Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa
39 minutter siden, thejohan skrev:

Nå har jeg zooma og zooma og ser ingen strek der det skal være en strek? Skal det ikke være + i største ruta? Ser ikke skyggestrek engang 🙈

 

Vel, da jeg var gravid, var den akkurat sånn tidlig. Svak, positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thejohan
2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Vel, da jeg var gravid, var den akkurat sånn tidlig. Svak, positiv. 

Ikke mine. Heldigvis. Jeg trengte ikke tyde mine, for de var så veldig positive med en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
På 11.7.2019 den 23.32, thejohan skrev:

Ikke mine. Heldigvis. Jeg trengte ikke tyde mine, for de var så veldig positive med en gang. 

Tester man tidlig nok, viser den svaaakt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun har kuttet ut assistenten da det ikke var behov lenger. Hører ikke noe om assistenter hos de andre bloggerne heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
På 11.7.2019 den 20.33, Uglesjel skrev:

Den er ikke positivt. Hadde den vært det så ville det ha vært litt mer synlig en bare svak,men positivt.

Altså...Enten så produserer man graviditetshormoner eller så gjør man det ikke. Hvis streken er svak så er hun jo gravid okke som (har ikke sett bildet). Man produserer ikke gravidhormoner med mindre man ER gravid. Men sikkert ikke hennes test, forhåpentligvis bare clickbait.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2019 den 11.59, Justlooking skrev:

Ser hun har kuttet ut assistenten da det ikke var behov lenger. Hører ikke noe om assistenter hos de andre bloggerne heller?

SE har assistent. Tror det er flere av de store som også har det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, allesote skrev:

SE har assistent. Tror det er flere av de store som også har det :)

Hørte om assistent for SE og pilotfrue, men har de det fortsatt? Ville de ikke skrevet om de og oppdatert hyppigere om de fortsatt har? Har aldri skjønt dette behovet deres og om de viser en ukeplan eller noe så går lite av den til jobb men mye til egenpleie. Den «jobben» må de nesten ta selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Justlooking skrev:

Hørte om assistent for SE og pilotfrue, men har de det fortsatt? Ville de ikke skrevet om de og oppdatert hyppigere om de fortsatt har? Har aldri skjønt dette behovet deres og om de viser en ukeplan eller noe så går lite av den til jobb men mye til egenpleie. Den «jobben» må de nesten ta selv 😊

Se har iallfall fortsatt :) Mye av jobben til assistentene går vel ut på å lese/svare på mail og luke ut useriøse samarbeidspartnere. Regner med de også tar seg av organiseringen rundt samarbeid og hjelper til med posting på sosiale medier!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, allesote skrev:

Se har iallfall fortsatt :) Mye av jobben til assistentene går vel ut på å lese/svare på mail og luke ut useriøse samarbeidspartnere. Regner med de også tar seg av organiseringen rundt samarbeid og hjelper til med posting på sosiale medier!

Blir det da noe igjen å jobbe med for selve bloggeren 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Justlooking skrev:

Blir det da noe igjen å jobbe med for selve bloggeren 😊

Ja, frisørbesøk tar sin tid 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 23.49, Lizbeth skrev:

Ja, frisørbesøk tar sin tid 🙂

Vær hyggelig da. Ta denne jenten for eksempel. Hun har vært med på 3 TV-programmer, og et show, som jeg husker i farten, og hun har gitt ut en bok. Thats IT! 

Om hun skal klare seg videre i blogglivet, må hun nesten opprettholde inntekten sin, fasaden. Hun må ha fine negler, fine vipper, fint hår, fine tenner, fine klær, sko osv! Hun må ha fine ferieturer, fine middager, og fine bilder! 

Om ikke hun hadde hatt alt dette, ville ikke bloggingen fungert. Pluss at bloggen må gå videre, så hun har intervjuer, og møter. Slikt tar jo tid! Pluss å få bra blogginnlegg, snap og insta. Dette skal oppdateres ofte! 

Skjønner at det kan bli mye, når mall-boksen fylles, telefonen ringer, osv. Sier ikke at jeg skjønner hvordan folk gidder å ha en slik jobb, men om dette var min jobb, og mitt levebrød, ville jeg blitt sliten. Jeg syns det er kjedelig og tidkrevende å ta på pudderføundation og mascara før jobb, og hender jeg dropper det.. disse må sminke seg i fler timer om dagen for ikke å få stygge kommentarer om utseendet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Summ skrev:

Vær hyggelig da. Ta denne jenten for eksempel. Hun har vært med på 3 TV-programmer, og et show, som jeg husker i farten, og hun har gitt ut en bok. Thats IT! 

