Weebs Skrevet 30. november 2018 Forfatter #3081 Del Skrevet 30. november 2018 1 time siden, Chandra skrev: Oi! Er det så kort tid til du skal teste? Jeg venter i spenning! Og full igjenkjennelse på det med sykt mannfolk. 🙈🙈🙈 Ja, det ble plutselig veldig snart! Jeg tror det kom så brått på fordi vi har "prøvd" lenge etter (det jeg tror var) EL. De siste dagene har det ikke blitt noe på meg på grunn av den fæle sykdommen som har slått mannen fullstendig ut da Håper vi fikk timet det riktig! Men kroppen er like blank som forrige måned, så jeg har ikke så veldig troa dessverre 1 time siden, LilleMy1989 skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 2. desember 2018 #3082 Del Skrevet 2. desember 2018 På 28.11.2018 den 22.35, Mumsy skrev: Jeg kan ikke beskrive godt nok hvor enig jeg er med deg NULL sympati her også, nesten slitsomt. Har mye mer sympati for andre folk, men ikke mannen.. Sikkert fordi han er en sutrelus ut av en annen verden. Enda verre er det når han liksom vil at jeg skal syns synd på han. Du vet, når de bare hoster litt ekstra høyt, sukker ekstra tungt og legger hodet i hendene, sleper det vonde beinet etter seg osv. Den lista er uendelig, og jeg blir såå irritert når han kommer med sånne stunt for å få litt oppmerksomhet Dumt det ikke ble noe action da, men man må jo selvsagt ha medlidenhet for folk som har slitt med langvarig hodepine og mageknip, også opptil flere timer da faktisk. Ikke bra Hahahaha, akkurat samme her!! Men jeg føler meg litt som ei heks noen ganger og. For eksempel da jeg ba eksen ta seg sammen og skjerpe seg - det var tross alt bare en liten forkjølelse! ... og det viste seg at han hadde full lungebetennelse. Men jeg ble ikke noe mer sympatisk innstilt til syke menn av den grunn, dessverre. Det er spennende her nå, Weebs! Det er så kult at du er prøver igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #3083 Del Skrevet 2. desember 2018 2 timer siden, lille_frosk skrev: Hahahaha, akkurat samme her!! Men jeg føler meg litt som ei heks noen ganger og. For eksempel da jeg ba eksen ta seg sammen og skjerpe seg - det var tross alt bare en liten forkjølelse! ... og det viste seg at han hadde full lungebetennelse. Men jeg ble ikke noe mer sympatisk innstilt til syke menn av den grunn, dessverre. Det er spennende her nå, Weebs! Det er så kult at du er prøver igjen! Nå skal mannen til legen og jeg mistenker at han har googlet på seg en hjernesvulst eller noe sånt. Jeg tar det ganske med ro inntil videre Det er ikke den helt store spenningen her i huset, men jeg er helt enig i at det er kult å prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #3084 Del Skrevet 2. desember 2018 Jeg har glemt ut prøveprosjektet vårt. Det er så mye drama med mannen. Nå går han rundt med solbriller fordi han har fått et par migreneanfall med aura. Han har hatt det før, men ikke så ofte som nå. Så det er selvsagt svært dårlig stemning. Han sitter for det meste foran dataen og ser på serie. Det irriterer meg en smule at han klarer det. Når jeg har migrene så sprenger det sånt i hodet at jeg må ligge hjelpesløs i senga og kjede meg ihjel. Men greit... Jeg og M har pyntet til jul! Så det er blitt riktig så koselig. Selv om 100 % av pynten er arvegods etter mannens farmor. Nei, forresten. Jeg kjøpte to puter i fjor. De er mine M klarte å miste den ene tingen i gulvet og en mikroskopisk del falt av, og da jeg forklarte mannen hvilken pynteting det var så ble han veldig skuffet og sa "det var farmor sin". No shit, Sherlock Hun må virkelig ha elsket jul. Vi har fire svære kasser med pynt. Jeg har tatt opp 10 %. I morgen skal jeg ta en test, da kan det være at jeg er 12 DPO. Kroppen er blank som et ark, så jeg har nesten ikke lyst til å ta den testen. Garantert negativ Ikke et eneste symptom. Jeg glemte meg ut og spiste vossafår til frokost. Jeg pleier ikke å spise det, men vi hadde plutselig flere pakker i kjøleskapet, så jeg følte jeg måtte bidra til å bli kvitt dem Jeg er allerede begynt å planlegge hvor full jeg skal la meg selv bli neste helg Vi skal ut, og M skal sove hos mormor og morfar. Det gikk jo strålende sist, og forhåpentligvis får jeg også sove denne gangen. Hvis jeg faktisk er gravid så er "jeg kjører" en super unnskyldning, for det er et stykke unna, og taxi er dyrt som F. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 2. desember 2018 Forfatter #3085 Del Skrevet 2. desember 2018 Jeg skulle legge frem en graviditetstest til i morgen tidlig, men finner ingen! Nå fikk jeg selvsagt ekstremt lyst til å teste. Skal jeg liksom være en huleboer nå, og bare vente å se om mensen kommer? Hvor i alle dager har jeg gjemt dem? Det er det sykeste jeg har opplevd. Herrefred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. desember 2018 #3086 Del Skrevet 2. desember 2018 12 minutter siden, Weebs skrev: Jeg skulle legge frem en graviditetstest til i morgen tidlig, men finner ingen! Nå fikk jeg selvsagt ekstremt lyst til å teste. Skal jeg liksom være en huleboer nå, og bare vente å se om mensen kommer? Hvor i alle dager har jeg gjemt dem? Det er det sykeste jeg har opplevd. Herrefred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #3087 Del Skrevet 3. desember 2018 (endret) Jeg har vært våken siden halv fem, så jeg kunne tatt fjorten tester hvis jeg bare visste hvor de var. Ærlig talt. Er jeg helt idiot? Hvem er det som mister tjue graviditetstester? Jeg må kjøpe på apoteket i dag. Dette går ikke. Jeg er på dag 28 i denne syklusen og alt kan skje. Selvsagt skal jeg på jobb om få strakser (må vekke M og komme oss i barnehagen først) med verdens teiteste arbeidsantrekk som virkelig ikke er laget for damer som venter på mensen. Buksa er lys og utilgivelig. Ikke særlig flatterende heller, til stor irritasjon for unge lærlinger som mener jobb = fashion show. Håper M våkner selv snart. Typisk at på sånne dager, da skal det soves! Endret 3. desember 2018 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #3088 Del Skrevet 3. desember 2018 Jeg har skikkelig skikkelig lyst til å være gravid nå. Jeg skal på et par arrangementer med alkohol fremover, og det er så irriterende å være der at du ikke kan drikke fordi du kaaanskje er gravid. Skal pokker meg kjøpe en test på vei hjem fra jobb Tror jeg fikk ekstra lyst til å være gravid på grunn av de teite testene som har forsvunnet i løse luften M måtte vekkes, men levering gikk veldig bra. Mandager pleier å være litt tøffe, men vi kom akkurat i det de skulle servere frokost, og da ble hun glad Noen ganger er de trege (et kvarter har mye å si om morgenen ) og da er hun (vi) ikke mye fornøyd GI MEG EN POSITIV GRAVIDITETSTEST. Herregud, det er bare PP1. Jeg må chille litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chandra Skrevet 3. desember 2018 #3089 Del Skrevet 3. desember 2018 Jeg er så spent!! 😃😃 Jeg kan ikke teste før laaangt ute i desember. 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #3090 Del Skrevet 3. desember 2018 10 timer siden, Chandra skrev: Jeg er så spent!! 😃😃 Jeg kan ikke teste før laaangt ute i desember. 😫 Jeg også! Jeg følte meg helt rusa da jeg kjøpte test i dag Nå ligger den klar på badet og jeg håper jeg snart får sove sånn at morgenen kommer kjapt Hvis jeg tolket symptomer riktig så er jeg 14 DPO i morgen. Da er det vel ekstremt innafor med en test! Appene mine sier at jeg skulle hatt mensen nå Jeg har på følelsen av at du kommer til å bli gravid på 1-2-3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #3091 Del Skrevet 4. desember 2018 (endret) Testen: den var teit. Jeg har alltid hatt enten digital test eller billig test. Og det har aldri vært tvil om de er positive eller negative. Men i går var tydeligvis dagen jeg skulle begynne å være gjerrig, så jeg kjøpte en +/- test. Minustegnet kom frem på null komma niks. Og jeg måtte vente i de laange tre minuttene før jeg så hint av noe annet. Fordi jeg ser hvor plussen skal være Men det skal kanskje være sånt? Jeg så tydelig hvor minusen skulle være før jeg tok testen. Forbaska test. Så jeg heller mest mot negativ, men den skyggen av et plusstegn gir meg selvsagt håp. Venter et par dager og ser om mensen kommer. Hvis ikke er det ny test. Kjøpte en topakning Jeg har vært våken siden fire Nå googlet jeg litt, og ser flere har lurt på det samme, og endt opp med å både være gravid og ikke gravid Skal ikke kjøpe den testen mer i alle fall. Gi meg en digital! Eller en helt tydelig pluss Nå skal jeg vente minst to dager. Helst tre. Testen sier tre. Kanskje jeg skal gjøre som den teite testen sier... Endret 4. desember 2018 av Weebs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 4. desember 2018 #3092 Del Skrevet 4. desember 2018 Teite tester ass.... Skjønner godt at du blir oppgitt. Krysser fingrene, jeg forstår det sånn at det er fortsatt håp? Du må bare holde ut i et par dager til før neste testing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #3093 Del Skrevet 4. desember 2018 15 minutter siden, Snotra skrev: Teite tester ass.... Skjønner godt at du blir oppgitt. Krysser fingrene, jeg forstår det sånn at det er fortsatt håp? Du må bare holde ut i et par dager til før neste testing? Jeg har nok et lite håp, ja Nå har jeg googlet så mye om skyggestrek at jeg rett og slett kjøper en digital test! Så da blir det testing torsdag eller fredag Hvis ikke TR dukker opp da. Det er litt travelt akkurat nå, med alle dobesøkene mine Kjenner ingen murring, eller noe som helst egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #3094 Del Skrevet 4. desember 2018 Ingen TR, og appene skjønner ingenting. Forrige "syklus" varte jo i 33 dager, men den teller jeg ikke helt med siden det var da jeg sluttet på Cerazette. Nå er det gått 29 dager. Jeg kjøpte digital test i dag, men tviler jeg tester med den i morgen. Jeg har nemlig glemt den i yttergangen I dag fortalte de i barnehagen at M hadde prøvd å si en setning. Hun er fremdeles der hun forklarer med enkle ord. "M vann", liksom. Så det er jo veldig stas! Elsker å se hvordan hu utvikler seg. Det er ganske fantastisk og jeg er ekstremt kry av alt Bortsett fra at hun er begynt å slå oss i ansiktet og le av det. Hun har aldri drevet med sånn før. Verken biting eller klyping. Jeg har prøvd å si at mamma får vondt, og å ignorere henne og avslutte leken. I dag reiste jeg meg opp og gikk bort, da sprang hu etter meg og slo videre. Ærlig talt Klokka er kvart over åtte og jeg har lagt meg. Har tross alt vært oppe siden fire Føler allerede dette har vært en lang uke. Trodde det var torsdag i morgen, og det betyr turdag i barnehagen, derfor fant jeg frem varme klær som M skulle ha på seg. Men det er jo bare onsdag og innedag Jeg tror vi er heldige med barnehagen vår med tanke på aktivitetene deres. Tre utedager i uka M elsker å være ute, og kan gjerne finne på å klikke littegrann når de må inn Nå svir jeg i øynene, så jeg skal prøve å fortrenge rotet i huset og bare sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 4. desember 2018 #3095 Del Skrevet 4. desember 2018 Haha, unnskyld at jeg ler, men den der grusomme slåfasen hadde vi også kort tid etter han fylte to. Sjarmerende altså! Ikke teste i morgen?? Jeg har jo gledet meg til å sjekke nettet i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3096 Del Skrevet 5. desember 2018 5 timer siden, Albbas skrev: Haha, unnskyld at jeg ler, men den der grusomme slåfasen hadde vi også kort tid etter han fylte to. Sjarmerende altså! Ikke teste i morgen?? Jeg har jo gledet meg til å sjekke nettet i morgen tidlig! Woho, slåfase! Jeg som har vært så fornøyd med å si "oi, det gjør heldigvis ikke M" når andre foreldre i barnehagen forteller at ungene både slår og klyper Jodaaaa, jeg tok en test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3097 Del Skrevet 5. desember 2018 Siden både apotekdama og Ovia-appen sa at jeg skulle ta test i dag (eller i natt da) så gjorde jeg det. Måtte så sykt på do. For tredje gang på rad, midt på natta. Det er ikke min stil i det hele tatt. Så jeg hentet den digitale testen. Timeglasset jobbet ganske lenge så jeg tenkte at den sikkert var negativ. Men neida! "Gravid 1-2 uker" Nå har jeg ganske høy puls her jeg ligger, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg klarer å sovne igjen. Nå må jeg selvsagt fortelle appene den gode nyheten, registrere graviditeten på Ovia Pregnancy og ikke minst sjekke terminkalkulator. Den sier termin er 16. august 2019 og at jeg er 4 uker og 1 dag på vei. Shiiit, folkens! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 5. desember 2018 Forfatter #3098 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg fikk selvsagt ikke sove Jeg lå halvannen time før jeg gav opp. Nå er jeg nydusjet og klar for jobb Jeg kommer garantert til å være knust rundt lunsj. Det var jeg i går! Måtte vandre litt ute i kulden for å ikke sovne med dataen Nå er jeg kanskje så gira gjennom hele dagen at jeg holder meg til kvelds. Håper det! Vil jo se "Dag Otto på tur" som jeg gikk glipp av i går. Lurer på hva mannen sier når han våkner. Sendte han et bilde av testen Tidligere sa han at det var moro å ha tonnevis med sex igjen, men med tanke på hvor crazy jeg ble forrige gang vi prøvde så håpte han at jeg ble kjapt gravid denne gangen Jeg er allerede begynt å tenke på kjemisk graviditet og alle de andre tingene man funderer på. Sendte melding til legekontoret og ba om henvisning til gynekolog for ultralyd. Legen min har ferie akkurat nå (det vet jeg jo fordi mannen var der denne uken og var sur på turnuslegen han fikk i stedet ), men håper han er tilbake neste uke. Han er skikkelig fan av privat og fortalte at han og kona likte også å sjekke status hos gynekolog da hun var gravid Lurer på om jeg skal strikke litt. Den eneste julegaven som gjenstår er halsen/buffen til pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. desember 2018 #3099 Del Skrevet 5. desember 2018 Gratulerer her også! Helt fantastisk! Nå er det over til nye skrulleuker med nye bekymringer. krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal! Det er jo uansett helt fantastisk at det klaffet så fort. Håper dagen i dag blir til å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. desember 2018 #3100 Del Skrevet 5. desember 2018 Gratulerer her også! Helt fantastisk! Nå er det over til nye skrulleuker med nye bekymringer. krysser fingrene for at spiren holder seg der den skal! Det er jo uansett helt fantastisk at det klaffet så fort. Håper dagen i dag blir til å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå