Sol Rampelyset Skrevet 7. april #31901 Skrevet 7. april Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg. sol, admin. 1 3
Teflonhjernen Skrevet 7. april #31902 Skrevet 7. april Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Hva i alle dager er dette greiene her?😳🙈 Jeg reagerte også på den. En for liten bikini overdel med bh under liksom? 5 1
Miumii Skrevet 7. april #31903 Skrevet 7. april Teflonhjernen skrev (Akkurat nå): Jeg reagerte også på den. En for liten bikini overdel med bh under liksom? Ser merkelig ut at den går så høyt opp på ryggen. Billig og tynt materiale, og absolutt ingen støtte som hun påstår. Passer nok til de færreste vil jeg tro. 8 4
refill Skrevet 7. april #31904 Skrevet 7. april Er flere merker ser jeg som går for "layered look", både på swimwear og treningstøy. Her fra sports illustrated. https://swimsuit.si.com/fashion/layered-swimwear-is-perfect-for-winter-as-demonstrated-by-camille-kostek-in-switzerland 2
Cami9 Skrevet 7. april #31905 Skrevet 7. april Miumii skrev (1 time siden): Ser merkelig ut at den går så høyt opp på ryggen. Billig og tynt materiale, og absolutt ingen støtte som hun påstår. Passer nok til de færreste vil jeg tro. Det at den går så høyt opp på ryggen er vel er tegn på at den er altfor liten og stram? Er jo litt underboob foran også ser jeg 5
Sunniva K Skrevet 7. april #31906 Skrevet 7. april Hva skal man si, dette mennesket har det ikke bra.. 17
Heike m72 Skrevet 7. april #31907 Skrevet 7. april Sunniva K skrev (11 minutter siden): Hva skal man si, dette mennesket har det ikke bra.. Trist syn. Hun ser ikke frisk ut. Snart bare silikonpuppene igjen. 9 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. april #31908 Skrevet 7. april (endret) Sunniva K skrev (20 minutter siden): Hva skal man si, dette mennesket har det ikke bra.. Dama er sjuk og burde få hjelp å legge seg inn. Tatt en pause fra snap og prioritert helsa!!! Hun er skam sjuk!😳 Endret 7. april av Tuppenoglillemor12 14 2 3
Miumii Skrevet 7. april #31909 Skrevet 7. april Cami9 skrev (25 minutter siden): Det at den går så høyt opp på ryggen er vel er tegn på at den er altfor liten og stram? Er jo litt underboob foran også ser jeg Dårlig passform på flere av bikiniene hennes ja. 4 1
Othelia08 Skrevet 7. april #31910 Skrevet 7. april Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Dama er sjuk og burde få hjelp å legge seg inn. Tatt en pause fra snap og prioritert helsa!!! Hun er skam sjuk!😳 Beste hun kunne gjort for seg selv er 100% pause fra SoMe i en gooood stund, men tror dessverre hun er altfor avhengig av bekreftelsen den evig trofaste, ukritiske RS gir henne 8 1 3
Miumii Skrevet 7. april #31911 Skrevet 7. april (endret) Sunniva K skrev (33 minutter siden): Hva skal man si, dette mennesket har det ikke bra.. Au, den armen så nesten litt redigert ut. Hun forsvinner helt jo. Har også lagt merke til at hun har fått ekstra hake, hakeimplantat eller filler🤔 Endret 7. april av Miumii 3 1
Miumii Skrevet 7. april #31912 Skrevet 7. april (endret) Othelia08 skrev (2 minutter siden): Beste hun kunne gjort for seg selv er 100% pause fra SoMe i en gooood stund, men tror dessverre hun er altfor avhengig av bekreftelsen den evig trofaste, ukritiske RS gir henne Avhengig av pengestrømmen snap gir. ..men jeg er fryktelig enig med deg, I burde absolutt logget av alt av sosiale medier lenge og begynt å ta vare på seg selv. Ikke minst å leve uten at alt skal dokumenteres hele tiden. Endret 7. april av Miumii 12 1
vilas Skrevet 7. april #31913 Skrevet 7. april Javel d går ikke så bra med disse firmaene hennes ?? 2 1
Miumii Skrevet 7. april #31914 Skrevet 7. april agent skrev (På 6.4.2026 den 21.01): Er det normalt å legge ut absolutt alt på SoMe, når mann er på tur med love of my life. Som samtidig skal holdes skjult. Hun skal jabbe,posere, poste reklame. Han må filme henne 24/7, virker som han er på jobbtur. Samtidig skal hun også dele 💩🤢🤮, hvem orker dette i lengden? Han virker også til å være tidenes mest underdanige mann, som finner seg i å ikke få lov til å si et ord når I filmer hele dagen lang. Hun snakker til han, og han får bare lov å komme med en tommel opp eller ned. Og at han «liker» absolutt ALT det I liker. 5 1
Sirah Skrevet 7. april #31915 Skrevet 7. april vilas skrev (2 minutter siden): Javel d går ikke så bra med disse firmaene hennes ?? Alt er flyttet til Dubai. 5 3
Classy Skrevet 7. april #31916 Skrevet 7. april Måtte bare sette meg ned å se gjennom serien "Isabel" som ligger ute på tv2 play, 2 sesonger og her får man ett skikkelig innblikk i hvem hun egentlig er.. Den snille, jordnære og ekte jenta (IRONI)🙈😅😂😂🚩🚩🚩 Verdt å se for alle som ikke har sett den før eller bare for å få en oppfriskning som jeg måtte ha 😁😁😁 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7. april #31917 Skrevet 7. april (endret) vilas skrev (13 minutter siden): Javel d går ikke så bra med disse firmaene hennes ?? Tallene ser slik ut pga hun har flyttet inntekten til Dubai kan du skjønne. .. 🙄 Hun beholder Isabel Raad a/s litt i Norge enda pga Lyko og andre små oppdrag. Hun må ha norsk firma for å reklamere fir norske merkevarer… Its not rocket science just smart 💰 Dama flyttet til Dubai pga skatten… For ente gang!🙄 Endret 7. april av Tuppenoglillemor12 3 11
Classy Skrevet 7. april #31918 Skrevet 7. april Sunniva K skrev (51 minutter siden): Hva skal man si, dette mennesket har det ikke bra.. Begynner snart å se ut som Eugenia Cooney🙈🙈🙈🫣🫣🤯🤯🤯 4 1
Wanda_2025 Skrevet 7. april #31919 Skrevet 7. april vilas skrev (19 minutter siden): Javel d går ikke så bra med disse firmaene hennes ?? Man må ta slike artikler med en klype salt. De er journalister ikke regnskapsførere. Hun flyttet over 20. mill til Dubai for ikke så lenge siden, så hun har nok penger. https://www.tv2.no/underholdning/isabel-raad-har-sendt-titalls-millioner-til-skatteparadis/18691294/ 1
vilas Skrevet 7. april #31920 Skrevet 7. april Miumii skrev (39 minutter siden): Au, den armen så nesten litt redigert ut. Hun forsvinner helt jo. Har også lagt merke til at hun har fått ekstra hake, hakeimplantat eller filler🤔 Herregud så dum går d ikke ann å være 🤔😥 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå