Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet
4 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hun skal bygge et mansion? Lykke til med det. Synes det er litt kleint at hennes store drøm er å leve som Kim Kardashian. Hun kan dessverre ikke leve slikt luksusliv med å bare være en toppblogger. Hun er nødt til å jobbe beinhardt skal hun klare det. Hun skjønner tydeligvis ikke hvor mye ting vil koste henne 🙈

Kim k har også moren som manageren som ordner oppdrag, i tillegg så har hun sminke som hun lanserer,og en mann som er styrtrik,nei få bena ned på jorda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror sjelden jeg har hørt om noen som er så pengegrisk som Isabel. Det eneste som står i toppen på henne er penger, utseende og luksus. Trist... 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Janus skrev:

Trur det er timesvis i solarium

Er man for mye i solen/solarium, ødelegges vel huden?

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble mest sjokka over punkt 6! 

Reise til et fattig land og jobbe med barn. 

Da lo jeg. 

• Liker 13
Skrevet (endret)
1 time siden, Milio skrev:

Hun har jo ingen forståelse for hva ting koster. Utdrag fra listen:

«2. Gifte meg, og ha et heeelt sjukt fint og stort bryllup. Altså, jeg kommer til å legge insane mye penger på det, mark my words haha. Det skal være SÅ over the top OG extra as fuck!

3. Få et (kanskje to) barn som jeg skal kle opp i masse Gucci-klær fra de er nyfødt. Jeg drømmer seriøst om det, haha. Så gullig!

4. Bygge et mansion, som naturligvis skal ha tidenes største walk in closet. Helst over en hel etasje!»

Bygge et mansion? I Norge? Jeg regner med det skal ligge på Østlandet og med mindre hun skal ha det på Ytre Enebakk, så ser jeg for meg at hun må ut med x-antall mill i kun tomt. I Oslo-gryta er det ikke plass til «svært mansion» uten å kanskje rive eksisterende hus først. Det blir betydelig dyrere enn kun tomt. Så er det selve byggingen. Et «mansion» i ekte amerikansk stil, men etter norske byggelover, kommer til å koste jenta et sted mellom 30-50 mill. Lykke til med å få det lånet i banken. Nei, huskjøpet til Sraad skjer nok når dama er i 40-årene.

Hvorfor bruker hun så mange engelske ord innimellom alt det norske? Synes det virker litt desperat

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvorfor ruker hun så mange engelske ord innimellom alt det norske? Synes det virker litt desperat

Fordi norsk ikke er kuuuuuuult nok, må vite! 

Et så irriterende det der. Enig i at det virker desperat. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Kim k har også moren som manageren som ordner oppdrag, i tillegg så har hun sminke som hun lanserer,og en mann som er styrtrik,nei få bena ned på jorda

Pluss faren var en veldig kjent advokat, bestevenninna til Paris Hilton, mora var gift med en stor OL helt, ble sammen Kanye West osv. Så hun hadde et mye bedre utgangspunkt. Isabel er egentlig bare en vanlig jente fra bryne

90 % av rynkene kommer fra sola,  så bare tenk hvordan hun blir seende ut om 10 år om hun fortsetter slik med MYE soling. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 6
Skrevet

Mente selvsagt BRUKER, ikke ruker. Det er noe annet

• Liker 1
Gjest Janus
Skrevet
34 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Pluss faren var en veldig kjent advokat, bestevenninna til Paris Hilton, mora var gift med en stor OL helt, ble sammen Kanye West osv. Så hun hadde et mye bedre utgangspunkt. Isabel er egentlig bare en vanlig jente fra bryne

90 % av rynkene kommer fra sola,  så bare tenk hvordan hun blir seende ut om 10 år om hun fortsetter slik med MYE soling. 

Ja hun kommer til å eldes fort

Gjest Janus
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Er man for mye i solen/solarium, ødelegges vel huden?

Ja den vil bli læraktig og det er ikke pent

Gjest Janus
Skrevet
1 time siden, Christina73 skrev:

Jeg ble mest sjokka over punkt 6! 

Reise til et fattig land og jobbe med barn. 

Da lo jeg. 

Jeg følte hun bare måtte skrive det, for å ikke virke for overfladisk😂

Skrevet
3 timer siden, Janus skrev:

Er stor kontrast mellom hennes og samuel sin bucket list.samuel tok med sine kreftsyke bestefar på reise ruinnt i verden, drømmer som bestefaren hadde fra han var liten gutt.der har du ekte verdier og samuel viser omtanke og stor kjærlighet for sitt idol(bestefaren)

Samuel er et godt forbilde og en likandes type. Isabel er opptatt av penger, fasade og er enormt selvsentrert. Det materielle er det viktigste virker det som. 

• Liker 3
Gjest Janus
Skrevet
10 minutter siden, Justlooking skrev:

Samuel er et godt forbilde og en likandes type. Isabel er opptatt av penger, fasade og er enormt selvsentrert. Det materielle er det viktigste virker det som. 

Helt enig, skulle vært flere som hain❤ikke bare er hun overfladisk men har en lite flatterende oppførsel, som da hun hadde pengene i munnen, rett og slett ufyselig.helt ærlig så håper jeg hun venter leeeeenge med å få barn

Skrevet

Hvilken side bruker dere til å legge inn bilder som er typ si fra bloggen husker aldri hva heter. Vet dette spørsmålet er ikke om isabel men det blide jeg vil vise har.

Skrevet
18 minutter siden, Elevbruker skrev:

Hvilken side bruker dere til å legge inn bilder som er typ si fra bloggen husker aldri hva heter. Vet dette spørsmålet er ikke om isabel men det blide jeg vil vise har.

Imgur. 

Skrevet (endret)

Jeg følte hun bare måtte skrive det, for å ikke virke for overfladisk😂

Vet! Det hadde liksom tatt seg bedre ut å kjørt pengeflash-stilen fullt ut, på alle punkter. Da kunne en jo kanskje tro det var litt humor og overdrivelse i det. Men med nr 6 med, så ble bare inntrykket av at her må noen snart putte fingen i jorda og kjenne godt etter 😂 

(ups- å nei, da kan neglen knekke🙄

Endret av Christina73
  • Liker 2
Skrevet

På PH hadde hun sykt lange negler og ble litt uvel. Tenk på alle de bakteriene som er under neglene? :sjokk: Ta penger i munnen, æsj noe så nasty! 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Blir helt matt av å se hvor mye plastikk kirugi hun har tatt hun ser jo ut som en inntrykket and her på bilde for alt til ine og sofie så ser naturlig fine ut.

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Endret av Edie
  • Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Imgur. 

Takk! :) 

Gjest Janus
Skrevet
23 minutter siden, Christina73 skrev:

Vet! Det hadde liksom tatt seg bedre ut å kjørt pengeflash-stilen fullt ut, på alle punkter. Da kunne en jo kanskje tro det var litt humor og overdrivelse i det. Men med nr 6 med, så ble bare inntrykket av at her må noen snart putte fingen i jorda og kjenne godt etter 😂 

(ups- å nei, da kan neglen knekke🙄

Ja😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...