Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trueout skrev (15 minutter siden):

Hahahahaha!!!! Med Isabel sine penger isåfall🤣

Snapchat-449150710.jpg

😩😩😩😩 Er det mulig!?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trueout skrev (19 minutter siden):

Hahahahaha!!!! Med Isabel sine penger isåfall🤣

Snapchat-449150710.jpg

Selvfølgelig. Det er lett å planlegge på andres regning. Den utsjekksregningen kommer til å være episk.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

En ting er greit med Isabel da, hun påstår ikke annet heller. 

Hun prøver, men er stand by.🫣

Det mentale og stilen har stått stille siden hun var 16 max 18 år.

• Liker 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Herlighet. Kan ikke de brødhuene stoppe å skrive slike ting og Isabel slutte å poste dem! 

At hun selv ikke syntes de meldingene er cringe, er så banalt og flaut at jeg ikke begriper hva som foregår i hodet hennes!

Der er det tomt🫣

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Med den siste utviklingen i Midtøsten så tror jeg det blir leeeeeeenge til en ny tur til villaen hvis det går den veien høna sparker nå.

Huff håper for hele regionen sin del at det går veien.... Den riktige veien altså...

Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Herlighet. Kan ikke de brødhuene stoppe å skrive slike ting og Isabel slutte å poste dem! 

At hun selv ikke syntes de meldingene er cringe, er så banalt og flaut at jeg ikke begriper hva som foregår i hodet hennes!

Kanskje hun poster dem fordi at da stikker sånne som oss innom for å få fullstendig fnatt over dem 🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (20 minutter siden):

Huff håper for hele regionen sin del at det går veien.... Den riktige veien altså...

Kanskje hun poster dem fordi at da stikker sånne som oss innom for å få fullstendig fnatt over dem 🤣

Kan jo være, men hun trenger jo ikke svare dem. Det er jo like teite svar som kommentarene.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke sett på snappen hennes på evigheter men det var da pokker så perfekt bursdagen var da! Alt virket veldig planlagt for content for å være ærlig 🤭 og hva har skjedd med moren hennes? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Følger ikke så mye med på Isabel, men har jo fått med meg villakjøpet. Første jeg tenkte var, kommer hun til å trives der da? Leiligheten har jo en spektakulær utsikt og virker "cozy". Villaen er jo gedigen, tilsynelatende uten noe spesiell utsikt  - og i et villastrøk? 

Drømmer hun om familie osv med han Jack nå kanskje? 

• Nyttig 2
Skrevet
baremeg skrev (15 minutter siden):

Har ikke sett på snappen hennes på evigheter men det var da pokker så perfekt bursdagen var da! Alt virket veldig planlagt for content for å være ærlig 🤭 og hva har skjedd med moren hennes? 

Har det skjedd noe med moren?🙈

Skrevet
Isild skrev (56 minutter siden):

Følger ikke så mye med på Isabel, men har jo fått med meg villakjøpet. Første jeg tenkte var, kommer hun til å trives der da? Leiligheten har jo en spektakulær utsikt og virker "cozy". Villaen er jo gedigen, tilsynelatende uten noe spesiell utsikt  - og i et villastrøk? 

Drømmer hun om familie osv med han Jack nå kanskje? 

Har fulgt  med på henne etter nyttår. Hun er jo genial. Hun vet hvordan hun skal engasjere folk som liker henne, og  også de som irriterer seg over henne. Det er er følgerne som er naive, ikke henne. Hun er både søt og morsom og lar seg ikke falle for fristelsen til å svare frekt på kritikk, slik søsteren gjør. Men er redd hun kan bli ensom i det store huset.. 

• Liker 1
Skrevet
Tapaz skrev (19 minutter siden):

Har fulgt  med på henne etter nyttår. Hun er jo genial. Hun vet hvordan hun skal engasjere folk som liker henne, og  også de som irriterer seg over henne. Det er er følgerne som er naive, ikke henne. Hun er både søt og morsom og lar seg ikke falle for fristelsen til å svare frekt på kritikk, slik søsteren gjør. Men er redd hun kan bli ensom i det store huset.. 

Isabel har jo hengt ut følgere… ikke frekk?🤔

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

På tide å hinte om graviditet 🫣IMG_3820.thumb.jpeg.d5561954572422163ffa786d035dcfca.jpeg

• Liker 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Isabel har jo hengt ut følgere… ikke frekk?🤔

Har hun det altså.. Jeg har ikke fått med alt hun har sagt, men det ser ut som hun har nok med seg selv og sitt. Det virker ikke som hun får med seg så mye av det som skjer i verden.

Skrevet
Teflonhjernen skrev (6 minutter siden):

På tide å hinte om graviditet 🫣IMG_3820.thumb.jpeg.d5561954572422163ffa786d035dcfca.jpeg

Bra content vettu 🤔

:humpe:

🚽🚽💩

🤮🤢🤮

• Liker 4
Skrevet
Tapaz skrev (2 minutter siden):

Har hun det altså.. Jeg har ikke fått med alt hun har sagt, men det ser ut som hun har nok med seg selv og sitt. Det virker ikke som hun får med seg så mye av det som skjer i verden.

Nei det stemmer nok. Det som skjer utenfor hennes egen lille verden , blir for mye for henne.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Har det skjedd noe med moren?🙈

Var noe med ansiktet hennes? Fått nye fake tenner eller operet  noe? Jeg aner ikke , syns bare hun så annerledes ut 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg skrev (1 minutt siden):

Var noe med ansiktet hennes? Fått nye fake tenner eller operet  noe? Jeg aner ikke , syns bare hun så annerledes ut 🤭

Ååå jada… hun har fått seg nye tenner og botox i Dubai 🙄

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (På 5.4.2026 den 14.56):

Det hadde jo vært så morsomt! 

Når det gjelder at de tydeligvis hadde et stygt brudd så er det jo slik at det ikke er så langt mellom hat og kjærlighet. Om det var mange såre følelser i bildet og dyp kjærlighetssorg så er det ganske normalt å vri det til hat for å beskytte seg selv. Så om denne hemmelige mannen viser seg å være denne Jack (?) så er de ikke de første i historien som har funnet tilbake etter et opprivende brudd. 

Jeg håper bare hun er lykkelig, jeg. Det er få mennesker i verden jeg ønsker noe vondt. 

Men hva med at hun ønsker sine følgere vondt ?? Hun har sagt til Rami i ett uoppmerksomt øyeblikk på snap at hun var drittlei gjengen der inne på Raadsqua. Hva tenker du da ?

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Prostitusjon ja ????

Endret av vilas
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...