Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier så har jeg blitt lurt....igjen.. Møter en fyr som gir inntrykk av å være interessert i meg og vi går på noen dates. Ender til slutt opp i senga. Og etter det mistet han piffen. Tar kontakt når han har lyst på sex, men ikke flere dates. Greit nok at jeg og ikke følte det var den store kjærligheten, men kan vel være ærlige om hva greia er?  Jeg gikk jo inn i dette med tanken om å finne kjærlighet og ikke bare finne en å ha sex med. Noe han tydeligvis gjorde. 

Er det jeg som er for naiv? Eksen min lurte meg over flere år med løgner om diverse ting så trodde jeg var litt mer påpasselig med hvem jeg møter, men tydeligvis ikke. 😑

Hvorfor kan ikke menn bare være ærlige om hva de vil? Hvorfor må de lure oss? 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Nabi skrev:

Hvorfor må de lure oss? 

For ellers får de ikke pult :riste:

• Liker 3
Skrevet

Som nevnt, menn vil ha sex, og mange gjør og sier det jenta vil for å få det.

Løsningen, tror jeg, er å være mer kritisk med tanke på hvem og når man hopper til sengs med noen, med mindre man er fornøyd med litt lakengymnastikk. 

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, Nabi skrev:

Fordi de ikke har noe å tape på det. Eneste som skjer er at dama blir sur og lei seg.

Anonymkode: e33af...95f

Skrevet
5 minutter siden, herzeleid skrev:

Løsningen, tror jeg, er å være mer kritisk med tanke på hvem og når man hopper til sengs med noen

Hvilken løsning er det? Alt jenta da oppnår, er å slite enda lenger med en beiler som bare er ute etter sex. En bedre strategi er å få hurtigere omsetning på mannfolka, så tar det kortere tid før hun slumper borti en som er åndssvak nok til å å bli fast. 

Anonymkode: b7630...4b4

Skrevet

Sukk. Foreldre må lære sønnene sine mer empati.

• Liker 9
Skrevet

Mange av oss menn har blitt sånn etter at jenta vi elsket har gått bak ryggen på oss  merk; Mange, ikke alle. Jeg er en av de. Jeg pleide å være en skikkelig gentleman helt til jeg ble skikkelig knust :)

Anonymkode: fb436...425

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av oss menn har blitt sånn etter at jenta vi elsket har gått bak ryggen på oss  merk; Mange, ikke alle. Jeg er en av de. Jeg pleide å være en skikkelig gentleman helt til jeg ble skikkelig knust :)

Anonymkode: fb436...425

Så da straffer du andre jenter for det eksen gjorde?

• Liker 18
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken løsning er det? Alt jenta da oppnår, er å slite enda lenger med en beiler som bare er ute etter sex. En bedre strategi er å få hurtigere omsetning på mannfolka, så tar det kortere tid før hun slumper borti en som er åndssvak nok til å å bli fast. 

Om han kun er ute etter sex er det begrenset hvor lenge han gidder å jobbe for å komme i mål. Det er nok av jenter som er raske på avtrekkeren, så da går han heller dit. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Sukk. Foreldre må lære sønnene sine mer empati.

Eller foreldrene må lære side døtre mer om livets realiteter, for eksempel det at empati ikke kan læres..

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, herzeleid skrev:

Om han kun er ute etter sex er det begrenset hvor lenge han gidder å jobbe for å komme i mål. Det er nok av jenter som er raske på avtrekkeren, så da går han heller dit. 

Men kan han ikke bare si at han er ute etter bare sex og kun gå for jenter som også er ute etter kun det?

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Men kan han ikke bare si at han er ute etter bare sex og kun gå for jenter som også er ute etter kun det?

Jo det kan han. Men det gjorde han åpenbart ikke, så det løste ikke problemet hennes. 

Skrevet

Herregud for noe syting. Tenk på de som ikke får sex i det hele. Tenk på alle som har det verre enn deg. Vær takknemlig for at du får deilig elskov samtidig som du kan leve singel og fri til å gjøre hva du vil. 

Skrevet
4 minutter siden, herzeleid skrev:

Om han kun er ute etter sex er det begrenset hvor lenge han gidder å jobbe for å komme i mål.

Helt riktig det, men om han kommer i mål på ei uke istedet for en måned, vil jo det medføre en hurtigere omsetning av beilere for jenta, og dermed bedre sjanse for å treffe den rette.

Gjest RealWildOne
Skrevet
1 time siden, Nabi skrev:

Som tittelen sier så har jeg blitt lurt....igjen.. Møter en fyr som gir inntrykk av å være interessert i meg og vi går på noen dates. Ender til slutt opp i senga. Og etter det mistet han piffen. Tar kontakt når han har lyst på sex, men ikke flere dates. Greit nok at jeg og ikke følte det var den store kjærligheten, men kan vel være ærlige om hva greia er?  Jeg gikk jo inn i dette med tanken om å finne kjærlighet og ikke bare finne en å ha sex med. Noe han tydeligvis gjorde. 

Er det jeg som er for naiv? Eksen min lurte meg over flere år med løgner om diverse ting så trodde jeg var litt mer påpasselig med hvem jeg møter, men tydeligvis ikke. 😑

Når ting går for raskt så blir det gjerne slik. Så løsningen blir jo å gi han mer motstand, dem som er ute etter raske ligg og dem finnes det mange av, de orker ikke å legge inn mye for å kapre deg. Det gjør derimot en som er genuint interessert i deg, så ikke gi neste noe av sex på en god stund, la han virkelig overbevise deg om at han mener alvor først.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt riktig det, men om han kommer i mål på ei uke istedet for en måned, vil jo det medføre en hurtigere omsetning av beilere for jenta, og dermed bedre sjanse for å treffe den rette.

Litt av hensikten er antagelig å sile ut de som bare vil tømme seg uten å være den de tømmer seg i. Da er det nok bedre å holde igjen og vise veldig klart at det ikke er den personen de er ute etter. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Nabi skrev:

Lite tilleggsspørsmål: Har han sagt direkte at han vil ha et forhold med deg og har du sagt det samme? 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, RealWildOne skrev:

Når ting går for raskt så blir det gjerne slik. Så løsningen blir jo å gi han mer motstand, dem som er ute etter raske ligg og dem finnes det mange av, de orker ikke å legge inn mye for å kapre deg. Det gjør derimot en som er genuint interessert i deg, så ikke gi neste noe av sex på en god stund, la han virkelig overbevise deg om at han mener alvor først.

Han blir ikke mer forelska om hun venter eller er hard to get. Hun må rett og slett velge menn som er i hennes liga. En som blir forelsket og ikke player.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, herzeleid skrev:

Litt av hensikten er antagelig å sile ut de som bare vil tømme seg uten å være den de tømmer seg i. Da er det nok bedre å holde igjen og vise veldig klart at det ikke er den personen de er ute etter. 

Med andre ord å finne menn i hennes egen liga. Dessuten tror jeg ikke at tidlig sex ødelegger et eventuelt forhold, heller motsatt. Hun kan fortsette å ha sex tidlig.

Gjest RealWildOne
Skrevet
Akkurat nå, Lee Jones skrev:

Med andre ord å finne menn i hennes egen liga. Dessuten tror jeg ikke at tidlig sex ødelegger et eventuelt forhold, heller motsatt. Hun kan fortsette å ha sex tidlig.

Tull!!

Hun må finne en som genuint er interessert i henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...