer» på story om spørsmål som hun ikke svarer på. Eks. «Hvor mye kostet reisen? Jeg svarer! Sweip opp!» *forteller at hun ikke vil svare på spørsmålet*. «Hvor skal du flytte? Jeg svarer! Sweip opp!» *forteller at hun ikke vil svare på spørsmålet* 17
spirå12 Skrevet 28. april 2021 #5298 Skrevet 28. april 2021 Kenelz skrev (4 timer siden): Synes det er plagsomt at hun legger ut «Jeg svarer» på story om spørsmål som hun ikke svarer på. Eks. «Hvor mye kostet reisen? Jeg svarer! Sweip opp!» *forteller at hun ikke vil svare på spørsmålet*. «Hvor skal du flytte? Jeg svarer! Sweip opp!» *forteller at hun ikke vil svare på spørsmålet* Hun er en smart forretningskvinne, ingen tvil om det. 6
Justlooking Skrevet 28. april 2021 #5299 Skrevet 28. april 2021 spirå12 skrev (1 time siden): Hun er en smart forretningskvinne, ingen tvil om det. Ingen tvil om det. Men hun nærmer seg vel snart slutten av tyveårene hun også. Da håper jeg folk på henne alder er i midt/sluttfasen av studier og vokser fra henne med andre interesser som gode jobber og kanskje også mann og barn etterhvert. Hun er muligens interessant for tenåringer men de har igjen kanskje jevnaldrende de følger? Det kommer til et punkt man ikke er relevant lenger med den livsstilen hun fører i voksen alder. 4
Bærblå Skrevet 29. april 2021 #5300 Skrevet 29. april 2021 spirå12 skrev (2 timer siden): Hun er en smart forretningskvinne, ingen tvil om det. Syns egentlig ikke hun er så veldig smart når hun holder på sånn. Det funker 1 gang så er det gjort. Folk lar være å stole på det hun sier å dropper å klikke. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå