Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.3.2017 den 3.30, Vikinggirl skrev:

Ja! Når du dør så må all silikon fjernes før du kan begraves faktisk. Silikoninnlegg varer heller ikke evig, det må byttes etter 10-15 år, minst. 

Du er ikke ferdig utvokst før du er 20 år, og jeg håper INDERLIG du lar være å gjøre noe med kroppen din. Det ser så harry ut!! Vent til du har fått de barna du vil muligens ha en gang, og tenk deg NØYE OM! Silikonpupper blir også hengepupper for huden strekkes. Da vil du trenge både brystløft og eventuelt nye implantater.... Jeg råder deg STERKT fra å investere pengene dine på silikon. 

Hilsen en mamma på 40 som angrer!! Jeg ser på bilder fra etter jeg hadde fått mine 2 barn, og jeg trengte slett ikke silikon! Det var en idiotisk idé, de var flotte som de var! Om jeg hadde fått valgt om igjen så hadde jeg IKKE gjort det!!!!! Never! 

Det er jo fler feil i påstandene dine enn fakta..

Feks,puppene er ikke ferdig utviklet ved 20 år,men etter endt svangerskap.

Det står til å med i svangerskapsboka man får hos jordmor på første kontroll.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.3.2017 den 3.30, Vikinggirl skrev:

Ja! Når du dør så må all silikon fjernes før du kan begraves faktisk. Silikoninnlegg varer heller ikke evig, det må byttes etter 10-15 år, minst. 

Du er ikke ferdig utvokst før du er 20 år, og jeg håper INDERLIG du lar være å gjøre noe med kroppen din. Det ser så harry ut!! Vent til du har fått de barna du vil muligens ha en gang, og tenk deg NØYE OM! Silikonpupper blir også hengepupper for huden strekkes. Da vil du trenge både brystløft og eventuelt nye implantater.... Jeg råder deg STERKT fra å investere pengene dine på silikon. 

Hilsen en mamma på 40 som angrer!! Jeg ser på bilder fra etter jeg hadde fått mine 2 barn, og jeg trengte slett ikke silikon! Det var en idiotisk idé, de var flotte som de var! Om jeg hadde fått valgt om igjen så hadde jeg IKKE gjort det!!!!! Never! 

Kilde på det, takk. Ei venninne av meg med ganske store silikonimplantater døde for et år siden, hennes ble ikke fjernet. 

Jeg har hatt silikon i 15 år og mine henger ikke. Har små implantater da, de henger nok lettere med store. Men jeg var nesten flat, nå er de en liten håndfull som passer resten av kroppen min. Ingen som ser at det er silikon. Jeg angrer ikke, men ville brukt pengene på noe annet idag. Pupper er ikke så viktig lenger og dessuten finnes det jo så mange gode pushup-bher, så under klær ser det ut som man har pupper uansett. Så sånn sett var det bortkastet og ikke ga det meg bedre selvtillit heller selv om jeg trodde det den gang. Jeg fikk livstidsgaranti på mine og har ikke hatt komplikasjoner, håper ikke jeg får det heller. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kommentar om å fjerne brukerdebatten om silikon ble fjernet men brukerdebatten går sin gang enda.....  😐😐😐😐

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Basilen skrev:

Det ser nå virkelig ut som en jente med pupper som ligger sammen med henne.. 

Hvorfor tok ho hjerte over ansiktet? Om det er ho bestevenninna så har man jo sett ho tusen ganger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Smash00 skrev:

Hvorfor tok ho hjerte over ansiktet? Om det er ho bestevenninna så har man jo sett ho tusen ganger 

klikk, oppmerksomhet, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Breakeven skrev:

Desperat oppførsel på jentungen 

Som vanlig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Smash00 skrev:

Hadde vel ikke sminke på seg 😉

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Lokkefuglen jobber videre:

"Det kom brått på meg" (at det var helg)

"Jeg innrømmer det" (at hun shopper for mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Spekulasjoner&hets skrev:

Kilde på det, takk. Ei venninne av meg med ganske store silikonimplantater døde for et år siden, hennes ble ikke fjernet. 

Jeg har hatt silikon i 15 år og mine henger ikke. Har små implantater da, de henger nok lettere med store. Men jeg var nesten flat, nå er de en liten håndfull som passer resten av kroppen min. Ingen som ser at det er silikon. Jeg angrer ikke, men ville brukt pengene på noe annet idag. Pupper er ikke så viktig lenger og dessuten finnes det jo så mange gode pushup-bher, så under klær ser det ut som man har pupper uansett. Så sånn sett var det bortkastet og ikke ga det meg bedre selvtillit heller selv om jeg trodde det den gang. Jeg fikk livstidsgaranti på mine og har ikke hatt komplikasjoner, håper ikke jeg får det heller. 

Kanskje de fjernes hvis man skal kremeres?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, orfeus skrev:

Lokkefuglen jobber videre:

"Det kom brått på meg" (at det var helg)

"Jeg innrømmer det" (at hun shopper for mye)

Helt utrolig 😂😂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Det er mulig. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 10. mars 2017 den 3.30, Vikinggirl skrev:

TUSEN takk for at du ville svare meg :) nå tror jeg at jeg skal tenke mere på det 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, acetosella skrev:

Neste blir vel at hun kommer ut som bifil elns....

Skulle bare mangle :alice:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
7 timer siden, Honey Dew skrev:

Stemmer det, ja. De må fjernes ettersom de eksploderer :Nikke: 

Dette er vel strengt tatt ikke avsporing, ettersom Isabel har silikon og er svært åpen om emnet. Det er dermed naturlig å diskutere det her. Å bruke tid på å kommentere hvorvidt det er brukerdebatt eller ikke er vel unødvendig da det tross alt er moderators jobb. Rapporter heller innlegg dere synes er upassende, så ser mod det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...