Om hun skal klare seg videre i blogglivet, må hun nesten opprettholde inntekten sin, fasaden. Hun må ha fine negler, fine vipper, fint hår, fine tenner, fine klær, sko osv! Hun må ha fine ferieturer, fine middager, og fine bilder! 

Om ikke hun hadde hatt alt dette, ville ikke bloggingen fungert. Pluss at bloggen må gå videre, så hun har intervjuer, og møter. Slikt tar jo tid! Pluss å få bra blogginnlegg, snap og insta. Dette skal oppdateres ofte! 

Skjønner at det kan bli mye, når mall-boksen fylles, telefonen ringer, osv. Sier ikke at jeg skjønner hvordan folk gidder å ha en slik jobb, men om dette var min jobb, og mitt levebrød, ville jeg blitt sliten. Jeg syns det er kjedelig og tidkrevende å ta på pudderføundation og mascara før jobb, og hender jeg dropper det.. disse må sminke seg i fler timer om dagen for ikke å få stygge kommentarer om utseendet. 

Jeg trodde at jeg skrev i en annen tråd (om en annen blogger) her. Jeg er enig med deg når det kommer til nettopp Isabel, hun jobber langt mer enn mange andre bloggere (inkl. den jeg trodde jeg kommenterte i tråden til). 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Slutt med kjæresten regner jeg med... 

på spørsmål om hvordan hun får langdistanseforhold til å fungere, svarer hun at hun ikke er den beste å spørre, på insta story. 

Begge har også sluttet å følge hverandre. Syns det egentlig er litt trist for det virket som hun var så veldig lykkelig med ham! 😊 ikke lett å bo så langt unna hverandre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, BeautyB skrev:

Slutt med kjæresten regner jeg med... 

på spørsmål om hvordan hun får langdistanseforhold til å fungere, svarer hun at hun ikke er den beste å spørre, på insta story. 

Begge har også sluttet å følge hverandre. Syns det egentlig er litt trist for det virket som hun var så veldig lykkelig med ham! 😊 ikke lett å bo så langt unna hverandre! 

Var det avstandsforhold? For det kan funke, men kan også ødelegge forholdet helt. Avstandsforhold er ikke for alle. Jeg hadde aldri klart det. Dumt at det ble slutt da. 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, smalls skrev:

Var det avstandsforhold? For det kan funke, men kan også ødelegge forholdet helt. Avstandsforhold er ikke for alle. Jeg hadde aldri klart det. Dumt at det ble slutt da. 

Enig! 

Han bor i London. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, BeautyB skrev:

Enig! 

Han bor i London. 

Oi, ja DA blir det vanskelig. Bor ikke i samme land en gang. Men dumt det tok slutt. Han virket mye bedre enn party svensken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ikke han også influencer? 

Ser ikke for meg at det kan være så lett å være et nyforelsket par når begge lever av at "fans" og fremmede syns de deilige og "goals" på nett. 

Veldig trist hvis det er slutt da. Av bloggere syns jeg hun er ganske profesjonell og virker snill. Overforbruket og kroppsfokuset er ikke min greie, men hun er bra på mye. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ufattelig sjalu på at hun spiser så mye dritt, trener så lite men likevel har den kroppen🤷‍♀️

Endret av Twinkle~
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2019 den 13.06, smalls skrev:

Oi, ja DA blir det vanskelig. Bor ikke i samme land en gang. Men dumt det tok slutt. Han virket mye bedre enn party svensken

Du syns han her virker bedre: https://www.seher.no/video/avslorer-droy-sexvegg/LSjEEmmo Virkelig?

54 minutter siden, Twinkle~ skrev:

Er ufattelig sjalu på at hun spiser så mye dritt, trener så lite men likevel har den kroppen🤷‍♀️

Sannsynlig spiser hun ikke mye annet enn det hun viser på bloggen. Alle kan spise mye dritt uten å legge på seg, så lenge de dropper vanlige måltider slik at de ikke går i kalorioverskudd. Jeg har selv spist masse dritt uten å gå opp i vekt denne sommeren, nettopp fordi jeg har spist drittmat i stedet for ordentlig mat. Her har det gjerne blitt tress-is til "lunsj". Dette er jo selvfølgelig ikke bra på sikt, med tanke på næringen og vitaminene man skal ha i seg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...