Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11

Beste er vel bare å vente og se. Jeg lurer på hva Pierre kommer til å tenke når han får vite at Isabel snakket dritt om han på bloggen da han var i Mexico. Det er skikkelig råttent gjort! Han har null mulighet til å forsvare seg. Men hun må jo melke dette for alt det er verdt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremdeles 100% sikker på at dette er et avtalt stunt! Og tenker at grunnene er som følger:

1) Han er med på Paradise 

2) De skal begge delta i "Ex on the beach"

3) Flere klikk! Mere penger i kassa! Holde bloggen aktuell nå når det kommer inn et nytt kull med bloggere på PH.

Jeg et helt sikkert på at hele "bruddet" er et oppkonstruert stunt for å tjene penger, komme seg på et realityshow og holde seg aktuelle.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Fremdeles 100% sikker på at dette er et avtalt stunt! Og tenker at grunnene er som følger:

1) Han er med på Paradise 

2) De skal begge delta i "Ex on the beach"

3) Flere klikk! Mere penger i kassa! Holde bloggen aktuell nå når det kommer inn et nytt kull med bloggere på PH.

Jeg et helt sikkert på at hele "bruddet" er et oppkonstruert stunt for å tjene penger, komme seg på et realityshow og holde seg aktuelle.

Altså såpass lavt kan ho ikke synke. Men leserne hennes er jo 10 år, og de skjønner jo naturlig nok ikke tegninga

Det er ikke lov å være med på PH og EX i samme år så det skjer ikke.

Endret av Smash00
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
11 timer siden, verpesyk skrev:

Det kan jo tenkes at de begge har spydd ut at de elsker hverandre, kun fordi de tror det og fordi de forventer det. Jeg hadde flørt som sa det etter en uke - fyren ante ikke hva det betyr eller hva han sa. 

😂😂 Lo høyt av den siste setningen, takk for kaffen i vrangen.

Men dette kan nok være et forhold hvor den ene elsker pengene og lettheten mens den andre tenker at det må vel være sånn når vi først har starta dette styret etter ph,utroskap og drama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smash00 skrev:

Altså såpass lavt kan ho ikke synke. Men leserne hennes er jo 10 år, og de skjønner jo naturlig nok ikke tegninga

Det er ikke lov å være med på PH og EX i samme år så det skjer ikke.

Jo, såpass lavt kan de synke! De har ingen jobb eller utdannelse. De er helt avhengig av den bloggen for å opprettholde livsstilen. Blir spennende å se hva som skjer, men jeg er overbevist om at dette er planlagt fra dem begge.

Og nå mente jeg deltagelse på enten PH eller EXOTB siden du ikke skjønte det. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette viser seg å være et stunt så er det faen meg å synke LAVT. Det skulle ikke vært mulig en gang å synke SÅ lavt. Tenker de ikke konsekvenser av noen ting? Hvis dette er et stunt så håper jeg Pierre blir sendt ut av Paradise etter første uke, slik at hele stuntet deres går i dass, og Pierre kommer hjem med 0 kroner i bagasjen. Så kan de sitte der begge to og ha driti på draget.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke bruddet er et konstruert.

Jeg tror forholdet var konstruert. Fordi at det er viktig med fasade, fasade, fasade. Og trygge, lykkelig par har ikke behov for å rope og hoie så høyt om hvor perfekte de er sammen.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har hatt ett turbulent forhold så ikke så rart at den ene er mer klar til å gå videre enn den andre da dette har ligget i kortene lenge. Jeg tok selv 2 år for å komme ut av ett forhold. Vi var begge enige, men skrittet var vanskelig så ingen av oss kom noen vei. En uke var kjempe bra, en annen grusom. Vi var veldig glade i hverandre, men dårlig match i den vanlige hverdagen. Da jeg endelig tok skrittet var jeg egentlig ferdig for lenge siden så folk reagerte nok at både jeg og han gikk videre før jeg hadde klart å finne med sted å bo, men vi hadde prøvd og det funket ikke så synes ikke Pierre er så gal hun skal ha det til. Eksen min hadde nok også villet beholdt barnet vårt hvis jeg ble på vei en måned før vi gikk fra hverandre. Greit at det med Paradise er drøyt, men nå vet vi ikke hans versjon. Kun hennes spekulasjoner. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne høre Pierre sin versjon. Tenker den et ganske annerledes enn Isabel sin

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt å putte inn adlinks i et sånt innlegg. Det blir så.. feil?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig om ingen av hans nære venner reagerer på hennes oppførsel om dette stemmer. 

Broren f.eks. Hvis noen hadde gått slik ut i media om min søster, hadde jeg kontaktet media for å få stopp på dette. 

Derfor er jeg veldig i tvil på om alt hun skriver er sant, og at dette er et pr-stunt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever han ikke av pranks da ? 🙈😜. Blir bra YouTube episode av dette .. 

Nei synes oppriktig synd på henne om hennes versjon er riktig .. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Møffa skrev:

Lever han ikke av pranks da ? 🙈😜. Blir bra YouTube episode av dette .. 

Nei synes oppriktig synd på henne om hennes versjon er riktig .. 

Synes mer synd i henne om der ikke er sant, for da har hun virkelig synket lavt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og at Pierre dumpet henne for Paradise tar jeg som om at muligheten ga han ett ekstra push i den veien han allerede var på. Kjipt ja. Overraskende nei. Noen ganger må en eller annen mulighet komme for at vi endelig skal klare å komme oss ut av ett forhold som ikke er bra og jeg har ingen tro på at Paradise datt i fanget hans og mistet derfor plutselig alle følelser. Han har nok tenkt på dette flere ganger (uten å være voksen nok til å prate med Isabell om dette. Virker slik ut fra hva hun skriver).

