AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #21 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, Lee Jones skrev: Herregud for noe syting. Tenk på de som ikke får sex i det hele. Tenk på alle som har det verre enn deg. Vær takknemlig for at du får deilig elskov samtidig som du kan leve singel og fri til å gjøre hva du vil. Sorry, bedre å ikke ha sex i det hele tatt, en å bare være god nok for sex. Sånn skit raserer selvbildet fullstendig og får folk til å hate seg selv. Anonymkode: e33af...95f 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #22 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Nabi skrev: Greit nok at jeg og ikke følte det var den store kjærligheten, men kan vel være ærlige om hva greia er? Jeg gikk jo inn i dette med tanken om å finne kjærlighet og ikke bare finne en å ha sex med. Noe han tydeligvis gjorde. Hvordan vet du at han ikke er ute etter å finne kjærlighet? Og at det bare ikke var kjærlighet med deg? Menn er like mye i stand til å forelske seg som kvinner. Anonymkode: f838b...cf4
Lee Jones Skrevet 1. desember 2016 #23 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, RealWildOne skrev: Tull!! Hun må finne en som genuint er interessert i henne. Ja, en i hennes liga som liker og blir forelsket tilbake.
Nabi Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #24 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, herzeleid skrev: Lite tilleggsspørsmål: Har han sagt direkte at han vil ha et forhold med deg og har du sagt det samme? Jeg gjorde det veldig klart at jeg var ute etter forhold og da sa han det samme. 2
Lee Jones Skrevet 1. desember 2016 #25 Skrevet 1. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorry, bedre å ikke ha sex i det hele tatt, en å bare være god nok for sex. Sånn skit raserer selvbildet fullstendig og får folk til å hate seg selv. Anonymkode: e33af...95f Tull. Det er helt motsatt. Om så Hadde jo flere valgt å leve i sølibat enn å ha sex. Har du prøvd selv å ikke ha sex? Better to have sex and loose than no sex at all.
Gjest Lykke_ Skrevet 1. desember 2016 #26 Skrevet 1. desember 2016 Slike menn er det det dessverre mange av. Virker som noen menn liker å "jobbe" litt for å få ett ligg og når de har fått premien er "konkurransen" over og det er på tide med en ny kandidat. Det høres brutalt ut, men i den verden vi lever i idag så bruker vi ikke bare ting, vi bruker også mennesker. Mitt råd er å vente med sex til dere er i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #27 Skrevet 1. desember 2016 28 minutter siden, Nabi skrev: Jeg gjorde det veldig klart at jeg var ute etter forhold og da sa han det samme. Ute etter forhold generelt ja, men ikke med deg? Dere var ikke eksklusive? Anonymkode: f838b...cf4
Nabi Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #28 Skrevet 1. desember 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han ikke er ute etter å finne kjærlighet? Og at det bare ikke var kjærlighet med deg? Menn er like mye i stand til å forelske seg som kvinner. Anonymkode: f838b...cf4 Det skjønner jeg, men han har ikke akkurat gitt veldig inntrykk av det siden han plutselig ble veldig av etter at vi hadde oss da.. Merkelig at følelsene bare døde ut sånn da..
Nabi Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #29 Skrevet 1. desember 2016 Jeg trodde jo at når man dater så er det jo naturlig å ha sex når det føles rett. Var jo ikke sånn at jeg hadde sex på første daten, og om jeg hadde det så hvorfor skulle det ha så mye å si? Jeg liker sex og vil gjerne ha det ofte. Men helst med en fyr som jeg er sammen med da.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #30 Skrevet 1. desember 2016 Selv er jeg i en litt motsatt situasjon. Det er en jeg kjenner og vi planlegger å treffes men tar det rolig. Ingen av oss er på leit etter forhold og det begynte egentlig som en flørt for mulig sex. Men jeg trakk meg. Jeg fant ut at jeg kunne bare ikke ha kun sex. Ikke enda hvertfall. Vi prater fortsatt og det er ingen press fra han for sex, så jeg tar det som det kommer. Men jeg tror det er veldig viktig å lytte innover, og jeg tenker og at dersom du er ute etter seriøse forhold så ville jeg anbefalt å teste han med spesifikke spørsmål eller krav. Vanligvis anbefaler jeg ikke noen å gjøre slikt, men skal du ha bort de useriøse datene så må du nesten gjøre noe som er så risikofylt, at den du dater gjør en av to ting. Blir, eller stikker. Du må selv finne ut hvilke ting som kan være aktuelle tema for deg men de må være på ting du ikke vil kompromisse på. Lykke til, og trøst deg med at det er de som stikker som taper sjansen på ei god og søt jente Anonymkode: d2c65...01e 1
Nabi Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #31 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ute etter forhold generelt ja, men ikke med deg? Dere var ikke eksklusive? Anonymkode: f838b...cf4 Nei, vi kom ikke så langt. Og han har jo ikke droppet meg. Han tar bare initiativ til å møtes når han er kåt virker det som.
Nabi Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #32 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv er jeg i en litt motsatt situasjon. Det er en jeg kjenner og vi planlegger å treffes men tar det rolig. Ingen av oss er på leit etter forhold og det begynte egentlig som en flørt for mulig sex. Men jeg trakk meg. Jeg fant ut at jeg kunne bare ikke ha kun sex. Ikke enda hvertfall. Vi prater fortsatt og det er ingen press fra han for sex, så jeg tar det som det kommer. Men jeg tror det er veldig viktig å lytte innover, og jeg tenker og at dersom du er ute etter seriøse forhold så ville jeg anbefalt å teste han med spesifikke spørsmål eller krav. Vanligvis anbefaler jeg ikke noen å gjøre slikt, men skal du ha bort de useriøse datene så må du nesten gjøre noe som er så risikofylt, at den du dater gjør en av to ting. Blir, eller stikker. Du må selv finne ut hvilke ting som kan være aktuelle tema for deg men de må være på ting du ikke vil kompromisse på. Lykke til, og trøst deg med at det er de som stikker som taper sjansen på ei god og søt jente Anonymkode: d2c65...01e Jeg er i en alder hvor det er veldig vanlig å spørre om diverse temaer som barn ++ men problemet er jo at de guttene som bare player sier jo alt det rette bare for å få deg til sengs virker det som. Og da er man like langt. 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #33 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Maleficenta skrev: Så da straffer du andre jenter for det eksen gjorde? Jeg straffer ingen, jeg bare tar vare på meg selv for det er det ingen andre som gjør. Har stått på bar bakke etter endt forhold tre ganger. Jeg går ikke i fella en gang til. Alle er så naive og tror med en gang de havner i et forhold at "this is it". Det er bare tull. Når glansdagene tar slutt og hverdagen inntreffer så sitter en igjen med hus tilsalgs og et barn som lever i en bag. Neitakk. Anonymkode: fb436...425 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #34 Skrevet 1. desember 2016 13 minutter siden, Nabi skrev: Jeg trodde jo at når man dater så er det jo naturlig å ha sex når det føles rett. Var jo ikke sånn at jeg hadde sex på første daten, og om jeg hadde det så hvorfor skulle det ha så mye å si? Jeg liker sex og vil gjerne ha det ofte. Men helst med en fyr som jeg er sammen med da. Du må i det minste bestemme deg da. Kvinner vil også ha sex, de er bare mindre komfortable med at det blir med det. Vær i det minste ærlig om hva situasjonen er. En mann trenger ikke si han elsker deg for å få deg til sengs. Han trenger ikke bli kjent med dine venner og din familie. Han trenger ikke å planlegge fremtiden med deg. Alt han trenger å gjøre er å være kjekk, sjarmerende, selvsikker og normalt sosialt oppegående. Ting som ikke indikerer deres kompatibilitet. Kvinner er veldig følelsesladet på dette punktet og vil ha sex når de "føler for det". Vel "føler for det" har som regel veldig lite å gjøre med hvor seriøse eller involvert dere er. Dette er jo noe man lærer med alderen - tiltrekningen du føler er nettopp det - tiltrekning. Det er ikke nødvendig en gjensidig kjemi, det er ikke tegn på investering fra hans side, det er ikke noe spesielt. Jeg vet ikke helt hvorfor så mange kvinner (og jeg er kvinne selv) til stadighet tror at tiltrekningen de opplever er så mye mer verdt eller veier så mye tyngre enn den menn opplever. Til stadighet ser jeg eksempler på kvinner som føler en "connection" med menn som ikke har noen connection til dem. Vel, da er det ikke en "connection". Anonymkode: f838b...cf4 2
Blablab Skrevet 1. desember 2016 #35 Skrevet 1. desember 2016 Provoserende med folk som ikke kan være ærlige på hva de er ute etter. Det er jo også mulig at han er ute etter et forhold, men oppdaget etter noen dater at det ikke blir med deg. Men han vil gjerne ha sex med deg igjen og derfor prøver han seg på det.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #36 Skrevet 1. desember 2016 21 minutter siden, Nabi skrev: Jeg er i en alder hvor det er veldig vanlig å spørre om diverse temaer som barn ++ men problemet er jo at de guttene som bare player sier jo alt det rette bare for å få deg til sengs virker det som. Og da er man like langt. Ja jeg vet det. Temaet må være litt mer spesielt. Gjerne provoserende. Anonymkode: d2c65...01e
OPIgirl Skrevet 1. desember 2016 #37 Skrevet 1. desember 2016 2 timer siden, Nabi skrev: Som tittelen sier så har jeg blitt lurt....igjen.. Møter en fyr som gir inntrykk av å være interessert i meg og vi går på noen dates. Ender til slutt opp i senga. Og etter det mistet han piffen. Tar kontakt når han har lyst på sex, men ikke flere dates. Greit nok at jeg og ikke følte det var den store kjærligheten, men kan vel være ærlige om hva greia er? Jeg gikk jo inn i dette med tanken om å finne kjærlighet og ikke bare finne en å ha sex med. Noe han tydeligvis gjorde. Er det jeg som er for naiv? Eksen min lurte meg over flere år med løgner om diverse ting så trodde jeg var litt mer påpasselig med hvem jeg møter, men tydeligvis ikke. 😑 Hvorfor kan ikke menn bare være ærlige om hva de vil? Hvorfor må de lure oss? Fordi mannfolk er pill råtne. 1
OPIgirl Skrevet 1. desember 2016 #38 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Lee Jones skrev: Tull. Det er helt motsatt. Om så Hadde jo flere valgt å leve i sølibat enn å ha sex. Har du prøvd selv å ikke ha sex? Better to have sex and loose than no sex at all. Nei, det er det ikke. Men du er mann regner jeg med. Dere er ikke i stand til å tenke på annet. Må være slitsomt. 2
Lee Jones Skrevet 1. desember 2016 #39 Skrevet 1. desember 2016 (endret) 21 minutter siden, OPIgirl skrev: Nei, det er det ikke. Men du er mann regner jeg med. Dere er ikke i stand til å tenke på annet. Må være slitsomt. Det er bedre å ikke ha se enn å ha sex, nettopp. Følelser er noe irrasjonelt som de fleste opplever og som går over smarten. Vil du gi opp sex bare for å ikke bli puleforelska. Isåfall hvorfor er du ikke jomfru? Endret 1. desember 2016 av Lee Jones
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #40 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, Lee Jones skrev: Tull. Det er helt motsatt. Om så Hadde jo flere valgt å leve i sølibat enn å ha sex. Har du prøvd selv å ikke ha sex? Better to have sex and loose than no sex at all. Nei. Det er det ikke. Å bare være god nok for sex, hjelper kun en idiots selvbilde. Alle andre føler seg brukt, ødelagt og som det minst attraktive og minste mennesket i verden. Og ja, jeg har prøvd ytterpunktene selv. Det er mye bedre å ikke ligge med noen, enn å bli brukt av en kuk. Anonymkode: e33af...95f 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå