Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hvis Pierre virkelig har gjort dette, så håper jeg at alle mennesker boikotter han. Ikke følger han på Instagram. Blogg, YouTube, ser på PH Sverige. Hvis han har gjort alt dette for PH, så er det jo kjendis status og oppmerksomhet han ønsker. Håper han ikke får det.  Har de begge planlagt dette sammen - håper jeg folk boikotter dem begge. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker på Martine jeg, og lurer litt på hva som foregår i hennes hode nå :fnise: om hun er litt skadefro da 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentefranorge skrev:

Hvis Pierre virkelig har gjort dette, så håper jeg at alle mennesker boikotter han. Ikke følger han på Instagram. Blogg, YouTube, ser på PH Sverige. Hvis han har gjort alt dette for PH, så er det jo kjendis status og oppmerksomhet han ønsker. Håper han ikke får det.  Har de begge planlagt dette sammen - håper jeg folk boikotter dem begge. 

Jeg har større behov for å boikotte henne. 

Hun har trødd langt over streken med det hun har lagt ut.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, johma92 skrev:

Tenker på Martine jeg, og lurer litt på hva som foregår i hennes hode nå :fnise: om hun er litt skadefro da 

Tipper hun fryder seg, samtidig som hun egentlig ikke bryr seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LeilaS skrev:

Hvis det et sant, så har jeg ikke ord! Kan de virkelig synke så lavt ved å planlegge noe sånt?Pierre går faktisk med på at han skal være årets douch av en kjæreste og Isabel skal henga han ut på nettet? :hakeslepp: Jeg tror ikke hun har vært gravid. Da hadde hun GARANTERT gått ut med tidligere. 

Selvfølgelig bare bullshitt, men når leserne er 8-15 åringer, så er det ikke dumt..

Og man ligger på 1.plass, og har fått det man er ute etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 22.13, albalbalb skrev:

Ta det ut? Må man ta det ut

Ja! Når du dør så må all silikon fjernes før du kan begraves faktisk. Silikoninnlegg varer heller ikke evig, det må byttes etter 10-15 år, minst. 

Du er ikke ferdig utvokst før du er 20 år, og jeg håper INDERLIG du lar være å gjøre noe med kroppen din. Det ser så harry ut!! Vent til du har fått de barna du vil muligens ha en gang, og tenk deg NØYE OM! Silikonpupper blir også hengepupper for huden strekkes. Da vil du trenge både brystløft og eventuelt nye implantater.... Jeg råder deg STERKT fra å investere pengene dine på silikon. 

Hilsen en mamma på 40 som angrer!! Jeg ser på bilder fra etter jeg hadde fått mine 2 barn, og jeg trengte slett ikke silikon! Det var en idiotisk idé, de var flotte som de var! Om jeg hadde fått valgt om igjen så hadde jeg IKKE gjort det!!!!! Never! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X
11 minutter siden, Vikinggirl skrev:

Ja! Når du dør så må all silikon fjernes før du kan begraves faktisk. Silikoninnlegg varer heller ikke evig, det må byttes etter 10-15 år, minst. 

Du er ikke ferdig utvokst før du er 20 år, og jeg håper INDERLIG du lar være å gjøre noe med kroppen din. Det ser så harry ut!! Vent til du har fått de barna du vil muligens ha en gang, og tenk deg NØYE OM! Silikonpupper blir også hengepupper for huden strekkes. Da vil du trenge både brystløft og eventuelt nye implantater.... Jeg råder deg STERKT fra å investere pengene dine på silikon. 

Hilsen en mamma på 40 som angrer!! Jeg ser på bilder fra etter jeg hadde fått mine 2 barn, og jeg trengte slett ikke silikon! Det var en idiotisk idé, de var flotte som de var! Om jeg hadde fått valgt om igjen så hadde jeg IKKE gjort det!!!!! Never! 

Silikonproteser i dag er ment til å vare hele livet, selv om noen må bytte de etter rundt 20 år. Men å si 10-15 år minst er å overdrive/fra gammelt av. Og så vil jeg gjerne se dokumentasjon på dette med å fjerne protesene før begravelse? Det har jeg aldri hørt om, og fant ingenting ved å google kjappt heller. Det nærmeste jeg kom var at man ikke tillater kremering om vedkommende har silikon fordi de eksploderer eller noe i den duren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Galaxy X skrev:

Silikonproteser i dag er ment til å vare hele livet, selv om noen må bytte de etter rundt 20 år. Men å si 10-15 år minst er å overdrive/fra gammelt av. Og så vil jeg gjerne se dokumentasjon på dette med å fjerne protesene før begravelse? Det har jeg aldri hørt om, og fant ingenting ved å google kjappt heller. Det nærmeste jeg kom var at man ikke tillater kremering om vedkommende har silikon fordi de eksploderer eller noe i den duren. 

Tror du silikonpupper blir oppløst i jorda? Jeg vet at de må fjernes ved død. Ferdig snakka. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
2 timer siden, Vikinggirl skrev:

Tror du silikonpupper blir oppløst i jorda? Jeg vet at de må fjernes ved død. Ferdig snakka. 

Oi, så modent. Jeg spurte bare et enkelt spørsmål jeg faktisk var nysgjerrig på. Men okeidokei :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Galaxy X skrev:

Silikonproteser i dag er ment til å vare hele livet, selv om noen må bytte de etter rundt 20 år. Men å si 10-15 år minst er å overdrive/fra gammelt av. Og så vil jeg gjerne se dokumentasjon på dette med å fjerne protesene før begravelse? Det har jeg aldri hørt om, og fant ingenting ved å google kjappt heller. Det nærmeste jeg kom var at man ikke tillater kremering om vedkommende har silikon fordi de eksploderer eller noe i den duren. 

Aldri hørt om noe sånt jeg heller. Jeg har hatt silikon i snart 9 år og puppene har ikke begynt å henge. De kan begynne henge etterhvert hvis du velger velger store implantater. At noen synes det er stygt og harry bryr jeg ingenting om :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, smalls skrev:

Aldri hørt om noe sånt jeg heller. Jeg har hatt silikon i snart 9 år og puppene har ikke begynt å henge. De kan begynne henge etterhvert hvis du velger velger store implantater. At noen synes det er stygt og harry bryr jeg ingenting om :) 

Det er Harry hvis de er altfor store og ikke passer til resten av kroppen. Nå snakket jeg til en 13 åring som vil bruke konfirmasjonspengene sine på silikon her !!! Men for all del, normaliser det, og forsvar det...

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det må byttes etter 10-15 år komme jo veldig ann på... de sier de har livsagaranti og skal vare livet ut, men mange får kapsel dannelse etter nemdling 10-15 år, puppene begynne rå henge og endre form - spesielt hvis man har fylt inn mye, brukt dålrig støtte det første året eller fått barn. Mange får komplikasjoner.  Noen har de livet ut:) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte jeg ble drept av Isabel i natt :(Vi kom med samme kjole på fest og sa jeg måtte gå hjem å bytte kjole. Jeg nektet og hun drepte meg. :fnise: 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være slik at IR valgte å ikke ta opp dette før han hadde dratt, fordi hun visste at han ikke kunne si noe? Hun sier hun også fant videoen han sendte inn til PH sverige.. hvorfor vil hun ikke svare på hvordan hun fant den? og når fant hun den? 

Er faktisk helt hårreisende at hun ble så lei seg av at Ariel la ut screenshots av IR som var en hjerteløs person + Martine som la ut om at hun og Pierre hadde hatt sex, for å så gjøre dette... Såret eller ei, bestem deg for hva du synes er riktig å gjøre mot andre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å tro at dette er sant, IR har ropt ulv ulv for mange ganger. Har heller ingen respekt for at hun kaster Pierre under bussen når han selv ikke får mulighet å forsvare seg. Det er så feig handling. Det gir kun 1 side av saken og jeg kjøper det ikke. IR er dronningen av drama. Alt for klikk og penger.

Om det hele stemmer, så er det sjebnens ironi at hun nå står uten Pierre og bestevenninna hun stjal han fra. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rose11
49 minutter siden, Smash00 skrev:

Fått seg ny kjæreste??

Sjekk siste mystory av en fyr i senga 

Har hun plutselig fått seg kjæreste nå? Hjelpes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...