Jeg har også vært i ett forhold hvor jeg ble dumpet og det kom ikke som ett sjokk at ha hadde fått følelser for noen andre. Eller jo, først, men ikke etter følelser og tanker hadde sunket inn. Vi hadde hatt det veldig bra, men gikk fra å være kjærester til bare venner, så siden vi ikke hadde barn så var det ikke nok til at vi ønsket å holde på det vi hadde i "vær og vind". Så da han kom hjem og sa han hadde fått følelser for noen andre så ble jeg jo lei meg, men syntes likevel ikke det var rart selv om vi fremdeles sa elsker deg når vi dro ut. Han hadde nok tenkt tanken flere ganger om han skulle gå ut av forholdet. Det hadde jeg også gjort noen ganger, men siden vi ikke hadde problemer og var venner så var det ikke enkelt nok. Så da han møtte henne så kjente han nok på kroppen at nå ville han ha den forandringen, og trengte det. Det var helt OK. Han hadde nok ikke planlagt at dette skulle skje, men plutselig skjer noe som man kan kjenne på og man klarer å ta valget man har slitt med tidligere. Så for meg ser det ut som Pierre trengte en mulighet til å "rømme" for å klare å ta avgjørelsen hvor han ville ut av forholdet. 

Sier ikke at Isabell ha blitt behandlet fair her og det var sikkert noe som kunne blitt gjort bedre (av begge to), men vi er bare mennesker. Vi takler ting forskjellig og vi ønsker mange ganger at vi hadde gjort ting andelenes, men noen ganger gjør vi ting på en kjip måte for å klare å gå en annen vei. Synes ikke Pierre trenger å bli slaktet. Slik jeg ser det så er ikke den ene bedre enn den andre. Tipper Martine ler høyt inni seg :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Selv om det er noe som skurrer høyere enn en FM-radio så tenker jeg: hvis virkelig Pierre har latt som han elsker Isabel og utnyttet henne, både følelsesmessig og økonomisk, så syns jeg faktisk synd i henne. 

Selv om hun kanskje fortjener å møte seg selv i døren så er nok dette hardt for en jente som er så plaget av dårlig selvfølelse fra før. Og det er jo ikke sånn man går å fryder seg over. Så, hvis Isabel leser her så håper jeg hun er veldig ærlig og ikke driter seg ut nå. Når hun får litt sympati til og med fra meg så er det dumt om hun lyver. Og hun må virkelig holde seg alene en stund og droppe de partyvenninnene før de også begynner å utnytte henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Onbothsides skrev:

Selv om det er noe som skurrer høyere enn en FM-radio så tenker jeg: hvis virkelig Pierre har latt som han elsker Isabel og utnyttet henne, både følelsesmessig og økonomisk, så syns jeg faktisk synd i henne. 

Selv om hun kanskje fortjener å møte seg selv i døren så er nok dette hardt for en jente som er så plaget av dårlig selvfølelse fra før. Og det er jo ikke sånn man går å fryder seg over. Så, hvis Isabel leser her så håper jeg hun er veldig ærlig og ikke driter seg ut nå. Når hun får litt sympati til og med fra meg så er det dumt om hun lyver. Og hun må virkelig holde seg alene en stund og droppe de partyvenninnene før de også begynner å utnytte henne. 

Jeg har hatt vonde følelser lenge når det gjelder Isabel og Pierre. Hun har postet så mange bilder av dem sammen og på alle bildene har P et fraværende uttrykk i ansiktet. Det var ikke noe kjærlighet å spore i ansiktet hans, mens IR har sett helt betatt ut.

Jeg har også en uggen følelse når jeg har lest innleggene hennes om den sterke kjærligheten dem imellom. Mennesker som skriver slike voldsomme ting, er ikke bare usikre på seg selv. De er usikre på forholdet også.

Uansett hvor lite vi liker IR, synes jeg at vi burde føle litt med henne og kommer det opp at bruddet har vært spill for galleriet, kan vi ta det derfra.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Onbothsides
17 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har hatt vonde følelser lenge når det gjelder Isabel og Pierre. Hun har postet så mange bilder av dem sammen og på alle bildene har P et fraværende uttrykk i ansiktet. Det var ikke noe kjærlighet å spore i ansiktet hans, mens IR har sett helt betatt ut.

Jeg har også en uggen følelse når jeg har lest innleggene hennes om den sterke kjærligheten dem imellom. Mennesker som skriver slike voldsomme ting, er ikke bare usikre på seg selv. De er usikre på forholdet også.

Uansett hvor lite vi liker IR, synes jeg at vi burde føle litt med henne og kommer det opp at bruddet har vært spill for galleriet, kan vi ta det derfra.

Ja jeg har sagt det hele tiden at han virker som en særdeles lite smart unggutt, uten skrupler og med minimalt av modenhet. Bare å henge sammen den blonde deltakeren fra i fjor som tror han er konge tyder på at man hsr et sosialiseringsproblem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette liksom kom som et sjokk, hva er forklaringen på dette bildet:

https://imgur.com/a/N0qbm

Bildet lagt ut 11 januar er fra når han var med på PH Norge. Han har skrevet "soon", og hun har kommentert under med kyssemunn. Som sagt, I still don't buy it 😉 Tenker dette har de visst om en stund, og så sitt snitt til å tjene mer penger.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Hvis dette liksom kom som et sjokk, hva er forklaringen på dette bildet:

https://imgur.com/a/N0qbm

Bildet lagt ut 11 januar er fra når han var med på PH Norge. Han har skrevet "soon", og hun har kommentert under med kyssemunn. Som sagt, I still don't buy it 😉 Tenker dette har de visst om en stund, og så sitt snitt til å tjene mer penger.

Hun skrev at det var fordi de egentlig skulle til Thailand.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...