Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Isabell har akkurat lagt ut et innlegg om en tragisk ulykke som skjedde på fredag. Noen som vet hva som har skjedd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

21 timer siden, Cocogirl skrev:

Hva kan man si om Isabel Raad? Hun er perfekt bare!

Deg om det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, WhiteSwan skrev:

Deg om det.

Hva skal det bety? Utdyp deg mer er du snill. Og har du hørt om sarkasme? 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/7/2020 at 6:05 AM, Cocogirl said:

Hva kan man si om Isabel Raad? Hun er perfekt bare!

Ingen er perfekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg synes det skal bli interessant å følge influencere fremover. Tok en titt innom bloggen til IR og ser at hun er en av dem som fortsetter ufortrødent med å pushe forbruk. Første innlegg i karantene etter en nokså uforsvarlig utenlandstur, er det fokus på rabattkoder. 

Hun skriver at hun viser frem det hun har klikket hjem; ikke mindre enn 24 ting. Alt med annonselenker. Tror man på dette? Eller er det løgn i vinnings hensikt?

Med de økonomisk usikre tidene influencerne går i møte, virker det merkelig å blodhandle på denne måten. Jeg synes det er lite troverdig, og jeg synes det er synd at hun fronter et såpass uansvarlig forbruk. Jeg synes også det er rimelig drøyt dersom hun regelrett lyver for leserne, slik at hun kan tjene penger på annonselenker. 

Folk permitteres over en lav sko, så det er grunn til å tro at det blir færre klikk på annonselenkene fra kjerneleserne. Men hos IR er det business as usual. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
2 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg synes det skal bli interessant å følge influencere fremover. Tok en titt innom bloggen til IR og ser at hun er en av dem som fortsetter ufortrødent med å pushe forbruk. Første innlegg i karantene etter en nokså uforsvarlig utenlandstur, er det fokus på rabattkoder. 

Hun skriver at hun viser frem det hun har klikket hjem; ikke mindre enn 24 ting. Alt med annonselenker. Tror man på dette? Eller er det løgn i vinnings hensikt?

Med de økonomisk usikre tidene influencerne går i møte, virker det merkelig å blodhandle på denne måten. Jeg synes det er lite troverdig, og jeg synes det er synd at hun fronter et såpass uansvarlig forbruk. Jeg synes også det er rimelig drøyt dersom hun regelrett lyver for leserne, slik at hun kan tjene penger på annonselenker. 

Folk permitteres over en lav sko, så det er grunn til å tro at det blir færre klikk på annonselenkene fra kjerneleserne. Men hos IR er det business as usual. 

 

 

Er ikke det helt naturlig? Influensere lever jo av annonseinntekter på lik linje som alle andre bedrifter. Jeg spammes jo ned av salg på sims 4, gaming pc fra Elkjøp og abbonement på lydbok fra Storytel og hundrevis av reklamer for klesbutikker. De fleste bedrifter annonserer produkter som står i stil til situasjonen nå (treningsutstyr til hjemmet fra «overalt» feks). Hun må vel prøve å holde inntekten oppe som alle de andre bedriftene 🤷🏼‍♀️. Også er det en kjent sak at mange tyr til internettshopping når de er påtvungen å være hjemme i kjedsomhet (meg selv inkludert). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
1 time siden, Plannergirl skrev:

Er ikke det helt naturlig? Influensere lever jo av annonseinntekter på lik linje som alle andre bedrifter. Jeg spammes jo ned av salg på sims 4, gaming pc fra Elkjøp og abbonement på lydbok fra Storytel og hundrevis av reklamer for klesbutikker. De fleste bedrifter annonserer produkter som står i stil til situasjonen nå (treningsutstyr til hjemmet fra «overalt» feks). Hun må vel prøve å holde inntekten oppe som alle de andre bedriftene 🤷🏼‍♀️. Også er det en kjent sak at mange tyr til internettshopping når de er påtvungen å være hjemme i kjedsomhet (meg selv inkludert). 

Tror du på narrativet hennes om at hun har kjøpt alle 24 produkter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
4 minutter siden, CecilieX skrev:

Tror du på narrativet hennes om at hun har kjøpt alle 24 produkter? 

Godt mulig det. Men siden hun har et samarbeid med Nelly må det merkes uansett, og hvorfor ikke da legge til annonselenker for å sikre inntekten? Jeg ville gjort det samme 🤷🏼‍♀️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
3 minutter siden, Plannergirl skrev:

Godt mulig det. Men siden hun har et samarbeid med Nelly må det merkes uansett, og hvorfor ikke da legge til annonselenker for å sikre inntekten? Jeg ville gjort det samme 🤷🏼‍♀️  

Jeg synes det er uredelig å lyve til leserne om kjøp, dersom det ikke stemmer. 

Jeg synes det vitner om dumskap dersom det stemmer og hun faktisk har kjøpt alt dette. Hun kan da umulig ha skjønt hvilke usikre tider influencerbransjen går inn i. Kjøpekraften til de fleste vil gå ned, det vil definitivt påvirke lesernes klikk på annonselenker. Arbeidsledigheten vil stige på grunn av konkurser og nedbemanning. Og bare tiden vil vise hva som vil skje med den norske krona, og hvilke konsekvenser det vil ha for verdien av pengene våre. 

Å sitte hjemme og nettshoppe vanvittige mengder er det siste man bør oppfordre til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, CecilieX skrev:

Tror du på narrativet hennes om at hun har kjøpt alle 24 produkter? 

Jeg tror ikke på det. Flere år siden jeg skrev til henne at hun heller burde skrive klær hun synes er fine eller noe slikt. Uansett om hun kjøpte alt i alle lenkene eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå reklamerer hun igjen for kidsbrandstore. Dette må da være med på å skape kroppspress, når en 25 årig blogger reklamerer for klær til barn og ungdom. Klart du er ung som 25 årig, men ungdom er du ikke. Ikke mange jenter i 20 årene som kan klemme seg ned i størrelse 158-172 heller. Ikke skjønner jeg at butikken ser noen verdi i å la en voksen dame promotere dem - må da være bedre med en i rette aldersgruppe? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
49 minutter siden, Dragonheart skrev:

Nå reklamerer hun igjen for kidsbrandstore. Dette må da være med på å skape kroppspress, når en 25 årig blogger reklamerer for klær til barn og ungdom. Klart du er ung som 25 årig, men ungdom er du ikke. Ikke mange jenter i 20 årene som kan klemme seg ned i størrelse 158-172 heller. Ikke skjønner jeg at butikken ser noen verdi i å la en voksen dame promotere dem - må da være bedre med en i rette aldersgruppe? 

Enig med deg, og synest det er usmakelig at hun reklamerer for dem. Lett å tråkke feil men, dette burde hun ha tenkt på før hun takket ja. Dette vil bare følge til kroppspress for dem som er i 20årene. Trist rett å slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sausedyret
2 timer siden, Jegserdeg skrev:

Enig med deg, og synest det er usmakelig at hun reklamerer for dem. Lett å tråkke feil men, dette burde hun ha tenkt på før hun takket ja. Dette vil bare følge til kroppspress for dem som er i 20årene. Trist rett å slett.

Er i 20årene. Vil tro jeg er i demografen til Raad selvom jeg synes innholdet hennes er ganske kjedelig og litt barnslig og overfladisk så mulig jeg begynner å bli for gammel. Jeg kan bare snakke for meg selv her men jeg blir IKKE påvirka av reklameringen hennes for barneklær. Tanken på å handle klær ment for folk tenåringene frister ikke og synes generelt de klærne er ganske tacky. Mine venner i 20årene er enige så noe kroppspress føler jeg ikke hun bidrar til der. Mulig hun heller når ut til sin yngre demograf som faktisk er tenåringer, og da kan man vel heller diskutere om kjøpepress er så veldig lurt å lære yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...