Aristokrat1 Skrevet 5. april #31701 Skrevet 5. april Maia92 skrev (1 minutt siden): Nå fikk jeg bitteliten tvil om det er Jack😅 han har jo mørkt hår, men her ser det brunt ut, kan hende det er sola? og det lille man ser av kroppen ligna ikke helt heller🫤😂. Det er uansett en brite. Hu forsnakket seg da hu var hos han og snakket om hvor hu skulle fly. Da skulle hu si Dubai, men sa fly fra London. 1
Trixie99 Skrevet 5. april #31702 Skrevet 5. april Folkens, dere har jo sett bildet fra Paris? Han har svart hår. At håret ser brunt ut på båten er nok pga sola 5 1
Maia92 Skrevet 5. april #31703 Skrevet 5. april Janmar skrev (4 minutter siden): Jack har mye mørkere hår ja. Så han var i dubai på insta for noen timer siden. Mange som reposter da, trenger ikke bety at han er der nå😊 2
Trixie99 Skrevet 5. april #31704 Skrevet 5. april Man kan ikke være mye normal når man skriker så fælt HVER ENESTE GANG man ser delfiner??? hadde det vært første gangen i hennes liv så kunne jeg med nød har forstått det men hva faen da🥴🫣 7 7
Gjest Spania33 Skrevet 5. april #31705 Skrevet 5. april Trueout skrev (21 minutter siden): Du kødder?????🫣 Skulle ønske…
Teflonhjernen Skrevet 5. april #31706 Skrevet 5. april Trixie99 skrev (4 minutter siden): Man kan ikke være mye normal når man skriker så fælt HVER ENESTE GANG man ser delfiner??? hadde det vært første gangen i hennes liv så kunne jeg med nød har forstått det men hva faen da🥴🫣 Er ikke greit uansett med den der kviningen hennes, er jo bare ekstremt pinlig å høre på. Hun oppfører seg som en drittunge 1 4
Trueout Skrevet 5. april #31707 Skrevet 5. april Spania33 skrev (4 minutter siden): Skulle ønske… Er det mulig?? Hva feiler det folk🙈😂
Othelia08 Skrevet 5. april #31708 Skrevet 5. april Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Er ikke greit uansett med den der kviningen hennes, er jo bare ekstremt pinlig å høre på. Hun oppfører seg som en drittunge Kjæresten min holdt på å klikke da jeg fulgte henne tidligere da hun var på Maldivene og hun så delfiner😂 Ble fint bedt om å skru ned lyden, og i ettertid skjønner jeg utrolig godt hvorfor 5
Trueout Skrevet 5. april #31709 Skrevet 5. april Teflonhjernen skrev (3 minutter siden): Er ikke greit uansett med den der kviningen hennes, er jo bare ekstremt pinlig å høre på. Hun oppfører seg som en drittunge Stakkars resten som er på den båten🫣 Hu hyler jo i et kjør! Er som en 5 åring. Alt er så overdrevent med henne at det blir bare utrolig latterlig🙈 4 11
agent Skrevet 5. april #31710 Skrevet 5. april Sveits35 skrev (58 minutter siden): Har humret meg gjennom de siste sidene her på tråden. At Isabel i dag «hviner som en drektig ku» gjorde at jeg måtte på Snap og sjekke tilstanden hennes. Den var god
Solstråle1 Skrevet 5. april #31711 Skrevet 5. april Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Helt ærlig så burde det blitt forsket på disse RS folkene.. FEIRER de bursdagen hennes og spiser kake og legger det ut på RS gruppa???! Det er jo ikke friskt! Det hadde vært spennende å lese forskning på begge ‘leire’, både de som elsker og de som kritiserer unormalt mye. 3
Solosuper89 Skrevet 5. april #31712 Skrevet 5. april Badeshortsene til “rosegjøken” er de samme som på Jack sin insta post hvis du scroller litt ned på profilen hans 🤮 1 3
hjerteis Skrevet 5. april #31714 Skrevet 5. april Men gud.. hvem f ser julefilmen The Holiday på maldivene?? i april??? Asså.. 😂😂😂 11 1
agent Skrevet 5. april #31715 Skrevet 5. april Solosuper89 skrev (Akkurat nå): Badeshortsene til “rosegjøken” er de samme som på Jack sin insta post hvis du scroller litt ned på profilen hans 🤮 Kan du legge ut bilde
Othelia08 Skrevet 5. april #31716 Skrevet 5. april hjerteis skrev (Akkurat nå): Men gud.. hvem f ser julefilmen The Holiday på maldivene?? i april??? Asså.. 😂😂😂 Kan du tenke deg å være sammen med noen som skal se den samme j*vla filmen hver eneste gang 🫣 1 9
hjerteis Skrevet 5. april #31717 Skrevet 5. april Othelia08 skrev (Akkurat nå): Kan du tenke deg å være sammen med noen som skal se den samme j*vla filmen hver eneste gang 🫣 Hahaha, ikke vel!! 🤣 2
Nobetterthanaman Skrevet 5. april #31718 Skrevet 5. april Hun er utrolig høy nå.. fallhøyden vil bli lang denne gangen. Huff 7 1
agent Skrevet 5. april #31719 Skrevet 5. april hjerteis skrev (1 minutt siden): Men gud.. hvem f ser julefilmen The Holiday på maldivene?? i april??? Asså.. 😂😂😂 Du tuller nå? Trodde dem 🙈
Gjest Spania33 Skrevet 5. april #31720 Skrevet 5. april Trueout skrev (4 minutter siden): Er det mulig?? Hva feiler det folk🙈😂 Det hele ligner på en massiv psykose hvor de har klart å tune seg inn på samme kanal… De er biene, I er honningen, eller var hun dronningen 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå