Weebs Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #1921 Del Skrevet 15. oktober 2017 16 timer siden, Leviora skrev: Grensa på 9 kg gjelder vel hvis stolen skal brukes fremovervendt Åja! Men da så. Det har vi null planer om 16 timer siden, Sisti skrev: Nå vet du jo hva jeg jobber med, og hvordan jeg ikke har trivdes. Konsekvensen er masse tid til å lese meg opp på alt som ikke er relatert til faget mitt. Det er jo et slags pluss 5 timer siden, Chandra skrev: Nyeste modellen til axkid minikid har et innlegg slik at det kan brukes fra 0-25kg. Vi har det setet i begge bilene og er veldig fornøyd. Mini ble myye mer fornøyd i den stolen. Tror hun var litt under 9kg da vi kjøpte den men vi trengte ikke det innlegget. Syntes det er en bra stol til en fin pris. Absolutt en fin pris! Besteforeldrene er også på jakt etter stol, så denne skal jeg tipse om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #1922 Del Skrevet 15. oktober 2017 I dag er jeg svimmel i beina Vet ikke hvordan ellers jeg skal forklare det. Jeg føler meg faktisk syk. Offisielt min siste dag i permisjon. Hva i faen skjedde. Hvordan kan dette være over allerede? Vil ikke snakke om det Heldigvis starter jeg arbeidsuka med å "snu fra nattskift", så jeg har fri I morgen skal vi derfor til Barnas Hus for å se på bilstol! Skulle ønske jeg kunne forklare det til M før vi kjører sånn at hun ikke er klikkos hele kjøreturen, men men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 15. oktober 2017 #1923 Del Skrevet 15. oktober 2017 Fikk en epost om at barnas hus har 25% på alle* bilstoler så det passa bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #1924 Del Skrevet 15. oktober 2017 1 time siden, Porcelain skrev: Fikk en epost om at barnas hus har 25% på alle* bilstoler så det passa bra Helleduss, så flaks! Meant to be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #1925 Del Skrevet 15. oktober 2017 M er mer mammadalt og puppedalt enn noensinne. Bra timing Jeg må dekke meg skikkelig til på overkroppen, ellers blir hun visst så fristet Prøver å dra ned singleten min og fikler med hempene på BH-en. Og hun skal helst bli bært hele dagen. Det er veldig lett å lage mat når hun henger fast i beina mine og klager Selv når jeg sitter på gulvet og leker med henne så skal hun sitte oppå meg å leke Det er vel en fase. Håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 15. oktober 2017 #1926 Del Skrevet 15. oktober 2017 Åå kjenner egentlig at jeg blir litt misunnelig. Vår har ikke tid til å sitte 2 sekunder på fanget en gang om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. oktober 2017 #1927 Del Skrevet 16. oktober 2017 Definitivt en fase. Klassisk at den kommer rett før du skal tilbake i jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #1928 Del Skrevet 16. oktober 2017 11 timer siden, Chandra skrev: Åå kjenner egentlig at jeg blir litt misunnelig. Vår har ikke tid til å sitte 2 sekunder på fanget en gang om dagen. Når du sier det så må jeg prøve å nyte det mer Men det er jo litt stress når hun hele veien reiser seg opp mens hun holder i beina mine. Hun er ikke alltid like stødig Da hun falt og slo hodet i flisene på vaskerommet fikk jeg nesten like vondt som henne 3 timer siden, Sisti skrev: Definitivt en fase. Klassisk at den kommer rett før du skal tilbake i jobb. Ja, ikke sant! Skjer dette igjen før barnehagestart så vet jeg ikke hva jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #1929 Del Skrevet 16. oktober 2017 Mannen overtalte meg til å gå for Cybex Sirona. Hun grein hele veien hjem så jeg angrer allerede Neida, det blir sikkert bedre... Kveldsskift nærmer seg med stormskritt. Herregud, tenk så store pupper jeg kommer til å få De ble jo crazy på de få timene vi var på date. Og nå Jeg må sikkert håndmelke meg på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 16. oktober 2017 #1930 Del Skrevet 16. oktober 2017 Vi drar også for å kjøpe bilstol i dag. Cybex Sirona er helt klart favoritten! Har ingen tips til å få unger til å like bilkjøring Så kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 16. oktober 2017 #1931 Del Skrevet 16. oktober 2017 Synd det ikke hjalp med ny stol. Er hun interessert i film eller musikk på mobilen? Her hjelper det med kjeks og en skikkelig kjip, amerikansk sang-app med grusom musikk som mini elsker. Blir lettere jo større de blir sånn sett, når de bryr seg mer om film og spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 16. oktober 2017 #1932 Del Skrevet 16. oktober 2017 2 timer siden, Sisti skrev: Synd det ikke hjalp med ny stol. Er hun interessert i film eller musikk på mobilen? Her hjelper det med kjeks og en skikkelig kjip, amerikansk sang-app med grusom musikk som mini elsker. Blir lettere jo større de blir sånn sett, når de bryr seg mer om film og spill. Spill var redningen med E også. Helt til vi innså at mobilen ikke er særlig digg å få i trynet om vi kolliderer i 80km/t Det blir fastmontert skjerm ved behov fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #1933 Del Skrevet 16. oktober 2017 9 timer siden, Leviora skrev: Vi drar også for å kjøpe bilstol i dag. Cybex Sirona er helt klart favoritten! Har ingen tips til å få unger til å like bilkjøring Så kjipt! Ja, det er litt kjipt Men det må vel bli bedre før eller senere 8 timer siden, Sisti skrev: Synd det ikke hjalp med ny stol. Er hun interessert i film eller musikk på mobilen? Her hjelper det med kjeks og en skikkelig kjip, amerikansk sang-app med grusom musikk som mini elsker. Blir lettere jo større de blir sånn sett, når de bryr seg mer om film og spill. Jeg viste henne noen filmer av seg selv, da ble det litt latter i gråten. I et par sekunder i alle fall Jeg var i hvert fall fornøyd med stolen. Supert å kunne snu den 5 timer siden, Leviora skrev: Spill var redningen med E også. Helt til vi innså at mobilen ikke er særlig digg å få i trynet om vi kolliderer i 80km/t Det blir fastmontert skjerm ved behov fremover Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter #1934 Del Skrevet 16. oktober 2017 Hallefader. Vi er begynt å se Mindhunter på Netflix, og det anbefales ikke. I hvert fall når mannen skal stå opp med M i morgen tidlig og nekter å sove sammen med oss for han vil ha "sammenhengende søvn". Oppskrytt Herregud. Jeg gikk ut med bosset og var halvveis redd. Nå må jeg faktisk henge på Instagram for å tenke på hyggelige overfladiske ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. oktober 2017 #1935 Del Skrevet 17. oktober 2017 Så den hadde fått terningkast 6 i Aftenposten, vi skal også se den. Masse lykke til på jobb i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 17. oktober 2017 #1936 Del Skrevet 17. oktober 2017 Grugleder meg. Mannen er alltid oppgitt etter å ha sett krim med meg Igår kveld turte jeg nesten ikke sove selv om det er flere dager siden. "De velger tilfeldige folk! Og kommer seg inn i kjelleren!" Wææææ Det var etter serien Luther. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 17. oktober 2017 #1937 Del Skrevet 17. oktober 2017 Var den kjempe skummel? Stranger things er helt på grensen av hva jeg tørr av spenning, kanskje jeg burde droppe den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #1938 Del Skrevet 18. oktober 2017 22 timer siden, A4-livet skrev: Så den hadde fått terningkast 6 i Aftenposten, vi skal også se den. Masse lykke til på jobb i dag! Takk! I dag er dagen! Eller kvelden da. Føles ut som første skoledag 20 timer siden, LilleMy1989 skrev: Grugleder meg. Mannen er alltid oppgitt etter å ha sett krim med meg Igår kveld turte jeg nesten ikke sove selv om det er flere dager siden. "De velger tilfeldige folk! Og kommer seg inn i kjelleren!" Wææææ Det var etter serien Luther. Det er alltid ekstra fælt når kvelden kommer. Nå er det jo så drittmørkt i tillegg! 13 timer siden, Beccy87 skrev: Var den kjempe skummel? Stranger things er helt på grensen av hva jeg tørr av spenning, kanskje jeg burde droppe den? Samme her, Stranger Things er mi grense. Mindhunter er mer uhyggelig. Ikke så skummel, liksom. Spesielt etter at jeg fant ut den var basert på ei bok (eller flere?) som en FBI-fyr har skrevet. Da måtte jeg jo google disse folkene, ikke sant?! Bare for å gjøre det ekstra ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 18. oktober 2017 Forfatter #1939 Del Skrevet 18. oktober 2017 Denne natta har vært rekorddårlig. Både for meg og M. Så hun klarte bare å være våken i to timer før hun sluknet i vogna. Heldiggrisen. Jeg hadde ganske lyst til å be mannen stå opp med henne, men jeg vil ha mest mulig M-tid i dag siden jeg skal på jobb Red Bull og paracet (pluss polarbrød med makrell i tomat - jeg er jo flink jente og spiser skikkelig for tiden ) til frokost gjorde susen. Dette er dag to med hodeverk. Konge. Jeg selger litt klær som er for små til M på Finn nå. Tidligere har jeg kun solgt møbler, og da har folk kommet å hentet. Jeg så for meg at det samme skulle skje nå, men folk vil jo at det skal sendes i posten! Da ble det plutselig veldig stress og jeg angrer på at jeg la ut så mye på en gang. Det går helt i surr hvem som skal ha hva. Så må jeg tusen ganger frem og tilbake til posten for å høre hva frakten blir for hver pakke. Øhr I dag er den store dagen. Jeg har veldig blanda følelser, det går fra å være trist for at denne perioden er over, så blir jeg glad for at det skal bli godt å være "normal" igjen. Jeg både gruer og gleder meg til å treffe kollegaer igjen. Flest gamle, et par nye. Håper folk er normale, jeg orker ikke en million prosent oppmerksomhet og tusen spørsmål. Så er jeg spent på hvor sprengt puppene blir i kveld Jeg tror heller ikke at jeg kommer til å prioritere denne dagboka lenger. Får sikkert ikke tid. Farvel. Hah, neida. Dårlig spøk. Det går sikkert greit. Jeg må jo få ut alle weirdotankene mine en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 18. oktober 2017 #1940 Del Skrevet 18. oktober 2017 27 minutter siden, Weebs skrev: Jeg tror heller ikke at jeg kommer til å prioritere denne dagboka lenger. Takk for det lille hjerteinfarktet som fikk meg til å våkne og stå opp Jeg driver også med kjøp og salg via Finn. Det var stress med sending i starten, men nå går det greit. Veldig kjekt å gjøre det sånn! Får solgt det mye fortere også. Nå venter jeg på en del uteklær jeg har kjøpt brukt. Alltid morsomt å sjekke postkassa for tia Herregud, første dag på jobb! Så spennende! Skjønner godt at du vil kose deg mest mulig med M i dag Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå