agent Skrevet 7. april #31921 Skrevet 7. april Sunniva K skrev (1 time siden): Hva skal man si, dette mennesket har det ikke bra.. Uffa meg dette er ikke bra. Trist at det går så langt, minner meg om CN. Burde kanskje ta en lang pause fra SoMe. 6 2
agent Skrevet 7. april #31922 Skrevet 7. april Tuppenoglillemor12 skrev (49 minutter siden): Dama er sjuk og burde få hjelp å legge seg inn. Tatt en pause fra snap og prioritert helsa!!! Hun er skam sjuk!😳 🎯 Helt enig med deg her. 5 2 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. april #31923 Skrevet 7. april agent skrev (1 minutt siden): Uffa meg dette er ikke bra. Trist at det går så langt, minner meg om CN. Burde kanskje ta en lang pause fra SoMe. Tror ikke hun blir bedre av å være sammen med voldemort heller… 👀☠️🚩 15 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. april #31924 Skrevet 7. april agent skrev (1 minutt siden): 🎯 Helt enig med deg her. Hvor ER familien hennes? ! De må jo få henne hjelp. Og slutte å enable dette! 9 1
agent Skrevet 7. april #31925 Skrevet 7. april Miumii skrev (32 minutter siden): Han virker også til å være tidenes mest underdanige mann, som finner seg i å ikke få lov til å si et ord når I filmer hele dagen lang. Hun snakker til han, og han får bare lov å komme med en tommel opp eller ned. Og at han «liker» absolutt ALT det I liker. Hva gjør mann ikke for 💵 8
vilas Skrevet 7. april #31926 Skrevet 7. april Wanda_2025 skrev (16 minutter siden): Man må ta slike artikler med en klype salt. De er journalister ikke regnskapsførere. Hun flyttet over 20. mill til Dubai for ikke så lenge siden, så hun har nok penger. https://www.tv2.no/underholdning/isabel-raad-har-sendt-titalls-millioner-til-skatteparadis/18691294/ Dette er offentlig info fra Skatteetaten og div andre offentlige sider. 2 1
vilas Skrevet 7. april #31927 Skrevet 7. april Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Hvor ER familien hennes? ! De må jo få henne hjelp. Og slutte å enable dette! Sidra prøver jo å bli like tynn som I. Rami er fortvila over at han snart har brukt opp sitt lovlige opphold på 61 dgr snart. Må konsentrere seg om sitt eget liv. Shehed går jo rundt og suller i nattkjolen og fortalte at hun nå hadd lagt på seg 14 kilo ifbm rolige dgr ette brudd i ankel. Og psykisk uhelse. Spiser smågodt. Pimpen virker dum og japper bare tull med I. Kan ikke " bite seg ut" med I for da kan d bli inndragning av bankkortet til I. 12 9
agent Skrevet 7. april #31928 Skrevet 7. april Classy skrev (46 minutter siden): Måtte bare sette meg ned å se gjennom serien "Isabel" som ligger ute på tv2 play, 2 sesonger og her får man ett skikkelig innblikk i hvem hun egentlig er.. Den snille, jordnære og ekte jenta (IRONI)🙈😅😂😂🚩🚩🚩 Verdt å se for alle som ikke har sett den før eller bare for å få en oppfriskning som jeg måtte ha 😁😁😁 Da fikk du med deg break down'en ? Familien og venninnen satt ved bassenget og holdt pusten. Stakkars Jack 😂 2 2
agent Skrevet 7. april #31929 Skrevet 7. april Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden): Tror ikke hun blir bedre av å være sammen med voldemort heller… 👀☠️🚩 Hvis det stemmer det IR har fortalt burde hun avslutte dette forholdet. For utviklingen fra nyåret til nå er skremmende. Det er jo en parade gate av 🚩🚩🚩🚩 4 4
agent Skrevet 7. april #31930 Skrevet 7. april Tuppenoglillemor12 skrev (34 minutter siden): Hvor ER familien hennes? ! De må jo få henne hjelp. Og slutte å enable dette! Har hun ikke fortalt at de er glade på hennes vegne og godkjent Rosenkålen. 2
Classy Skrevet 7. april #31931 Skrevet 7. april agent skrev (3 minutter siden): Da fikk du med deg break down'en ? Familien og venninnen satt ved bassenget og holdt pusten. Stakkars Jack 😂 Jeg begynner straks på sesong 2… Men ja jeg minnes det du sier ja 🤯🫣🫣🤪 Galskap fra start til slutt her 🚩🚩🚩 Det var også mindre intr for ville dyr back in days 😉 Det vil si ZERO NADA 😉 2 2
agent Skrevet 7. april #31932 Skrevet 7. april Classy skrev (1 minutt siden): Jeg begynner straks på sesong 2… Men ja jeg minnes det du sier ja 🤯🫣🫣🤪 Galskap fra start til slutt her 🚩🚩🚩 Det var også mindre intr for ville dyr back in days 😉 Det vil si ZERO NADA 😉 Hun lagde litt oppstandelse ang. aper i fangenskap. Hva med krokodiller som lever i fangenskap for å bli luksus vesker? Dobbelmoral lenge leve 🤷♀️ 3 4
Blåttvann Skrevet 7. april #31933 Skrevet 7. april agent skrev (På 6.4.2026 den 21.01): Er det normalt å legge ut absolutt alt på SoMe, når mann er på tur med love of my life. Som samtidig skal holdes skjult. Hun skal jabbe,posere, poste reklame. Han må filme henne 24/7, virker som han er på jobbtur. Samtidig skal hun også dele 💩🤢🤮, hvem orker dette i lengden? Hvem som orker? En som går etter pengene. Jeg hadde lett filmet noen flere timer om dagen fra en strand på Maldivene jeg. 😅 2
agent Skrevet 7. april #31934 Skrevet 7. april Blåttvann skrev (2 minutter siden): Hvem som orker? En som går etter pengene. Jeg hadde lett filmet noen flere timer om dagen fra en strand på Maldivene jeg. 😅 Uffa meg 😂😂 Nå får hun hjelp også🙈
agent Skrevet 7. april #31935 Skrevet 7. april (endret) Miumii skrev (1 time siden): Au, den armen så nesten litt redigert ut. Hun forsvinner helt jo. Har også lagt merke til at hun har fått ekstra hake, hakeimplantat eller filler🤔 Dette er ikke redigert, skremmende utvikling 😟 Endret 7. april av agent 3 1
Classy Skrevet 7. april #31936 Skrevet 7. april agent skrev (2 minutter siden): Hun lagde litt oppstandelse ang. aper i fangenskap. Hva med krokodiller som lever i fangenskap for å bli luksus vesker? Dobbelmoral lenge leve 🤷♀️ Tror nok ikke IR liker at denne serien fortsatt ligger ute på tv2 play.. For denne gjennomskuer virkelig hvem hu egentlig er.. 7 1 2
agent Skrevet 7. april #31937 Skrevet 7. april Classy skrev (1 minutt siden): Tror nok ikke IR liker at denne serien fortsatt ligger ute på tv2 play.. For denne gjennomskuer virkelig hvem hu egentlig er.. Jepp👍 3 1
Miumii Skrevet 7. april #31938 Skrevet 7. april agent skrev (3 minutter siden): Dette er ikke redigert, skremmende utvikling 😟 Ja jeg ser det er neimen ikke mye igjen av henne. Uten silikon fremme og bak hadde hun kun sett ut som en liten jente på 12 år. Ser ut som om hun synes det er ekkelt/ubehagelig å spise mat, selv om det er mat hun elsker, men det har sikkert med fillers i leppene å gjøre. Jeg kommer aldri til å forstå at noen ødelegger sine naturlige ansiktstrekk på denne måten. 8 1 1
Classy Skrevet 7. april #31939 Skrevet 7. april agent skrev (12 minutter siden): Jepp👍 Helt utrolig at hu har klart å manipulere folk til å tro hu var var en sugarmom også.. På den tia der dro hu ikke akkurat inn millioner for å si det mildt, men folk kan få lov til å tro hva de vil… It only blows my mind 🫣😂😂😂 Lystløgneren🚩🚩🚩 4 5
Sommer48 Skrevet 8. april #31940 Skrevet 8. april vilas skrev (3 timer siden): Sidra prøver jo å bli like tynn som I. Rami er fortvila over at han snart har brukt opp sitt lovlige opphold på 61 dgr snart. Må konsentrere seg om sitt eget liv. Shehed går jo rundt og suller i nattkjolen og fortalte at hun nå hadd lagt på seg 14 kilo ifbm rolige dgr ette brudd i ankel. Og psykisk uhelse. Spiser smågodt. Pimpen virker dum og japper bare tull med I. Kan ikke " bite seg ut" med I for da kan d bli inndragning av bankkortet til I. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå