Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymkode: 90b1b...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, Lee Jones skrev:

Dette tror du ikke på selv engang. Og du har da ikke sex for selvbildets skyld.

Bare en mann kan IKKE forstå dette. Fordi dere har et annet forhold til sex enn kvinner.

Anonymkode: 235dd...cce

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å lure mennesker for egen vinning er ikke smart, vitner om manglende empati.

Nå blander du korta noe skikkelig. Ja, det vitner om manglende empati. Men de som mangler empati kan forsåvidt være både dumme og intelligente; intelligens og empati er egenskaper som forekommer helt uavhengig av hverandre.

Anonymkode: b7630...4b4

Skrevet
22 timer siden, Nabi skrev:

Jeg er vel naiv og lett og lure da. Så derfor playere velger meg. Ett lett offer. Og jeg faller for de. Jeg har vel en viss type gutter jeg liker og er vel mange av de som er useriøse da. Men jeg hadde sluppet det hvis de bare hadde vært ærlige med en gang.

Det tviler jeg på. Om de(playerne) hadde vært ærlige om at de bare vil ha sex så tror jeg fortsatt du hadde valgt playerne fremfor niceguys. Du vet det innerst selv og du fornekter det. Du vet jo selv at niceguys er stabile mens alfane gir kjærlighetssorg. Isteden for å flørte med han i hjørnet så må du ha den kjekke mannen.

Skrevet

Jeg vet om, og tror det finnes mange såkalte "playere", som intensjonelt går inn i relasjoner for å få sex. Her bruker de manipulerende triks, som for eksempel store ord. De vet hva de skal si for å sjarmere, og vet hvordan de skal oppføre seg for å "holde på" deg. De sender gjerne meldinger/snapper eller gir deg oppmerksomhet når du trekker deg tilbake, eller i intervaller, for å forsikre deg om at du er der og fortsatt er interessert. De vil helst bare møte deg på byen, eller etter byen, for å få seg noe,- men kan også bruke noen timer dagen derpå for å lure deg ennå mer.  Jeg vil ikke gå så langt som å si at den stereotypiske playeren ikke har empati, men han/hun gjør likevel dette intensjonelt. 

MEN: Jeg tror dette er fåtallet. 

Det er nok mange menn (og kvinner) som går inn i en relasjon (eller holder på med noen) fordi det f eks er spennende, de blir tiltrukket av en annen, de er nysgjerrige eller genuint interessert - for så å ikke være sikker på om de vil satse på det likevel. Kanskje vet de ikke helt hvordan de skal håndtere sakten og er kanskje konfliktsky. Det finnes også de som er genuint interessert, men som har problemer med eget følelsesliv. Vi er alle forskjellige, og det som kan synes som et "spill" for den som føler seg "lurt", kan være noe som ikke er intensjonelt ment fra den andre part. 

Anonymkode: d80a8...4d7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...