Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Solstråle1 skrev (7 minutter siden):

Det er klart familie vet hvem han er? Har de ikke møtt han da? Flere av dem, i hvert fall. Han er jo bare hemmelig for content. 

Å ha frivillig sex er prostitusjon i din verden? Det er trist. 

Hvem sa noe om sex? Vet Solstrålen at ordet prostitusjon ikke bare betyr salg av sex?🙂

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Princess_81 skrev (47 minutter siden):

Anbefaler å heller følge Mathilda hun er i Maldivene nå på budsjett å viser myyyyye mer content enn kjedelige Isabel som viser det samme gamle Isabel fortjener ikke ei kr spør du meg mer kvalmere menneske skal man lete lenge etter

Ja det er ei jordnær og flott jente som virkelig hadde fortjent snapstjerne🥰

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (29 minutter siden):

Det er klart familie vet hvem han er? Har de ikke møtt han da? Flere av dem, i hvert fall. Han er jo bare hemmelig for content. 

Å ha frivillig sex er prostitusjon i din verden? Det er trist. 

Du må jo se det i kontekst. Hun selger sjela si på snap og i den konteksten kan det kalles prostitusjon. Altså, å selge. Har ingen ting med sex å gjøre. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Princess_81 skrev (59 minutter siden):

Jada dumme elsklingene hennes på fb kan ikke tro det er han for dronningen (Isabel) hadde aldri tatt han tilbake😅🤮🤮🤮🤮

Fjols til fjells kommer alltid til å være fjols😜🥴 Blir altså så oppgitt av de idiotiske fjollene, er nesten så man ikke tror det man leser der inne! Er veldig bra at man får mat til det man undersøker da, for de som gjør det😅😉

• Liker 3
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (30 minutter siden):

Tror hun mente mot følgerne sine og snap.. 👀😅

Jeg skjønner fremdeles ikke. Prostituerer seg mot følgerne??

Nobetterthanaman skrev (27 minutter siden):

Hvem sa noe om sex? Vet Solstrålen at ordet prostitusjon ikke bare betyr salg av sex?🙂

Solstrålen vet at begrepet prostitusjon stort sett brukes om salg av sex. Dette sier AI om saken:

AI-oversikt

Prostitusjon er definert som salg av seksuelle tjenester, handlinger eller omgang i bytte mot penger, andre varer eller goder
. I Norge er salg av sex lovlig, mens kjøp av seksuelle tjenester, samt hallikvirksomhet og formidling, er straffbart. Begrepet omfatter både gateprostitusjon, innesex og formidling via internett. 
Kønn skrev (7 minutter siden):

Du må jo se det i kontekst. Hun selger sjela si på snap og i den konteksten kan det kalles prostitusjon. Altså, å selge. Har ingen ting med sex å gjøre. 

Se over 

Endret av Solstråle1
  • Liker 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner fremdeles ikke. Prostituerer seg mot følgerne??

Solstrålen vet at begrepet prostitusjon brukes av salg av sex. Dette sier AI om saken:

AI-oversikt

Prostitusjon er definert som salg av seksuelle tjenester, handlinger eller omgang i bytte mot penger, andre varer eller goder
. I Norge er salg av sex lovlig, mens kjøp av seksuelle tjenester, samt hallikvirksomhet og formidling, er straffbart. Begrepet omfatter både gateprostitusjon, innesex og formidling via internett. 

Se over 

Altså, gi meg styrke😜 At du orker….

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Isabel er da kurder..   men liker å kalle seg araber. Det høres penere ut…. 😅

Noen ganger er hun perser også 😂 

Hun flyttet til Dubai for å komme i kontakt med røttene sine 😂🫣

Ikke for været eller skatten.🫣😂

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (23 minutter siden):

Delulululuuu🙈🙈🙈

Snapchat-251025014.jpg

Kjenner at jeg bare ta ett bittelite friminutt fra galskapen…..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol 75 skrev (2 minutter siden):

Altså, gi meg styrke😜 At du orker….

Av alt som blir studert til den til minste fingernegl, er det min kommentar du reagerer på. Jupp. 

• Liker 2
Skrevet
Trueout skrev (24 minutter siden):

Delulululuuu🙈🙈🙈

Snapchat-251025014.jpg

De glemmer katte møkka i villaen til førtisyvmillionerkroner.:ninuskapus:

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Hun orket ikke engang å ta sine klær ut av kofferten i går. Hadde bestilt en utpakking., for d hadde hun glemte da hun bestilte. Så nå er alt i koffert sortert og hengt pent opp.

Det var veldig mye klær,  skal hun være der lenge.?

Føler jeg gleder meg til hun skal tilbake til villaen. 😂😂

• Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (Akkurat nå):

Av alt som blir studert til den til minste fingernegl, er det min kommentar du reagerer på. Jupp. 

Ikke en kommentar men de fleste kommentarene fra deg reagerer jeg på .Innse snart at dette er en side hvor vi kan utveksle meninger , ikke ta brukere for hva de mener ! Å være kritisk til influensere er så veldig bra og sunt…og oppi alt så får vi tolerer slike som vrir og vrenger på alt som blir diskutert om dronningen 🤗

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Ja enig.. Det er heller ikke normalt å bestille iskaffe til middagen heller. Hun hyler ned på både iskaffe og matcha. Dette er hennes mat. Er veldig vanlig for folk med sf å leve på flytende føde….. 

Kaffe gjør også noe med forbrenningen 🤷‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Det er for meg et mysterium hvordan noen fortsatt (!!!) ikke er kritiske til IR?! Jeg er oppriktig sjokkert hvordan hun kan forsvares? Uansett hva som kommer frem lg hvordan hun driter på leggen, så forsvares løgner og det som er.. 👀 Er fascinerende..  

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (56 minutter siden):

Jeg blir virkelig provosert over hele dette sexuelle opplegget hennes. Og i tillegg mister hun   "alt" når hun sitter og tømmer ryggen som hun sier.  Altså skiter !! Enten på fly,restaurant el uansett hvor. l er ikke hverken elegant el  spesielt pen ifht til mange andre kjente kvinner.

Hun eier jo ikke stil eller klasse.😂🫣 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Kaffe gjør også noe med forbrenningen 🤷‍♀️

Koffein generelt… derav matcha OG kaffi…🤔

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Hun eier jo ikke stil eller klasse.😂🫣 

Jeg tror dette med at hun filmer og fokuserer så mye på mat, koffein og avføring går mye på sykdommen hennes. 🤔 Viktig å vise at alt som går inn skal ut…. At dette er lovlig å fokusere sin kanal så mye med triggere for sf er for meg et mysterium. Det burde ikke vært lov!!! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Det ser jo ut som at hun spiser store porsjoner mat når hun får inn take away. Men jeg mistenker at hun tar noen biter sånn at d blir content av d og så kaster hun restene. For om hun hadde spist alt hun viser på innkjøp take away så hadde hun lagt på seg, d et jeg sikker på.

Så da hu var i Dubai, da hun åpnet kjøleskapsdøren så stod take away beholderne i kjøleskapet, ganske fulle av mat. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror dette med at hun filmer og fokuserer så mye på mat, koffein og avføring går mye på sykdommen hennes. 🤔 Viktig å vise at alt som går inn skal ut…. At dette er lovlig å fokusere sin kanal så mye med triggere for sf er for meg et mysterium. Det burde ikke vært lov!!! 

Det er så tydelig nå🫣 hun trigger sin egen sp. Med contentet hun legger ut.

At hun bruker seg selv som bikini modell gjør det vel ikke noe bedre.🤔

Å nå er hun sammen med trigger nr 1, hvis det stemmer da.

• Liker 2
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...