Gjest Humbro Skrevet 22. januar 2021 #4881 Skrevet 22. januar 2021 delias skrev (8 timer siden): Hun har tidligere reist under pandemien, men ikke skrevet/postet noe om det faktisk. Nettopp på grunn av dette. Og hun har Espen Nakstad ved sin side her uansett. Det med journalistene forstår jeg. Det skjer historiske ting i verden nå som du ikke leser noe om i norske medier fordi de heller «må» skrive om Isabel. Og samfunnsdugnaden? Den bryter jeg også. Det er riktig nok fordi jeg jobber på ikea da... Der kommer kunder som aldri før, og enda mer faktisk. Det er umulig å holde avstand på en avdeling når det er fult av folk og alle står «oppå» deg. Jeg har sikkert pådratt meg korona eller gjør det snart og smitter mange hundre kunder videre igjen🤷🏽♀️ Så den samfunnsdugnaden handler lite om en utenlandsreise å gjøre. Samfunnsdugnaden handler ikke om å gå på jobb eller ikke. Tilogmed jeg som befinner meg i risikogruppene, må stille på jobb i helsevesenet. Derimot handler vel dugnaden om å ikke foreta seg UNØDVENDIGE reiser, ikke ha besøk av flere enn 5 personer osv. Det å besøke kjæresten sin i Dubai, som har et MYE høyere smittetrykk enn Norge, ser jeg på som så ego og kunnskapsløst at jeg har ikke ord. Jeg og andre jeg kjenner går på jobb og på butikken, og det er det. Denne reisen til Isabel er som et spytt i trynet på oss som faktisk er livredd for å få viruset, og som prøver å etterleve rådene.
Gjest Finlay Skrevet 22. januar 2021 #4882 Skrevet 22. januar 2021 "Danmark stopper alle flyginger til Dubai i fem dager, skriver Ekstra Bladet. Det melder transportministeren i landet, Benny Engelbrecht. Ifølge Reuters er årsaken at Dubai har hatt potensielle problemer med testingen av coronaviruset. Engelbrecht bekrefter at det er mistanke om at testene som utføres ved utreise fra Dubai ikke er pålitelige. – Vi har tidligere sett mutasjoner komme til Danmark via Dubai, og vi kan vi ikke risikere dette, sier ministeren til Ekstra Bladet." https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/danmark-stopper-alle-flyvninger-til-dubai.uUueEC7Y3?utm_source=vgfront&utm_content=row-8
Gjest Humbro Skrevet 22. januar 2021 #4883 Skrevet 22. januar 2021 Finlay skrev (Akkurat nå): "Danmark stopper alle flyginger til Dubai i fem dager, skriver Ekstra Bladet. Det melder transportministeren i landet, Benny Engelbrecht. Ifølge Reuters er årsaken at Dubai har hatt potensielle problemer med testingen av coronaviruset. Engelbrecht bekrefter at det er mistanke om at testene som utføres ved utreise fra Dubai ikke er pålitelige. – Vi har tidligere sett mutasjoner komme til Danmark via Dubai, og vi kan vi ikke risikere dette, sier ministeren til Ekstra Bladet." https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/danmark-stopper-alle-flyvninger-til-dubai.uUueEC7Y3?utm_source=vgfront&utm_content=row-8 Som sagt🤷♀️
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. januar 2021 #4884 Skrevet 22. januar 2021 FotbaIlflua skrev (8 timer siden): Gsus så tynn Senneset har blitt! Ja.....? Hun er åpen om spiseforstyrrelser og langvarig sykdom hun ikke er frisk fra. Hva var poenget med den kommentaren? Skulle den være støttende? Om du ikke visste det fra før så vet du nå at den type kommentarer trigger negativt og forverrer spiseforstyrrelser for de som har det.
spirå12 Skrevet 22. januar 2021 #4885 Skrevet 22. januar 2021 delias skrev (9 timer siden): Hun har tidligere reist under pandemien, men ikke skrevet/postet noe om det faktisk. Nettopp på grunn av dette. Og hun har Espen Nakstad ved sin side her uansett. Det med journalistene forstår jeg. Det skjer historiske ting i verden nå som du ikke leser noe om i norske medier fordi de heller «må» skrive om Isabel. Og samfunnsdugnaden? Den bryter jeg også. Det er riktig nok fordi jeg jobber på ikea da... Der kommer kunder som aldri før, og enda mer faktisk. Det er umulig å holde avstand på en avdeling når det er fult av folk og alle står «oppå» deg. Jeg har sikkert pådratt meg korona eller gjør det snart og smitter mange hundre kunder videre igjen🤷🏽♀️ Så den samfunnsdugnaden handler lite om en utenlandsreise å gjøre. Hvor i all verden leser du at hun har Nakstad ved sin side ? I VG uttaler Nakstad at myndighetene fraråder alle reiser som IKKE er høyst nødvendige ! Kjæresten til Isabel er fra Storbritannia der det finnes en virusmutasjon som er langt mer smittsom enn den som har vært til nå. I tillegg kan vi i dag lese at testingen i Dubai ikke er god nok. Jo, jeg står fast i min kritikk til Isabel ! 22
Bærblå Skrevet 22. januar 2021 #4886 Skrevet 22. januar 2021 Men hun tjener mye på alt hatet. Hun øker følgertallet sitt daglig med mange. De siste dagene har hun fått flere tusen følgere. 1
EtLiteTroll Skrevet 22. januar 2021 #4887 Skrevet 22. januar 2021 Yummymummy snakker om Isabel på snapchat storyen sin nå. Godt poeng. 5
spirå12 Skrevet 22. januar 2021 #4888 Skrevet 22. januar 2021 Bærblå skrev (56 minutter siden): Men hun tjener mye på alt hatet. Hun øker følgertallet sitt daglig med mange. De siste dagene har hun fått flere tusen følgere. Er nok mange som følger nå for å få med seg hva hun sier om dette. Jeg går ikke i den "fella" 🙈😂 7
Gjest CecilieX Skrevet 22. januar 2021 #4889 Skrevet 22. januar 2021 spirå12 skrev (5 timer siden): Hvor i all verden leser du at hun har Nakstad ved sin side ? I VG uttaler Nakstad at myndighetene fraråder alle reiser som IKKE er høyst nødvendige ! Kjæresten til Isabel er fra Storbritannia der det finnes en virusmutasjon som er langt mer smittsom enn den som har vært til nå. I tillegg kan vi i dag lese at testingen i Dubai ikke er god nok. Jo, jeg står fast i min kritikk til Isabel ! Isabel la ut et intervju med Nakstad der han sa at reising ikke er forbudt dersom man følger karanteneplikten. Isabel brukte dette som et «bevis» på at Nakstad «var enig med henne». Det kunne lett forstås som at «hun hadde Nakstad ved sin side». Jeg opplever at det er å manipulere følgerne og omskrive sannheten. Hennes omgang med mennesker fra Storbritannia der nede er v samme type hårreisende feilvurdering. På reise hjem kan hun fint spre smitte selv om hun har hatt covid selv. Smitten er jo eksponentiell, så om hun bare smitter en person, så kan den igjen smitte et stort antall som igjen smitter mange.
Jobbermedbarn Skrevet 22. januar 2021 #4890 Skrevet 22. januar 2021 (endret) Finlay skrev (6 timer siden): "Danmark stopper alle flyginger til Dubai i fem dager, skriver Ekstra Bladet. Det melder transportministeren i landet, Benny Engelbrecht. Ifølge Reuters er årsaken at Dubai har hatt potensielle problemer med testingen av coronaviruset. Engelbrecht bekrefter at det er mistanke om at testene som utføres ved utreise fra Dubai ikke er pålitelige. – Vi har tidligere sett mutasjoner komme til Danmark via Dubai, og vi kan vi ikke risikere dette, sier ministeren til Ekstra Bladet." https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/danmark-stopper-alle-flyvninger-til-dubai.uUueEC7Y3?utm_source=vgfront&utm_content=row-8 Og nå kom det muterte viruset til Follo, og stenger kanskje ned en region på Østlandet... Hvor mye skal til før bla disse selvopptatte bloggerne tar ansvar? Jeg heiet virkelig på IR, men er utrolig skuffet over hvordan hun hun oppfører seg, ikke minst hvordan hun møter kritikken. Noen burde virkelig få henne ned på jorda igjen og informere om den situasjonen verden er i for tiden. Hun forstår vel at hvis alle hadde reist og levd som bla henne ville det bli forbudt å reise? Det er utrolig provoserende å være vitne til denne oppførselen samtidig som det drøyer lenger og lenger før vi alle kan leve normalt igjen... Endret 22. januar 2021 av Jobbermedbarn 21
spirå12 Skrevet 22. januar 2021 #4891 Skrevet 22. januar 2021 Jobbermedbarn skrev (46 minutter siden): Og nå kom det muterte viruset til Follo, og stenger kanskje ned en region på Østlandet... Hvor mye skal til før bla disse selvopptatte bloggerne tar ansvar? Jeg heiet virkelig på IR, men er utrolig skuffet over hvordan hun hun oppfører seg, ikke minst hvordan hun møter kritikken. Noen burde virkelig få henne ned på jorda igjen og informere om den situasjonen verden er i for tiden. Hun forstår vel at hvis alle hadde reist og levd som bla henne ville det bli forbudt å reise? Det er utrolig provoserende å være vitne til denne oppførselen samtidig som det drøyer lenger og lenger før vi alle kan leve normalt igjen... Enig 👏 5
Variert skydekke Skrevet 22. januar 2021 #4892 Skrevet 22. januar 2021 BLOMSTERKVAST skrev (18 timer siden): Trodde Raad var av det norske Raad etternavnet 🤔 Jeg skal ikke påstå 100% sikkert at Raad ikke er det norske etternavnet hennes, men hun refererer jo til moren sin som "mamma Raad", og moren har jo ikke noe med fosterfamilien hennes å gjøre. 4
Måne Rampelyset Skrevet 23. januar 2021 #4893 Skrevet 23. januar 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, personangrep og svar til dette. Måne, admin.
BLOMSTERKVAST Skrevet 23. januar 2021 #4894 Skrevet 23. januar 2021 Arabella3 skrev (På 22.1.2021 den 18.23): Jeg skal ikke påstå 100% sikkert at Raad ikke er det norske etternavnet hennes, men hun refererer jo til moren sin som "mamma Raad", og moren har jo ikke noe med fosterfamilien hennes å gjøre. Ja ,hun sier mamma Raad ,og de 2 minste søsken heter vist og det . Trodde bare det var et tilfeldig etternavn hun hadde tatt når hun skiftet fornavnet . 1
Elleven Skrevet 23. januar 2021 #4895 Skrevet 23. januar 2021 https://www.google.no/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/danmark-forbyr-flyvninger-fra-dubai/73319646/amp 5
BLOMSTERKVAST Skrevet 23. januar 2021 #4896 Skrevet 23. januar 2021 Hvem i familien var det hun måtte besøke i Dubai? Mor og søsken bor vell i Norge? Har hun kontakt med far og onklene? 😳 2
Isild Skrevet 24. januar 2021 #4897 Skrevet 24. januar 2021 Jobbermedbarn skrev (På 22.1.2021 den 15.28): Og nå kom det muterte viruset til Follo, og stenger kanskje ned en region på Østlandet... Hvor mye skal til før bla disse selvopptatte bloggerne tar ansvar? Jeg heiet virkelig på IR, men er utrolig skuffet over hvordan hun hun oppfører seg, ikke minst hvordan hun møter kritikken. Noen burde virkelig få henne ned på jorda igjen og informere om den situasjonen verden er i for tiden. Hun forstår vel at hvis alle hadde reist og levd som bla henne ville det bli forbudt å reise? Det er utrolig provoserende å være vitne til denne oppførselen samtidig som det drøyer lenger og lenger før vi alle kan leve normalt igjen... Jeg er også skuffet nå. Hun virket å ha blitt voksen og mer ansvarsfull. Men da jeg så henne på videoen hennes forklare at hun tross alt måtte reise for å lage innhold til kanalene sine - da ble jeg mildt sagt oppgitt. Det er jo det å dele fra reiser i kanalene hennes som er en stor del av det hun får kritikk for. 17
LoveMoschino Skrevet 24. januar 2021 #4898 Skrevet 24. januar 2021 Hun vil bade og sole seg det er ikke noe mer komplisert enn det. Og det vil alle vi andre også, men vi gjør det ikke 27
Halle-Palle Skrevet 24. januar 2021 #4899 Skrevet 24. januar 2021 Jeg får samme inntrykk av Isabell på 71 grader nord som jeg fikk av Melina. Hun stråler når hun mestrer og glemmer både hår og posering. De andre på laget backer henne opp og hun kaller rene håndklær for luksus. Hun er søt og glad og naturlig. Men så kommer de hjem og faller i gamle rutiner. Jeg får bare vondt av henne på Dubaibildene. Så stylet og kunstig, ikke ett bilde viser den strålende Isabell man får se i 71 GN. Men hun er ingen naiv tenåring. Hun er en voksen dame på 26, og man må anta at hun helt bevisst velger den veien hun vil gå i livet. 25
EtLiteTroll Skrevet 24. januar 2021 #4900 Skrevet 24. januar 2021 BLOMSTERKVAST skrev (14 timer siden): Hvem i familien var det hun måtte besøke i Dubai? Mor og søsken bor vell i Norge? Har hun kontakt med far og onklene? 😳 Ja hvorfor skal hun besøke dem oftere i en pandemi, enn hun gjør til vanlig ellers? Høres ut som disse familie medlemmene er en veldig god unnskyldning. Tror knapt hun kjenner dem. Men hun besøkte dem visst ikke denne gangen, da var det kun kjæresten. Men hun BLE jo kjæreste med denne fyren på denne turen. Har de egentlig møttes før utenom på Internett? Blir bare feil å si hun måtte reise for å besøke kjæresten, når de ikke var kjærester før hun reiste. Hun reiste for å få seg kjæreste. Men det er kanskje god nok grunn for noen. 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå