Gå til innhold

Maser videre

Fremhevede innlegg

Skrevet

:5:  Yes! Da er du i gang, ønsker PP1 velkommen! 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi igang! Gooooo PP! :duskedame:

• Liker 1
Skrevet

Hurra! :biggrin: Første gang jeg har vært litt misunnelig på noen som får mensen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle mensen-high fiver! Det var digg, ass! Elsker å være skikkelig i gang! Nå skal jeg sluke i meg bidronninggele og hele pakka :nigo:

Skrevet

Vi har vært på besøk hos noen venner i dag og det ble snakk om noen som har fire unger. Og tre av fem som var der kommenterte "å heeerregud, fire stykk!" Jeg fikk litt angst for at mannen skulle bli påvirket, men så kom jeg på at dette har han tenkt på i månedsvis, så sånne kommentarer har nok ingen effekt :fnise:

M ble litt sinna da hun ammet i kveld - kommanderte "mer!" og "æsj". Jeg har lest at smaken kan forandre seg under mensen, og tenkte det var derfor. Men etter en stund var det visst godt nok uansett :vetikke:

Beklager, mye snakk om mensen nå. Men jeg er skikkelig fornøyd! :fnise:

Kurset gikk bra i dag. Litt prestasjonsangst i dag også, men jeg ble ikke sur! Bra jobba. 

Gjest Mammalivet
Skrevet
29 minutter siden, Weebs skrev:

Vi har vært på besøk hos noen venner i dag og det ble snakk om noen som har fire unger. Og tre av fem som var der kommenterte "å heeerregud, fire stykk!" Jeg fikk litt angst for at mannen skulle bli påvirket, men så kom jeg på at dette har han tenkt på i månedsvis, så sånne kommentarer har nok ingen effekt :fnise:

M ble litt sinna da hun ammet i kveld - kommanderte "mer!" og "æsj". Jeg har lest at smaken kan forandre seg under mensen, og tenkte det var derfor. Men etter en stund var det visst godt nok uansett :vetikke:

Beklager, mye snakk om mensen nå. Men jeg er skikkelig fornøyd! :fnise:

Kurset gikk bra i dag. Litt prestasjonsangst i dag også, men jeg ble ikke sur! Bra jobba. 

Det å kommentere på andres antall av barn er jo en sport for mange. Jeg føler at vi venter gutt nr 2, og skjuler ikke at jeg egentlig håper det :tongue: allerede nå driver folk å kommenterer «men hvis det blir gutt igjen så blir det sikkert 3 barn». «Men dersom det blir 3 gutter er det vell stopp. 4 er jo for mange».... :glare: Jeg har ikke en gang tenkt tanken på flere enn 2 enda, men jeg syns alle andre har en mening :fnise: Jaja. Folk får bare få sjokk når du sier du skal ha 4 da 😅 tips de om bloggen ‘lykken er mange’, så kan de bryne seg litt på de :Hehe:

og mensenprat er helt innafor altså! Vi tåler myyyye mensprat :ler: Jeg elsker å høre at andre har mensen nå som jeg er gravid :fnise: Savner den liksom litt (neida). Savner den faktisk ikke i det hele tatt :nori:

Skrevet
9 timer siden, Mammalivet skrev:

Det å kommentere på andres antall av barn er jo en sport for mange. Jeg føler at vi venter gutt nr 2, og skjuler ikke at jeg egentlig håper det :tongue: allerede nå driver folk å kommenterer «men hvis det blir gutt igjen så blir det sikkert 3 barn». «Men dersom det blir 3 gutter er det vell stopp. 4 er jo for mange».... :glare: Jeg har ikke en gang tenkt tanken på flere enn 2 enda, men jeg syns alle andre har en mening :fnise: Jaja. Folk får bare få sjokk når du sier du skal ha 4 da 😅 tips de om bloggen ‘lykken er mange’, så kan de bryne seg litt på de :Hehe:

og mensenprat er helt innafor altså! Vi tåler myyyye mensprat :ler: Jeg elsker å høre at andre har mensen nå som jeg er gravid :fnise: Savner den liksom litt (neida). Savner den faktisk ikke i det hele tatt :nori:

Det å spekulere i antall barn har jeg jo drevet med selv i lang tid for å forberede meg til å ikke bli bitter på de stakkars gravide damene :fnise: 

Jeg måtte inn på den bloggen å se nå. Forever respekt til de som klarer å organisere et liv med så mange barn! Synes det er vanskelig med tre jeg! Hvordan blir fire :sjokkbla:

En prøvedagbok har vel en tendens til å bli litt TMI :tongue: De som leser her frivillig er kanskje forberedt :fnise: Skjønner godt at du ikke savner mensen! Det var fantastisk å gå så lang tid uten! Men akkurat nå betyr det at kroppen er på lag med meg, så da er det mer enn greit :nigo:

Skrevet

Nå kan jeg kanskje avlyse feitekuren min! Kroppen synes tydeligvis det er greit å produsere de hormonene som trengs selv om jeg nattammer. Og morgenammer, og etter barnehage-ammer og kveldsammer :tongue:

Jeg hadde nettopp en treretters frokost, det er vel en grei avslutning på en vellykket feitekur :fnise:

Skrevet

Nå har jeg bestilt farsdagsgave til mannen. Ved et uhell (latskap) heiv jeg bokserne hans i tørketrommelen. De ble visst aaaaltfor små. Så da er Comfyballs bestilt. De er the shit. Gavetips! :Nikke:

Skrevet

Jeg tromler alltid comfyballs bokserne til mannen :fnise: Men han har tydeligvis ikke merket noe til det. Kan varmt anbefale comfyballs fra enda et par fornøyde baller, som angivelig fikk en helt ny hverdag etter den store bokser-investeringen for en stund tilbake.. :rolleyes: Siden han har omtrent 20 stykk trenger jeg andre gavetips. Jeg er helt blank. Hva annet en boksere kan man kjøpe liksom? 

