Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Onbothsides
6 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Pierre har svart på instagram på det siste bildet han la ut, han er tydeligvis hjemme fra Mexico: "Wow, tror ni verkligen op allt ni läser, det gör mig lite besviken haha :/"

https://www.instagram.com/p/BRCyPf0g-yV/?taken-by=pierree.louis&hl=nb

Enten så må han jo bare legge seg flat å innrømme at han har dumpa henne for å bli med på Paradise - eller så må DE legge seg flat å innrømme det var en bløff! 

Hva er skrevet som ikke er sant hvis det ikke er et PR-stunt? Han kommer til å tape ansikt så det holder og ende om med angstanfall som kompisen sin. Tror sånt er vanlig når man presser seg opp i et hjørne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han har vært i Mexico etter hva han sier. Noe skurrer noe vilt. Lukter pr stunt laaaang vei her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, GlitterGlitter skrev:

Pierre har svart på instagram på det siste bildet han la ut, han er tydeligvis hjemme fra Mexico: "Wow, tror ni verkligen op allt ni läser, det gör mig lite besviken haha :/"

https://www.instagram.com/p/BRCyPf0g-yV/?taken-by=pierree.louis&hl=nb

Barnehagenivå i kommentarfeltet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette harjo skurret veldig lenge. Hvis han har vært på PH så har han ikke vært der særlig lenge, 2-3 uker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
9 minutter siden, jentefranorge skrev:

Dette harjo skurret veldig lenge. Hvis han har vært på PH så har han ikke vært der særlig lenge, 2-3 uker?

5 uker maks, så da vant han iallefall ikke👏🏻 hvis han ikke bare har sittet inne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

Enig. Noe skurrer. Jeg dauer hvis han bare holdt seg inne noen uker og ikke har vært med på Paradise Hotel. Når kommer første episode ut? :P

Hvordan fikk Isabel vite han skulle være med på PH? Sa han det til henne eller hva?

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Rose11 skrev:

Enig. Noe skurrer. Jeg dauer hvis han bare holdt seg inne noen uker og ikke har vært med på Paradise Hotel. Når kommer første episode ut? :P

Hvordan fikk Isabel vite han skulle være med på PH? Sa han det til henne eller hva?

Hun sier hun fant søknadsvideoen hans

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
54 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Hun sier hun fant søknadsvideoen hans

Hmm ok. Fortsatt skeptisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich
På 3/10/2017 den 3.30, Vikinggirl skrev:

Ja! Når du dør så må all silikon fjernes før du kan begraves faktisk. Silikoninnlegg varer heller ikke evig, det må byttes etter 10-15 år, minst. 

Du er ikke ferdig utvokst før du er 20 år, og jeg håper INDERLIG du lar være å gjøre noe med kroppen din. Det ser så harry ut!! Vent til du har fått de barna du vil muligens ha en gang, og tenk deg NØYE OM! Silikonpupper blir også hengepupper for huden strekkes. Da vil du trenge både brystløft og eventuelt nye implantater.... Jeg råder deg STERKT fra å investere pengene dine på silikon. 

Hilsen en mamma på 40 som angrer!! Jeg ser på bilder fra etter jeg hadde fått mine 2 barn, og jeg trengte slett ikke silikon! Det var en idiotisk idé, de var flotte som de var! Om jeg hadde fått valgt om igjen så hadde jeg IKKE gjort det!!!!! Never! 

Her var det mye galt... Silikon brukes ikke lengre. Saltvannsproteser behøver ikke byttes ut i det hele tatt. De kan du ha med i grava.

Jeg har ammet to barn med brystimplantater HELT uten problem. De ser faktisk mer naturlige ut nå. 

 

Ikke for å reklamere for implantater, men Hey - ikke spre løgner og feillære heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Onbothsides skrev:

Slik;

vad e det ni tenkar på faktist? Jag har inte als varit nånn ting Annat enn ærlit med Isabel och hon e jo faktsit inte den samma som jag blev tilsammans med så varfor ska ni kjata sånn om dette snella dere. 

HAHAA elsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De svenske sesongene er en del kortere enn norske. Bare 30 episoder og en dag der, er delt i to episoder. Så han har ikke trengt å være der så lenge. Bare FYI :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PIERRE ER TILBAKE!

Skrevet allerede at man ikke skal stole på alt hva hun sier på instagrammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Sofiegj skrev:

PIERRE ER TILBAKE!

Skrevet allerede at man ikke skal stole på alt hva hun sier på instagrammen.

Yes, we know :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sofiegj skrev:

Når tror man at han kommer med sin versjon? ;)

Sjekk mystoryn hans på snap idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, wishfull skrev:

Sjekk mystoryn hans på snap idag.

 

Ja, så den. Men skjønte ikke helt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wishfull skrev:

Sjekk mystoryn hans på snap idag.

 

Hva heter han på Snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...