Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, avsporing, brukerdebatt og svar.

pinar, adm. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

Det er en blogger, kjære deg. Hvorfor blir folk så sint på disse dumme bloggerne? Jo, fordi di lever i en luksusverden av en boble og gjør alt det du ikke kan. For ikke å snakke om di sykt fine leilighetene, og reisene sine. Det er litt ergelig og ikke kunne dra til LA eller Dubai når man ønsker (Støtter ikke Dubai FYI). Men igjen, dette er noe svært få vil innrømme. Sjalusi er en mektig følelse. 

Hun kan ikke kjøpe seg lykke ☺️ 

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, Rosasko skrev:

Ingen som kan :))

Skrevet
23 timer siden, Breakeven skrev:

Sant. Selv om jeg virkelig ikke skjønner at noen kan handle så mye nye klær fra Nelly. Virker som hun ikke kan bruke antrekk mer enn 1 gang.

Uansett så kan vi vel egentlig ikke uttale oss om hvor mye penger hun sparer i mnd, hun har jo en regnskapsfører så jeg regner med at hun får hjelp på det området. Jeg syns det skal være lov å spise på fine restauranter, kose seg og reise når man er såpass ung som hun er. Vi har vel alle vært der (dog med mye mindre penger), og det er dette man vil gjøre i 20-årene. Håper uansett hun får investert i en leilighet etterhvert, DET er en god investering, Nelly klær- not so much.

Hun gjør akkurat som hun vil med pengene sine, en regnskapsfører bestemmer ikke prioriteringene hennes. En regnskapsfører sørger for at inntekter og utgifter blir ført i regnskapet og at moms og annet blir beregnet riktig etc. 

Skrevet (endret)
8 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun gjør akkurat som hun vil med pengene sine, en regnskapsfører bestemmer ikke prioriteringene hennes. En regnskapsfører sørger for at inntekter og utgifter blir ført i regnskapet og at moms og annet blir beregnet riktig etc. 

Selvfølgelig, men det betyr ikke at han ikke kan hjelpe henne med sparing og sette av et visst beløp hver måned. Hun har selv sagt at han er streng med henne når det kommer til pengebruk, og det kan godt hende at hun har latt han ta en viss kontroll over økonomien hennes. 

Poenget er at jeg ikke skjønner vitsen med å sitte her å spekulere i hvor mye eller lite hun sparer hver måned fordi hun ikke har kjøpt seg hus enda. Jeg er enig i at hun bruker unødvendig mye penger på å spise ute og på shopping.

Noe jeg hvertfall ikke skjønner er at hun drar tilbake til de samme stedene gang på gsng- Dubai, LA osv, når det er så mange spennende land man kan dra til, og hun i tillegg har pengene og friheten til gjøre det!

Endret av Breakeven
  • Liker 2
Gjest Mocchhaa
Skrevet
9 hours ago, Rosasko said:

Er jo ikke det det handler om, om hun er lykkelig av det eller ikke. Men de fleste som hater henne, er sjalu, og det er egentlig bare trist 😜 

Skrevet (endret)
30 minutter siden, BlondeVikingRage skrev:

Er jo ikke det det handler om, om hun er lykkelig av det eller ikke. Men de fleste som hater henne, er sjalu, og det er egentlig bare trist 😜 

Sjalu er stort ord å bruke. Lol

Endret av Cocogirl
  • Liker 5
Skrevet
1 time siden, BlondeVikingRage skrev:

Er det egentlig så mange som hater henne da, hvorfor skulle de det? Hun har da ikke gjort noe som helst som skulle tilsi at fremmede skulle hate? Kanskje noen som selv har dårlig økonomi er misunnelige på pengene hennes, men det å være sjalu og misunnelig tror jeg gjelder et fåtall. Jeg ville i allefall ikke på noen måte byttet livet mitt med hennes 😊

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, BlondeVikingRage skrev:

Å mislike noen, eller være kritisk til all pengebruken, betyr ikke nødvendigvis at man er sjalu, eller hater noen.

Endret av Honey Dew
  • Liker 4
Gjest Mocchhaa
Skrevet
1 hour ago, Justlooking said:

Er det egentlig så mange som hater henne da, hvorfor skulle de det? Hun har da ikke gjort noe som helst som skulle tilsi at fremmede skulle hate? Kanskje noen som selv har dårlig økonomi er misunnelige på pengene hennes, men det å være sjalu og misunnelig tror jeg gjelder et fåtall. Jeg ville i allefall ikke på noen måte byttet livet mitt med hennes 😊

Vel, det er mange som sprer hat, ja. Uten å kjenne jenta engang. Er helt enig i at pengebruken og mye av det hun driver med er bare tull, men jeg holder meg hvertfall for god til å spre løyner, og se på henne som en så mye værre person, en MANGE i dette landet og rundt omkring i verden. Det går ant å være uenige med folk, UTEN å spre mer dritt. Det er mobbing, og det aldri greit. 

Folk er misunnelige fordi hun HAR penger, mens folk som mener de har en ordentlig jobb tjener mindre en henne, blir da sure fordi de ikke tjener det samme, og de er jo ikke så "dumme" som henne heller.

Å ha ett behov for å tråkke noen ned, som endelig har fått livet sitt på en bra vei, viser at du antageligvis ikke har det så bra med deg selv.

Skrevet
3 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

Vel, det er mange som sprer hat, ja. Uten å kjenne jenta engang. Er helt enig i at pengebruken og mye av det hun driver med er bare tull, men jeg holder meg hvertfall for god til å spre løyner, og se på henne som en så mye værre person, en MANGE i dette landet og rundt omkring i verden. Det går ant å være uenige med folk, UTEN å spre mer dritt. Det er mobbing, og det aldri greit. 

Folk er misunnelige fordi hun HAR penger, mens folk som mener de har en ordentlig jobb tjener mindre en henne, blir da sure fordi de ikke tjener det samme, og de er jo ikke så "dumme" som henne heller.

Å ha ett behov for å tråkke noen ned, som endelig har fått livet sitt på en bra vei, viser at du antageligvis ikke har det så bra med deg selv.

Inntrykket mitt er at noen har vært irritert fordi hun tidligere sa hun jobbet så hard og mye 24/7 og kunne komme med eksempler på arbeidsdager som kunne bestå av frisør, negler, shopping feks. Og da kunne folk sammenligne arbeidspresset med egne jobber. Hun har blitt mye flinkere til å ikke skrive om de «harde» dagene sine 😊

• Liker 2
Gjest Mocchhaa
Skrevet
1 hour ago, Justlooking said:

Inntrykket mitt er at noen har vært irritert fordi hun tidligere sa hun jobbet så hard og mye 24/7 og kunne komme med eksempler på arbeidsdager som kunne bestå av frisør, negler, shopping feks. Og da kunne folk sammenligne arbeidspresset med egne jobber. Hun har blitt mye flinkere til å ikke skrive om de «harde» dagene sine 😊

Og den ser jeg, det kan til tider være provoserende, jeg hatet også før når hun brukte clickbaits, men det har forbedret seg litt nå. 

Når det kommer til "hardt arbeid" i forhold til bloggen, så må man nokk ha mye generelt overskudd hvis man skal gjøre karriere ut av bloggen og livet sitt, (noe isabel har gjort) 

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
4 timer siden, BlondeVikingRage skrev:

For ikke å snakke om at det er så lett å dømme noen som er høyere en seg selv, men det er VELDIG dumt når man ikke kjenner noen på den måten. Mange gjør ting man kan kritiseres for, men siden hun er offentlig, så må ALLE fortelle at noe er feil,på verdens minste ting. Dette må hun jo bare tåle,siden hun er offentlig. 

Nei, det er direkte styggt. 

Jeg er så enig. De som er i rampelyset blir kritisert opp og ned absolutt hele tiden, uansett om de gjør noe litt utenfor boksen eller noe godt. Ordentlig trist. 

Jeg merker tendensene i de andre underforumene her. Om jeg deltar i flere tråder om psykisk helse (som er noe jeg har erfaring med og kunnskaper om) så er det anonyme brukere som følger etter meg og kritiserer meg for det ene og det andre, selv om jeg ikke angriper folk engang. 🤷‍♀️ 

Gjest Mocchhaa
Skrevet
28 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 said:

Jeg er så enig. De som er i rampelyset blir kritisert opp og ned absolutt hele tiden, uansett om de gjør noe litt utenfor boksen eller noe godt. Ordentlig trist. 

Jeg merker tendensene i de andre underforumene her. Om jeg deltar i flere tråder om psykisk helse (som er noe jeg har erfaring med og kunnskaper om) så er det anonyme brukere som følger etter meg og kritiserer meg for det ene og det andre, selv om jeg ikke angriper folk engang. 🤷‍♀️ 

Exactly! Bare fordi at de er i rampelyset, synes jeg ikke de fortjener all form for hat og kritikk, di er bare mennesker di også! Derfor reagerer jeg så sterkt som jeg gjør noen ganger når det kommer til slike ting. Vi ALLE er mennesker, og prøv å vis litt mer forståelse istedenfor å være så forbanna dømmende på alt folk gjør. De fleste er ikke det man kan kalle perfekt, synes det er direkte trist jeg også. 

Skrevet

Hva synes dere om insta storyen hennes om at følgere som leser blogger som skriver om angst/depresjon blir påvirket til å tro at de har angst/depresjon selv? Svært trangsynt fra noen som har lagt ut om operasjoner og spiseforstyrrelser i det vide og brede... Hvorfor tror hun ikke at det gjelder henne og hennes følgere?? Følte jeg skrev en ganske saklig kommentar på bloggen hennes men den har hun selvfølgelig valgt å ikke publisere.

• Liker 7
Skrevet
På 5.12.2016 den 21.24, Nutz skrev:

Heltidsjobb i seg selv å sitte hver dag og søke etter realityshows man kan være med på!

Man søker ikke på realityshow, man blir forespurt.

Men tipper TV mediene er inne på slike forum får å se hvem som blir diskutert. For det skaper blest rundt programmet hvis de har med noen som blir omtalt. 

Så er det ikke godt å være en del av folket som sørger for at de får TV-tid. 😁

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, IssaKnife skrev:

Hva synes dere om insta storyen hennes om at følgere som leser blogger som skriver om angst/depresjon blir påvirket til å tro at de har angst/depresjon selv? Svært trangsynt fra noen som har lagt ut om operasjoner og spiseforstyrrelser i det vide og brede... Hvorfor tror hun ikke at det gjelder henne og hennes følgere?? Følte jeg skrev en ganske saklig kommentar på bloggen hennes men den har hun selvfølgelig valgt å ikke publisere.

Jeg forstår budskapet hun ønsker å formidle. Om hun klarer å formidle det, er jeg veldig usikker på.  

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, kahaki skrev:

Jeg forstår budskapet hun ønsker å formidle. Om hun klarer å formidle det, er jeg veldig usikker på.  

Jeg er forsåvidt enig med henne om at man ikke burde romantisere og glorifisere psykisk sykdom som depresjon og angst, men hun fremstår veldig lite reflekter når hun fremlegger det på måten hun gjør. Virker som hun ikke forstår at dette ikke bare gjelder ting som psykisk sykdom men også hennes oppfordring til overforbruk og luksusreiser (som er svært urealistisk og uoppnåelig for 80% av følgerne hennes) i tillegg til hennes evige innlegg om operasjoner og spiseforstyrrelsen hun slet med. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
22 timer siden, IssaKnife skrev:

Hva mener du med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...