Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Luksusbia skrev (9 minutter siden):

Er hun muslim? Åpenbart ikke praktiserende, men noensinne vet?

Hun er kristen. Konverterte til kristendom rundt konfirmasjonsalder og ble konfirmert i kirken. Vet ikke om hun har sag noe om hvorvidt hun er troende eller praktiserende.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Luksusbia
Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Hun er kristen. Konverterte til kristendom rundt konfirmasjonsalder og ble konfirmert i kirken. Vet ikke om hun har sag noe om hvorvidt hun er troende eller praktiserende.

Takk for svar🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (34 minutter siden):

Ja, mor Teresa jobbet for den katolske kirke/ mafia osv. hun ga ikke smertestillende til døende, og barn fikk ikke melk på overfylte skitne barnehjem. At hun blir sett på som god vitner om uvitenhet!

Jeg tror jeg må komme meg ut av denne tråden, for det blir bare flere og flere koko mennesker med her…. 🙈Til de av dere som påstår Mor Theresa er det verste menneske som har levd….. 😅 De som sier det, er de samme folka som sier at corona var tull, at vaksinen inneholdt en chip, at alle som tok vaksinen kom til å dø innen 3 år (still waiting…..), at Hillary og Bill Clinton driver et pedofilt nettverk og har masse jentebarn gjemt i kjelleren sin. Kim Kardashian styrer verden, Michelle Obama er egentlig  en mann og «røyken» bak flyene er gift som faller ned, som politikerne står bak, for at vi skal dø tidligere og spare penger….  Dette kalles konspirasjonsteorier. Legene kaller det personlighetsforstyrrelser….   

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
BareSiri skrev (12 minutter siden):

Jeg tror jeg må komme meg ut av denne tråden, for det blir bare flere og flere koko mennesker med her…. 🙈Til de av dere som påstår Mor Theresa er det verste menneske som har levd….. 😅 De som sier det, er de samme folka som sier at corona var tull, at vaksinen inneholdt en chip, at alle som tok vaksinen kom til å dø innen 3 år (still waiting…..), at Hillary og Bill Clinton driver et pedofilt nettverk og har masse jentebarn gjemt i kjelleren sin. Kim Kardashian styrer verden, Michelle Obama er egentlig  en mann og «røyken» bak flyene er gift som faller ned, som politikerne står bak, for at vi skal dø tidligere og spare penger….  Dette kalles konspirasjonsteorier. Legene kaller det personlighetsforstyrrelser….   

Se noen dokumentarer om henne og følg pengene! Hun var ekstremt ond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (27 minutter siden):

Se noen dokumentarer om henne og følg pengene! Hun var ekstremt ond

Kom med kilder da… ikke fra YouTube og sånne konspirasjons sider… 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusbia skrev (23 minutter siden):

F13F46B8-970B-49C1-BA21-B842D8CCCF84.png

Hvor står det at hun var et grusomt menneske? Dette er en artikkel, skrevet av én mann. Hva HAN tror og mener. Prøv igjen! 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (1 time siden):

Jeg fikk mye bedre mobildekning etter korona vaksinen.....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
BareSiri skrev (Akkurat nå):

Hvor står det at hun var et grusomt menneske? Dette er en artikkel, skrevet av én mann. Hva HAN tror og mener. Prøv igjen! 

Er for trøtt. Kan du ikke Google selv å gjøre deg opp din egen mening? Jeg tror forøvrig ikke på mange konspirasjonsteorier. Ingen av de du nevner. Men dette var hot topic i main stream media på 90- tallet og mens hun levde. Se på talen hennes da hun mottok fredsprisen. Hun talte mot abort i verdens mest overbefolket land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BareSiri skrev (15 minutter siden):

Det finnes en drøss med  artikler som viser at det fantes andre sider ved henne som ikke helt stemmer med den «tilbedelsen» som fredsprisen gav henne. https://www.nrk.no/urix/angrepet-for-hun-ble-karet-til-helgen-1.13118984

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (1 time siden):

Er for trøtt. Kan du ikke Google selv å gjøre deg opp din egen mening? Jeg tror forøvrig ikke på mange konspirasjonsteorier. Ingen av de du nevner. Men dette var hot topic i main stream media på 90- tallet og mens hun levde. Se på talen hennes da hun mottok fredsprisen. Hun talte mot abort i verdens mest overbefolket land

Wow, en katolikk som er imot abort…. Det var noe nytt😅Er man slem fordi man ikke støtter drap av foster også nå…. 😑

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere over her lage en egen tråd om Mor Theresa og ta det der? Bare lurer….😏

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusbia skrev (4 timer siden):

Er hun muslim? Åpenbart ikke praktiserende, men noensinne vet?

Nei, hun er ikke muslim. Sa det på story senest i dag da hun nevnte at hun gledet seg til å hjem til Oslo og skulle spise kjøttkaker😉 Var visst litt svin i dem, så hun blir pent nødt til å lage selv (moren er muslim og holder seg langt unna). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
BareSiri skrev (1 time siden):

Wow, en katolikk som er imot abort…. Det var noe nytt😅Er man slem fordi man ikke støtter drap av foster også nå…. 😑

Problemet var at hun frydet seg over fattige barn, og omvendte hinduer. Men måten du beskriver abort på får meg til å tro at du er hjernevasket av Bibelen. Det er mye drap av hekser og vold som har skjedd pga den boken! Dette er uansett ot angående Isabell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (4 timer siden):

Problemet var at hun frydet seg over fattige barn, og omvendte hinduer. Men måten du beskriver abort på får meg til å tro at du er hjernevasket av Bibelen. Det er mye drap av hekser og vold som har skjedd pga den boken! Dette er uansett ot angående Isabell

Dette begynner å minne om et freskshow 😅😂😅 Hekser? Måten jeg beskriver abort på? Det er jo helt sant. Og alle vet vel at katolikker er mot abort!?!?! 
Jeg skrev det på akkurat den måten fordi du la fram dette som «bevis» på at hun er ond. Man er vel ikke ond fordi man er for at barn skal leve?? 🤦🏼‍♀️
Det er ikke jeg som er hjernevasket! Og Jeg fins ikke religiøs. Og folk kan ta så mye abort de vil for min del 🤷🏼‍♀️ 

Men som andre sier, denne siden handler om Isabel, så jeg heller gidder ikke diskutere Mor Theresa lenger. Alt er kun spekulasjoner og folk definerer ond på veldig forskjellig måter, tydeligvis. Mange som mener at Hitler og Putin er helter også… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wald86 skrev (40 minutter siden):

Isabel Raad AS poster videoer av seg selv, der hennes sylslanke kropp fremheves, samtidig som hun bestiller enorme mengder med usunn mat,  store kremkaker, lager drikker med alkohol og store mengder krem som slikkes på

Tror du skal sjekke en gang til.

Det hun pumper oppi kaffen sin er vaniljesirup,ikke alkohol.

Ikke er det krem i kaffen heller,men skummet melk.

Det er faktisk sånn man lager iskaffe hjemme,lol.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wald86 skrev (6 timer siden):

Det var ikke posten med iskaffe, men rapporter om diverse poster fra siste 30 dager. Mengder av krem på noe drikke, alkohol, kaker med mye krem,  mye sukker som helles i, sjokolader. Mye fokus og  nærbilder av midje og kropp, sammen med denne type "nei mat".  Spesielt triggende. 

Mulig det faktisk hjelper å rapportere. Den verste fra igår er nå fjernet. Det er bra. 

Jeg har fått med meg at hun sier at hun ønsker å legge på seg, at vekttapet har vært ufrivillig pga reaksjoner etter operasjonene ( akkurat hvordan vet jeg ikke). Hun skal også i terapi nå i februar. Dette virker tilsynelatende greit nok, «alle» vet at hun har slitt før med anoreksi og bra at hun er innstilt på å jobbe med seg selv. Men- så er det dette som vises da i kanalen hennes… Ja hun tuller om kroppen sin nå, kaller seg for et beinrangel, viser den i ikke alltid flatterende lys. Hvem vil vel shame noen som viser seg så «sårbar»? 
Hvis dette var tilfelle- at hun virkelig ønsker å legge på seg, så hadde hun nok lagt på seg med den mengde og type mat hun viser.  Det forteller meg at hun smaker, men ikke spiser opp. Var veldig tydelig med melkesjokoladen hun hadde med til Maldivene. Viste åpen pakke allerede på flyet- spiste en rute. Gjorde det samme flere ganger i hytta, «nå skal jeg kose meg dere» - en rute, nom nom. Det var samme pakken. For å si det sånn, spiser du en sjokoladerute om gangen/dagen- da begrenser du deg helt bevisst og har stålkontroll. 
Jeg skjønner ikke helt hva hun vil vise. At hun prøver å vise at hun koser seg med mat? At hun er flink som kan være så tynn selv om hun åpenbart spiser så mye? Jeg bare skjønner at det er noe åpenbart feil her. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...