Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanskelig i det hele tatt å være ærlig. Men hvorfor skal jeg være det, når alt jeg oppnår med det er å få mindre fitte? Ærlighet varer ikke lengst i dette tilfellet, det er mye mer lønnsomt å si det jentene vil høre.

Anonymkode: b7630...4b4

Drittsekkoppførsel

Anonymkode: 38255...391

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte svar her gir meg bare mer bekreftelse på at jeg har rett.

Det er mange der ute som utnytter andre mennsker for egen vinning, det er faktisk ikke normalt.

Vitner om manglende empati. SÅ:

Ikke fall for all slags mulig sprellemenn, mennesker som skal inn i livet ditt må faktisk fortjene og bevis at de er verdt det.

Til det trengs det TID.

Anonymkode: 18ae7...132

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid luket unna menn som hadde hastverk med å få meg til sengs :) Også menn som snakket om barn,konebil og hus etter bare 2-3 dater var no go :fnise: Som kvinne så lukter du bare tegninga..

Et triks jeg vil dele er at dere tester ut daten :)  Får dere møte venner av han, familie, spiser dere sammen, er han villig til å kjøpe tamponger(en ekte kjæreste gjør slikt) ? Dersom ikke så er dere ikke viktige for dem i det hele tatt.

Anonymkode: 398e4...143

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drittsekkoppførsel

Anonymkode: 38255...391

Menn er kanskje drittsekker, men kvinner er naive og lettlurte :) Nok et bevis på at menn er smartere.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er kanskje drittsekker, men kvinner er naive og lettlurte :) Nok et bevis på at menn er smartere.

Smartere eller bare beviser at likestillingen er en dårlig spøk fordi menn stadig bruker kvinner og graver dem ned i sin dritt?

Anonymkode: e33af...95f

Skrevet
6 timer siden, Noen skrev:

Sikkert vanskelig å tro for deg, men det er svært mange menn som er ærlige og direkte;  i alle aldre, fasonger og innpakninger.

Enten så unngår du dem eller så unngår vi deg av diverse grunner.

Så enten forblir du i den lille generaliserende dammen din hvor du forventer atalle andre skal ordne verden slik at det blir fin for deg, eller løfter du litt hode og se om det er faktisk noe brukenes å finne litt utforbi kanten...der i horisonten skjuler deg seg en helt annen verden.

Jeg har ikke sagt at jeg forventer at alle skal ordne verden slik at den blir fin for meg. Og jeg treffer mange forskjellige menn, noen snille og noen da ikke fullt så snille. Det derimot som er saken er hvorfor playere absolutt må spille ett spill og gi inntrykk av at de vil noe mer når de bare er ute etter å ha sex. 

Skrevet
1 time siden, Nabi skrev:

Jeg har ikke sagt at jeg forventer at alle skal ordne verden slik at den blir fin for meg. Og jeg treffer mange forskjellige menn, noen snille og noen da ikke fullt så snille. Det derimot som er saken er hvorfor playere absolutt må spille ett spill og gi inntrykk av at de vil noe mer når de bare er ute etter å ha sex. 

De gjør dette for å sikre seg et midlertidig ligg, i tillegg til å trigge jaktinstinkt og booste sitt ego. Han vil føle seg smart og attraktiv gjennom å nedlegge kvinner.

Skrevet

Kan det ikke like gjerne være snakk om noe manglende kommunikasjon og forventninger? Det er klart at de fleste av oss vil skru på sjarmen når vi "holder på" med noen nye, og ikke fullstendig utelukke forhold, selv om det viser seg å ikke være så aktuelt likevel. Det er ikke direkte løgn, men ikke nødvendigvis å spille med åpne kort heller. 

Og ja, menn spiller ofte dette spillet, men det er tross alt kvinner som har laget reglene. I de fleste tilfeller vil kvinner bli sjarmert og forført, og de færreste vil antagelig gå noe lenger med en fyr som åpent sier at det eneste han vil ha er lettvint sex. Dermed er man sjarmerende og interessert, og i de fleste tilfeller lyves det ikke en gang, fordi kvinnene ofte ikke krever noen spesielle forpliktelser for å ha sex, selv om det egentlig er det de er ute etter. 

Jeg tenker at det vil være dumt å legge opp til og belønne menn for å oppføre seg på en viss måte, for så å være overrasket over at han gjør dette. Er man ikke fornøyd med uforpliktende sex så ikke ha det. 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å lure mennesker for egen vinning er ikke smart, vitner om manglende empati. Det følger også et kjipt rykte med slik oppførsel.

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, herzeleid skrev:

Kan det ikke like gjerne være snakk om noe manglende kommunikasjon og forventninger? Det er klart at de fleste av oss vil skru på sjarmen når vi "holder på" med noen nye, og ikke fullstendig utelukke forhold, selv om det viser seg å ikke være så aktuelt likevel. Det er ikke direkte løgn, men ikke nødvendigvis å spille med åpne kort heller. 

Og ja, menn spiller ofte dette spillet, men det er tross alt kvinner som har laget reglene. I de fleste tilfeller vil kvinner bli sjarmert og forført, og de færreste vil antagelig gå noe lenger med en fyr som åpent sier at det eneste han vil ha er lettvint sex. Dermed er man sjarmerende og interessert, og i de fleste tilfeller lyves det ikke en gang, fordi kvinnene ofte ikke krever noen spesielle forpliktelser for å ha sex, selv om det egentlig er det de er ute etter. 

Jeg tenker at det vil være dumt å legge opp til og belønne menn for å oppføre seg på en viss måte, for så å være overrasket over at han gjør dette. Er man ikke fornøyd med uforpliktende sex så ikke ha det. 

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene over hva damer ønsker, de fleste vil ha en ærlig og skikkelig fyr, oversjarmerende sprellemenn er som regel de fleste vanlige ferdig med etter vdg.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene over hva damer ønsker, de fleste vil ha en ærlig og skikkelig fyr, oversjarmerende sprellemenn er som regel de fleste vanlige ferdig med etter vdg.

Ja det fleste sier det, og tror det sikkert og, men samtidig vil de fleste også ha en sjarmerende person med selvtillit osv. 

Du er forøvrig den eneste her som snakker om "oversjarmerende sprellemenn" så der ser jeg ikke relevansen. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjør dette for å sikre seg et midlertidig ligg, i tillegg til å trigge jaktinstinkt og booste sitt ego. Han vil føle seg smart og attraktiv gjennom å nedlegge kvinner.

Ergo. det er noe som er galt.dvs issues.

Skrevet
Akkurat nå, herzeleid skrev:

Ja det fleste sier det, og tror det sikkert og, men samtidig vil de fleste også ha en sjarmerende person med selvtillit osv. 

Du er forøvrig den eneste her som snakker om "oversjarmerende sprellemenn" så der ser jeg ikke relevansen. 

Å? du gjør ikke det? flere her som snakker om playere og uærlige mennesker med dårlige intensjoner- jeg kaller dem sprellemenn-de mangler grunnleggende verdier og noe gikk feil under utvikling av empatiske evner og lære å ta andres perspektiv.

Skrevet

Eneste som kan hjelpe er TID, en som er genuint interessert i deg forlater ikke relasjonen fordi en trenger tid. Gjør de det, har du svaret.

Vil også si at de aller fleste en møter er kun intr å bruke deg for egen vinning, jo mer flattering og sjarm - jo mer NO GO.

Finnes de som er ekte, men de er vanskelig å finne.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å? du gjør ikke det?

Som du ser skriver jeg at jeg ikke gjør det ja.

Sitat

flere her som snakker om playere og uærlige mennesker med dårlige intensjoner- jeg kaller dem sprellemenn-de mangler grunnleggende verdier og noe gikk feil under utvikling av empatiske evner og lære å ta andres perspektiv.

Jeg har prøvd å forklare dere hvorfor det gjerne kan være snakk om forskjellige forventninger heller enn direkte løgn, og sammenhengen mellom det å belønne en viss type oppførsel og hvilken oppførsel man opplever. 

Skrevet
1 minutt siden, herzeleid skrev:

Som du ser skriver jeg at jeg ikke gjør det ja.

Jeg har prøvd å forklare dere hvorfor det gjerne kan være snakk om forskjellige forventninger heller enn direkte løgn, og sammenhengen mellom det å belønne en viss type oppførsel og hvilken oppførsel man opplever. 

Mennesker som ikke klarer og snakke i klartekst er NO GO.

Forventer langt mer.Les: normalitet.

Skrevet
14 timer siden, Maleficenta skrev:

Sukk. Foreldre må lære sønnene sine mer empati.

Foreldre må lære døtrene sine å ikke være så slutty.

Anonymkode: aeff0...874

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ergo. det er noe som er galt.dvs issues.

Det kalles "biologi".

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles "biologi".

Nei, det kalles ansvarfraskyvelse.

Skrevet

Anonymkode: 90b1b...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...