Skrevet
20 timer siden, Mumsy skrev:

Jeg tromler alltid comfyballs bokserne til mannen :fnise: Men han har tydeligvis ikke merket noe til det. Kan varmt anbefale comfyballs fra enda et par fornøyde baller, som angivelig fikk en helt ny hverdag etter den store bokser-investeringen for en stund tilbake.. :rolleyes: Siden han har omtrent 20 stykk trenger jeg andre gavetips. Jeg er helt blank. Hva annet en boksere kan man kjøpe liksom? 

Helt ny hverdag her også! Nå er alle andre ubrukelige :fnise:

Jeg sliter med gave til min egen pappa! Hva i alle dager kjøper man, ja. Lurer på det samme :huh: I fjor fikk mannen en sånn innrammet poster fra pictureit med "pappa bla bla bla" på. Ingen har hengt den opp enda :tongue:

Skrevet

Har forresten bestemt meg for hva pappa kan få. Sånn fancy øl. Ulike typer. Det er vel moro! 

Tre dager med mensen og nå er jeg lei :tongue: Sannsynligvis er jeg fruktbar midt i helvetesuka. Fader, det var litt dårlig timing :fnise: Men det må jo bare gå :Nikke:

Mannen henter takeaway. Vi er så late :daane: Jeg er fremdeles trøtt, selv om jeg nå er helt sikker på at det ikke er et symptom på graviditet :rolleyes: La meg åtte i går. Kunne gjort det samme i dag også. Etter kveldsmat og På tur med Dag Otto er det rett til sengs! 

Skrevet

Tanta er dratt, så da er det på'n igjen med liggings hver dag :fnise: Kan ikke klage på fire dager. Selv om jeg var lei etter én :tongue:

Ligging hver dag går ikke altså, det blir altfor travelt. Men jeg må venne meg av den greia der jeg sovner på likt med M. Gjorde det i går også. Blir ikke mye søsken av det.

Lurer på om jeg skal ta EL-tester. Det kan jo være interessant å prøve. Igjen. Siden jeg har tusen liggende liksom :fnise:

Jeg spiser mengder med fenalår, fordi jeg blir jo garantert gravid denne perioden :nigo:

Skrevet

Skal bli godt med mandag i morgen! Det har vært kjedelig vær i helga, så vi har vært mye inne. Besøkt familie hver dag, men merket godt på energinivået til M at hun kunne med fordel løpt en mil eller to før leggetid :tongue:

Neste helg skal vi prøve igjen med overnatting hos foreldrene mine. De to siste gangene har M blitt syk :daane: Nå krysser vi fingrene for frisk unge og vellykket overnatting :plystre:

Coop sin grapefruktjuice er best. Rema sin er altfor bitter. Hvis noen lurte! 

Skrevet
3 minutter siden, Weebs skrev:

Skal bli godt med mandag i morgen! Det har vært kjedelig vær i helga, så vi har vært mye inne. Besøkt familie hver dag, men merket godt på energinivået til M at hun kunne med fordel løpt en mil eller to før leggetid :tongue:

Neste helg skal vi prøve igjen med overnatting hos foreldrene mine. De to siste gangene har M blitt syk :daane: Nå krysser vi fingrene for frisk unge og vellykket overnatting :plystre:

Coop sin grapefruktjuice er best. Rema sin er altfor bitter. Hvis noen lurte! 

Fulgte tipset ditt jeg, så vi dro å besøkte besteforeldre i dag i drittværet. De fikk kjørt seg ja :fnise:, men var strålende fornøyde med besøk. 

Skrevet

Altså, føler jeg må skrive her igjen! Mener jeg var litt skeptisk til å få nestemann så fort, men her sitter jeg da med positiv test. Slutta på cerazette midt i september, ammer både dag og natt og vi deler IKKE seng for å si det sånn.

Og førstemann brukte vi typ 3 år på å få til. Skjønner ingenting jeg. Dette blir hektisk! 

Skrevet
9 timer siden, Marimba skrev:

Fulgte tipset ditt jeg, så vi dro å besøkte besteforeldre i dag i drittværet. De fikk kjørt seg ja :fnise:, men var strålende fornøyde med besøk. 

Så bra! De tåler litt action de besteforeldrene. De kan jo chille hele tiden ellers! Det er i alle fall min filosofi :fnise:

7 timer siden, Snoke skrev:

Altså, føler jeg må skrive her igjen! Mener jeg var litt skeptisk til å få nestemann så fort, men her sitter jeg da med positiv test. Slutta på cerazette midt i september, ammer både dag og natt og vi deler IKKE seng for å si det sånn.

Og førstemann brukte vi typ 3 år på å få til. Skjønner ingenting jeg. Dette blir hektisk! 

Gratulerer! Og dere som ikke hadde behov for prevensjon, da gitt :nigo:

Ja, dette blir nok hektisk og kjempegøy! Ei jeg kjenner som har 13 måneder aldersforskjell forteller at hun gikk med svettebånd. Så du får gå til innkjøp av et par sånne ;) 

Skrevet

Yess, så bra at PP1 endelig er i gang med sikkerhet. Blir stas å følge ferden framover! :) Må innrømme jeg er litt misunnelig på deg som har mensen under høvelig kontroll. Selv har jeg ikke fått mensen enda, og kidden er 8,5 måned og jeg slutta å amme for en liten måned siden. :dry:

Lyst på en ny snapvenn forresten? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...