Aidensfield Skrevet 10. februar 2022 #6401 Skrevet 10. februar 2022 'har du sett den nye kolleksjonen til isabel Raad? spør jeg min datter på 18 som er veldig glad i klær. Jepp var svaret en jeg skal ikke kjøpe noeav henne. Får det samme på zara😊 12 4
Gjest Trude 73 Skrevet 10. februar 2022 #6402 Skrevet 10. februar 2022 Aidensfield skrev (32 minutter siden): 'har du sett den nye kolleksjonen til isabel Raad? spør jeg min datter på 18 som er veldig glad i klær. Jepp var svaret en jeg skal ikke kjøpe noeav henne. Får det samme på zara😊 Smart hun jenta di 🤗
J.. Skrevet 11. februar 2022 #6403 Skrevet 11. februar 2022 Aidensfield skrev (16 timer siden): 'har du sett den nye kolleksjonen til isabel Raad? spør jeg min datter på 18 som er veldig glad i klær. Jepp var svaret en jeg skal ikke kjøpe noeav henne. Får det samme på zara😊 Fast fashion får man jo alle steder så det har hun jo rett i. Men det er jo samme søpla alt sammen,så man gjør ingen bragd ved å kjøpe jallaklær fra en stor kjede istedenfor fra en influencer. Disse kjedene har også 9/10 ganger tette samarbeid med disse influencerne så pengene går jo gjerne tilbake dit du prøver å unngå at de havner uansett.. 4
Fju Skrevet 12. februar 2022 #6404 Skrevet 12. februar 2022 J.. skrev (På 11.2.2022 den 10.57): Fast fashion får man jo alle steder så det har hun jo rett i. Men det er jo samme søpla alt sammen,så man gjør ingen bragd ved å kjøpe jallaklær fra en stor kjede istedenfor fra en influencer. Disse kjedene har også 9/10 ganger tette samarbeid med disse influencerne så pengene går jo gjerne tilbake dit du prøver å unngå at de havner uansett.. Enig. Ja, influensere bidrar til overforbruk, men vi trenger alle å ta et oppgjør med forbruket vårt av fast fashion, enten det er fra Zara, H&M eller Zalando (for å nevne noen). Vi kjøper dobbelt så mye klær som for 20 år siden, det er helt vanvittig. 4
Aidensfield Skrevet 12. februar 2022 #6405 Skrevet 12. februar 2022 Trude 73 skrev (På 10.2.2022 den 19.22): Smart hun jenta di 🤗 Det er hun.. J.. skrev (På 11.2.2022 den 10.57): Fast fashion får man jo alle steder så det har hun jo rett i. Men det er jo samme søpla alt sammen,så man gjør ingen bragd ved å kjøpe jallaklær fra en stor kjede istedenfor fra en influencer. Disse kjedene har også 9/10 ganger tette samarbeid med disse influencerne så pengene går jo gjerne tilbake dit du prøver å unngå at de havner uansett.. Det kan jeg være enig i.. Men hun må selv handle der hun føler for å gjøre det. Men hun er smart den jenta😊 hun drar f. Eks innom zara eller andre litt dyrere butikker i Oslo. Prøver bukse hun har lyst til og kjøpe. Jeg som mamma sier at det er dyrt for buksa til 1500 kr🙈 " skal da ikke kjøpe mamma. Prøver størrelse også kjøper jeg den for halve prisen på Tise❤️ 4
Cocogirl Skrevet 13. februar 2022 #6406 Skrevet 13. februar 2022 Nå er det Isabel sin tur å selge leiligheten... 1
Justlooking Skrevet 13. februar 2022 #6407 Skrevet 13. februar 2022 Cocogirl skrev (31 minutter siden): Nå er det Isabel sin tur å selge leiligheten... Ligger den ute på Finn?
Cocogirl Skrevet 13. februar 2022 #6408 Skrevet 13. februar 2022 Justlooking skrev (41 minutter siden): Ligger den ute på Finn? Ikke enda. 1
Anneisabell Skrevet 13. februar 2022 #6409 Skrevet 13. februar 2022 Trenger man ikke sånn spesielt grønt pass for å reise inn i USA mer? Kan man fixe det uten at hun vet om det? Tenkte hvis så er så måtte hun vell vite hvor de skulle?
Cocogirl Skrevet 13. februar 2022 #6410 Skrevet 13. februar 2022 Anneisabell skrev (55 minutter siden): Trenger man ikke sånn spesielt grønt pass for å reise inn i USA mer? Kan man fixe det uten at hun vet om det? Tenkte hvis så er så måtte hun vell vite hvor de skulle? Hun viste godt hvor reisen skulle. 6
Anneisabell Skrevet 13. februar 2022 #6411 Skrevet 13. februar 2022 Cocogirl skrev (26 minutter siden): Hun viste godt hvor reisen skulle. Ja ikke sant. 1
Havnefogden Skrevet 13. februar 2022 #6412 Skrevet 13. februar 2022 Anneisabell skrev (1 time siden): Trenger man ikke sånn spesielt grønt pass for å reise inn i USA mer? Kan man fixe det uten at hun vet om det? Tenkte hvis så er så måtte hun vell vite hvor de skulle? De trenger ikke grønt kort for en helgetur/ferietur til NY. Det er bare om de vil ha muligheten til å arbeide der. Og det skal nok ikke fr. Raad. 6
Isvann Skrevet 14. februar 2022 #6413 Skrevet 14. februar 2022 Man trenger ikke annet enn ESTA for å komme inn i Usa. Var der i fjor. men å få oppholdstillatelse er nærmest umulig med mindre man er gift med amerikaner 5
Sveitserfrue Skrevet 14. februar 2022 #6414 Skrevet 14. februar 2022 Je tenker på en ting. Hun har jo hintet mye om at hun vil ha en ring på fingeren og more hennes hr jo også sagt det, Har en følelse av at det forventes dette siden flere av de store bloggerene blir fridd til i New York. 1
Cocogirl Skrevet 14. februar 2022 #6415 Skrevet 14. februar 2022 Sveitserfrue skrev (7 minutter siden): Je tenker på en ting. Hun har jo hintet mye om at hun vil ha en ring på fingeren og more hennes hr jo også sagt det, Har en følelse av at det forventes dette siden flere av de store bloggerene blir fridd til i New York. Hintet?! Med andre ord krevd + barn... i mine øyne rød flagg på sin verste!! 8
Velinda Skrevet 14. februar 2022 #6416 Skrevet 14. februar 2022 I følge henne selv blir det ikke mye reising for i år har hun så mye jobb(alt er hemmelig må vite) men nå er hun i New York,slutten av mnd Tulum og en tur i April anledning bursdagen og da er jaggu ikke halve året gått engang....🙈 10
Cocogirl Skrevet 14. februar 2022 #6417 Skrevet 14. februar 2022 Velinda skrev (23 minutter siden): I følge henne selv blir det ikke mye reising for i år har hun så mye jobb(alt er hemmelig må vite) men nå er hun i New York,slutten av mnd Tulum og en tur i April anledning bursdagen og da er jaggu ikke halve året gått engang....🙈 Kommer bare løgn ut av henne, når er det folk skal skjønne? 4
Velinda Skrevet 15. februar 2022 #6418 Skrevet 15. februar 2022 Når hun reklamerer for vippeserum og ikke har peiling...bruker du det morgen og kveld vil dine egne vipper og brynshår falle av,de blir over stimulert...å bruke serum der du ikke har hår i bryna er bortkasta,det får bare har som allerede er der til å vokse fortere og bli fyldigere....feilinfo for å tjene mer???man trenger jo mye mer serum om man følger hennes råd... 2
Mina 2 Skrevet 15. februar 2022 #6419 Skrevet 15. februar 2022 Velinda skrev (6 minutter siden): Når hun reklamerer for vippeserum og ikke har peiling...bruker du det morgen og kveld vil dine egne vipper og brynshår falle av,de blir over stimulert...å bruke serum der du ikke har hår i bryna er bortkasta,det får bare har som allerede er der til å vokse fortere og bli fyldigere....feilinfo for å tjene mer???man trenger jo mye mer serum om man følger hennes råd... Hun setter jo på vipper... 1
Velinda Skrevet 15. februar 2022 #6420 Skrevet 15. februar 2022 Mina 2 skrev (2 minutter siden): Hun setter jo på vipper... hehe,ja det er jo flaut å se,tror ikke hun bruker serum.. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå