Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
43 minutter siden, Nabi skrev:

Jeg er i en alder hvor det er veldig vanlig å spørre om diverse temaer som barn ++ men problemet er jo at de guttene som bare player sier jo alt det rette bare for å få deg til sengs virker det som. Og da er man like langt.

Hva er det disse playerene sier som niceguys ikke sier. Det må jo være noe de sier siden du går til sengs med playerene og ikke niceguys.

Eller er det rett og slett for fristende å gå til sengs med disse kjekke playerne, og bli såra, enn å ligge med niceguys.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det er det ikke. Å bare være god nok for sex, hjelper kun en idiots selvbilde. Alle andre føler seg brukt, ødelagt og som det minst attraktive og minste mennesket i verden. Og ja, jeg har prøvd ytterpunktene selv. Det er mye bedre å ikke ligge med noen, enn å bli brukt av en kuk. 

Anonymkode: e33af...95f

Dette tror du ikke på selv engang. Og du har da ikke sex for selvbildets skyld.

Skrevet

D som sier empati ikke an læres. Jo fra pur barndom så må man lære det. Helt små barn har ikke dette så man utvikler ine empati ut av det blå. Lærer man å respektere andre og ta hensyn til andres følelserfra barnsben av, så vil de ikke bli egoister som driter i im de sårer noen.

Skrevet (endret)

Få som synes det er noe særlig å bli lurt , men å lure seg selv synes de fleste er helt åÅålright... 

Her har du en "trøste-sang" :) 

Spoiler

Endret av Beeblebrox
Skrevet
42 minutter siden, Maleficenta skrev:

D som sier empati ikke an læres. Jo fra pur barndom så må man lære det. Helt små barn har ikke dette så man utvikler ine empati ut av det blå. Lærer man å respektere andre og ta hensyn til andres følelserfra barnsben av, så vil de ikke bli egoister som driter i im de sårer noen.

Det er så og si ingen som har sex med noen med intensjon om å såre motparten. Det begynner som oftest der både mann og kvinne er betatt av hverandre. Etter sengekos får kvinnen følelser fortere, gjerne fordi hun sikter høyere enn mannen. Det kan være alder, høyde, utseende, status osv. Mannen er fortsatt betatt av kvinnen, men ikke nok til å få følelser.

Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Dette tror du ikke på selv engang. Og du har da ikke sex for selvbildets skyld.

Nei. Jeg har sex fordi jeg føler noe for en person, som kvinner flest. Det fungerer svært dårlig i forhold til menn, fordi de fleste bare er ute etter et ligg. Det er bare sårende og ødeleggende, så jeg har det genuint bedre uten noen, enn med noen som ikke føler noe for meg.  

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har sex fordi jeg føler noe for en person, som kvinner flest. Det fungerer svært dårlig i forhold til menn, fordi de fleste bare er ute etter et ligg. Det er bare sårende og ødeleggende, så jeg har det genuint bedre uten noen, enn med noen som ikke føler noe for meg.  

Du har det genuint bedre når noen vil ha sex med deg enn om ingen ville hatt sex med deg. Sex er et grunnlegende behov her i verden. Se for deg om ingen mann ville hatt sex med deg. Kan garantere at selvbildet ditt hadde vært mye dårligere da enn en kjærlighetssorg.

Sex og kjærlighetssorg er å foretrekke fremfor ingen sex i det hele. Det er derfor kvinner går etter kjekke playere de ikke kan få gang på gang i 20-årene. Når 30-årene kommer så er det på tide å slå seg til ro med betaene og få seg en familie.

Skrevet
1 time siden, Lee Jones skrev:

Hva er det disse playerene sier som niceguys ikke sier. Det må jo være noe de sier siden du går til sengs med playerene og ikke niceguys.

Eller er det rett og slett for fristende å gå til sengs med disse kjekke playerne, og bli såra, enn å ligge med niceguys.

Har møtt niceguys også jeg. Og har hatt sex med de og. Eneste forskjellen er at de ikke lurer meg etterpå. Playerne kutter gjerne ut kontakten eller tar kontakt bare ved behov for å tømme seg. Det er forskjellen. Pluss at niceguys mener som regel det når de sier at de er seriøse og vil etablere seg etter hvert.

Skrevet
3 minutter siden, Nabi skrev:

Har møtt niceguys også jeg. Og har hatt sex med de og. Eneste forskjellen er at de ikke lurer meg etterpå. Playerne kutter gjerne ut kontakten eller tar kontakt bare ved behov for å tømme seg. Det er forskjellen. Pluss at niceguys mener som regel det når de sier at de er seriøse og vil etablere seg etter hvert.

Fint. Så du vet løsningen på problemet. Så hvorfor er du lei av å bli lurt når du bare kan velge niceguys og slippe lureriet?

Skrevet
Akkurat nå, Lee Jones skrev:

Fint. Så du vet løsningen på problemet. Så hvorfor er du lei av å bli lurt når du bare kan velge niceguys og slippe lureriet?

Fordi jeg ikke vet hva de er før etter playerne har vist sitt sanne seg. Og da er jeg like langt. Hadde vært mye enklere hvis de bare hadde sagt med engang at de kun vil ha sex og ikke noe mer. Da kunne jeg enkelt forholdt meg til det med å gå videre uten å engasjere meg for mye.

Skrevet
2 minutter siden, Nabi skrev:

Fordi jeg ikke vet hva de er før etter playerne har vist sitt sanne seg. Og da er jeg like langt. Hadde vært mye enklere hvis de bare hadde sagt med engang at de kun vil ha sex og ikke noe mer. Da kunne jeg enkelt forholdt meg til det med å gå videre uten å engasjere meg for mye.

Om du har så liten erfaring med menn at du ikke klarer å se hvem som er seriøse og hvem som ikke er det så kan jeg ikke hjelpe. Jeg ser lett hvilke menn som er stabile og hvem som er ustabile.

Det er jo merkelig også hvordan du på tilfeldig vis klarer å unngå de seriøse gutta. Det er sannsynligvis fordi du tiltrekkes av playerne. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Lee Jones skrev:

Om du har så liten erfaring med menn at du ikke klarer å se hvem som er seriøse og hvem som ikke er det så kan jeg ikke hjelpe. Jeg ser lett hvilke menn som er stabile og hvem som er ustabile.

Det er jo merkelig også hvordan du på tilfeldig vis klarer å unngå de seriøse gutta. Det er sannsynligvis fordi du tiltrekkes av playerne. 

Jeg er vel naiv og lett og lure da. Så derfor playere velger meg. Ett lett offer. Og jeg faller for de. Jeg har vel en viss type gutter jeg liker og er vel mange av de som er useriøse da. Men jeg hadde sluppet det hvis de bare hadde vært ærlige med en gang.

Skrevet
2 timer siden, Lee Jones skrev:

Det er bedre å ikke ha se enn å ha sex, nettopp. Følelser er noe irrasjonelt som de fleste opplever og som går over smarten. Vil du gi opp sex bare for å ikke bli puleforelska. Isåfall hvorfor er du ikke jomfru?

God nok for sex? Det skal jo strengt tatt ingenting til. Det er jo dere menn flinke til å påpeke her inne flere gang i uka. Every hole is a goal. Å være god nok for sex er ikke et kompliment.

Anonymkode: 45ff4...2e1

• Liker 1
Skrevet

Ja hvorfor er det så forbanna vanskelig å bare være ærlig. 

Anonymkode: 38255...391

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, Lee Jones skrev:

Du har det genuint bedre når noen vil ha sex med deg enn om ingen ville hatt sex med deg. Sex er et grunnlegende behov her i verden. Se for deg om ingen mann ville hatt sex med deg. Kan garantere at selvbildet ditt hadde vært mye dårligere da enn en kjærlighetssorg.

Sex og kjærlighetssorg er å foretrekke fremfor ingen sex i det hele. Det er derfor kvinner går etter kjekke playere de ikke kan få gang på gang i 20-årene. Når 30-årene kommer så er det på tide å slå seg til ro med betaene og få seg en familie.

Å diskutere med deg er som å snakke til en vegg, altså. Det er ikke noe som helst bedre følelse en sitter igjen med om en bare er god nok for sex, en det er om ingen vil ligge med en i det hele tatt. Det går ut på det akkurat det samme! Man sitter med en følelse av at man ikke er god nok for noen som helst. Det hjelper da ikke en plukk at noen syns kroppen ens er grei nok til sitt bruk, en kveld eller tre! Alt en tenker med det er: fy søren, prostituerte er så himla mye smartere enn meg. De tar i det minste betalt.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Nabi skrev:

Som tittelen sier så har jeg blitt lurt....igjen.. Møter en fyr som gir inntrykk av å være interessert i meg og vi går på noen dates. Ender til slutt opp i senga. Og etter det mistet han piffen. Tar kontakt når han har lyst på sex, men ikke flere dates. Greit nok at jeg og ikke følte det var den store kjærligheten, men kan vel være ærlige om hva greia er?  Jeg gikk jo inn i dette med tanken om å finne kjærlighet og ikke bare finne en å ha sex med. Noe han tydeligvis gjorde. 

Er det jeg som er for naiv? Eksen min lurte meg over flere år med løgner om diverse ting så trodde jeg var litt mer påpasselig med hvem jeg møter, men tydeligvis ikke. 😑

Hvorfor kan ikke menn bare være ærlige om hva de vil? Hvorfor må de lure oss? 

Har samme erfaring. Jeg har opplevd det flere ganger. Derfor er jeg redd å havne i sengen med en mann, fordi jeg vet at det neste kan være at han kun vil kontakte meg når han vil ha sex. 

Skrevet
47 minutter siden, Lee Jones skrev:

Det er dritvanskelig å vite

Skrevet
5 timer siden, Nabi skrev:

Som tittelen sier så har jeg blitt lurt....igjen.. Møter en fyr som gir inntrykk av å være interessert i meg og vi går på noen dates. Ender til slutt opp i senga. Og etter det mistet han piffen. Tar kontakt når han har lyst på sex, men ikke flere dates. Greit nok at jeg og ikke følte det var den store kjærligheten, men kan vel være ærlige om hva greia er?  Jeg gikk jo inn i dette med tanken om å finne kjærlighet og ikke bare finne en å ha sex med. Noe han tydeligvis gjorde. 

Er det jeg som er for naiv? Eksen min lurte meg over flere år med løgner om diverse ting så trodde jeg var litt mer påpasselig med hvem jeg møter, men tydeligvis ikke. 😑

Hvorfor kan ikke menn bare være ærlige om hva de vil? Hvorfor må de lure oss? 

Sikkert vanskelig å tro for deg, men det er svært mange menn som er ærlige og direkte;  i alle aldre, fasonger og innpakninger.

Enten så unngår du dem eller så unngår vi deg av diverse grunner.

Så enten forblir du i den lille generaliserende dammen din hvor du forventer atalle andre skal ordne verden slik at det blir fin for deg, eller løfter du litt hode og se om det er faktisk noe brukenes å finne litt utforbi kanten...der i horisonten skjuler deg seg en helt annen verden.

Skrevet
1 minutt siden, Noen skrev:

Sikkert vanskelig å tro for deg, men det er svært mange menn som er ærlige og direkte;  i alle aldre, fasonger og innpakninger.

Enten så unngår du dem eller så unngår vi deg av diverse grunner.

Så enten forblir du i den lille generaliserende dammen din hvor du forventer atalle andre skal ordne verden slik at det blir fin for deg, eller løfter du litt hode og se om det er faktisk noe brukenes å finne litt utforbi kanten...der i horisonten skjuler deg seg en helt annen verden.

Så spydig da!

Anonymkode: 38255...391

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hvorfor er det så forbanna vanskelig å bare være ærlig. 

Det er ikke vanskelig i det hele tatt å være ærlig. Men hvorfor skal jeg være det, når alt jeg oppnår med det er å få mindre fitte? Ærlighet varer ikke lengst i dette tilfellet, det er mye mer lønnsomt å si det jentene vil høre.

Anonymkode: b7630...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...