Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Lundii skrev:

Det er kanskje diskutert her før, men for noen måneder sida fortalte hu stolt at hu hadde klart å spare opp én million kroner.

Jeg syns det er altfor dårlig jeg! Hu tjener jo 2-300 000 i måneden og har gjort det over en lengre periode. 

Fy fader, hadde det vært meg som hadde tjent så mye så skulle jeg klart å spare så sinnsykt mye mer!! Hadde aldri greid å sløst og kasta rundt meg med penger slik hu gjør sjøl om jeg hadde tjent like mye..

Bare tenk på all den shoppinga.. Ja, Nelly er billig, men hu handler jo for 20-30 000kr i måneden, og da er det ikke mye billig lengre! Jeg skjønner jo at mye at bloggen dreier seg om outfits, men hu som har så jævlig mye klær må da kunne klare å kombinere de på forskjellige måter?! Men, men.. Hu sier jo også at hu går lei av klærne bare hu har brukt dem én gang.. Fatter ikke at det går an🙄

Sminke er også noe hu shopper mye. Alltid innom Sephora.. Altså, hvor mye sminke trenger man da? Må jo ha nok til en hel butikk hu nå!

Skjønner heller ikke at shopping er sååå gøy heller jeg da.. Tråle Nelly opp og ned dagen lang.. Off nei.. Og når hu er på ferie så er det shopping fra morran til kveld da og.. Jeg syns det er ålreit å shoppe litt jeg og, men ikke HELE tida🤔

Shopper man hele tiden, må en jo gå lei etter en stund?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Honey Dew skrev:

Shopper man hele tiden, må en jo gå lei etter en stund?

Skulle tro det, men hun shopper fortsatt til den store gullmedaljen. Hun samarbeider med Nelly, så antar hun får mye sponset derfra. Men hvordan i himmelens navn har hun plass til så mye klær? Med mindre hun har et svært walk in closet. Så mye sminke hun bruker, så er hun vel tom for foundation i løpet av en uke. Samme med hårspray. På et klipp fra PH sto hun å stelte seg og sprayet sykt mye hårspray i håret 😳 Ble litt kvalm

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MarianneE skrev:

Hun er 24? 

Herregud, da jeg var 24 hadde jeg jobbet i 5 år og giftet meg med kjæresten gjennom 6 år. 

Jeg er 24 år, akkurat ferdig med doktorgrad, har 8 barn og vært gift i 7 år og kjøpt meg hus.

....Neida jeg tuller, man trenger å ha alt på stell når man er 24. Det er ikke derfor hun blir kritisert, men måten hun bruker sin påvirkningskraft til å påvirke andre unge negativt. Hva hun velger å gjøre med livet sitt ellers er opp til henne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Shopper man hele tiden, må en jo gå lei etter en stund?

Nei jeg skjønner virkelig ikke greia.. Og at man er så sjukt opptatt av å se styla ut til enhver tid. T.o.m på stranda. Unngår å bade ordentlig siden løsvipper o.l ikke tåler det osv. Må jo være veldig kjedelig å være sammen med en sånn person?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lundii skrev:

Nei jeg skjønner virkelig ikke greia.. Og at man er så sjukt opptatt av å se styla ut til enhver tid. T.o.m på stranda. Unngår å bade ordentlig siden løsvipper o.l ikke tåler det osv. Må jo være veldig kjedelig å være sammen med en sånn person?

Skulle tro det ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, EiJente skrev:

Ikke for å være pirkete, men Randaberg er heller ikke Stavanger. Randaberg kommune er "bygda" nord for Stavanger. Vi siddiser er ganske nøye på sånt ;)

Ops! Takk for retting 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor lever Isabel Raad som hun gjør??? Helt greit for meg mtp. operasjonene, det er hennes sak. .Men jeg blir helt sjokkert over hvor lite smart det går an å være i forhold til penger.... Helt greit at hun kjøper dyre klær, vesker osv, men hun må da snart kunne investere i en egen bolig?  Hun lever ett millionærliv uten å eie noe som helst? Hun skriver om ønsket å kjøpe hus til sin familie, men har fortsatt ingenting selv? merkelige greier dette

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Lundii skrev:

Det er kanskje diskutert her før, men for noen måneder sida fortalte hu stolt at hu hadde klart å spare opp én million kroner.

Jeg syns det er altfor dårlig jeg! Hu tjener jo 2-300 000 i måneden og har gjort det over en lengre periode. 

Fy fader, hadde det vært meg som hadde tjent så mye så skulle jeg klart å spare så sinnsykt mye mer!! Hadde aldri greid å sløst og kasta rundt meg med penger slik hu gjør sjøl om jeg hadde tjent like mye..

Bare tenk på all den shoppinga.. Ja, Nelly er billig, men hu handler jo for 20-30 000kr i måneden, og da er det ikke mye billig lengre! Jeg skjønner jo at mye at bloggen dreier seg om outfits, men hu som har så jævlig mye klær må da kunne klare å kombinere de på forskjellige måter?! Men, men.. Hu sier jo også at hu går lei av klærne bare hu har brukt dem én gang.. Fatter ikke at det går an🙄

Sminke er også noe hu shopper mye. Alltid innom Sephora.. Altså, hvor mye sminke trenger man da? Må jo ha nok til en hel butikk hu nå!

Skjønner heller ikke at shopping er sååå gøy heller jeg da.. Tråle Nelly opp og ned dagen lang.. Off nei.. Og når hu er på ferie så er det shopping fra morran til kveld da og.. Jeg syns det er ålreit å shoppe litt jeg og, men ikke HELE tida🤔

enig.. Hun burde hatt flere millioner på konto

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, galmamma skrev:

Hvorfor lever Isabel Raad som hun gjør??? Helt greit for meg mtp. operasjonene, det er hennes sak. .Men jeg blir helt sjokkert over hvor lite smart det går an å være i forhold til penger.... Helt greit at hun kjøper dyre klær, vesker osv, men hun må da snart kunne investere i en egen bolig?  Hun lever ett millionærliv uten å eie noe som helst? Hun skriver om ønsket å kjøpe hus til sin familie, men har fortsatt ingenting selv? merkelige greier dette

Hun skulle jo kjøpe hus til 10 millioner i fjor, men det ble ingenting av. Aner ikke hvorfor. Hvis hun faktisk er millioner, hvorfor kjøper hun ikke bolig? Må jo ha råd til en fin en, så rik som hun skryter av å være. Synes det er litt rart, men kanskje hun er fornøyd med å bare leie. Mtp hvor mye hun faktisk tjener, så burde hun klart å ha spart masse. Hun bare sløser. Gjett hun kommer til å få SJOKK den dagen hun ikke får penger kastet etter seg og må ha normal inntek igjen. Stakkars Isabel  :(

men må være fryktelig slitsomt å alltid måtte se perfekt ut til en hver tid. Full stylet på stranda (må alltid være selfie klar) og må passe på å ikke få vann i håret eller ansiktet. Virker som hun kun er på stranda for å vise segfram. Vise frem rumpa i string. Tror de flesre tenker "what da fuck :blink: når de ser rumpa. Den passer ikke til kroppen i det hele tatt!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte synes jeg synd på Isabel. At hun har det behovet for å vise seg som rik og vellykket. Det er ganske mislykket når hun gjør det på den måten at utseende og penger er det viktigste her i verden.

Hun har sikkert mye å bearbeide fra en vanskelig oppvekst, og håper hun finner seg selv en dag. At hun finner andre og dypere verdier og mening med livet enn det hun viser nå.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Justlooking skrev:

På en måte synes jeg synd på Isabel. At hun har det behovet for å vise seg som rik og vellykket. Det er ganske mislykket når hun gjør det på den måten at utseende og penger er det viktigste her i verden.

Hun har sikkert mye å bearbeide fra en vanskelig oppvekst, og håper hun finner seg selv en dag. At hun finner andre og dypere verdier og mening med livet enn det hun viser nå.

Har ingen tvil om at hun sliter. Hun prøver så hardt å male over all dritten med operasjoner, penger og klær. Men uansett hvor mye cash man kan trykke i trynet så erstatter det ikke grunnen til en utagerende oppførsel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vi kan vel alle si oss enig om at Isabel ikke er flink med penger. Hun burde for lengst hatt millioner på sparekonto, kjøpt seg første leilighet (og blitt med på boligprisveksten som har vært), eller investert i fond og aksjer. Ikke alle eggene i en kurv, rett og slett. Problemet er at IR har pengene på sparekonto, ja, det hun ikke bruker opp da. Alle som har litt økonomisk interesse vet at innskuddsrenten er så lav at pengene reelt sett er verdt mindre over tid, dermed har hun altså tapt penger ved å ha dem stående. Hun eier ingenting og eneste formue er det hun har på sparekonto, som i hennes tilfelle ikke er gunstig skattemessig. Nei, hun har nok tapt mye penger på sløsingen sin.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hu har visst gått igjennom grusomme ting som barn, og jeg har en mistanke om hva som har skjedd.. Bok om nettopp barndommen er noe hu har tenkt til å skrive.

Jeg har egentlig ikke så veldig mye imot Isabel. Ja, hu driver med irriterende clickbait og har nærmest vært en frontfigur her i Norge for plastiske operasjoner. Hu er også flink til å dra mobbekortet + mye mer. Men for å være helt ærlig så liker jeg henne mye bedre enn løgneren SE. Jeg blir bare så matt av blandt annet den pengesløsinga hu bedriver.. Som flere av dere har påpekt allerede er det fryktelig dumt å ikke investere penga i bolig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Milio skrev:

Altså, vi kan vel alle si oss enig om at Isabel ikke er flink med penger. Hun burde for lengst hatt millioner på sparekonto, kjøpt seg første leilighet (og blitt med på boligprisveksten som har vært), eller investert i fond og aksjer. Ikke alle eggene i en kurv, rett og slett. Problemet er at IR har pengene på sparekonto, ja, det hun ikke bruker opp da. Alle som har litt økonomisk interesse vet at innskuddsrenten er så lav at pengene reelt sett er verdt mindre over tid, dermed har hun altså tapt penger ved å ha dem stående. Hun eier ingenting og eneste formue er det hun har på sparekonto, som i hennes tilfelle ikke er gunstig skattemessig. Nei, hun har nok tapt mye penger på sløsingen sin.

Hun kommer nok til å innse det når hun blir eldre,  at hvor dumt det var å sløse så mye og at hun ikke sparte mer. Hun kommer neppe til å ha denne inntekten for alltid og en dag tar bloggingen slutt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ho og Pierre slått opp nå? Har ihvertfall sletta seg fra bio, og henger ikke mer med hverandre. Nå tror jeg faktisk det er ovet for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, matsk skrev:

Har ho og Pierre slått opp nå? Har ihvertfall sletta seg fra bio, og henger ikke mer med hverandre. Nå tror jeg faktisk det er ovet for godt.

Dumpa henne igjen for å være med på en trashy realityprogram? 😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, matsk skrev:

Har ho og Pierre slått opp nå? Har ihvertfall sletta seg fra bio, og henger ikke mer med hverandre. Nå tror jeg faktisk det er ovet for godt.

Tror se blir sammen igjen, om det ikke har skjedd noe helt spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Justlooking skrev:

Tror se blir sammen igjen, om det ikke har skjedd noe helt spesielt.

Hun unngår å svare på spm om han, og har sletta han helt fra bio, det samme har Pierre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, matsk skrev:

Hun unngår å svare på spm om han, og har sletta han helt fra bio, det samme har Pierre.

Det har de vel gjort tidligere også og blitt sammen igjen 😊

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...