Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ho skal være med på «skal vi danse» lurer på hvordan det går! Blir spennende å følge!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte akkurat på det i går da hun skrev at i dag ble det avslørt det hun har gledet seg til lenge 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri trodd hun ville være med på SVD. Siden hun har sagt tidligere hun hater å trene. SVD må man i hardtrening, så blir spennende å se hvordan hun gjør det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere sesonger siden jeg sluttet å følge med på SVD, men artig for henne at hun skal være med der. Tenker at hun da får orden på treningen sin også (hun har vel hatt et ønske om å få inn en rutine, men ikke helt funnet motivasjonen og gjennomføringsevnen) 

Lykke til ! 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/3/2019 at 11:29 PM, Twinkle~ said:

Er ufattelig sjalu på at hun spiser så mye dritt, trener så lite men likevel har den kroppen🤷‍♀️

Det finnes ikke en kroppsdel som ikke er operert da, husk det. Fettsugd der det trengs og fylt på der det manglet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Nutz skrev:

Det finnes ikke en kroppsdel som ikke er operert da, husk det. Fettsugd der det trengs og fylt på der det manglet.

Armene, ryggen eller leggene er vel ikke operert. Husk det 🤪

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Armene, ryggen eller leggene er vel ikke operert. Husk det 🤪

Man fettsuger ofte flankene bak for å hente fett 😉

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, kahaki skrev:

Man fettsuger ofte flankene bak for å hente fett 😉

Jo men hun har kanskje fettsugd lår og mage litt for å fylle på rumpa, men det er hovedsakelig implantat i rumpa. Det har hun sagt. Pluss hun er veldig petit og tynn fra naturen sin side. Så ikke såå mye fett å hente 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 7.59, Cocogirl skrev:

Hun er med på boligjakten 😀 

Hvor ser man den episoden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cocogirl skrev:

Viaplay 😁

Den ligger ikke hos meg. Finner bare 4 episoder fra sesong 8, og ingen er med IR. Og ingen ny sesong som jeg kan se,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Malika skrev:

Den ligger ikke hos meg. Finner bare 4 episoder fra sesong 8, og ingen er med IR. Og ingen ny sesong som jeg kan se,

Programmet kommer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
38 minutter siden, Dottie skrev:

Er spent på hva hun har opplevd nå! 

Jeg også! Hun har jo kommer ut med bok og er nå med i SVD. Tenker det kan være en egen serie eller kolleksjon av noe slag. Venter i spenning 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette men IR er faktisk ei herlig jente. Står på, er ekte og bygger steg for steg sitt eget brand. Ja hun har operert det ene og det andre....ikke bra. Men likevel hvis en ser totalen av hennes bakgrunn er det jammen meg godt gjort og en kan forstå hennes oppmerksomhetsjag. 

Veldig mange mennesker med vanskelige oppvekster streber etter å bli sett og tar dermed valg som de senere ofte angrer på. Spent på hva hun har fått tilbud om nå ja.....Nelly burde belønne henne på et vis for få promoterer dem som hun gjør. Hovedinntekten hennes kommer jo derfra og salg som gjøres via hennes linker. 

Kanskje egen serie? Hm

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er at boken skal filmatiseres. Altså en film om hennes liv fra hun var liten, fram til bloggsuksess og nykjøpt leilighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Littlewoman skrev:

Jeg hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette men IR er faktisk ei herlig jente. Står på, er ekte og bygger steg for steg sitt eget brand. Ja hun har operert det ene og det andre....ikke bra. Men likevel hvis en ser totalen av hennes bakgrunn er det jammen meg godt gjort og en kan forstå hennes oppmerksomhetsjag. 

Veldig mange mennesker med vanskelige oppvekster streber etter å bli sett og tar dermed valg som de senere ofte angrer på. Spent på hva hun har fått tilbud om nå ja.....Nelly burde belønne henne på et vis for få promoterer dem som hun gjør. Hovedinntekten hennes kommer jo derfra og salg som gjøres via hennes linker. 

Kanskje egen serie? Hm

 

Jeg er enig. Jeg har snudd endel når det gjelder IR, hun fremstår mer moden og reflektert for meg, fortsatt ung.. jada, men da skal hun da faen meg få lov til å være. Digger at hun gjør noe med livet sitt på en positiv måte. Liker at det er bein i nesa på henne og at hun likevel virker/fremstår som en hyggelig person. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått et bedre og bedre inntrykk av henne jeg også.

Hun er ung, har mye å lære og har et enormt forbruk. Men personlighetsmessig tror jeg faktisk hun er veldig fin å ha som venn f.eks.

Noen som vet hva leiligheten hennes kostet? Hun har jo leid for nærmere 30.000,-/mnd før, så hun har råd til stort lån dersom banken ser på inntekten hennes som sikker osv.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...