Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Trodde hun fikk blogge på hotellet? Er ikke innleggene hennes alltid kjedeige og elendige? :P

Når du har visst i mange mnd at du skal være med på PH så går det an å bruke kreativiteten ørlite mer enn å gjenta seg selv i ALLE innlegg. Men er vel for mye å forvente av en PH-deltager, i guess. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk med meg at hun prater om sin ''neste'' operasjon i nyeste innlegg, men klikket meg ikke inn. Forstår ikke hva mer det er hun kan operere på? :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sparks skrev:

Fikk med meg at hun prater om sin ''neste'' operasjon i nyeste innlegg, men klikket meg ikke inn. Forstår ikke hva mer det er hun kan operere på? :sjokkbla:

Kanskje fikse på puppene. Kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sparks skrev:

Fikk med meg at hun prater om sin ''neste'' operasjon i nyeste innlegg, men klikket meg ikke inn. Forstår ikke hva mer det er hun kan operere på? :sjokkbla:

Hun er ikke fornøyd med hvordan brystene ble og vurderer å korrigere dem. Og i samme slengen kanskje legge inn flere gram enn det hun har nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha enda mer, og hun alltid skal poengtere hun har sprøyteskrekk ..

Endret av jentefranorge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Fju skrev:

Hun er ikke fornøyd med hvordan brystene ble og vurderer å korrigere dem. Og i samme slengen kanskje legge inn flere gram enn det hun har nå:/

Hun må da få vondt i ryggen av dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.1.2018 den 15.45, Sparks skrev:

Fikk med meg at hun prater om sin ''neste'' operasjon i nyeste innlegg, men klikket meg ikke inn. Forstår ikke hva mer det er hun kan operere på? :sjokkbla:

Hvis man ser på Sophie Elise finnes det nesteb utallige flere områder hun kan operere... Isabell er jo en lettvekter i forhold til SE.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thejohan skrev:

Ser at Pierre ikke har lagt ut noe på Instagram siden 15.januar. Kanskje han har dratt til Mexico likevel?

Nei, han er på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BOTB skriver at Isabell ble observert på Gardermoen på torsdag. Pierre har lagt ut snap med  to kopper kaffe(?) og kakao med masse krem. Etterfulgt av en snap hvor han smiler fra øre til øre. Noen som vil vedde om koppen med kakao er frøkna sin? 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, amadine skrev:

BOTB skriver at Isabell ble observert på Gardermoen på torsdag. Pierre har lagt ut snap med  to kopper kaffe(?) og kakao med masse krem. Etterfulgt av en snap hvor han smiler fra øre til øre. Noen som vil vedde om koppen med kakao er frøkna sin? 😄

Er de ute av Paradis Hotel da? Innspillingen er vel ikke ferdig enda. Pierre fikk vel ikke vært med en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Christy89 skrev:

Er de ute av Paradis Hotel da? Innspillingen er vel ikke ferdig enda. Pierre fikk vel ikke vært med en gang :P

Ho røk vel tidlig ut da. De som ryker først og som ikke kommer inn igjen blir sendt hjem til Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de oppretthold seg i Mexico i noen uker etter de ryker ut, i tilfelle de skal inn igjen. Men kan være " legendene" ikke skal inn igjen, hvis de har blitt utstemt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, amadine skrev:

Ho røk vel tidlig ut da. De som ryker først og som ikke kommer inn igjen blir sendt hjem til Norge. 

Sorry, men godter meg litt 🙊 klarer ikke å like jenta. Lurer på hvem som sendte henne ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, jentefranorge skrev:

Jeg trodde de oppretthold seg i Mexico i noen uker etter de ryker ut, i tilfelle de skal inn igjen. Men kan være " legendene" ikke skal inn igjen, hvis de har blitt utstemt. 

Ikke alle blir igjen. Noen reiser tilbake til Norge med en gang. Noen har også blitt sendt hjem igjen, men blitt ringt etter av produksjon for å sjekke inn igjen. Tror det skjedde med Harald fra sesong 7. Røyk yt tidlig, dro hjem, ble ringt etter og dro til Mexico igjen.

Endret av Christy89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soph er også blitt aktiv på snap og blogg, så virker som det er noen som er kommet hjem.

Evt fått tilgang til sosiale media 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Putti skrev:

Soph er også blitt aktiv på snap og blogg, så virker som det er noen som er kommet hjem.

Evt fått tilgang til sosiale media 

Isabel ville kun være med hvis hun fikk blogge der inne, men teit hvis de faktisk får lov til å ha tilgang til alt av SoMe der inne :roll: altså "legendene"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skjønner enda ikke hvorfor hun ligger så høyt på listen enda. 2 plass på blogg.no.  De få gangene jeg har vært inne på bloggen, så har det vært kjedelig og lite spennende. Legger ut link til Nelly hele tiden 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...