Beccy87 Skrevet 29. januar 2017 #381 Del Skrevet 29. januar 2017 Fantastisk! Barnelatter er helt herlig og ingen er bedre enn ens egen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 29. januar 2017 #382 Del Skrevet 29. januar 2017 Åååh, babylatter er så herlig. Verdens beste følelse, hjertet mitt sprekker nesten av glede når jeg hører mini le... Min var mye seinere med å le da, jeg var visst ikke så morsom de første månedene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 29. januar 2017 #383 Del Skrevet 29. januar 2017 Den første babylatteren! min lo ikke før hun var fire-fem måneder gammel tror jeg, så jeg var tydeligvis kjedelig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 29. januar 2017 #384 Del Skrevet 29. januar 2017 Babylatter Som den gode mammaen jeg er så har jeg ikke snøring på når Mini lo for første gang, håper jeg har klart å skrive det ned et sted. "Et sted" = enten i den halvveis utfylte babyboka jeg begynte på eller i et eller annet tilfeldig dokument på pcen Og herrefred, M er 2 måneder allerede! Da jeg leste det om latteren var min første tanke at "jaha, skryter a på seg latter allerede ja, Weebs ass", før jeg kom på at M ikke er helt nyfødt lenger. Tiden flyyyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carouselle Skrevet 29. januar 2017 #385 Del Skrevet 29. januar 2017 (endret) Åhh babylatter! Må være den beste lyden i verden?! Det var forresten unormalt tidlig? Men jeg tviler ikke, du er jo veldig festlig her på KG. Så du er sikkert festlig på "hjemmebane" også Endret 29. januar 2017 av Carouselle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #386 Del Skrevet 29. januar 2017 15 timer siden, Beccy87 skrev: Fantastisk! Barnelatter er helt herlig og ingen er bedre enn ens egen! Jeg ble helt varm innvendig 10 timer siden, Sisti skrev: Åååh, babylatter er så herlig. Verdens beste følelse, hjertet mitt sprekker nesten av glede når jeg hører mini le... Min var mye seinere med å le da, jeg var visst ikke så morsom de første månedene... Tror ikke jeg er så dødsmorsom jeg heller, det er bare i speilet hun har ledd til nå. Synes tydeligvis hun er sykt morsom selv 4 timer siden, miore skrev: Den første babylatteren! min lo ikke før hun var fire-fem måneder gammel tror jeg, så jeg var tydeligvis kjedelig jeg også For noen kjedelige mødre dere er M er en selvdigger. Hun gjorde alle triksene hun kunne (si "brrr" osv) så brøt hun ut i latter av seg selv 2 timer siden, sitronkake skrev: Babylatter Som den gode mammaen jeg er så har jeg ikke snøring på når Mini lo for første gang, håper jeg har klart å skrive det ned et sted. "Et sted" = enten i den halvveis utfylte babyboka jeg begynte på eller i et eller annet tilfeldig dokument på pcen Og herrefred, M er 2 måneder allerede! Da jeg leste det om latteren var min første tanke at "jaha, skryter a på seg latter allerede ja, Weebs ass", før jeg kom på at M ikke er helt nyfødt lenger. Tiden flyyyr "Nå er M tre uker og i dag lo hun for første gang!" Jeg må huske å skrive det ned i babyboka! Jeg har skrevet ned det første smilet (5. januar ), så latteren må også dokumenteres 1 time siden, Carouselle skrev: Åhh babylatter! Må være den beste lyden i verden?! Det var forresten unormalt tidlig? Men jeg tviler ikke, du er jo veldig festlig her på KG. Så du er sikkert festlig på "hjemmebane" også Det var ganske amazing! Jeg har ikke peiling på når det er vanlig Jeg var halvveis bekymret fordi "alle" her inne begynte å smile lenge før M. Men jeg lyver ikke altså Det var så tydelig at mamma hørte det fra stua og kom løpende inn på badet for å se. Men da var det selvsagt for sent. Hun lo ikke akkurat i flere minutter Jeg fikk henne til å le to ganger denne helga på hytta. Nå er vi kommet hjem og speilet her var IKKE like morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 29. januar 2017 #387 Del Skrevet 29. januar 2017 Min M er 4.5 mnd og jeg må jobbe hardt for å få han til å le altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #388 Del Skrevet 29. januar 2017 25 minutter siden, Hønselouisa skrev: Min M er 4.5 mnd og jeg må jobbe hardt for å få han til å le altså You can do it Nå måtte jeg google om M var et unikum. Men flere på forum sier at babyen deres begynte å le når de var 9-10 uker. M er 10 uker nå, så det var da godt. Trives godt med å ha en helt vanlig baby Hun smilte ikke hver dag i starten, så jeg får roe ned forventningene mine om at hver eneste speil skal være hysterisk morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. januar 2017 #389 Del Skrevet 29. januar 2017 Jeg anbefaler å skrive ned absolutt alt du vil huske. Det siste halvåret er en ren ammetåke. Føler jeg endelig har kommet ut av bobla Herlig med latter. Snart begynner hun å hyle og hvine også. Det går mye i det og babling her hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 29. januar 2017 #390 Del Skrevet 29. januar 2017 JA! Skriv ned ALT! Hilsen hun som sitter med baby nr. 2 etter halvannet år og ikke husker en dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 29. januar 2017 Forfatter #391 Del Skrevet 29. januar 2017 3 timer siden, Sjela skrev: Jeg anbefaler å skrive ned absolutt alt du vil huske. Det siste halvåret er en ren ammetåke. Føler jeg endelig har kommet ut av bobla Herlig med latter. Snart begynner hun å hyle og hvine også. Det går mye i det og babling her hehe. Jeg prøver å skrive ned her, da kan jeg søke opp hvis jeg er nysgjerrig senere. Takket være KG vet jeg akkurat når jeg hadde eggløsning, fikk positiv test, kjente det første sparket osv. SÅ glad for at jeg begynte med dagbok Jeg synes hver eneste lyd er kjempestas og gjør kanskje et litt for stort poeng over nye ting som skjer. "Nå er M begynt å si gøøø i tillegg til gooo!" 1 time siden, Beccy87 skrev: JA! Skriv ned ALT! Hilsen hun som sitter med baby nr. 2 etter halvannet år og ikke husker en dritt. Har hørt det er et vanlig problem Jeg vil prøve så godt jeg kan å få ned litt oppsummeringer her. Ikke så veldig interessant for resten av verden, men nyttig for meg ---- Latter i speilet hjemme - check! Jeg var sykt fornøyd og gikk inn til mannen. "Hørte du det??? Hun lo!" "Åå, jeg trodde det var gråt." What the fork! Nå venter jeg på at hun skal våkne så vi kan legge oss Mannen har lagt seg for lengst. Han har hatt en slitsom tur, men kom likevel hjem til meg og M og var supersnill og hjelpsom. Han er god, ass. Fy fader, M er så søt at det prikker i puppene Tullekatten er fast bestemt på å legge seg på plassen hennes i sofaen! Han prøver seg flere ganger daglig. Vet ikke hva greia er, han har jo sitt eget teppe på ligge på i sofaen. Sjalu kanskje? Katter er rare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 31. januar 2017 Forfatter #392 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Herlighet. Søndags kveld sov M på brystet mitt fra ni til tolv! Hun gikk skikkelig i nattmodus. Tydeligvis hardt å være på hytta og få masse oppmerksomhet. Godt å komme hjem Og i går kveld var første gang siden, husker ikke, at hun ikke skreik da vi la oss. Hun har alltid begynt å grine sekundet vi legger henne i senga. Veldig spesielt Heldigvis varer det bare til hun ser puppen Men i går var hun skikkelig i godlaget. Lå og skravla og hostet. Ja, hun er begynt å hoste med vilje! Jeg ler meg ihjel. Det er helt tydelig at hun gjør det selv. De kommer når hun går gjennom hele repertoaret sitt med lyder hun kan. Koser seg skikkelig da Tiden går så sykt fort! Mamma spurte her en dag når det var vanlig å begynne med mat nå. Når jeg var baby begynte de ved tre måneder. "Nei, det er lenge til! Hun må bli fire måneder. Så det er altså... Jaja, det nærmer seg faktisk!" Det blir spennende! Håper jeg klarer å amme som en dronning i mange måneder til Mannen har snart bursdag og han ønsker seg absolutt ingenting. Så jeg tenkte å kjøpe et gavekort på tatovering. Han har tatovert ungene sitt navn på brystet så han må selvfølgelig ha M sitt navn også! Endret 31. januar 2017 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #393 Del Skrevet 1. februar 2017 Fy fader. I dag klarte nesten M å sovne helt av seg selv. Jeg la henne egentlig bare ned mens jeg tok dagens kosttilskudd og iskaffe, men plutselig hørte jeg at hun lå der og laget koselyder mens hun slikket på armen sin (håpet tydeligvis at det var en pupp). Øynene var halvveis lukket så jeg satt spent og kikket på om hun kom til å våkne til livs da hun ble lei av armen. Hun lå gaanske lenge før det endte i frustrasjon. Søren Maybe next time. Nå sutter/sover hun på meg. Håper jeg klarer å legge henne fra meg for vi har masse klesvask som venter. Vi er tom for bodyer så de siste dagene har M vandret rundt i pyjamas. Akkurat nå har hun på seg en god fra Joha. Den er jeg faktisk misunnelig på KappAhl og Joha har de mykeste som jeg har prøvd til nå. De fra H&M blir ikke så gode etter noen vask. Tror ikke hun merker noe spesielt til det, men likevel Må kjøpe noen flere fra Kappahl tror jeg. Tilfelle vi går tom for bodyer igjen Angrer på at jeg ikke veide henne på helsestasjonen i går! Brainfart, Weebs Den røde prikken på rompa hennes er et jordbærmerke, så hs mente vi trygt kunne avbestille timen på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #394 Del Skrevet 1. februar 2017 I natt hadde jeg min første negative drøm om M. Har venta på den Tidligere har jeg bare drømt at hu var en gutt. Men det var jo ikke så farlig Men i natt skulle jeg på puteshopping. Jeg tok med meg både stelleveske og ammepute (av en aller annen grunn), men glemte baby i bilen. Myye senere kom jeg på henne. Da hadde noen menn på et bilverksted fjernet hele bildøren og kledd av henne for hun var så varm. Stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maja87 Skrevet 1. februar 2017 #395 Del Skrevet 1. februar 2017 6 timer siden, Weebs skrev: I natt hadde jeg min første negative drøm om M. Har venta på den Tidligere har jeg bare drømt at hu var en gutt. Men det var jo ikke så farlig Men i natt skulle jeg på puteshopping. Jeg tok med meg både stelleveske og ammepute (av en aller annen grunn), men glemte baby i bilen. Myye senere kom jeg på henne. Da hadde noen menn på et bilverksted fjernet hele bildøren og kledd av henne for hun var så varm. Stakkars! Snille folk da! 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #396 Del Skrevet 1. februar 2017 2 timer siden, maja87 skrev: Snille folk da! 👍 Sant det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 1. februar 2017 Forfatter #397 Del Skrevet 1. februar 2017 I dag fikk jeg bevis på at jeg ikke er en crazy mor som innbiller seg ting. "Babyen min ler, jeg lover!" Jeg hadde besøk av en venninne og M lo da hun ble tullet med. Hun har skikkelig babytekke hun der altså. Sånn har jeg aldri vært. Jeg følger fremdeles nøye med på hvordan erfarne folk bærer og prater med M sånn at jeg kan herme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 2. februar 2017 #398 Del Skrevet 2. februar 2017 18 timer siden, Weebs skrev: I natt hadde jeg min første negative drøm om M. Har venta på den Tidligere har jeg bare drømt at hu var en gutt. Men det var jo ikke så farlig Men i natt skulle jeg på puteshopping. Jeg tok med meg både stelleveske og ammepute (av en aller annen grunn), men glemte baby i bilen. Myye senere kom jeg på henne. Da hadde noen menn på et bilverksted fjernet hele bildøren og kledd av henne for hun var så varm. Stakkars! Man føler seg så guffen etter en sånn drøm! Men må man på puteshopping, så må man på puteshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. februar 2017 #399 Del Skrevet 2. februar 2017 Hei Weebs! Veldig spennende med mat! Men husk på at du ikke MÅ begynne ved fire mnd da, kan godt vente en stund til Vi begynte med smaksprøver rundt 6 mnd Veldig gøy å se på! Joha og Kappahl er gull! Vi bruker ikke pysj pga lekkasjer men andre klær derfra er veldig gode de og Søtt med flirebaby Jeg elsker når O ler av det vi gjør, de blir bare mer og mer sosiale altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. februar 2017 Forfatter #400 Del Skrevet 2. februar 2017 14 timer siden, miore skrev: Man føler seg så guffen etter en sånn drøm! Men må man på puteshopping, så må man på puteshopping Ja, ikke sant!? Så selv om det endte litt halvveis trist så var det verdt det 2 timer siden, LilleMy1989 skrev: Hei Weebs! Veldig spennende med mat! Men husk på at du ikke MÅ begynne ved fire mnd da, kan godt vente en stund til Vi begynte med smaksprøver rundt 6 mnd Veldig gøy å se på! Joha og Kappahl er gull! Vi bruker ikke pysj pga lekkasjer men andre klær derfra er veldig gode de og Søtt med flirebaby Jeg elsker når O ler av det vi gjør, de blir bare mer og mer sosiale altså! Halla Jeg hadde egentlig planer om å starte med mat midnatt den 19. mars, men okeida Neida, jeg vet at det ikke er et krav akkurat Jeg digger heldigvis amming og vet at hun får alt hun trenger av minipuppene mine Jeg visste ikke at hun kunne bli mer perfekt, men hun overgikk seg selv med den latteren altså! ------ Hadde jeg tenkt meg litt mer om da klokka var ni i kveld og M oppførte seg som om hele verden gikk imot henne så hadde jeg lagt oss på soverommet og ammet i stedet for å gjøre det i stua. Nå har hun sovet i 2,5 time og rett og slett tatt skikkelig kveld Mannen har jo bursdag i tillegg så da hadde vi hatt tidenes sjanse for...feiring Neste gang Lurer på når hun har tenkt å våkne Jeg vil legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå