Ellie25 Skrevet 22 timer siden #31781 Skrevet 22 timer siden Celia skrev (1 time siden): Det vi ser nå er hva som skjer når man spiser dessert hver dag - når hverdagen din består av blomster, massasje og dine favorittretter til enhver tid - da blir fødselsdag det samme som hverdag. Det er ikke mulig å gjøre dagen spesiell fordi hver eneste dag er overflod av blomster, avslapning og det beste man vet hele tiden Spot on! Umulig å skulle overraske henne for kjæresten å gjøre dagen på Maldivene spesiell. 1
Classy Skrevet 22 timer siden #31782 Skrevet 22 timer siden Kvelden skulle jo blitt avsluttet med en super romantisk middag for to nede på stranden under stjernene, men det er jo meg da 🫣 2
vilas Skrevet 21 timer siden #31783 Skrevet 21 timer siden Trueout skrev (På 5.4.2026 den 10.18): 🤣🎯 Kan ikke tenke meg at Ronaldo hadde ofret henne ett blikk en gang. Hans kone er jo mye flottere enn I. Og de har nydelige barn sammen. Og jeg tror ikke Ronaldo skal få bygget ny bolig i Dubai, om d var en plan. For han pakket alle sine nære og kjære i sitt privatfly og stakk fra Dubai en av de første dagene vedr krigen. Da reiste han til Spania/ Portugal iflg news ?? 3 1 3
Nobetterthanaman Skrevet 21 timer siden #31784 Skrevet 21 timer siden Hun måtte jo bare idag igjen nevne at hun låg i V-stil igår kveld, ikke bare en, men TO ganger! Og div annet i tillegg. Kan noen forklare meg hvorfor det er så gjevt å dele hvor mange ganger man får slufsen penetrert?😅 Hun skryter så stolt av det som om det var første gang hun opplevde cxuelt samkvem..😂 9 3
vilas Skrevet 21 timer siden #31785 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (21 timer siden): Lurer på om du vil få like mye «lættis» når det blir bekreftet av henne selv at det er Voldemort…. 🤷♀️😂 Hun sa i en kommentar i går til den hun reiser med - er du snart klar for at du blir introdusert på " hvem du er " over for følgere? Da kom hans tommel frem på snappen med " ok". Og han fikk snakke med Pimpen på tlf, da hun ringte og gratulerte med dagen på riktig dag. Så Pimpen og resten av fam og nære venner vet hvem dette er.
Sol 75 Skrevet 21 timer siden #31786 Skrevet 21 timer siden Trixie99 skrev (14 timer siden): Man kan ikke være mye normal når man skriker så fælt HVER ENESTE GANG man ser delfiner??? hadde det vært første gangen i hennes liv så kunne jeg med nød har forstått det men hva faen da🥴🫣 Så det nå og jeg blir altså så flau på hennes vegne, er så pinlig det hun lager content av at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg🙈🙈 Den familien… dere skulle bare vist🙈🙈 9
Maia92 Skrevet 21 timer siden #31787 Skrevet 21 timer siden Nobetterthanaman skrev (16 minutter siden): Hun måtte jo bare idag igjen nevne at hun låg i V-stil igår kveld, ikke bare en, men TO ganger! Og div annet i tillegg. Kan noen forklare meg hvorfor det er så gjevt å dele hvor mange ganger man får slufsen penetrert?😅 Hun skryter så stolt av det som om det var første gang hun opplevde cxuelt samkvem..😂 Fordi store deler av lønna hennes er jo nettopp pga alle disse mennene hun har nevnt som hun har hatt snabelsafarier med, hvordan de lå, hvor de lå og hvor mange runder😅. 4
Nobetterthanaman Skrevet 21 timer siden #31788 Skrevet 21 timer siden Biter meg også merke til at hu som elsket de små tinga, kun har fokus på hva han gjør for henne. Idag lyser clickbaiten i gul banner «ALT HAN GJØR FOR MEG», da etterfulgt av videoer og bilder av alt han har kjøpt. Hun har seriøst NULL fokus på det som er viktig hos en livspartner. Jeg er sikker på at om hun hadde valget mellom en mann som var snill, lojal, respektfull, emosjonelt tilgjengelig, uten å være rik og en som var rik, men som var mest overfladisk og kanskje ikke så veldig tilgjengelig, så hadde hun gått for sistnevnte. For det er han som hadde tatt seg best ut i sosiale medier. Hun kommer til å kræsje hardt den dagen forelskelsen legger seg. 11
Nobetterthanaman Skrevet 21 timer siden #31789 Skrevet 21 timer siden Maia92 skrev (3 minutter siden): Fordi store deler av lønna hennes er jo nettopp pga alle disse mennene hun har nevnt som hun har hatt snabelsafarier med, hvordan de lå, hvor de lå og hvor mange runder😅. Tenk å prostituere seg på denne måten🙈 5 9
Cami9 Skrevet 21 timer siden #31790 Skrevet 21 timer siden vilas skrev (29 minutter siden): Kan ikke tenke meg at Ronaldo hadde ofret henne ett blikk en gang. Hans kone er jo mye flottere enn I. Og de har nydelige barn sammen. Og jeg tror ikke Ronaldo skal få bygget ny bolig i Dubai, om d var en plan. For han pakket alle sine nære og kjære i sitt privatfly og stakk fra Dubai en av de første dagene vedr krigen. Da reiste han til Spania/ Portugal iflg news ?? De kan ikke sammenlignes… 😂Hvis du ser på «før og etter» bilder av Ronaldo sin kjæreste, så ser at hun så ut som en helt vanlig dame… Med tilgang på all verdens penger har hun også fikset på ALT som kan fikses - litt som AI. 1
vilas Skrevet 21 timer siden #31791 Skrevet 21 timer siden Maia92 skrev (14 timer siden): Nå fikk jeg bitteliten tvil om det er Jack😅 han har jo mørkt hår, men her ser det brunt ut, kan hende det er sola? og det lille man ser av kroppen ligna ikke helt heller🫤😂. Hvor gammel er Voldemort ? I sa på snap en dag , jaja - sukket og sa , han er eldre enn meg..... ???
vilas Skrevet 21 timer siden #31792 Skrevet 21 timer siden Othelia08 skrev (14 timer siden): Kjæresten min holdt på å klikke da jeg fulgte henne tidligere da hun var på Maldivene og hun så delfiner😂 Ble fint bedt om å skru ned lyden, og i ettertid skjønner jeg utrolig godt hvorfor Min sønn hater å høre hennes stemme også.... Så her blir d også ned- dempet lyd. 4 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #31793 Skrevet 21 timer siden Det der med at hun har blitt fortalt at Ronaldo har kjøpt i samme området, betyr ikke at han skal bo der selv…. Han har vel kjøpt for p leie ut. Er mange som investerer i eiendom…🙄 At hun tror han skal bli naboen hennes er så delulu at jeg ler meg ihjel…. 4 4
Maia92 Skrevet 21 timer siden #31794 Skrevet 21 timer siden vilas skrev (17 minutter siden): Hvor gammel er Voldemort ? I sa på snap en dag , jaja - sukket og sa , han er eldre enn meg..... ??? Jeg tror de er like gamle, eller om han er ett år eldre. 1
vilas Skrevet 21 timer siden #31795 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Isabel er en lystløgner og har manipulert sine følgere leeeeenge… For de som ikke enda har sett det så vil de forhåpentligvis se det når serien kommer ut og Voldemort blir introdusert.. Altså de har datet i følge henne 2-3 mnd. nå er hun gifteklar og de oppfører seg som om de har vært sammen i 5 år… 🙄 Hva med dette hun har sagt at hun skal date i 1-2 år så flytte inn og SÅ mulig giftemål…. Altså her går det unna Gunnar!👀🤥🤥🤥 Når skal folk forstå hvordan hun lyver og manipulerer for 💰💰💰💰 Dama er blitt spinn hakka gal! Eneste som gjelder er penger og fasade… Kan bli gjeldslave når Snap slutter med å betale 🤔🙃 og følgere får kjenne på hvor mye hun lyver og har løyet i lang tid. Jeg tror heller ikke at 400 tusen følgere sitter og ser på henne daglig. 3 3
Trueout Skrevet 21 timer siden #31796 Skrevet 21 timer siden vilas skrev (34 minutter siden): Hun sa i en kommentar i går til den hun reiser med - er du snart klar for at du blir introdusert på " hvem du er " over for følgere? Da kom hans tommel frem på snappen med " ok". Og han fikk snakke med Pimpen på tlf, da hun ringte og gratulerte med dagen på riktig dag. Så Pimpen og resten av fam og nære venner vet hvem dette er. Riktig dag, men da Isabel spurte mora igår hvor gammel hun blir, sa hun 31 år. Isabel ble 32🫣
agent Skrevet 20 timer siden #31797 Skrevet 20 timer siden Trueout skrev (Akkurat nå): Riktig dag, men da Isabel spurte mora igår hvor gammel hun blir, sa hun 31 år. Isabel ble 32🫣 Dette riktige svaret er 16 år😂 5 1 3
vilas Skrevet 20 timer siden #31798 Skrevet 20 timer siden Celia skrev (2 timer siden): Det vi ser nå er hva som skjer når man spiser dessert hver dag - når hverdagen din består av blomster, massasje og dine favorittretter til enhver tid - da blir fødselsdag det samme som hverdag. Det er ikke mulig å gjøre dagen spesiell fordi hver eneste dag er overflod av blomster, avslapning og det beste man vet hele tiden Hun orket ikke engang å ta sine klær ut av kofferten i går. Hadde bestilt en utpakking., for d hadde hun glemte da hun bestilte. Så nå er alt i koffert sortert og hengt pent opp. 1
agent Skrevet 20 timer siden #31799 Skrevet 20 timer siden De er arabere så de kan ikke være norske, eller vite hvem jeg er.🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Hun er jo arabisk selv🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 3 2
Trueout Skrevet 20 timer siden #31800 Skrevet 20 timer siden agent skrev (8 minutter siden): Dette riktige svaret er 16 år😂 🤣🤣🤣 Ja det må da være max! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå