spirå12 Skrevet 29. april 2021 #5301 Skrevet 29. april 2021 Bærblå skrev (5 timer siden): Syns egentlig ikke hun er så veldig smart når hun holder på sånn. Det funker 1 gang så er det gjort. Folk lar være å stole på det hun sier å dropper å klikke. Det skulle man trodd... Men hun mister jo ikke følgere ! 7
Flettfrid Skrevet 29. april 2021 #5302 Skrevet 29. april 2021 Bærblå skrev (10 timer siden): Syns egentlig ikke hun er så veldig smart når hun holder på sånn. Det funker 1 gang så er det gjort. Folk lar være å stole på det hun sier å dropper å klikke. Følgerskaren hennes består stortsett av ungdommer, de tenker ikke slik. De følger henne for underholdning, driter i clikkbite. 6
Velinda Skrevet 29. april 2021 #5303 Skrevet 29. april 2021 Fatter ikke hva som fenger ved henne,står å sprayer selvbruning på ansiktet etter 3 uker i solen og påstår at dette klarer jeg meg ikke uten...Ole Henriksen krem"som du bare må ha i trynet"hadde aldri kjøpt noe hun reklamerer for,så lite troverdigt...og den stakkars lillebroren som må gå i de støgge"baby"klærene til kjæresten hennes,typen min måtte vert bevisstløs før jeg fikk på han de klærene der🤪 15
Kenelz Skrevet 1. mai 2021 #5304 Skrevet 1. mai 2021 On 4/29/2021 at 3:04 PM, Velinda said: Fatter ikke hva som fenger ved henne,står å sprayer selvbruning på ansiktet etter 3 uker i solen og påstår at dette klarer jeg meg ikke uten...Ole Henriksen krem"som du bare må ha i trynet"hadde aldri kjøpt noe hun reklamerer for,så lite troverdigt...og den stakkars lillebroren som må gå i de støgge"baby"klærene til kjæresten hennes,typen min måtte vert bevisstløs før jeg fikk på han de klærene der🤪 Men så er produkter fra Ole Henriksen bra, ikke at hun overbeviste meg på det. Synes klærne er fine, men passer ikke til her i Norge. Stilen og materialene passer bedre til varmere strøk som: LA, Miami, Bali, Dubai, osv! Ser dumt ut å bruke den slags type klesstil her, selv på sommeren.. 😂 12
Cocogirl Skrevet 1. mai 2021 #5305 Skrevet 1. mai 2021 Hva skjer med sminken hennes? Akkurat som en klovn jo 🤡 3
Kenelz Skrevet 1. mai 2021 #5306 Skrevet 1. mai 2021 37 minutter siden, Cocogirl said: Hva skjer med sminken hennes? Akkurat som en klovn jo 🤡 Hva mener du? Synes hun sminker seg fint, litt for mye glam for min del når det kommer til hverdagen men absolutt ikke som en klovn. 17
Justlooking Skrevet 1. mai 2021 #5307 Skrevet 1. mai 2021 Jeg synes folk er finest naturlig, og det gjelder ikke minst Isabel. Hun er så mye finere uten sminke/mindre sminke i mine øyne. Men skjønner at smaken er forskjellig 😊 3
Cocogirl Skrevet 2. mai 2021 #5309 Skrevet 2. mai 2021 guttemusikken skrev (1 time siden): Hun er kjempe vakker naturlig Kan ikke akkurat si naturlig. 11
Gjest Anonym2019 Skrevet 8. mai 2021 #5310 Skrevet 8. mai 2021 Jeg synes Sandra Fjeldberg ble utrolig lik Isabell Raad etter at hun var å opererte nesa å tennene sine nå nylig, fasinerende eller skremmende...
Anonymous11 Skrevet 8. mai 2021 #5311 Skrevet 8. mai 2021 Jeg har ikke orka å se YouTube-videoen hennes, er det noen som kan fortelle meg hva «den store nyheten» er? Skal hun gifte seg, være modell eller skal hun i et annet bryllup? 3
Dupers Skrevet 8. mai 2021 #5312 Skrevet 8. mai 2021 13 minutter siden, Anonymous11 said: Jeg har ikke orka å se YouTube-videoen hennes, er det noen som kan fortelle meg hva «den store nyheten» er? Skal hun gifte seg, være modell eller skal hun i et annet bryllup? Jeg gidda ikke se hele, så mulig jeg har spolt forbi masse. Tror det er storesøstera hennes som nå skal ha den vestlige bryllupsfesten sin. 3
Kenelz Skrevet 8. mai 2021 #5313 Skrevet 8. mai 2021 2 hours ago, Anonym2019 said: Jeg synes Sandra Fjeldberg ble utrolig lik Isabell Raad etter at hun var å opererte nesa å tennene sine nå nylig, fasinerende eller skremmende... Hvem er Sandra F? Og er hun opprinnelig norsk med mye selvbruning? Hun ser «vestlig» ut om det ikke hadde vært for hudfargen. 1
Elisiaflisa Skrevet 9. mai 2021 #5314 Skrevet 9. mai 2021 Kenelz skrev (6 timer siden): Hvem er Sandra F? Og er hun opprinnelig norsk med mye selvbruning? Hun ser «vestlig» ut om det ikke hadde vært for hudfargen. Halvt serbisk iflg Google! «Kjent» etter å ha skjemt seg ut og gjort en latterlig dårlig figur på Ex On The Beach og i tiden etter.... Noen barn skulle vært skjermet for seg sjøl......... 6
Kenelz Skrevet 9. mai 2021 #5315 Skrevet 9. mai 2021 6 hours ago, Elisiaflisa said: Halvt serbisk iflg Google! «Kjent» etter å ha skjemt seg ut og gjort en latterlig dårlig figur på Ex On The Beach og i tiden etter.... Noen barn skulle vært skjermet for seg sjøl......... Åja, så mye selvbruning da. 😬 1
Måne Rampelyset Skrevet 12. mai 2021 #5316 Skrevet 12. mai 2021 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin.
Velinda Skrevet 21. mai 2021 #5318 Skrevet 21. mai 2021 cactus_ skrev (1 time siden): Vet noen hvor hun skal flytte? Ikke peiling men legger en hundrings på Marbella💃 3
Kenelz Skrevet 21. mai 2021 #5319 Skrevet 21. mai 2021 1 hour ago, Velinda said: Ikke peiling men legger en hundrings på Marbella💃 Åh så deilig! Digg å bo i utlandet, men samtidig så er det skummelt da man mister så mange av de gode fordelene ved å bo i Norge, eks. gratis helseomsorg. Men der igjen så har Spania gratis helseomsorg (?).
spirå12 Skrevet 22. mai 2021 #5320 Skrevet 22. mai 2021 Kenelz skrev (8 timer siden): Åh så deilig! Digg å bo i utlandet, men samtidig så er det skummelt da man mister så mange av de gode fordelene ved å bo i Norge, eks. gratis helseomsorg. Men der igjen så har Spania gratis helseomsorg (?). Eh... nei !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå