AlisonDiLaurentis Skrevet 19. april 2021 #5241 Skrevet 19. april 2021 spirå12 skrev (4 minutter siden): For å vekke nysgjerrighet og få flere følgere ? Helt sikkert. Like kalkulerende og manipulativ som SE 5
Bulletproofhoware Skrevet 19. april 2021 #5242 Skrevet 19. april 2021 spirå12 skrev (3 timer siden): For å vekke nysgjerrighet og få flere følgere ? oslojente88 skrev (3 timer siden): Helt sikkert. Like kalkulerende og manipulativ som SE Hadde faktisk ikke trodd hun var så manipulerende, men godt mulig. Ingenting mer om det i dag, alt er som vanlig. Vil sikkert ha sånne som meg til å reagere 😂 Men ble oppriktig bekymret for om Jack viste seg å være psykopat eller noe, og hun var fanget på en øy sammen med han. 5
Mariiihøna Skrevet 19. april 2021 #5243 Skrevet 19. april 2021 Ref siste instastory, ser ut som en flyplass, noen som kjenner seg igjen????? Venter spent på oppdatering! 4
Bulletproofhoware Skrevet 19. april 2021 #5244 Skrevet 19. april 2021 Mariiihøna skrev (33 minutter siden): Ref siste instastory, ser ut som en flyplass, noen som kjenner seg igjen????? Venter spent på oppdatering! Nå har det gått galt vettu, end of lovestory og happy ever after. 4
delias Skrevet 19. april 2021 #5245 Skrevet 19. april 2021 Bulletproofhoware skrev (4 timer siden): Hadde faktisk ikke trodd hun var så manipulerende, men godt mulig. Ingenting mer om det i dag, alt er som vanlig. Vil sikkert ha sånne som meg til å reagere 😂 Men ble oppriktig bekymret for om Jack viste seg å være psykopat eller noe, og hun var fanget på en øy sammen med han. Det siste bildet på storyen minnet ikke akkurat særlig om villaen på Maldivene, for å si det sånn. Så det er nok, i verste fall, noe som har gått feil vei med Jack. I dag har hun postet lite kontra vanlig, og kun om mat for 1 og bilde av seg selv på et ikke-luksus sted. 1
spirå12 Skrevet 19. april 2021 #5246 Skrevet 19. april 2021 delias skrev (14 minutter siden): Det siste bildet på storyen minnet ikke akkurat særlig om villaen på Maldivene, for å si det sånn. Så det er nok, i verste fall, noe som har gått feil vei med Jack. I dag har hun postet lite kontra vanlig, og kun om mat for 1 og bilde av seg selv på et ikke-luksus sted. Uff, er jo trist om det er slik. Men ikke overraskende. 2
delias Skrevet 19. april 2021 #5247 Skrevet 19. april 2021 spirå12 skrev (Akkurat nå): Uff, er jo trist om det er slik. Men ikke overraskende. Kommer an på hva du syntes ikke er overraskende. At det eventuelt skar seg på grunn av at de har vært oppå hverandre i ukesvis? Hadde jeg også klikka... kanskje de bare tar en liten pause. Har forstått det slik at de har datet lenger enn hun har «blogget» om. Altså en grei stund..
Bærblå Skrevet 20. april 2021 #5248 Skrevet 20. april 2021 De har jo lagt ut bilde sammen på story. Så alt dette er bare for å vekke interesse hos følgerne. 6
Gull vaffel Skrevet 20. april 2021 #5249 Skrevet 20. april 2021 Vet ikke om det har skjedd noe, men om de har datet en lang stund, så burde de jo tåle «krangle» uten at det skal bli så dramatisk at hu drar osv 2
Gjest Finlay Skrevet 20. april 2021 #5250 Skrevet 20. april 2021 Deilig å være på ferie med kjæresten. Men når ferien er blitt til en slags hverdags-situasjon er det vel ikke rart om det skurrer til slutt. Jeg mener - hvor givende er det å sykle sammen i badetøy, mate haier, ligge på solseng HVER dag, i uke etter uke?? Som sagt, deilig et par uker og det er jo virkelig vakkert der. Men kan ikke tenke meg annet enn at det må bli direkte kjedelig å være på ferie hele tiden, selv på et sånt sted, uansett hvor forelsket de måtte være. De gjør jo det samme hele tiden, er sammen hele tiden, og de har vel knapt vært sammen i noen annen setting i løpet av forholdet?
deedee_ Skrevet 20. april 2021 #5251 Skrevet 20. april 2021 Finlay skrev (7 minutter siden): Deilig å være på ferie med kjæresten. Men når ferien er blitt til en slags hverdags-situasjon er det vel ikke rart om det skurrer til slutt. Jeg mener - hvor givende er det å sykle sammen i badetøy, mate haier, ligge på solseng HVER dag, i uke etter uke?? Som sagt, deilig et par uker og det er jo virkelig vakkert der. Men kan ikke tenke meg annet enn at det må bli direkte kjedelig å være på ferie hele tiden, selv på et sånt sted, uansett hvor forelsket de måtte være. De gjør jo det samme hele tiden, er sammen hele tiden, og de har vel knapt vært sammen i noen annen setting i løpet av forholdet? Så enig, man blir jo ikke ordentlig kjent slik heller. De ser ikke hvordan de er sammen med venner, familie, i dagliglivet når oppvaksen må tas, etc. Det kommer til å bli en harsh slap in the face når de plutselig skal leve normalt sammen, med alt det innebærer. Hun ber han jo gå ut når hun skal på do liksom........... 13
Ugresset Skrevet 20. april 2021 #5252 Skrevet 20. april 2021 Finlay skrev (1 time siden): Deilig å være på ferie med kjæresten. Men når ferien er blitt til en slags hverdags-situasjon er det vel ikke rart om det skurrer til slutt. Jeg mener - hvor givende er det å sykle sammen i badetøy, mate haier, ligge på solseng HVER dag, i uke etter uke?? Som sagt, deilig et par uker og det er jo virkelig vakkert der. Men kan ikke tenke meg annet enn at det må bli direkte kjedelig å være på ferie hele tiden, selv på et sånt sted, uansett hvor forelsket de måtte være. De gjør jo det samme hele tiden, er sammen hele tiden, og de har vel knapt vært sammen i noen annen setting i løpet av forholdet? Det skal jeg fortelle deg, - det er sinnsykt digg(minus mating av hai for det vet jeg ikke noe om)!! Mannen min og jeg har 4 uker hvert år hvor vi reiser og det kun er oss to. Blir ikke lei det. God mat, god drikke, hverandre. Men jeg skjønner poenget ditt 7
borifrankrike Skrevet 20. april 2021 #5253 Skrevet 20. april 2021 Jeg ville mye heller svømt med haier og rokker, syklet rundt blant palmer og spist middag med utsikt mot sjøen sammen med mannen min, enn å sitte i en trang leilighet med Netflix og takeaway. Men ja, dugnad er dugnad og man blir uansett oppå hverandre enten man er hjemme eller bortreist. 13
Gjest Lin11 Skrevet 20. april 2021 #5254 Skrevet 20. april 2021 Av alle absurde ting man kan markedsføre, og som er åpenbart løgn så er hun på en god pallplass. Altså, er hun ikke brun i huden fra før? Det er vel ikke disse pillene som utgjør den store forskjellen?
