Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Produksjonen har sikkert bedt de om å være skikkelig cocky og "vi er best" når de sjekker inn

Men jeg gleder meg til å se Magne igjen.

Men hadde vært gøyere hvis alle sjekket inn med en gang og måtte kjempe om å beholde plassen sin. At det bare var plass til 4. Var slik i en sesong av Paradis Hotel DK. Ble mye drama ut av det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.1.2018 den 22.26, Christy89 skrev:

Produksjonen har sikkert bedt de om å være skikkelig cocky og "vi er best" når de sjekker inn

Men jeg gleder meg til å se Magne igjen.

Men hadde vært gøyere hvis alle sjekket inn med en gang og måtte kjempe om å beholde plassen sin. At det bare var plass til 4. Var slik i en sesong av Paradis Hotel DK. Ble mye drama ut av det

Jeg tror ikke de trenger å be den gjengen der om å være cocky, det kommer nok helt naturlig 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg tror ikke de trenger å be den gjengen der om å være cocky, det kommer nok helt naturlig 🙈

Tenkte det samme. Eneste jeg tror er litt ydmyk er Mathias. Han er nok ikke like ille som de andre. Grøss.

Men husker dere når han og Isabel liksom ble kjærester? :P så ble det "slutt" bare noen uker senere :hoho: Pr stunt deluxe 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, LeilaS skrev:

Tenkte det samme. Eneste jeg tror er litt ydmyk er Mathias. Han er nok ikke like ille som de andre. Grøss.

Men husker dere når han og Isabel liksom ble kjærester? :P så ble det "slutt" bare noen uker senere :hoho: Pr stunt deluxe 

Cocky-skalaen:

#1 Isabel OG Carl Aksel

#2 Magne 

#3 Soph

#4 "classy girls"

#5 Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym2467 skrev:

Cocky-skalaen:

#1 Isabel OG Carl Aksel

#2 Magne 

#3 Soph

#4 "classy girls"

#5 Mathias

Urk Carl Aksel. Han er grusom 🙄

Virker som tv3 har prøvde å få med de som stikker seg mest ut i media. Tipper de har spurt Kristin og Dennis, men takket nei.

Men skal ikke Pierre bli med likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, LeilaS said:

Urk Carl Aksel. Han er grusom 🙄

Virker som tv3 har prøvde å få med de som stikker seg mest ut i media. Tipper de har spurt Kristin og Dennis, men takket nei.

Men skal ikke Pierre bli med likevel?

Han kommer garantert inn igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, jentefranorge skrev:

Han kommer garantert inn igjen..

Hvordan vet du det? Han sier i videoen at produksjon sier at det er for sent for han å dra. Vet ikke om jeg tror på det, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, amadine skrev:

Hvordan vet du det? Han sier i videoen at produksjon sier at det er for sent for han å dra. Vet ikke om jeg tror på det, men. 

For sent å dra når de akkurat har begynt innspillingen? Bullshit... Han kommer garantert inn som en joker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym2467 skrev:

For sent å dra når de akkurat har begynt innspillingen? Bullshit... Han kommer garantert inn som en joker.

Ikke vet jeg, det var det han sa. Men jeg har mine tvil om at TV3 lar denne sjansen gå i fra seg kun fordi han ikke kom samtidig som de andre "legendene". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kun 2 av "legendene" som sjekker inn første uken.. (som seerne stemte på) og resten sjekker inn senere. Tipper Pierre kommer inn senere. Innspillingen har nettopp begynt 

Men litt komisk hun Sophie blir kalt en legende, hun var med i fjor liksom :P Egentlig er ingen av de legender i mine øyne  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Det er vel kun 2 av "legendene" som sjekker inn første uken.. (som seerne stemte på) og resten sjekker inn senere. Tipper Pierre kommer inn senere. Innspillingen har nettopp begynt 

Men litt komisk hun Sophie blir kalt en legende, hun var med i fjor liksom :P Egentlig er ingen av de legender i mine øyne  

Leste at Pierre ikke skulle være med, mulig han kommer med senere likevel, men nå virker det som om Isabell også har trukket seg, mye mulig grunnet at Pierre ikke er med lenger. Ser ingen steder som skriver om det og jeg klarer ikke finne igjen der jeg leste det, så kan hende jeg hadde en veldig merkelig drøm :fnise: Men det jeg leste var hvert fall at hun skulle boikotte dem eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Zonjë skrev:

Leste at Pierre ikke skulle være med, mulig han kommer med senere likevel, men nå virker det som om Isabell også har trukket seg, mye mulig grunnet at Pierre ikke er med lenger. Ser ingen steder som skriver om det og jeg klarer ikke finne igjen der jeg leste det, så kan hende jeg hadde en veldig merkelig drøm :fnise: Men det jeg leste var hvert fall at hun skulle boikotte dem eller noe...

Pr kåte Isabel Raad vil trekke seg? :P Er hun virkelig villig til å la denne sjansen gå fra seg pga "eksen"? De er så sammen igjen 

Enten sier hun det for å skape diskusjoner og være relevant, men skal sjekke inn senere, eller så er det sant :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Pr kåte Isabel Raad vil trekke seg? :P Er hun virkelig villig til å la denne sjansen gå fra seg pga "eksen"? De er så sammen igjen 

Enten sier hun det for å skape diskusjoner og være relevant, men skal sjekke inn senere, eller så er det sant :P

Kan ikke love at det stemmer.  Tror det var en post på instagram, var hvert fall bilde av alle "legendene" utenom Pierre og Isabell. Også sto det at Pierre ble sendt til sykehuset ved avreise og det var bestemt at han ikke skulle være med på programmet, og at Isabelle hadde valgt å boikotte oss (vet ikke hvem oss er). 

Men som sagt, det kan hende at hodet mitt tuller med meg, det skjer noen ganger :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Zonjë skrev:

Kan ikke love at det stemmer.  Tror det var en post på instagram, var hvert fall bilde av alle "legendene" utenom Pierre og Isabell. Også sto det at Pierre ble sendt til sykehuset ved avreise og det var bestemt at han ikke skulle være med på programmet, og at Isabelle hadde valgt å boikotte oss (vet ikke hvem oss er). 

Men som sagt, det kan hende at hodet mitt tuller med meg, det skjer noen ganger :fnise: 

Hun boikottet intervju med VG. Hegeseth skrev en artikkel om hvor lavmoralsk det var å beskrive dubai som ett idyll, noe som var rettet ganske krafig mot Isabel

Endret av AneKS
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AneKS skrev:

Hun boikottet intervju med VG. Hegeseth skrev en artikkel om hvor lavmoralsk det var å beskrive dubai som ett idyll

Åja Ops! Jaja, da var det oppklart :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hun ikke vil være med bare pga hennes gode venn Pierre ikke skal være med 🙊 Pierre sa til Seher de baaaare var gode venner for en liten stund siden. Yeah right. Men blir spennende å se hvordan det hele blir. Slipper jeg både Pierre og Isabel, så er jeg happy :nori:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Pr kåte Isabel Raad vil trekke seg? :P Er hun virkelig villig til å la denne sjansen gå fra seg pga "eksen"? De er så sammen igjen 

Enten sier hun det for å skape diskusjoner og være relevant, men skal sjekke inn senere, eller så er det sant :P

Er vel sur for at hun ikke vant avstemmingen om hvem som ikke fikk komme inn først. 😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Putti skrev:

Er vel sur for at hun ikke vant avstemmingen om hvem som ikke fikk komme inn først. 😂😂

Hvem vant da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, allesote skrev:

Hvem vant da?

Har ikke anelse. 

Bare tenkte hvis hun var sur for noe og ikke ville delta. 

Men så jo nå at det ikke var slik at hun hadde trekt seg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som planen til Isabel er å poste om igjen gamle innlegg nå når hun er inne på PH.... Håper hun mister masse lesere. Dessverre får hun vel enda flere så snart PH begynner på TV. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...