DumIdiotJegEr Skrevet 20. april 2021 #5255 Skrevet 20. april 2021 Dårlig person og forbilde som ingen børr følge. Uansett om du er en hjernevasket tennåringsjente eller om du følger henne for å få en god latter. Ikke følg en slik person. Begge disse personene bidrar til økt fokus rundt henne 9
Gjest Finlay Skrevet 20. april 2021 #5256 Skrevet 20. april 2021 Ugresset skrev (8 minutter siden): Det skal jeg fortelle deg, - det er sinnsykt digg(minus mating av hai for det vet jeg ikke noe om)!! Mannen min og jeg har 4 uker hvert år hvor vi reiser og det kun er oss to. Blir ikke lei det. God mat, god drikke, hverandre. Men jeg skjønner poenget ditt Jeg og sambo reiser også mye, og har opphold på 3-4 uker i forskjellige land hvert år. Unntatt når det er pandemi. Og ja - det er digg! Men da gjør vi også andre ting enn å ligge på solseng😄Vi foretrekker å oppleve landets kultur, og farter gjerne litt rundt. Smak og behag. Men i dette tilfellet er jo ferien blitt hverdagen deres, og i mine øyne ser det gørr kjedelig ut. Det første hun delte var jo helt magisk å se på, men det ser jo ut som dagene er prikk like?😂
spirå12 Skrevet 20. april 2021 #5257 Skrevet 20. april 2021 Finlay skrev (13 minutter siden): Jeg og sambo reiser også mye, og har opphold på 3-4 uker i forskjellige land hvert år. Unntatt når det er pandemi. Og ja - det er digg! Men da gjør vi også andre ting enn å ligge på solseng😄Vi foretrekker å oppleve landets kultur, og farter gjerne litt rundt. Smak og behag. Men i dette tilfellet er jo ferien blitt hverdagen deres, og i mine øyne ser det gørr kjedelig ut. Det første hun delte var jo helt magisk å se på, men det ser jo ut som dagene er prikk like?😂 Og dette var sååååå viktig, at hun må bryte myndighetenes anbefalinger gang på gang for å ha "content" til sine sosiale medier...? Det virker jo dørgende kjedelig. 13
Ostepooopp Skrevet 22. april 2021 #5259 Skrevet 22. april 2021 Jeg vet at mange nok er uenig i dette og mener det er helt på sin rett at man skal saksøke barnevernet/kommunen. Men unnskyld meg, det er foreldrene som har feilet! Det er uskikkede foreldre som er grunnen til at barn har det vondt. Og nå skal dette kvinnemennesket saksøke bv/kommunen og kreve erstatning. Den hun burde saksøke er moren. Det er moren som satt henne til verden og ikke klarte ta vare på henne og søsknene. Moren som nå er hennes bestevenn. Her skal det melkes alt som melke kan. Ufyselig. https://www.vg.no/rampelys/i/VqJLrd/isabel-raad-saksoeker-randaberg-for-manglende-oppfoelging-fra-barnevernstjenesten 12
Jobbermedbarn Skrevet 22. april 2021 #5260 Skrevet 22. april 2021 (endret) Ostepooopp skrev (12 minutter siden): Jeg vet at mange nok er uenig i dette og mener det er helt på sin rett at man skal saksøke barnevernet/kommunen. Men unnskyld meg, det er foreldrene som har feilet! Det er uskikkede foreldre som er grunnen til at barn har det vondt. Og nå skal dette kvinnemennesket saksøke bv/kommunen og kreve erstatning. Den hun burde saksøke er moren. Det er moren som satt henne til verden og ikke klarte ta vare på henne og søsknene. Moren som nå er hennes bestevenn. Her skal det melkes alt som melke kan. Ufyselig. https://www.vg.no/rampelys/i/VqJLrd/isabel-raad-saksoeker-randaberg-for-manglende-oppfoelging-fra-barnevernstjenesten Jeg er en av de som er uenig med deg her. Det ene utelukker jo ikke det andre. Når foreldrene svikter skal kommunen/barnevernet ta over ansvaret. Hvis de ikke har tatt dette ansvaret kan man saksøke dem uavhengig av om foreldrene har sviktet i forkant. Nå snakker jeg mer generelt, jeg vet ikke hvorfor IR saksøker kommunen og hvor det evt har sviktet (Jeg har ikke lest boken hennes, men ser at det står der hvor kommunen har sviktet). Endret 22. april 2021 av Jobbermedbarn La til noe 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå